Tak nám autoři kozaté Lary Croft alias Tomb raiderky představili v pořadí šestý díl z původní klasicke řady, a jakožto milovník této archeologicky-adventurské série jsem nemohl odolat a konečně zapsat poslední zářez na pažbu, který v mém případě znamenal prozatimní pokoření všech zatím vydaných kousků ( říjen 2024 ).
Příběh je hodně povedený ve srovnání s předchozími díly – krasavice, která je obviněná z vraždy staříka Van Croye, se musí skrývat a jejím cílem je díky Wernerovým deníkovým poznámkách vypátrat získat 5 maleb utajených v Evropských městech ( dostaneme se i do Prahy ) , samozřejmě předtím, než se jich za pomocí biblické rasy Nephilim zmocní tajná organizace, které kupodivu touží po světové nadvládě a nesmrtelnosti v postavě hlavního záporáka alchymisty Péti Va Eckhardta.
Konečně došlo k posunu v grafice oproti předchozím dílům ve smyslu 3D enginu – takže obličeje vypadají “lidsky“ a lokace vizuálně potěšily. Nicméně já jsem nadával jako špaček u ovládání, které musím hodnotím jako nejslabší článek – za všechny časově omezený vis a ručkování na čímskách a nebo skoky, manipulace s předměty až k přestřelkám z bezprostřední blízkosti, kdy střílíte skrz týpka a další vymazlenosti, které nedovolí dát víc než lepší průměr – 65 %
Příběh je hodně povedený ve srovnání s předchozími díly – krasavice, která je obviněná z vraždy staříka Van Croye, se musí skrývat a jejím cílem je díky Wernerovým deníkovým poznámkách vypátrat získat 5 maleb utajených v Evropských městech ( dostaneme se i do Prahy ) , samozřejmě předtím, než se jich za pomocí biblické rasy Nephilim zmocní tajná organizace, které kupodivu touží po světové nadvládě a nesmrtelnosti v postavě hlavního záporáka alchymisty Péti Va Eckhardta.
Konečně došlo k posunu v grafice oproti předchozím dílům ve smyslu 3D enginu – takže obličeje vypadají “lidsky“ a lokace vizuálně potěšily. Nicméně já jsem nadával jako špaček u ovládání, které musím hodnotím jako nejslabší článek – za všechny časově omezený vis a ručkování na čímskách a nebo skoky, manipulace s předměty až k přestřelkám z bezprostřední blízkosti, kdy střílíte skrz týpka a další vymazlenosti, které nedovolí dát víc než lepší průměr – 65 %
Pro: Grafika, Atmosféra, Hudba, Příběh zpočátku docela táhne, Hratelnost.
Proti: Nedodělanost, směšný vývoj postavy, nevyužitý potenciál, boss fighty.