Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Líbil se mi jeden z komentářů na 2fort.cz ohledně tohodle updatu:

"za chvili si v dungu lootnes epickej raketomet s bozima statama
uz se tesim az budu mit pro solyho Tier 1 set XD"
Tak já bych se takovým nápadům u Valve ani nedivil, tak sem na apríl ani nemyslel no.
:D Že se někdo nachytá na apríl, ok, ale že se na něj někdo nachytá o dva týdny později, to se jen tak nevidí :D.
pestik: No tak to LOL... myslím, že by sis měl zkontrolovat datum u té novinky :-D
tak zatím ukázali jekési chcánky nebo co. Asi se tím snaží dostat snipera do boje nablížku. A sniperce bych naopak damage ubíral výměnou třeba za rychlost nebo tak něco.
Isair: Ah, bez nabití. Tam žádný zvyšování nepřipadá v úvahu, porotože by nemělo smysl to nabíjení.

Jinak co sem spíš zvědav, jak a čím se jim podaří vrátit dema zpátky do obrany.
Nejvíc hraju za snipera (a řekl bych, že su v tom docela dobrej), ale snipera bych nechal, jak je. Sniper a spy nepotřebujou updaty. A nabíjení a dmg bych nechal jak je. Jakákoli změna nahodu či dolu by výrazně poškodila vyrovnanost vůči ostatním třídám. Kolikrát se ani nedá odstřelovat, protože důležité posty má obsazené nepřítel a vy máte tu smůlu, že hrajete v blbým týmu. Update pro snipera (byť nikdo zatim neví co bude obsahovat) je velký krok vedle Valve. Ani ten scout update se jim moc nevydařil.
No takoveho vojaka, demomana a pyra to take vzdy bez nabiti neda coz mi nekdy prave vadi proto minimalni zvyseni by se hodilo, ale ihned bez nabiti to da nepratele se 125ti zivoty, a hlavne i treba kdyz ma nekdo navysene hp od medica tak je to take horsi.
Na co zvyšovat dmg headshotu, když se to vždy (až na heavyho) rovná 100% smrti ? :)
Jj, to urcite taky si myslim ze je to dobra vec, jen to byl takovy napad, ne ze by daval do hlavy treba uplne bez nabijeni to by bylo asi tvrdy, ale jen treba ze by to zvysilo dmg napr. o 10% do hlavy, ale do tela o 10% snizilo, ale se sniperkou se da udelat spousta ruznych updatu tak uvidime co se nakonec z toho vyklube:).
Taky myslím, díky "nabíjení" je TF2 jednou z mála multiplayerovek, kde není Sniper automatickou mašinou na smrt v rukou kohokoliv, ale vyžaduje to umění.
jj je to mozne, tak zase by byla oslabena na ty co behaji moc rychle pokud teda nekdo neni uplny profik a kazdemu nedava pouze hedky at behaji rychle jak chteji, i kdyz by se to muselo poradne ozkouset no a nemuselo by to byt zvyseni moc drasticke treba 10% k dmg do hlavy -10% dmg do tela nebo obracene, ale treba u spyje vubec nvm co si predstavit, jsem take kdysi nasel na netu naky info o spy updatu kde byl magneticky sapper atd.. ale par lidi psalo ze to byl fake, tak nvm no.
Isair: ono právě to "nabíjení" smysl má; osobně mi to vyhovuje tak, jak to je. Nějaká brutálnější/výhodnější ostřelovačka by dle mého způsobila těžké "debalancování" hry.
u snipera by mohlo bejt celkem dobre, kdyby sniperka treba mela vetsi poskozeni do hlavy a mensi do tela(sice by to vyzadovalo vetsi presnost, ale vysledek by asi stal za to) a treba takove sundani heavyho bez cekani na 100% by nemuslo byt spatne (i kdyz ono pokud hraju za heavyho tak uz me ty sniperi stvou takhle dost natoz kdyby jeste davali ihned).
Třeba sapér, který na 10-15 vteřin ochromí engieho hračičky, ale nezničí je a nepůjde odstranit zuřivým mlácením sykovkama...
Ona každá nová zbraň přinášela i své nevýhody, takže třeba bude bez tečky a s menší poškozením nebo bude rychleji nabíjet s menším poškozením atp. Jsem na to zvědav, ale na prvním místě v nepředstavitelnosti nových "zbraní" je u mě stále Spy. Lepší nůž? Rychlejší sapér? Elegantnější převlékání? :))
Memphis: uvažuju, jak ještě zlepšit sniperovu pušku... Třeba absencí laserové tečky? Fakt super... ale lepší záložní zbraň by nebyla na škodu.
Hraju v okně, takže s timhle problém nemám. Spíš se mi poslední dobou vůbec neukládá nastavení, takže to při každym zapnutí musim jak blb vrátit do požadovaný formy.
Jinak dle update notes proběhla nějaká změna v řešení Alt+Tab hrátek, trvá to konečně rozumnou dobu?
Z těch epických příběhů to vypadá, že to byl event v odcházení a míjení se...:) Příště to napravíme!
Já se zas připojil ve chvíli, kdy Danny odešel a pak si chvíli zahrál s navrátivším Míšou. :) Vypadá to, že bez Memphise a jeho organizace to nefunguje. :D
No já jsem se připojil hned v osm, ale v první půl hodině se objevil jen na chvíli Nate, takže jsem se na to vybodl. Jo ještě jsem si vlastně dal jedno kolo s misoudlouhym, ale pak jsem ho najednou už viděl jen ve spectatoru, tak jsem se na to vybodl úplně :-)

Tahle akce nějak nevyšla... hlavně ať vyjde ten sobotní L4D :-)
Danny chvíli hrál a já to zkoušel asi 5 minut, ale dneska ma moc velký pingy :-/
Memphis: Mě tak napadá... on vlastně v TF2 nený žádný ženský charakter, když nepočítáme pověry o pyrovi :D
Ten Scout vypadá, že ho tento obrázek bude v mysli strašit do konce jeho skákavého života...:)
No já nevím, mě to připadalo v pohodě. "Silní" byli maximálně, když spolupracovali s týmem (scout omrácí, heavy sejme), ale to se na publicu skoro nestávalo. Ale stejně jsem rád, že jsem stihl pozabíjet 50 vystunnovaných ještě před updatem - teď to bude asi o poznáni těžší :-D
podle mně byli scouti moc silní tak že jim trochu zatli tipec vítám :)
kdyby někdo chtěl tak já tam budu už od 18:00. Přece jen mám bratra, kterej mě tak akorát vykopne:)