Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@USER47 (23.06.2018 20:30): Závod jsem dojel napoprvé - protože jsem si přečetl, co se ti stalo :D A catch-up no... Je to vidět dost, ale těch pár závodů proti AI vydržíš a stejně většinu času strávíš v mulťáku... Btw, jsou v betě někde online závody?
@USER47 (23.06.2018 20:30): Já zase jednou málo skočil, takže jsem místo na střechu garáže dopadl do předposledního patra. Odkud nebylo cesty ven. Jediné řešení je asi dát "restart" vozidla a doufat, že se auto objeví někde na trati, odkud se dá jet dál.
btw: catch up je zase zapnutej na 110% a valná většina závodů se rozhoduje na posledních sto metrech. Tohle mě na moderních závodních hrách sere asi nejvíc. 90% závodu je úplně jedno, jak člověk jede, a rozdíl mezi prvním a posledním místem je jen o tom, zda náhodou o něco škrtnete pár metrů před cílem. Meh.

A ještě je to občas doplněný dost matoucím designem závodů. Například v druhý "epizodě" toho kombinovanýho "surecoolXtremedudebro" bulšitu, kde se postupně transformujete v několik typů vozidel, se závěr odehrává v bažinách s truckem. Můžete buď jet po silnici, nebo to střihnout přímo přes bažiny, což je rychlejší. Váš dudebro na telefonu vám to i říká. Takže si to krosíte přes bažinu, soupeři pár desítek metrů za váma (víc se jim ujet nedá, protože magie), pěkně projíždíte checkpointy, a když už si krátíte cestu k poslednímu checkpointu tohohle dost dlouhýho závodu, najednou zeď. Designer měl totiž skvělej nápad, že poslední checkpoint strčí na nájezd na dálnici, kam se s dosavadním přístupem nedostanete. Takže samozřejmě okamžitě poslední místo a fail.

Zajímalo by mě, kolik lidí ten závod muselo kvůli tomuhle design trollingu restartovat (nepřeskočitelná cutscene included), předpokládám, že přes 90%.
Podle mě je to náhodný, stejně jako déšť apod.

Aspoň že už 90% času nevypadaj silnice jak po hurikánu jako v jedničce.
@Red (23.06.2018 13:17): "V jedný ulici New Yorku na mě najednou zvrchu skočil Nikdykde, kvůli tomu jsem se vyboural:D
Nejdřív jsem si říkal, že si mě našel, potom jsem viděl že tam skáče pořád. Takže je to asi záznam nějakýho rekordu přátel na uplay co mám překonat, ale nenašel jsem začátek závodu:) "

Promiň. Já se ti omlouvám :)

Oni změnili jednu věc - v jedničce byly pevně dané výzvy na skoky, různý drifty a tak a ve dvojce to doplňuje aktivita přátel. Čím více aktivních přátel máš, tím více možných výzev. Jak to ale doopravdy bude fungovat a bude užitečné se ukáže až tak cca po prvním měsíci. Přesně ale z tohoto důvodu zůstalo pro mne zásadní hraní The Crew 2 na PC, protože tam mám hodně hrajících přátel, na tom Xbox jsem první den byl dokonce tvůrce rekordu, než mne někdo překonal omylem tím, že s autem úspěšně skočil z nějaké věže v NY :D Naopak na PC byl nával.
Možná to ale bude kravina, možná to bude slušný zpestření, nikdo neví, tohle se ukáže až ve skutečným hraní. Jinak by to mělo vypadat jako výzvy se zelenejma hvězdičkama.
@Red (23.06.2018 13:22): zrovna v jedničce byla úžasná radio stanice Sine Wave Digital, pohodovej ambient při kterým jsem si tu ameriku projel křížem krážem...ve dvojce mi tahle stanice hodně chyběla, ten ambient co tam je, je spíš duc duc :/
A jo, import vlastních mp3 by byl ideální, nevím proč to tam nedají.
Ne, taky tam byla tuna stanic, který sis mohl přepínat. Souhlasím s tím, že nejlepší by byl nějakej custom playlist, kterej by se tahal z vlastních mp3, ale to už jsem v žádný hře hodně dlouho neviděl...
"...Potěšilo že je ve hře rádio, to mi v jedničce chybělo. Můžete si vybrat mezi tematickými stanicemi od country po klasickou hudbu. Kvalitu a rozsah neposoudím, jak zapnout autorádio mi dost trvalo:D ..."

