Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

To zase moc dramatizujete, já se těším až to bude fungovat:)
Tak to vzdávám, počkám si na ten offline mod. Neustále mě to odpojuje ze serverů, takhle je to nehratelné.
@Red (14.09.2024 12:00): Horší grafika mi obecně nevadí, jsem zvyklý hrát na XOS ve 4K, a třeba Dirt 4 nevypadá úplně nejlépe (nižší rozlišení textur okolí), ale pokud je jízdní model u závodní hry špatný, což je alfa a omega automobilových her, pak chápu nízké hodnocení.

A to mě připomíná, že v zrcátku Dirt 4 na zmíněné konzoli vidím vše krásně ostře!
@Red (14.09.2024 12:00): Já budu klidně úplně upřímný. Za mě je to strašná sračka. Zkoušel jsem to před lety a byl jsem fakt znechucenej. Sračka za euro nebo za 20 ultimátní edice Forza Horizon 4? Ta má taky svoje mouchy, ale na mě to funguje skvěle. Jízdní model podstatně lepší, skvělá a pozitivní energie z toho přímo srší. Jestli někomu něco žeru i s navijákem, tak Microsoftu Forzu.
@Rapier (14.09.2024 11:55): Pocity z jízdy a audiovizuálu schválně nezmiňuju, protože mi přijde, že už triggeruju lidi svým negativismem. Já si myslím, že mám hru nějak rozbitou v tomhle ohledu, protože není možný, aby to bylo tak špatný. U mě to vypadá jako z toho videa Angry Nerda o Big Rigs. Jezdím tam v klidu s Mazdou lesem do strmého kopce stovkou jako bych jel po rovině dálnicí. Pohled z kopkpitu je blbej, zpětný zrcátko je jako z minulýho tisíciletí.
Tedy doporučuješ obětovat 2x 25Kč (PC a Xbox) a koupit to jo? :) To zas bude další Ubisoft hra ve stylu open world Assassin Creed, jen s auty. Mám pocit, že ta akce je tu jen proto aby navnadila lidi do The Crew Motorfest.  
No já nevím ale mám pocit, že i V-Rally 4 nebo Sébastien Loeb Rally EVO jsou lepší závodní hry než minulá a současná produkce Ubisoftu. Kdyby neexistovaly Forzy Horizon, jenže na kdyby se nehraje.

Jaký máš pocit z jízdy Rede?
Co je ale pro mě příjemným překvapením je obsah. Zřejmě se na svou "crew", fesťák, sociální sítě, závody, letadla a lodě můžu plně vykašlat a jezdit si "příběhy" což spočívá v tom že jezdíte po Americe do dalšího místa, kde se vám otevře další část příběhu. Máte řečeno kde je, ale musíte ji trochu hledat tak to není jenom o jízdě z bodu A do bodu B. A odměnou podle obrysů a vývoje příběhu bude auto a ne nějaká hovadina. Takových různých příběhů je tam spousta, určitě na pár hodin.

Vidím i další potenciálně zajímavé mody, ale ty jsem zatím nevyzkoušel. Každopádně po rozpačitém prvním dojmu mám naději, že tam něco z kouzla prvního dílu může být.
@Sasakr (11.09.2024 14:07): jak bylo řečeno FH 2 pro Xbox 360 je úplně jiná hra, v každém ohledu (nikoliv jen graficky), než FH 2 pro Xbox One.

@Red (11.09.2024 18:07): bazarová XOS, neuvědomil jsme si, že XSS nemá mechaniku, zvládne FH, FH 2, FH 3, FH 4 a dokonce i FH 5, bez problémů. Taky mám raději Evropu, ale v příští FH bych si dal líbit Japonsko. :) Snad to vyjde!
@Sasakr (11.09.2024 15:49): Na té X360 verzi je i zvláštní, že první FH vypadá líp, než FH2. :D Jako jasné, tehdy 9 let starý X360 neměl tu XOne verzi šanci rozjet, ale to osekání je až zbytečně velké, ač v jádru je to nejspíš stále dobrá hra.
@Rapier (11.09.2024 10:33): Ano, to je můj sen tam jezdit po Riviéře, není třeba s Porsche, klidně s nějakým historickým Peugeotem. Lepší prostředí pro závodní hru vymyslet nelze. Ale v reálu ten provoz... a Francouzi(!).

