Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jinak kvuli HW narokum je obcas dobre mrknout na game-debate. Jejich 'GD Adjusted' je vetsinou docela spolehlive. Mne tak chybi 1Ghz na procesoru pro dobry pozitek. Kazdopadne jak tak koukam, tak Skyrim je dalsi z tech her, ktera vyzaduje pro svuj chod vyssi takt procesoru spis, nez high-end grafiku. To je pro spoustu hracu dobra zprava, ale pro me, ktery se trapi s pet let starym netaktovatelnym procesorem to dost sere.:D
No, já uměl kouzlit, ale z těžkého brnění mě niko nedostal :). Ale je fakt, že tady je to dost zjednodušené. Když hra od hráče vyžaduje nějaké kouzlo, v té samé místnosti je jak kniha s tím kouzlem, tak pro jistotu i jednorázový svitek...
To se mi líbilo na Morrowindu, že tam alespoň pro vyšší pozice v gildách byly zapotřebí určité schopnosti. To tady může být arcimág i někdo, kdo zakouzlil dvakrát za hru.
Mno, jsou tam sem tam protichůdné questy v čele s Legií vs Storcloaks, píše se tak i u achievementů.

Ale jinak je to celkem jedno. A někdy to vypadá i komicky, když třeba na 30. levelu v bad-ass těžké zbroji narukuji k mágům a vše řeším brutální silou :D
Jediné rozhodnutí, která něco málo ovlivní je přidání se ke stormcloakům/imperialistům jinak tam nic moc nečekej.
lebo v Skyrime som nahral už niečo vyše 30 hodin a zatzial som nijaky taky problem nemal tak či si mam davat pozor na svoje rozhodnutia :D
Mam otazku - V Skyrime sa tiež meni svet podla mojich rozhodnuti??? ked sa rozhodnem pridat k vlkolakom a potom neskor v jednej misii mam vlkolaka ulovit, stale to budem mat u vlkolakov za dobre???? vlastne možem splnit hocijake questy a nemusim pritom davat pozor na to, že neskor nebudem moct splnit iny quest????
Victor: Dovolím si tvrdit že ano - jde mi to ve výsledku stejně jako Oblivion, takže hw náročné to imo není. Navíc pokud máš XP, tak stačí 1gb ram.
Hehe, mě jde Morrowind s tunami modů daleko pomaleji, než Skyrim. A přitom to ve výsledku vypadá daleko hůře, než Skyrim.

Nedivím se, nebojte se.
No me sel Oblivion take (temer) na max a v pripade Skyrimu jsem se nechytal. Postni sestavu, takhle ti nikdo s urcitostni nerekne jestli a jak ti to poslape.
Victor: Na Oblivion stačila k pohodlnému hraní grafika X1300, teď k zhruba stejnému výsledku potřebuješ alespoň GF8600, což je karta cca o 100 % výkonnější...

Marty: Jop, taky mám tuny bordelu ve Whiterunu a prázdný barák v Solitude.

BTW dá se nějak získat barák ve Windhelmu bez přidání se k Stormcloacks?
:Nate - a ještě by to chtělo takové ty mody, co ti dovolí jednoduše obracet věci. Ne, že je budeš muset mlátit o jiné věci až je natočíš tak jak chceš.
A k tomu ještě mod na stěhováky :-D kteří by přenesli mých několik desítek tisíc liber váhy.

Jde to vyřešit konzolí, ale já bych do Solitude chtěl přijet ve velkém stylu s několika vozy majetku.
Jak je to doopravdy s HW požadavky ? Oblivion mi šel na max. Podle toho jak hra vypadá (hůř než Oblivion), tak by to mělo šlapat stejně, ni ?
valcik: Jsou navrhované separátně a vždy nesedí zvnějšku stavby, zejména rozměry (že by hlavní důvod pro jejich oddělení od vnějšího světa?) a obsah mi přijde nezávislý na levelu hráče.

Marty McFly: Dům ve Windhelmu (a Solitude) má docela dost poliček na knihy 12 (respektive 10).
:valcik - Těžko říct, já jsem se zhostil role kleptomana, co vždy hledá červená a zelená jablka, ingredience, knihy co nemám a sem tam nějaké ty cennosti a zlato. Proto pro mě každý dům znamená spoustu sbíratelných věcí co mě zajímají. Ale generované podle levelu, to spíš ne. Mám Level 48 a v truhlách v domech je stále to samé co bylo na začátku. 5-50 zlata, to se fakt nepředali. Žádné bohatství tedy nehledej.