V jedničce rádio bylo a fungovalo úplně stejně:).
Tak jsem tou úvodní Mazdou projel z Miami do New Yorku a ze San Francisca do Salt Lake. Zkusil jsem i nějakej offroad a městský závod. Takže tohle je úplně první dojem.

V jedný ulici New Yorku na mě najednou zvrchu skočil Nikdykde, kvůli tomu jsem se vyboural:D
Nejdřív jsem si říkal, že si mě našel, potom jsem viděl že tam skáče pořád. Takže je to asi záznam nějakýho rekordu přátel na uplay co mám překonat, ale nenašel jsem začátek závodu:)

1)Graficky je to lepší, mapa už není tolik generická...blbý je že se mi po jednoduchosti jedničky začalo v průběhu jízdy stýskat:D
2)Město vypadá už víc jako město, i když tam přibylo hodně skokánků a podobných věcí. Závody často jdou přes střechy apod divoce.
3)Obtížnost je dobrá, jenom se mi nějak snáze stávalo že jsem neprojel checkpointem (větší volnost+tupá navigace)
4)Ovládání lodí a aut celkem v cajku, vyzkoušel jsem však jen ty úvodní typy.
5)Ovládání letadla na klávesnici mi připomenulo letecké mise v GTA. Což může být i plus, oddělí se zrno od plev:D
6)Vůbec celá hra je mnohem méně keyboard friendly než jednička.
7Řekl bych že v jedničce jsem se dokázal zorientovat mnohem snáz než ve dvojce. Tady bych musel asi investovat nějaký čas. Ale třeba mám slabou paměť.
8)Potěšilo že je ve hře rádio, to mi v jedničce chybělo. Můžete si vybrat mezi tematickými stanicemi od country po klasickou hudbu. Kvalitu a rozsah neposoudím, jak zapnout autorádio mi dost trvalo:D
9)Navigace na pěst, jednou brala tunel jako normální silnici (takže bod silnice nad tunelem brala jako křižovatku), podruhé mě vedla vzdušnou čarou přes moře.
10)Ani u hor u Salt Lake jsem nenašel pořádný sníh. Žádná námraza na vozovce apod. Jedině na vrcholcích hor. V jedničřce jsem měl rád offroady na sjezdovkách:(
11)Žádný změny počasí. Snad jsem měl jen smůlu nebo to je jen betě.
12)S názorem Usera47 ohledně příběhu a celkové zběsilé infantilní atmosféry úplnej souhlas. V jedničce jsem musel toho hodně povypínat abych si to užil a tady je to ještě mnohem horší.
13)S jeho vedlejším postřehem o světlech taky souhlas. Skoro to vypadá jako textura světla metr před autem než že by to nějak osvětlovalo okolí.
@Red (23.06.2018 10:33): Jednička měla mapu řešenou hlavně horizontálně, dvojka ji má navíc i vertikálně. Tím ji dost zvětšili a města už nejsou jen pár zatáček v pravém úhlu, a člověk by nevěřil kolik to tomu prospělo.

Jízdní model je na arkádu velice dobrý, žádné angličáky na setrvačníky jako u Need for Speed nebo hrůzy jako umí Milestone, a je oproti jedničce o hodně vylepšený, o hodně (jel jsem ji vedle bety, abych si připomenul a je to prostě evoluce, je to lepší. Nejvíc jsem si toho všiml u trucků a starých amerik, u kterých krásně driftuju, což v jedničce byl tak trochu problém - tady maj ale tu svoji nádherně ujíždějící prdel, jinak ale rozdíly jsou poznat samozřejmě u všech).