Pamatuju si to zklamání, když jsem zjistil, že crew 2 bude zase amerika, vysnil jsem si Evropu.
@Rapier (11.09.2024 10:33): Čtverku mám dohranou, pětku jsem rozehral na PC po vydání, ale chtěl jsem pak pokračovat na Xboxu. No před týdnem jsem začal trojku a líbí se mi trochu víc než pětka, tak zatím nemám nutkání se vracet. Spíš dám ty starší díly pak.

Jinak XSS sice koupi levně, ale FH2 si na tom nezahraje. Nezapomeň že to jde koupit jen v krabici už. Bazarove XOne s mechanikou ale vyjde taky levně.
@Fritol (11.09.2024 09:31): vidím to podobně. Nemám dohranou žádnou z Forz Horizon. FH 4 a 5 máš dohranou?

@Red (11.09.2024 10:05): fanoušek Azurového pobřeží? :) Je tam krásně i v reálu, akorát v reálu tam byl výrazně větší provoz než ve FH2.
XSS se dá koupit za babku, případně XOS v bazaru a placka s FH2 také, bohužel digitální rozšíření už nikoliv.
Kdybych měl xbox tak hraju FH 2 a na všechny ty další Crewy a FH se vykašlu:)
"Rozšíření" není rozšíření v klasickým slova smyslu. Jsou to nějaký kosmetický kraviny a pár aut. Základní edice má jinak všechno, celou mapu, všechny závody atd.
Tak na Xbox je to také za těch 25 Kč, ale pozitivní komentáře to jaksi postrádá, zkrátka Xbox uživatelé srovnávají s domácí Forza Horizon serií. Ejhle ono to má háček, za 25Kč je jen základní hra, rozšíření to krapet prodraží. :)
Já nevím jestli hra za 25kč stojí za to, že mi bude na steamu v knihovně neustále připomínat tu zející ránu, že jedničku si už nezahraju:)
Dík za info Fritole, původně jsem to neměl v úmyslu vůbec kupovat, ale tak na Xbox pokud je to za jedno EUR, koupím. Na PC mě to nesmí! :)

Forza Horizon je lepší, raději bych si zahrál The Crew jedničku. Menší mapy mě nevadí, stejně jsem měl nejraději staré dobré NFS III-VI. To byly časy kdy se uměly dělat pořádné závodní (arkádové) hry.
Vzal jsem to taky. Za 14,45 Kč (-kartičky co jsem měl) to třeba někdy zapnu. A když ne, tak je to jedno. První díl mi ukradli a i proti jim nikdy bez ofline módu víc peněz nedám.
Crew 2 je fajn, strávil jsem tam poměrně dost hodin a mám to raději než FH sérii. Vzhledem k tomu, že ta hra v sobě má pět let průběžnejch updatů, jsou tam kvanta obsahu, a obrovská mapa zajišťuje slušnou variabilitu prostředí. Malá mapa je podle mě dlouhodobě totální brzda nejen FH, ale i Motorfestu. Crew 2 podle mě zestárne o dost líp, než právě Motorfest, kterej je po pár hodinách hraní dost o ničem právě kvůli malý repetitivní mapě.
@Ross (10.09.2024 17:48): Na nějakym streamu teď oznámili, že jak dvojka tak Motorfest dostanou offline mode. Škoda že to těm tragédům nemohlo dojít dřív a museli zabít ten nejlepší díl..
Za 1€ na Steamu. Otázkou je, jestli vám to ubisoft časem nevezme.
Zdravim mam dotaz chci na psku zacit od zniva the crew2 ale nevim jak to mam udelat protoze kdyz sam uloziste a ulozena data tak tam the crew proste nemam nevite co stim?
Už jsem to chvíli nehrál, ale ta měna na neony a podobný kosmetický blbiny se dá celkem snadno nahrabat i ve hře plněním daily/weekly úkolů, ne?
Musím říct, že tahle hra je fakt...já nevim. Oni přidali masivní update a furt je to stejně unylé. Proč si nemůžu koupit neony za in-game prachy? Můžu jen grindit prachy pro naprostý hovno. Heat byl zábavnej, protože mě odměnil za každou píčovinku. Tady se toho asi nedočkám.
A cim presne myslis "lokaci kde se to ma nachazet"? Live rewards se muzou ci nemussj spawnout v mnoha lokacich na mape, rozhodne to neni tak, ze ai vygooglujes lokace a vzdycky v kazdy majdes odmenu. Blizkost live reward poznas podle pipajiciho radaru, samce muzes zvysit specialnim zlatym gearem.
Nazdar
Nevie niekdo som jediny co ma problem najst live reward vzdy ked pridem na lokaciu kde sa to ma nachadzat tak to tam nenajdembolo je to problem albo robim nieco zle?
Dik za pomoc
Ou jé. Summit měl tenhle tejden hodně ostrou konkurenci, ale platinová odměna je pěkná (i přes jistou dávku infantilnosti:)):
https://d3m8116wmvl6s7.cloudfront.net/pi ... 2d-bcbc0dcd7afb.jpeg

