pipboy: Hlavní linie je nejlepší, kterou jsem dosposud v RPG zažil. Co konkrétně se ti na ní nezdá?
Diskuze
Zkouseli jste nekdo Nehrim? Jsem to par hodi hral, urobil par questu... jako neni to marne, ale ta hlavni pribehova linka je tak neuveritelne retardovana ze uz asi pokracovat nebudu.
Dva shnilá jablka na databázi her nic neznamenají, nic si z toho nedělej USER47, zbytek světa ví, že první Mass Effect je oproti dvojce koncentrát nudy. :-)
Uh? To přece v ME1 můžeš...nebo spíš musíš, vzhledem k tomu, že se k nim Shepard lepí automaticky. Spíš jde o jalový nezábavný mise, levely bez špetky zajímavosti, debilní dialogy (to je ale specifikum všech posledních Bioware her). Celej ME1 je taková řídká polívka bez chuti a bez zápachu, navíc uměle protahovaná spoustou dementních vedlejších misí, což jsou vlastně jen dvě mise zkopírovaný do půlky galaxie.
USER47: Protože se nemůžeš schovávat za barikády a překážky?
Jj, ME1 imho za moc nestojí.
USER47: ME1 snad jen kůli dvojce?
Žádné překvapení - "Oblivion" zvítězil.
Pzn. Addon, který bude dějově navazovat na závěr, je ve vývoji.
Pzn. Addon, který bude dějově navazovat na závěr, je ve vývoji.
hergot jaktože jsem se o skyrimu dozvěděl až teď, lidi ja se na to těšim jak nevim co. Asi se konečně dokopu k pořízení novýho PC, teď jen kde vzít za rok prachy:-)
Jsem zvědavej jaký maj na severu věznice a jak se z ní na začátku zase dostanu :-D
Jsem zvědavej jaký maj na severu věznice a jak se z ní na začátku zase dostanu :-D
2008: Witcher, Drakensang
2009: Divinity 2
2010: ME2, Two Worlds 2, Drakensang 2, Nehrim, Alpha Protocol
DA:O nestojí za zahrání, ME1 snad jen kvůli dvojce
2009: Divinity 2
2010: ME2, Two Worlds 2, Drakensang 2, Nehrim, Alpha Protocol
DA:O nestojí za zahrání, ME1 snad jen kvůli dvojce
Jab: 2008 - souhlas, jen přidej NwN 2 - Storm of Zehir
2009 - s DA:O bych byl opatrný
2010 - souhlas.
Stalker rozhodně, na Assassina jsem taky zvědavý.
Urban: Vývoj, průzkum, souboje... V DA:O zabité. Na DA2 se teda moc netěším. Leda, pokud se na něm BioWare naučí nějaké kousky (spíš technické), které pak aplikuje u ME3.
2009 - s DA:O bych byl opatrný
2010 - souhlas.
Stalker rozhodně, na Assassina jsem taky zvědavý.
Urban: Vývoj, průzkum, souboje... V DA:O zabité. Na DA2 se teda moc netěším. Leda, pokud se na něm BioWare naučí nějaké kousky (spíš technické), které pak aplikuje u ME3.
Tak když já bych se měl pokusit říci, co v posledních letech z RPG asi stojí za zahrání, tak...:
2008: Mass Effect, The Witcher: Enhanced Edition
2009: (řekněme ten váš) Divinity II: Ego Draconis, Dragon Age: Origins
2010: Mass Effect 2, Fallout: New Vegas
V posledních dvou letech mi ale přijde, že se celkem rozjeli akce (poslední Stalker, Batman, Assassin's Creed 2 určitě někdy plánuji a těším se na ně :)).
Docela se těším, až někdy zase budu mít pár měsíců volna (tzn. už asi nikdy).
2008: Mass Effect, The Witcher: Enhanced Edition
2009: (řekněme ten váš) Divinity II: Ego Draconis, Dragon Age: Origins
2010: Mass Effect 2, Fallout: New Vegas
V posledních dvou letech mi ale přijde, že se celkem rozjeli akce (poslední Stalker, Batman, Assassin's Creed 2 určitě někdy plánuji a těším se na ně :)).
Docela se těším, až někdy zase budu mít pár měsíců volna (tzn. už asi nikdy).