Nicméně User47 má pravdu v tom, že by to mohlo být dospělejší, to je asi správnej výraz. A pak ten offroad, ten je fakt dobrej, dokonce i motocrosy se mi zamlouvají.
@Red (23.06.2018 11:51): na to potřebuješ phd a pár dalších titulů

Zmáčkneš na gamepadu Y a objeví se menu kde je exit game. Nevím jak je to na klávesnici. Ne, nedává to smysl.
@Red (23.06.2018 10:25): zahraj si tu betu, teď je zadarmo na uplay, můžeš si celou mapu projet a podívat se na kolik je upravená.
Mě jízdní model taky přišel ok, dokud jsem nehrál Forzu..to je taky arkáda, ale pocit z jízdy je tam jinde.
Mně jízdní model vyhovoval, právě kvůli tomu, že ta váha tam byla cítit. A rozhodně nejde dvoustovkou projet smykem pravoúhlou zatáčku. Klidně by mohli dát možnost zapnout realistické ovládání, ale ten arkádový model mi vyhovuje. Ale abych to koupil tak bych chtěl jako Paul jinou mapu. Jestli je to opravdu jen grafický update + letadla a lodě tak si počkám jestli to stejně jako jedničku po nějakým datadisku nedostanu zadarmo. Za evropu bych do 50 eur dal.
Ono je to v podstatě stejný jako v jedničce. Prostě úplná arkáda postavená na přetáčivosti a konstantním používáním magickýho nitra. Dá se na to zvyknout, ale osobně bych preferoval aspoň mírnej příklon k simulaci a obecně trochu dospělejší pojetí.

Mám celkem rád offroad závody, tam to nebije tolik do očí jako na silnicích.

btw: ten infantilní dudebro bulšit mě sral už v Dirtech a tady to je dotlačený do úplnejch extrémů s těma followerama apod. Příběh jedničky byl sice prostej, ale aspoň tam nějakej byl, tady se zjevně rezignovalo na všechno s výjimkou honění bodů (eh, followerů) a plnění XP baru.
No nevím, zrovna jízdní model mi přijde jeden ze slabších aspektů Crew 2, hmotnost aut moc cítit není a snad s jakýmkoli autem jde lítat do zatáček nesmyslnejma rychlostma bez jakýkoli stopy po nedotáčivosti.

Jinak další věc, která mě po dnešním zkoušení bety překvapila, je to, že vývojáři nijak nevyřešili kritizovanou část jedničky, a sice sílu světel. V noci pořád není vidět z auta vůbec nic, takže závodění je loterie. U hry, ve který se denní doba nedá ovlivnit, je to celkem opruz:/.
https://imgur.com/zNKIRii
jel jsem několik hodin betu na PC i Xbox. Velice pěkná grafika.

Model ježdění je velice dobrej, ani jsem to tak nečekal. Díky delšímu hraní po mnoho hodin (mám dovolenou) jsem si nakoupil více aut, včetně monster tracků a mohl porovnávat. Skutečně jsou poznat rozdíly ve váze, rychlosti a šikovně vyřešili i to postupný zlepšování. Už v základu se jezdí dobře a přitom je pak každý upgrade poznat.
Je to překvapivě dobře udělaný, na arkádách je velkej problém odlišit jednotlivý auta, nasimulovat jejich váhu, zrychlení, ale tady se to povedlo. A reagují dobře a očekávaně. V tomto slušně šlapou na paty Forze Horizon. V tomhle je to opravdu moc moc dobré.