Na konci měsíce bude k vyhrání nějaká speciální verze Bugatti Divo v touring class třídě. Bylo by zajímavý, kdyby si Ivory Tower dovolili trochu zamíchat kartama a udělali ho podobně rychlý jako v současnosti dominující Maserati MC12.
btw: jestli chceš rychle naboostovat icon level, hodně pomůže udělat libovolnou aktivitu v rámci týdenního summitu. Bronzová odměna (dostupná pro kohokoli kdo se minimálně zůčastní), je 300 000 followerů (v některých týdnech i 400 000). To tě naboostuje o několik desítek icon levelů a přitom na to stačí strávit asi 10 sekund třeba v případě speed trap skillu nebo několik minut v nějakým ze závodů (všechny nastavený na easy AI, takže pohodička).

Tady je kalendář nadcházejících summitů a jejich odměn, pokud klikneš na sunshine states, ukáže ti to seznam závodů a skillů pro tenhle tejden.
https://www.thecrew-hub.com/summit/calendar
@USER47 (27.07.2019 15:24): crew 2 je hodně přátelské v nárokách no. já to hraju na full, ale musim uznat, že graficky to není až taková absolutní mrda jako forza, ALE i tak mi to přijde prostě dostatečně "krásné". umí to vykouzlit x pěkných momentů.
na wrc 7 si dělám zálusk, válí se mi v notebooku ale do této doby jsem hrál crew 2 takže to o něčem svědčí haha :)
Dost pomáhá, že u spousty novějších her (včetně Crew 2) je možnost srazit renderovací rozlišení scény aniž by to rozblemclo interface, a tím dost výrazně snížit nároky na GPU.
Jo, novější hry moc nehraju, ale spousta věcí se na tom pořád překvapivě dá hrát v pohodě. Dost času jsem strávil v Destiny 2, WRC 7, Project Cars 2, teď Crew 2 atd. Obecně vzato většinu her tak do roku 2016 to zvládá, některý i novější.
Forzu bohužel nespustím ani kdybych se rozkrájel. Mám dost obstarožní komp s 1GB grafikou (HD7790) a dvoujádrovým Core i3. Už FH3 demo mi jelo kolem 15fps na low, FH4 demo už jsem ani nespustil.:-D

Crew 2 je přece jen trochu víc toaster friendly, takže v tom u mě vyhrává kontumačně.:-D
Jj, souhlasím, good chat.:)

Co se týče těch zatáček, to je aplikovatelný i v jinejch hrách nebo koneckonců i v reálným závodění.
https://driver61.com/wp-content/uploads/2016/03/Racing-Line.jpg

