Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak jsem zkusil přesně tu lokaci s hairworks on default i off. Nevím jak to ovladače dělají ale MSI Afterburner mě za celou projížďku Bělosadem bez ohledu na scénu nešel nikdy pod 60 fps, ty tam svítí trvale. Je úplně jedno zdali mám ty Nvidia vlasy zapnuty nebo ne, vždy mám přesně a jen a pouze 60 fps v QHD na max. nastavení. :)

Nevím jak donutit hru běžet na vyšších FPS když mám jen 60Hz monitor a v nastavení hry je max. 60 fps. 
EDIT: aha slider se musí úplně stáhnout doleva na neomezeno. :)


hairworks on default odkaz
hairworks off odkaz
@Rapier (13.03.2021 11:45): ta lokace je v bělosadu hned na začátku, ten rozcestník se jmenuje Brod, mezi truchlivým mostem a vypleněnou vesnicí. 4K monitor není potřeba, používám downsampling (DSR) přes ovladače. AMD to má taky, ale nevim jak se tam ta funkce jmenuje.
@Paul (13.03.2021 11:41): takže to dělají ty vlasy. Ta lokace je kde přesně prosím tě? Já jsem zatím v první vesnici a splnil jsem úkol pro trpaslíka, tu babku a její pánev, zašel za místním velitelem a dostal úkol s gryfem. 

4K neotestuji nemám na to monitor. Ty máš 4K monitor?
Na to že The Witcher 3 je hra z roku 2015 je stále HW náročná. Nevím zdali to je tím že nemám Nvidia GPU, protože mám tam zapnuty ty vlasy (úroveň 4 by default), ale u mě v QHD s nejvyšším nastavením detailů + post-processing (až na to vyostřování - to mám off ale zase HBAO+) mě ovladače ukazují průměrné fps 55,7.
Čekal bych že R7 3700X+32GB RAM+RX 5700 XT dá těch 60 úplně v pohodě jako min. Každopádně to vypadá skvěle, úplná pastva pro oči. Podobně jako v TES hrách mě baví jen tak se procházet a kochat se krajinou. :)
@Konvička (02.03.2021 12:21): Vypni v postprocessu vyostřování a chromatickou vadu. Pro srovnání screeny:

Cutscene 1 - večer
Cutscene 2 - ráno
Gameplay - poledne, trošku kýč
Ansel (nsfw)

Velký rozdíl dělají lighting módy, ale je těžké najít nějaký bez bugů. Jsou to celkem komplexní úpravy. Za sebe můžu doporučit Immersive Lighting. A pak je populární ReShade, ale s ním se to dost přehání. Používám na SMAA (vyhladí zbytek neostrostí viditelných hlavně na trávě, to nějak nezvládá ani ingame AA) a Ambient lighting.
@Jab (05.03.2021 15:41): Aha, jasně. Každopádně ty screenshoty jsou prostě přeostřený to hell. Toho sharpening noise je tam hrozně moc, mě se na to nedá koukat. Přitom televizi mám nastavenou sharpness na 4/10, víc už je moc, a i tak ty screenshoty vypadaj hrozně. Low nastavení mi v TW3 přijde ideální, pro můj setup a moje oči.
@Paul (05.03.2021 15:30): Asi si nerozumíme. Co píši je, že je to na tvém uvážení a nedá se říci, že by vyšší nastavení bylo graficky lepší. I tvé kartě je to šumák. A na vyšší "vyostření" se více nezapotí.

@ntz (05.03.2021 15:41): To je logické. Ale nejde o kvalitu detailů textur. Je to úplně na tobě. Sám to mám zase raději nastavené vysoko, páč se mi to líbí více než ten "obrazový" rozmazaný styl. Tzn. ještě jednou žádné "max settings" (ve smyslu čím vyšší tím lepší) to nemá.
@Jab (05.03.2021 14:51): ja osobne na svem monitoru a pri svem nastaveni vidim vyznamny rozdil pri vyostrovani na high Vs low a sam ho mam na low, pac se mi to na high nelibi .. jak pise nize Paul, tak je pozoruhodne, ze se to da jeste nastavit globalne v panelu nvidie, takhle to ale nemam (mam vse naprostej default pro vsechny hry v panelu nvidie, nikdy jsem do toho nepotreboval stourat ..)
@Konvička (02.03.2021 12:21): teda nevím co bys chtěl víc ???? ... podle mého názoru máš grafiku excelentní ... buď tak hodný a sděl nám co máš za kartu a procesor, případně jestli to máš ještě nějak tuněný, díky ...
@Konvička (02.03.2021 12:21): me to pripada, ze to mas v norme ... ale zkus co pise Paul, to "vyostrovani" (v ceskym prekladu) + SSAO mam uprostred takze na nizsi ... Obe volby jsou v Postprocess sekci u grafiky
Ahoj asi mám problém s grafikou....mám vše na ultra ale grafika respektive vykreslování se mi zdá divná až nepěkná.