A teď nevýhody. Xbox verze padla 4x, PC jednou. Problém ale je, že to byla chyba co jsem měl už v jedničce, když šéf naší družiny zadal event a my ho potvrzovali, najednou chyba připojení a pád, což jaksi blokuje společné hraní a činí jej vlastně nefunkční. Takže kdo chce hrát a jezdit, sbírat auta a řádit na skutečně obří ampě, je pro něj Crew 2 ideální. Pokud je pro něj důležité ježdění s kamarády (což by měl být i základ), tak si počkejme jak to bude opraveno a vyřešeno v plné verzi a pokud ne, tak se to na společné ježdění nedá doporučit. To je mimochodem hrozně velká škoda, protože ten zbytek dotáhli skutečně daleko a je to jinak velice dobrá a neuvěřitelně bohatá hra.
Tak jsem hrál hodinu betu a bohužel musím říct, že mi tento model už naprosto nevyhovuje.... K čemu obrovská mapa, když se auto chová naprosto směšně a nazvučení je jednoduše k smíchu. Jedničku jsem si užil, tohle už vynechávám. Možná za pár let v nějaký akci, ale pochybuju o tom.
Hmm a nakonec bude The Crew zase hrát druhé housle. Je mi těch Ivory Tower trochu líto. Vypadalo to jako dobrý nápad, mít tam občas sníh, který zakreje mapu, změní to hratelnost, je to další výzva, jenže...
MS ohlásili Forza Horizon 4 a ta to má mnohem propracovanější, má 4 roční obdodí a když je zima, zamrzne jezero i řeky a dá se tak dostat i na místa, kam normálně ne.
Nemluvě o tom, že tam dali i evropu (konkrétně británii) a samozřejmě spousta detajlů, který hrozně vylepšují hratelnost. A maj zrcátka.

Tak aspoň, že jsou tam ty letadýlka a lodě :D
The Crew 2 má všechno, co jsme si přáli a o mnoho víc.

Je to arkáda a v rámci toho přináší hromadu výborných věcí - rozšířila počet aut a to ohromně. Rožšířila a přepracovala mapu. Pro každého jsou všechna rozšíření už v ceně. Přidali lodě a letadla, překvapivě dobře ovladatelná a zábavná. Přidali další změny počasí, včetně sněhu - co je důležitý pro hru s autama - mění to radikálně jízdní podmínky, což je výzva. Přidaj vznášedla.

Lepší podpora, lepší optimalizace. Více možností jak si vydělat na auta.

Nějaký minusy by se našly, ale je jich málo. Těším se, že ve hře potkám spoustu normálních hráčů.

Ostatním děkuji za názor a klíčenku si vyzvědněte na vrátnici.
@Nikdykde (10.06.2018 11:59): Hodnotím to, co jsem zatím hrál. Nejsem ani zdaleka sám, kdo má ten dojem, a slepci nejsme. Že tam přidali dynamickej sníh a tudíž občas sněží i v Miami je vskutku úžasná inovace, kvůli který si to zaslouží plnou cenu, jistě.

@tomi2k9 (09.06.2018 23:09): ty zrcátka jsou detail. Nijak extra mě to netankuje, ale z logickýho hlediska mě zaráží, že ten stejnej tým toho byl o dekádu dřív schopen. Tebe ne?

@Rapier (09.06.2018 21:15): jo, taky mám nostalgii s prvními pěti díly NFS. Já začínal už na jedničce Special Edition, hrané tehdy na Pentiu 100mhz. To byly doby. Škoda že EA své interní Distinctive studio zrušilo a dalo NFS pak Black Boxu.

Dneska tenhle styl her prosazuje jen MS/Playground s Forzou Horizon a Ubi/Ivory s Crew. Ale obě ty značky mají dost věcí které bych chtěl zlepšit.
jestli někdo nedokáže vidět ten neuvěřitelnej posun, musí být slepej. The Crew 2 není žádný datadisk. A to samé o velikosti mapy, která je zcela předělaná.

Zvláštní je, že málokro mluví o tý zimě a zasněženým Detroitu a Chicagu, což mi naznačuje, že lidi moc nezkoumají, ale názor hned mají.
@Rapier (09.06.2018 21:15): Já začal dvojkou na základce v pc kroužku po síti, pak zpětně jednička, ale ta byla hrozně těžká :D 3dfx Voodoo pro mě taky bylo jako zjevení - konečně jsem si mohl dovolit větší rozlišení než 320x240 :D Trojka a řtyřka, neuvěřitelně moc ztravenýho času, tuny postahovaných aut (v internetový kavárně). Joooo, to byly časy. A máš pravdu. Ani jsem nevěděl co to je FPS :D Buď se to sekalo, nebo to šlo v pohodě :D Nic mezi tím nebylo...

