@
Drolin (12.01.2012 17:08): 1. Nejsem znalý adventurista, klasické point and click adventury s nesmyslnými puzzly nesnáším a když nemají zajímavé téma, tak je podle toho taky hodnotím. A pokud se jedná o nové kusy, které jsou stejně blbé/zastaralé jako adventury před 20 lety, tak prostě nemám slitování, jako třeba Gray Matter nebo Overclocked.
2. Moje nejoblíbenější adventury nejsou stupidní pojntendklíkárny – Bad Mojo, Dust, Last Express. Za ukázkový příklad nebes se dotýkající adventury považuji Realms of the Haunting, to jsou panečku hádanky a puzzly!
3. Last Half of Darkness taky dělá jeden člověk (včetně dabingu a zvuků) v ještě horším enginu, ale ten se právě veškeré nedostatky snaží alespoň trochu maskovat.
4. Save mám schovaný a hodnocení se může kdykoliv změnit. Třeba prvního Zaklínače jsem nasraně smazal asi po dvaceti minutách s tím, že možná/někdy/snad se k němu vrátím, no a hle - 100%! U TLC to ale asi nehrozí, protože jestli je tam těch triggerů víc, tak už nikdy více.
5. Samozřejmě, že mě Voyeur bavil víc, stejně jako třeba Land of the Dead je lepší střílečka než CODko :-) Na prvním místě je u mě zábava a pokud mě hra něčím prudí, tak nemá šanci. Filozofické úvahy herních pseudointelektuálů, kteří filozofují nad genialitou her jsou pro mě prvnotním signálem, že půjde o pěknou sračku, která bude stejně blbá jako všechno ostatní - na slovní spojení "dospělý příběh" mám alergii. Jsem ukázkový příklad přestárlého komerčního hráče, který vyžaduje především pohodlí, takže ano, Latex je lepší :-)