Já sem zvědav na DA 2 mám rozehranou 1 a celkově to je pro mě zklamání vývoj postavy je strašně chudej takže taktizování nedostane moc prostoru a příde mi že to je spíš víc o štěstí.
Co se mě týká, tak poslední fantasy RPG, které měly tu čest se mi líbit, jsou Gothic 2, pak dlouho nic, pa Oblivion, pak dlouho nic, pak Witcher (u mě nejlepší fantasy RPG) a tím ten výčet končí. Jen teď svítá na lepší časy v podobě Divinity 2 :)
mluvilo se o budoucim roku a ne RPG jako takovemu ale fantasy - primo jeden specificky druh...
Richmond: Souhlas. Ony ty RPG klidně akční být můžou (protože pak by to trochu smrdělo adventurou), ale na té akci by nemělo stavět. A pokud, tak nějak, aby se u toho dalo taktizovat a nebylo to o reflexech za myší. A co se tahovek týče tak to platí dvojnásob - strašná škoda.
Já tedy přesycení nepociťuju vůbec :) Za posledních 10 let mám problém najít nějaké RPG, který bych si vůbec zahrál a které by nemělo nálepku "akční" :) A když k tomu připočtu přání tahových soubojů, tak jsme skoro na nule :)
Ehm, ehm, pletiete to. :D Ak by bol trh presýtený, znamenalo by to, že sa niektoré (až väčšina) produktov daného typu nepredávajú. V našom prípade - pri RPG - ide skôr o nedostatočne vykrytý dopyt pretože každé RPG, ktoré nie je Céčkové a z Ruska sa predáva pomerne slušne (vzhľadom na predaj videoherných titulov bez ohľadu na akékoľvek pokrytie nákladov). Z tohto hľadiska, že cca 3 RPG ročne je jasné, že hráč, hoci má x iných povinností a koníčkov, keby si kúpil RPG len jedno, tak mu to na celý rok hrania nevystačí, preto tieto RPGčka vzájomne fungujú komplementárne - ako tovary, ktoré sa vzájomne dopĺňajú, zatiaľ čo v prípade presýtenia trhu by fungovali substitučne - hráči by si vybrali jeden titul a ostatné nekupovali/nehrali. Práve táto situácia umožňuje byť ziskovým i vydavateľom, ktorých hry by v preplnenom segmente jednoducho voči konkurencii neobstáli.
a btw v tom výčte chýba Neverwinter Nights 2 + datadisky, Drakensang 1 & 2, Divinity 2
a btw v tom výčte chýba Neverwinter Nights 2 + datadisky, Drakensang 1 & 2, Divinity 2
Fg: Tak vzhledem k ziskům na jaký si vydavatelé navykli trh pro ně bude přesycený vždycky.
myslel sem z hlediska vydavetelu, kvuli vynosum, preci jen 3-4hry jednoho zanru za rok je dost...tedy pro nektere
Fg: Přesycení trhu RPGčky? Jak pro koho, pro ty co hrají vše co má nálepku RPG, nebo nehledí na výtvarný a herní styl nových RPG, pro ty je trh opravdu přesycený. Nebo pro vzdálené pozorovatele - tedy pro tebe :)
Pro lidi, kteří si víc vybírají je to ale ještě pořád málo. Ano pro mě.
2006 - Oblivion, Gothic 3 - dobrý rok
2007 - Zaklínač, Jade Empire a chabý Two Worls 1 - také
2008 - nic - totální krize
2009 - kdyby nepřišel Risen bylo by )plný prd.
2010 - Gothic 4 (nic moc) a .. TW2, ke kterému mě absolutně nic netáhne
No protože nemusím rpg typu Diablo, nelíbí se mi Dragon Age, a Mass Effect nepočítám do RPG který chci nejvíc (medieval-like), tak tím výběr ještě zužuji, ale nemůžu hrát všechno, když se mi daná hra prostě nelíbí.
A rád bych poznamenal, že mi chybí nějaké RPG hybridy jako Arx Fatalis/Dark Messiah od Arkane.
Pro lidi, kteří si víc vybírají je to ale ještě pořád málo. Ano pro mě.
2006 - Oblivion, Gothic 3 - dobrý rok
2007 - Zaklínač, Jade Empire a chabý Two Worls 1 - také
2008 - nic - totální krize
2009 - kdyby nepřišel Risen bylo by )plný prd.