Ideální je prudce brzdit na rovince před zatáčkou, najet zvenku dovnitř a na výjezdu zase na vnějšek, aby ten zatáčecí oblouk byl co nejméně ostrej a dovolil ti udržet nejvyšší rychlost. V zatáčce samotný už bys neměl brzdit, v rovný části je nejlepší zpomalit natolik, abys mohl zatáčku samotnou projet pod plynem, na hranici dostupnýho gripu.
@USER47 (27.07.2019 13:58): Já už začínám spíš chápat ty zatáčky.
Jde o to, najet si na vnější stopu aby si co nejlíp řízl tu vnitřní a nenajel moc do smyku.
AI má furt podezřelou rychlost, ale nyní je to už trošku jiné kafe. Furt si tedy stojím za tím, že AI je bad, ale máš i ty pravdu v tom, že je mít třeba nějakej cvik a hlavně geary.
Takže se omlouvám, pokud jsem působil trošku více ofenzivně. Byla to ale fajn debata a jsem rád, že se ti podařilo mě přesvědčit :)
Zkus summit, zlatý gear sety bejvaj dost často jako silver/gold odměna. Svůj nitro chemist street racing set, kterej jsem měl bouchnutej na ten huracán v mým videu, jsem taky dostal z nějakýho summitu. A vzhledem k tomu, že už je potvrzený, že summity se budou opakovat, brzo budeš mít šanci tenhle konkrétní set vyhrát.

Hlavní je ale cvik, co nejčistší stopa je základ. Koukni třeba na videa od Paragleibera, jak jezdí.
Gear horší má, však to tam ukazuje. Je to sice žlutý, ale je to mišmaš všeho možnýho. Žlutej gear má hlavní výhodu v tom, že má set bonus, například dvojitá kapacita nitra, dvojnásobný množství loot dropu, dvojnásobný množství XP apod.

Nicméně pro aktivaci set bonusu musíš mít nainstalovaný všechny části danýho setu. To on nemá a samotný perky jeho gearu nejsou všechny spojený s rychlostí/nitrem. Vidím že má na některejch částech perky pro lepší radar live odměn, lepší kvalitu loot dropu apod.

Zrovna jsem si to zkusil zajet znova, tentokrát za použití Caymana (o dost pomalejší než Huracán) a s podobným gear mišmašem - zlatu růžovej mix gearu zaměřenýho na loot dropy, prakticky bez perků na rychlost/nitro, a stejně jsem vyhrál. Byl jsem ve výsledku asi o devět sekund pomalejší než s tím vymaxovaným Huracánem, ale na AI to stačilo.
@USER47 (27.07.2019 12:50): Zkus to uhrát na ten styl, kterým to hraje on.
Přesto mi nejde do hlavy, že by měl slabej gear na 208 ikon levelu. To buď investuje do něčeho špatného, nebo na to kašle absolutně. Jinak si to fakt neumim vysvětlit.
V zatáčkách jsi lepší, to je fakt, ale u těch rovinek si to prostě i s jeho icon levelem, neumím vysvětlit.
Mám výrazně lepší gear. Nicméně i s horším bych je po pár zatáčkách dojel a ten náskok bych si ve výsledku udělal podobnej, protože si líp najíždím do zatáček.

Možná to pak zkusím s jiným gearem-autem, např s tím Caymanem optimalizovaným pro loot gain a bez jakejchkoli částí boostujících rychlost/nitro a uvidím jakej to bude rozdíl. Vyhrát mít problém asi stejně nebudu.
@USER47 (27.07.2019 12:41): jenže co se týče jeho videa, okamžitě po startu i s plným nitrem AI si vytvoří automaticky masivní náskok a na rovinkách jede normálně i s nitrem a stejně se nechytá.
Zatímco ty v tom videu hned po startu se vyškrábeš na první místo. Tak to už fakt nechápu :) to by mě zajímalo čim to teda je, protože mi to prostě nedává žádnou logiku.
Mimochodem, ten týpek z tvýho videa je už po jednom kolečku, necelý minutě a půl, o deset sekund pomalejší než já v tomhle nijak bezchybným pokusu. Jeho výkon se fakt nedá brát jako relevantní důkaz o tom jak je AI nefér.
A ty ignoruješ prakticky všechno co jsem napsal. Ano, AI auta se neřídí stejnejma pravidlama jako hráč.