Viz screeny,nemyslím že to takhle má normálně vypadat ta grafika respektive vykreslování, myslíte že to muže být grafick. ovladači ?

Mám aktuální verzi a nebo mám něco špatně nastavené v grafice ? nebo to tak opravdu normálně má vypadat ? snad jsou ty screeny dobře vidět.


https://ctrlv.cz/QBu0

https://ctrlv.cz/bTt8

https://ctrlv.cz/8sBD

https://ctrlv.cz/UzVw
@Longin (21.02.2021 16:30): Pokud hraješ HoS klasicky po hlavní hře, v jednom dialogu se Geralt zmíní Shani že Radovid je mrtvý. A rady které poskytne GOD ohledně Ciri jsou jen takovým bonusem, pomrknutím k hlavnímu příběhu. Vážně pochybuju, že jde o "předurčení". Spíš o detaily které CDPR zahrnul aby vše zapadlo do kontextu ve všech možných variantách.
Poznámka sem, která se stejně ztratí.
HoS obsahuje části, který ho bohužel předurčují k tomu, aby byl hrán před main questem.

- v DLC se mluví o žijícím Radovidovi
- hlavní padouch může dát informace o Ciri
...
[neexistující příspěvek]: prosim klidni hormon .. ja bych si Tvuj RL nedovolil hodnotit, zato hodnoceni tveho chovani se k tomu primo nabizu ... zustanu ale gentleman a prejdu to .. (nicmene tohle si budu pamatovat .. u me jsi mily dunemastere klesl .. sorry, ano, jiste, je ti to jedno, to je v poradku)

@Adieu (14.02.2021 12:57): jj, + jeste si dovoluji tvrdit, ze pustit se do 30h+ dlouheho vedlejsaku v prubehu nedokoncene hlavni linie je fakt trosku too much (po vsech smerech)
Tak samozřejmě ten správný flow s charakterem Geralta je takový, kde Geralt řeší pouze hlavní linii a na vedlejšáky dlabe, protože má jiné priority, a na datáče se rovnou vybodne, protože Ciri je vyřešena a on už je starej a pořád ho bolí koleno.
@ntz (14.02.2021 00:17): to jsi řekl v první větě.hned ve druhé, jak už tul napsal, naznačuješ že to je "jasné/logické/přirozené" tedy, že flow must flow. Jenže to muze jinému hráči připadat jako v nesouladu s charakterem Geralta. A myslím, že opravovat je třeba každého...neni zač.
@ntz (13.02.2021 23:42): Je to len na hráčovi. Narozdiel od Blood Wine and tam nie je žiadna dejová ani iná previazanosť, takže nie je tam žiaden jasný/logický/prirodzený dôvod len čisté individuálne rozhodnutie.
HoS jsem hrál až po základní hře. Imho zrovna u tohohle DLC je jedno, kdy se do něj vydáš. Pokud máš tedy patřičnou úroveň.
Zeptám se jinak...kdy je ta vhodná chvíle na HoS, abych, jak tu někdo přesně napsal, nenarušil flow?
@Longin (13.02.2021 09:36): Longin, tá fáza, kde máš zohnať spolubojovníkov má ešte ďaleko do záveru, takže kľudne ešte pokračuj v hlavnom príbehu. + Za tie hlavné questy vieš podostávať až nadmerne veľa expov.
To jsem nějak pochopil, ale otázka kdy tam začít? Mám lvl 25 a jsem ve fázi, kdy se mám ve třech oblastech poptat po spolubojovnících. Jít teď do datadisku mi přijde jako docela blbej "odskok", resp počítám, že to bude už asi skoro závěr.
A nevím kde jsem jako měl nabrat těch aspoň dalších 5 lvlů, když minimální level doporučený ve hře pro HoS je 32...
@Longin (13.02.2021 00:42): Osobne by som hral Hearts of Stone pred koncom hlavnej hry i keď na tom nezáleží, ale Blood and Wine určite až po dokončený základnej hry, nielen preto, že nepriatelia sú o dosť ťažší, ale i preto, že príbehovo sa hra odohráva nejaký čas po základnej hre a ak ju máš dohranú, tak tam máš pár dialógov a narážok navyše.
@Azure (11.02.2021 11:54): Netflix Zaklínač je sprosté slovo - Henry hrá síce o stošesť, ale blbo napísaný scenár to nezachrání + snaha z a každú cenu sa odlíšiť od hier, lebo si to praje Autor (kvôli vlastnej chybe) je úplne zbytočné.

Druhej sérií dám ešte šancu, ale na rozdiel od prvej sa do nej nebudem nútiť - ak tam urobia nejakú podobnú capinu, ako píšeš, tak prestávam pozerať a basta.
Co říkáte na leak z Netflixu že v druhé sérii hned na začátku má Eskel zemřít v boji s lešijem?
Za mě totální neúcta k předloze a vytvoří to spoustu plot holů v budoucnu. Ale po tom co udělali s Myšilovem bych se tomu asi neměl divit.