2010 - Gothic 4 (nic moc) a .. TW2, ke kterému mě absolutně nic netáhne
No protože nemusím rpg typu Diablo, nelíbí se mi Dragon Age, a Mass Effect nepočítám do RPG který chci nejvíc (medieval-like), tak tím výběr ještě zužuji, ale nemůžu hrát všechno, když se mi daná hra prostě nelíbí.
A rád bych poznamenal, že mi chybí nějaké RPG hybridy jako Arx Fatalis/Dark Messiah od Arkane.
RNDR: takovy byl nadpis na Game.cz ja si to nevymyslel, o fantasy RPG se absolutne nezajimam, takze jen pisu co sem si precetl, navic tam pisi i o Ghoticu, vsak si to precti sam... a je to Fg;)
ale vazne by me zajimal, zda sdilite ci ne mou myslenku o presyceni trhu....k tomu co sem psal pripomenu ze ted jeste vysel Gothic 4, Risen + Two Worlds....
ale vazne by me zajimal, zda sdilite ci ne mou myslenku o presyceni trhu....k tomu co sem psal pripomenu ze ted jeste vysel Gothic 4, Risen + Two Worlds....
Say: Jistě, ale USER47 by si to mohl špatně vyložit.
RNDr. Gunár Pavel: Tak můj úmysl to není... Jen se snažím vysvětlit, že ničení exotických nestvůr nedělá hru exotickou. No... Tak nějak.
Say: Jen ne další hádku, tentokrát na téma: "Proč je Two Worlds oproti TESům naprostá tuctovka." :D
USER47: Ale běháš v té samé středověké zbroji (ať už je kožená, či plátová), jako v X dalších 3D ,,RPG". Mimojiné...
Tulareanus: Zahraj si Two Worlds 2, tam pobíháš po stepích a likviduješ pštrosy, levharty a nosorožce.:D
Tulareanus: Afrika nezní špatně. Jako inspirace k TES už teprv *zamyslel se*
Mňa už ten tradičný "nemecký fantasy stredovek" čo sa týka settingu, začína riadne unavovať, chcelo by to niečo, čo by si bralo mohutne inšpiráciu zo západnej afriky, indie, južnej ameriky, spoza severného polárneho kruhu a podobne. Je tam toho dosť a rozhodne zaujímavého, len treba hľadať.
R.A. Salvatore sa dobre číta, na to, že je to gýč vie aj pekne písať, problém je, že sa tiež rád opakuje a niekedy točí v kruhoch, prečítal som od neho 8 kníh a tie knihy sú rôznej kvality, pričom najväčší mínus je jeho obľúbené vstupovanie do rovnakých riek (aka Drizzt a jeho nikdy nekončiace patálie s Menzoberanzzanom a Artemisom Entrerim) a niekedy priveľa bojov plných dlhých popisov úderov a útokov (tie najprv potešia, ale keď je to už 70 strán, tak to serie a riadne.). Každopádne jeho knihu Domovina radím medzi najatmosferickejšie a najlepšie fantasy oddychovky, aké som kedy čítal. :)
R.A. Salvatore sa dobre číta, na to, že je to gýč vie aj pekne písať, problém je, že sa tiež rád opakuje a niekedy točí v kruhoch, prečítal som od neho 8 kníh a tie knihy sú rôznej kvality, pričom najväčší mínus je jeho obľúbené vstupovanie do rovnakých riek (aka Drizzt a jeho nikdy nekončiace patálie s Menzoberanzzanom a Artemisom Entrerim) a niekedy priveľa bojov plných dlhých popisov úderov a útokov (tie najprv potešia, ale keď je to už 70 strán, tak to serie a riadne.). Každopádne jeho knihu Domovina radím medzi najatmosferickejšie a najlepšie fantasy oddychovky, aké som kedy čítal. :)
Fq: Promiň, ale Kingdoms of Alamur - nástupce Oblivionu :P..to asi fakt ne. Mě jako fandu tradičních, amerických a středoevropských rpg sérií (TES, Gothic, Risen, Zaklínač), totok nemůže zaujmout.
aha tak to je Kingdoms of Amalur, trochu me zmatlo ten nadpis z Games ze to ma byt nastupce Oblivionu, ale nejak tech fantasy RPGecek vydavaji posledni dobou hodne a jak sem uvedl bude tu DA 2, pak TES 5 pak KoA a kdo vi co jeste, myslim, ze trh bude timto zanrem mirne presycen...coz porad narazim i na EA jako vydavatele 2 her zminenych...
ne ze by me tahle hra zajimala, ale R.A.Salvatore je myslim dost dobra a kvalitni sazka do jistoty, jeho Vector Prime krasne rozjel serii NJO, je to dobry spisovatel...btw nesere si tak nahodou EA do vlastniho hnizda kdyz maji Dragon Age?