Víte co mi opravdu chybí ? Mod co by přidal dům, nebo alespoň knihovnu, kam bych si naskládal všechny své knihy. Už jich mám dobře přes stovku (včetně deníků) a chtělo by to je hezky si vyrovnat.
Marty, ako tie skyrimské baráčky vyzerajú zvnútra? Je tam niečo zaujímavé, alebo iba klasické truhlice s obsahom vygenerovaným podľa levelu hráča?
Say: Pohyb po Vivecu byl pěkná otrava i s levitací, plus milióny loadingů... :)

Jinak onen bug se podle všeho spíš projevuje šípem zaseknutým v hráčově postavě (ten se alespoň neplete do obrazu 24/7) a lze jej většinou odstranit dalším schytáním šípu do těla. V mém případě ale těžko najdu dost těch lesních elementálů správné barvy :-(
NateLogan: Tak tenhle bug vidím poprvé...

Kvasa: Zatím Solitude. Jinak vygoogli si Vivec ;)

Ve Skyrimu zase jde vlézt do každého z těch baráku, což tuším v AC nejde (v jedničce).
Pokud chceš příklad, jak vypadá takový koncept v praxi oproti normálu, zahraj si PS2 verzi Mafie... U Witchera to třeba tolik nevadilo, pač tam člověk mezi oblastmi přebíhal jen velmi zřídka.

Já osobně od chvíle, kdy jsem spatřil bezloadingového Jak & Daxtera, tak od open-world her nečekám nic jiného.
Tak zase město jako v AC nečekám od žádného RPGčka, ale jako když udělají město, kde je 20 baráků a ještě ho rozdělí na několik čtvrtí, kde každá čtvrť má tak 5 baráčků tak mi to přijde pak celkem dost trapný.

A pokud se dají loadingy rozumě tak není problém zase nemám rád ty, které vás zastihnou uprostřed cesty. Tak jako tak, při vstupu do města ve Skyrimu máte loading, takže jeden nebo dva navíc by mi ani nevadil. Mě spíš vadí ty loadingy jak jsou na každej malej baráček zvlášť. Díky bohu za dobrou optimalizaci, takže loadingy jsou krátké.
Jen ne loadingy, už teď mě štvou. Když chcete velká města, musíte mít jednak armádu level a art designérů a schopné programátory. Pro příklad můžete zkusit Assassíny.

BTW po tom patchi mi to začalo padat a sem tam na vteřinu zamrzat. Nevím co Bethesda dělá, ale s každým dalším patchem problémy jen přibývají, zlatá vanilla. Tohle bude jedním z těch případů, kdy Steam patchování víc škodí než pomáhá. A to jen díky neschopným patlalům v Bethesdě :-(.
Na druhou stranu to alespoň potom není tak hardwarově náročné přeci jen i v menších městech jde znát pokles FPS. Bych velké město ocenil i kdyby bylo třeba rozdělené loadingama jako v Zaklínači.
Toho jsem se obával. Nepamatuju současnou hru, která by měla jedno pořádné město (možná F:NV), ale ve fantasy určitě ne. Kdo četl Nádraží Perdido, musí uznat, že hra z Nového Krobuzonu by byla super.
No všechna města jsou tam docela prťavá (nevím co je to za blbej zvyk dělat spoustu malých usedlostí ... ty jejich argumenty, že se hráč alespoň furt nevrací na jedno místo mě vždycky tak akorát naštvou) ale asi to bude buď Windhelm a nebo Solitude, ale tam dost slušnou část města zabírá pevnost.
To bohužel není to jediné co se pokazilo, mě například úplně přestali fungovat resisty co mám na zbrojích.
Karasman: Jednou denně se budeš moct libovolně přeměnit na nějaký dvě minuty or so. Lidi by tě přímo při přeměně neměli vidět. ;)
A jak se to projevuje? To se můžu dle libosti přeměňovat mezi člověkem a vlkodlakem? Nebojí se mě pak lidi?
Karas: Ze začátku hy (prvních 20-30 levelů) se to i celkem vyplatí. Nemožnost vyspat se a získat ty expovací bonusy nijak zvlášť hru neovlivní a zranitelnost stříbrnými zbraněmi ti může být ukradená (ve hře skoro nejsou). Kdežto imunita na nemoci (a vyšší výdrž/HP?) se hodí a vlkodlačí forma je parádní pojistka proti ultrasilným nepřátelům, které bys jinak nedal.

A až budeš dostatečně bad-ass i bez ní, můžeš se nechat vyléčit :).
Achjo, proč není při jízdě na koni free mouselook jako v Oblivionu? Aby se člověk pořádně rozhlídnul, musí zastavit... vážně skvělý. Přitom kochání se krajinou byla moje oblíbená kratochvíle.
Nevěděl by někdo jak odstranit z postavy efekt těch rozvýřených lístků? Nepěkný bug.