Nicméně to, že ten týpek neumí dobře projet jedinou zatáčku, je jasně viditelný na tom videu, a je mi úplně jedno jakej je icon level. Pokud přestřeluje zatáčky a končí ve smyku daleko od ideální stopy, tak ho prostě AI předjíždět bude. Pokud se naučí jezdit, bude snadno vyhrávat i přes catch up systém a ostatní podivnosti v AI chování.

Zkusil jsem otestovat tu tvou teorii, že je nemožný brzdit, a to na závodě z tebou postnutýho videa.

Stejnej event, Lamborghini, mokrá silnice a nejvyšší obtížnost:
https://www.youtube.com/watch?v=ksU5f9FTpbA

Výsledek je takovej, že na prostoru dvou a půl minut jsem AI vyklepnul asi o deset sekund, a to jsem ten závod v životě jel jen párkrát a tohle nebyla kdovíjak bezchybná jízda. Můžeš si všimnout, že v zatáčkách brzdím dost výrazně a AI se stejně nechytá.
@USER47 (27.07.2019 01:08):
Já si myslím, že ty kompletně ignoruješ skutečnost, že ten týpek má opravdu dost nahráno. Já mám icon 4 level a on 208. Což znamená, že si určitě i zvyšoval skill pointy ve slotu "pilot", kde si můžeš auto různě zvýhodnit. Na základě téhlé skutečnosti a toho, že ten cápek tam má odehráno spoustu hodin a pravděpodobně už ty závody několikrát udělal, vzhledem k počtu peněz a fans - můžu v to vložit důvěru, že něco v té hře má za sebou.

Kompletně si vyignoroval skutečnost, že hned po startu závodu, kde Lambo má z principu desetkrát lepší akceleraci než podle tebe těžká muscle kára, má stokrát horší grip i když topí nitrem jako totální magor. A co taková ta skutečnost, že AI prořezává zatáčky NEJEN ABSOLUTNĚ MIMO kontrolní body (ne, to fakt nebylo těsné) ale hlavně jezdí mimo terén. Zkus se sporťákem najet na terén.

Handling u crew 2 je sice umělej, ale není náhodou, proč máme i offroad káry v té hře. A i sebemenší škobrtnutí na terénu ti odebere kus gripu. Nepřijde mi, že AI by nějak přišlo o rychlost - NAOPAK. Týpek ani s desetkrát rychlejším autem nestačí na muscle káry.

Takže co udělal týpek: má x hodin nahráno, skill pointy, určitě nebyl opilej, nespal u toho, má pořádnou káru už z principu a stejně nestačí ani na rovince proti dvacetkrát slabšímu autu. Já ti nevím, ale vzhledem k tomuhle všemu, mi to vychází jako že AI má větší grip.
A víš co, to netvrdím jenom já. To tvrdí hráči na forech. Redditu. To by znamenalo, že všichni jsou neschopný. Že je neschopnej i ten týpek z toho videa, kterej vlastně ty eventy má už kompletní :)
Opět opakuju, jeho "maximálně vytuněný lambo" je asi tak stejně efektivně vytuněný jako by měl zelenej gear. Aktivní set bonus nemá (hlavní výhoda zlatýho gearu) a většina jeho perků nepřináší zvýšení rychlosti.

Se stížností na catch up v zásadě souhlasím, kritizoval jsem to už o mnoha her, včetně Crew 2 pár desítek postů směrem dolů. Nicméně nesouhlasím s apokalyptickým popisem problému, protože zásadní překážku ve vyhrávání závodů to prostě nepřináší. Pokud si vezmeš jakž takž slušný auto, nacpeš na něj aspoň jakž takž slušnej gear a nespíš u toho, není problém vyhrát cokoli i na nejtěžší obtížnost.
@USER47 (27.07.2019 00:57): no má icon 208, což asi o něčem svědčí. a zlatej set gearů je podle mě daleko víc, než mít všude modré. a ani netvrdím že ty něco popíráš, já se tě spíš ptám jak to ty vysvětlíš, že s maximálně vytuněným lambem nestačí na mustangy na rovince :)
protože maj těžkej grip. říkej si co chceš, ale AI nemůže nikdy mít s pomalejším autem lepší akceleraci než to co má ten cápek, mimo ten grip.