Pak se také nabízí datum těsně před rádoby apokalypsou 12.12.12... :)
PS: Miluji data, ve kterých mi nemohou připraštení amíci udělat bordel.
PS: Miluji data, ve kterých mi nemohou připraštení amíci udělat bordel.
RNDr. Gunár Pavel: To právě nechají na modderech=)
Tak dobře, tak toho 11.11.11, hlavně ať to není odbytý...
Ja by som bol rád, keby to vyšlo už vtedy, ale tak Bethesda vždy všetko aspoň raz odloží.
Ale odloží! Já v to pevně doufám.
release date bylo v tom traileru, 11.11.11
vzhledem k tomu že na hře už dělají přes dva roky bych si tipnul že to neodloží.
vzhledem k tomu že na hře už dělají přes dva roky bych si tipnul že to neodloží.
Zoltan: Tak to jsem zvědav na release date. Protože na tom enginu by pak teoreticky měly jet další Fallouty (a možná i hromádka dalších her).
Bodkin: Moddovatelnost rozhodně nezruší. To už k TES tak nějak přirostlo a poštvali by si proti sobě velkou hráčskou skupinu.
Bodkin: Moddovatelnost rozhodně nezruší. To už k TES tak nějak přirostlo a poštvali by si proti sobě velkou hráčskou skupinu.
Modovatelnosti bych se nebál. Bethesda dobře ví, že jejich fanoušci jsou z velké části MoDfreakové.
Nechápu proč Toddler tvrdil že to jede na updatovaný verzi fallout 3 techu..
ale snad to teda jede fakt na něčem jiným.
Na něčem stejně modovatelným.
ale snad to teda jede fakt na něčem jiným.
Na něčem stejně modovatelným.
Tak to vypadá, že bude TES5 běžet na novém engine - viz zde
Nezbývá než doufat,že největší zlepšení přijde po stránce ksiftů :D
Nezbývá než doufat,že největší zlepšení přijde po stránce ksiftů :D
Tak stahuju Nehrim a sem zvědav.
Bál sem se něměckýho dabingu a i když to je trochu nezvyk tak zní skvěle a profesionálně a je o mnoho lepší než ten monotoní kekel u oblivionu :)
Bál sem se něměckýho dabingu a i když to je trochu nezvyk tak zní skvěle a profesionálně a je o mnoho lepší než ten monotoní kekel u oblivionu :)
HEX: Z toho vyplývá, že Dragonborn bude jen univerzální titul, který si během hry osvojíš, tedy něco, jako Nerevarine v Morrowindu. Jinými slovy to neznamená, že bys byl konkrétní postava, jako v TES Adventures: Redguard.
MickTheMage: To dává smysl.
MickTheMage: To dává smysl.
Trochu som si zaspekuloval na zaklade teaseru. :)
A co teda vyplývá z toho, že budu nejspíš Dragonborn?
Akurat na Skyrime robia uz tusim od dokoncenia Oblivionu, co je vraj aj jeden z dovodov preco Gamebryo, kedze s tym zacali este skor nez Zenimax kupil Id.
Jab: To je pravda, na ty jsem úplně zapoměl :)
Uvidíme jestli Bethesda dodrží datum vydání - 11.11.2011 je za 11 měsíců, což nejni dlouhá doba.
Uvidíme jestli Bethesda dodrží datum vydání - 11.11.2011 je za 11 měsíců, což nejni dlouhá doba.
Zoltan: Co já si vzpomínám, tak i bez modů běhali v druhém datadisku Morrowindu nordi (berserks) spoře odění. :)
Video TES V je zatím nic moc. Holt jde jen o představení...
Video TES V je zatím nic moc. Holt jde jen o představení...
Jo, hudba v traileru je povedená. A Gamebryo je dobrá volba - aspon v Bethesdě budou mít čas na podstatnější věci než práci na novém enginu.