@USER47 (09.06.2018 18:56): Budu to muset přežít, nemám co hrát :D
@Paul (09.06.2018 18:52): No, taky bych obětoval letadla i lodě za jinou mapu, ale zatím máme smůlu. Ty zrcátky ti nedaj spát co? :D
@Nikdykde (08.06.2018 22:58): Hele, neporadím - reward program nedělám... Už to nějakej pátek nehraju
@Paul (09.06.2018 18:52): kriste pane, to už je 20 let?! Toto letí!
V roce 1998 jsem si pořídil první PC a hrál na něm Need For Speed III, na to nikdy nezapomenu. Ta hra byla pecka a ani mě nevadilo, že mi to běželo sotva v 800*600 a místy to nebylo zrovna plynulé. Nejprve jsem neměl 3Dfx Voodoo 1 4MB, neboť bylo neskutečně drahé, a tak jsem to byl nucen hrát na ATI Rage IIC 4MB AGP, kde pravda fungovala 3D akcelerace už velmi solidně ale speciální efekty jako víření vody za auty apod. byly prakticky neprůhledné na rozdíl od 3Dfx Glide.
O rok později jsem už hrál Need For Speed IV na svém AMD K6 233 MMX ale grafiku jsem upgradoval na ATI Xpert@Work 8MB. Hra se opět cukala a speciální efekty byly .... no jako na ATI v té době.
V roce 2000 rodiče moji ženy koupili svoje první PC, Celeron 433 FCPGA a 3Dfx STB Velocity 100 8MB, kde se softwarově dala zapnout deaktivovaná druhá texturovací jednotka a výkon v 800*600 stačil i na Quake II.
A pak si zahrál přesně tu trať co je ve videu. Ty speciální efekty byly o něčem jiném. Víření vody za auty a hlavně ta mlha na začátku tratě ta byla nepřekonatelná. Najednou jsem měl pocit, že hraji jinou hru. A pak jednoho dne Nvidia odkoupila 3Dfx a tutéž mlhu zapracovala do Lock On Modern Air Combat o pár let později a ani tehdy ji ještě ATI neuměla...
To byly časy. Člověk hrál na tom co měl, vůbec mu nevadilo, že to bylo v 20 fps, zkrátka nechybělo nadšení.
Dnes se každý honí za vizuální stránku, 60 fps, gsync a kdoví co ještě. Tenkrát v 90 létech 20 století to byly pionýrské doby....ne jako dnes.
Jj, taky mi to nepřijde jako zásadní upgrade. Rozhodně ne takovej, abych za to dával plnou cenu.
Teď koukám na tohle parádní video, průřez kokpitem dvaceti závodních her od NFS 1 po GT Sport. Fascinující jak skvělé byly prvních pět dílů NFS, škoda že na jejich kvalitu už EA až na výjimku nenavázali. A pak mě docela překvapuje Test Drive Unlimited 1. Tým co tu hru udělal z velké části odešel a založil Ivory Tower. A Ivory Tower ani dnes po tolika letech nemají funkční zrcátka, zatímco TDU 1 je měl. A i GPS tam byla mnohem lépe zpracována. Smutný.

Jinak z toho co jsem Crew 2 zkoušel na mě působí spíš jako další datadisk, než plná hra. Lodě ani letadla mě osobně nezajímaj, a mapa je trochu detailnější, ale v zásadě téměř stejná. Ač jsem prvnímu dílu dal 100, tak se mi moc nechce jezdit zase po US. Snad do trojky udělají Evropu.
@tomi2k9 (08.06.2018 19:54): já jsem na tom stejně. Crew jedničku jsem si dokonce kupoval za pár korun v akci i na XBOX, protože na PC jsem už sebral všechna auta a už tam není co dělat :)
Dvojka naštěstí přišla včas :)