a ono i celkově, pokud to AI má catch up systém a pro AI platí jiný fyzikální zákony (jakože minout kompletně oklikou kontrolní bod), furt to je pro mě naprostej shit. chápu, že to maj v současné době závodní hry, ale mě jezdit proti takovému počítači jaksi....nebaví? není to zábava, je to frustrující.
Já netvrdím že s mustangem vyhrát nemůžeš, nicméně musíš se každopádně víc snažit a mít lepší gear než například s Huracánem.

Stejně tak nikde nepopírám, že pro AI platí jiný fyzikální zákony než pro hráče, koneckonců jako v 99% podobnejch her. Na nejvyšší obtížnosti se obvykle na začátku závodu pár vedoucích AI oponentů trochu utrhne, ale v průběhu není žádnej velkej problém je dohnat.

Netuším, co má ten týpek nahráno, ale jede naprosto amatérsky.
@USER47 (27.07.2019 00:48): podle toho, co ten týpek má nahráno, tak asi soudím že u toho trávil spoustu času :D a furt to nevysvětluje to, proč AI co usekává zatáčky terénem S POMALEJŠÍM AUTEM, má takovej grip -

jinými slovy, ty mi tvrdíš, že s mustangem co je těžká kára nemůžu vyhrát závod a pak já vidím že ty mustangy natrhnou prdel lambo.
takže z toho si vyložím dvě věci:

Buď ten týpek nemá absolutně žádnej tuning a AI má nadopovaný auta tuningem až k prasknutí
nebo totální cheating, protože mustang NENATRHNE prdel lambu na rovince. jo a jinak - on si vzal mustanga a hned na začátku závodu mu každej ujel.

každej z toho AI mu ujel na té rovince, hned po startu. jak tohle vysvětlíš? :) PS: podle toho hodnocení atd, mu to jeho auta má stačit na ten závod s tím tuningem co on má :D
Já ti snad natočím nějaký video...

Mimochodem, jeho gear je sice žlutej, ale to samo o sobě nic neznamená. Je to směsice různejch setů a zbytečnejch perků, takže celkem na hovno. Žádnej aktivní set bonus a naprostý minimum perků zvyšujících rychlost. S obyčejným zeleným gearem by na tom nebyl o moc hůř.
@USER47 (27.07.2019 00:39): Ale tak mi vysvětli, jak zatočit s takovým autem co má on? Lambo? A proč AI co jezdí tak prasácky, má tak masivní grip, to mi vysvětli!! Všichni se do té zatáčky namrdaj a on tam ani nemá místo :D
a nevim zda to posloucháš se zvukem, ale vysvětluje tam, že nemůže tak masivně s tim lambem jet do zatáček, protože by šel do hodin.
Ten handling je absolutně špatnej. Totátlně nesrovnatelnej, třeba s tou horizon, kde aspoň cítíš váhu toho auta :) jo a ještě mi vysvětli, jak je sakra možné, že po startu má lambo dvacetkrát horší grip i s nitrem a gold setem, než muscle káry. NA ROVINCE. NEMÁ. ŠANCI.

má nejlepší gear a má stokrát rychlejší auto a stejně nemá šanci ani ujet týpkům za nim :D
Tak jsem se ze zvědavosti podíval na první dvě minuty toho videa a týpek přestřelil snad úplně každou zatáčku, v každý skončil ve smyku na vnějšku. Žádnej div že ho AI předjíždí, nezávisle na gearu. Pokud jezdíš podobně, dost to vysvětluje tvůj problém s AI rychlostí.

Já tu hru hraju. Se všema možnejma autama, ve všech možnejch disciplnínách a na nejvyšší obtížnosti. Mě těžko přesvědčíš o tom, jak je AI neporazitelná, tím spíš za použití videí nějakejch neumětelů co nejsou schopný zatočit dřív než metr před zdí.