Ještě se tě zeptám, jak jsou výzvy v jedničce pro otevření odměn ve dvojce, chce to abych minutu dělal nějakou aktivitu, nemáš tip u který je to nejjednodušší?
@Nikdykde (08.06.2018 09:43): Díky moc za info, tohohle jsem se jedinýho bál, protože i když je ta mapa v jedničce fajn, tak člověk už jí má tak nějak okoukanou. Každopádně teď jsem koukal, že během E3 má být ještě open beta, tak to ještě zkusím, i když koupě je i tak 100% - forza už mě nebaví, v Crew 1 už není co kupovat a jinak žádná príma arkáda není :/
@tomi2k9 (07.06.2018 16:15): je mnohem víc rozpracovanější a větší. Vzali vlastně jen ten model z jedničky a přidali víc, mnohem víc, silnic, zvětšili a přidali řeky a když jsem jen od San Francisca na Chicago, všiml jsem si že jedu o něco déle než v jedničce.
Je to hoodně přepracovaná mapa z jedničky, natažená, navýšená (protože letadla a lodě).
V první verzi testovací bety (někdy před půl rokem byla), kdy ještě nefungovala navigace, jsem se nedokázal vymotat ani z L.A., kolik tam přibylo mostů, nadjezdů, magistrál a spojek.
Taky na jihu jsou větší bažiny, no informace že po třech měsících vyjde rozšíření zdarma právě z bažin a přibudou vznášedla vysvětluje, že tentokrát více využijou celej prostor.
Betu jsem nestihnul, ale i tak po xxx hodinách odehraných v jedničce to kupuju. Jen dotaz na ty co betu hráli. Jak moc stejná je ta mapa?
a nakonec takový poslední dojem.

Když jsem jel do Chicaga a Detroitu, mapa se mi postupně změnila na zimní. Nevím, jestli jsou teď tyhle oblasti stále pod sněhem, nebo se to tam dynamicky mění (přišlo mi, že skoro možná jo, ale nevím), nicméně s rockovým a pak country rádiem, s pohledem z kabiny to bylo neskutečně nádherný a strašně silná a příjemná projížďka, která fakt nemá ve virtuálním světě obdoby. Mírně sněžilo, přecházela noc a začalo svítat a já se u toho málem posral, jak to na mne působilo prostě skvěle.
JInak byl jsem i v předchozích uzavřených testovacích betách, už před několika měsíci. A musím říct, že Ivory Tower dobře komunikujou, protože když jsem vyplňoval pak ten stoh papírů pro testery, tak jsem se tam rozepsal co je udělaný divně, nebo co podle mne neanglicky mluvící lidi možná nepochopí – a teď v té víkendové betě to všechno bylo opravený k lepšímu. Jednak je jasný, že si toho všimli i další lidi, ale je to snad poprvé co mám pocit, že někdo na ty testovací verze skutečně reaguje.
@Charllize (24.11.2017 20:46): funguje to výborně a je to zábavné.

Mimochodem, v prvním rozšíření přijdou ještě vznášedla. To bude prdel :)

Rozšíření by měla bejt pro VŠECHNY hráče bez rozdílu. Majitelé season passu je dostanou jen o týden dříve a budou dostávat pravidelně packy vozidel.
Zkouším betu, graficky je to hezčí (hlavně osvětlení a LoDy, navíc jejich AA je super, obraz kompletně čistej) a optimalizace výborná (60 bez jedinýho dropu). Zatím jsem zkoušel jen gamepad a hraje se to příjemně, zatím mě irituje jen ta stylizace "social media yo!" a fakt, že jsou to zase US. Jo a absence funkčních zrcátek. Zajímalo by mě jestli to někdy zvládnou naprogramovat, třeba za deset, dvacet let. Interface je trochu obskurní (např. nikde v menu není možnost vypnout hru, dělá se to přes ingame menu který se otevře Ypsilonem - chvilku mi trvalo než jsem to našel) ale dá se zvyknout.
Ten přechod z auta na letadlo během jízdy to je trapárna jak prase. Kdyby jsi měl různě letiště, kde si prostě přelezeš do letadla...né vole, zmáčkneme kouzelný tlačítko, protože jsme Fantomas a letíme. Arkádovější to už udělat fakt nemohli :-/