To nevim Pivo, tak projetý to nemám :) Já prostě hraju a kochám se, kdybych chtěl přemýšlet nad každým bodem, tak... tak se as izabiju :)
Diskuze
já hrál toreadora s katanou.. skoro vždy
Takže buď do střelby nebo do síly. Na střelbu je který charakter nejlepší?
:-D To je dotaz. Záleží na tom, za co budeš hrát. Já to poprvé cpal do střelby a disciplín - zapnul jsem bullet time a všechny postřílel jak jeleny. Teď to cpu do síly, obratnosti a disciplín, protože hraju za "vlkodlaka".
Rozhodně bych se asi vykašlal na stealth vlastnosti, protože to za hru využiješ je párkrát a jak tu někdo psal, stejně to moc nefunguje. A navíc je to zbytečný. Podobně jako v Deus Ex plavání, to tam bylo fakt pro smích.
Rozhodně bych se asi vykašlal na stealth vlastnosti, protože to za hru využiješ je párkrát a jak tu někdo psal, stejně to moc nefunguje. A navíc je to zbytečný. Podobně jako v Deus Ex plavání, to tam bylo fakt pro smích.
Walome: Dík. Jinak tenhle typ RPG jsem zatím nehrál. Do čeho bude nejlepší si dávat zkušenostní body?
Pivo: profrčet ji zabere tak deset hodin, plus mínus. Ale chci Tě vidět, jak si poradíš s bossama bez XP bodů a vylepšených dovedností.
Já to podle mě hrál hodin 20, plus mínus. Ale spíš víc. Hodně mě bavilo se tam jen tak procházet.
Jak to teď hraju podruhý, tak jsem první lokaci udělal během pár hodin, takže na tom taky záleží...
Ale jako určitě VTMB patří mezi ty delší hry. Ale zase to není žádný nudný ukecaný rpg.
Já to podle mě hrál hodin 20, plus mínus. Ale spíš víc. Hodně mě bavilo se tam jen tak procházet.
Jak to teď hraju podruhý, tak jsem první lokaci udělal během pár hodin, takže na tom taky záleží...
Ale jako určitě VTMB patří mezi ty delší hry. Ale zase to není žádný nudný ukecaný rpg.
Měl bych jednu takovou menší otázku. Kolik hra zabere hodin, když bych jí chtěl jenom profičet (vrhl se na příběhovou linku)? A kolik tak trvá v průměru, když ji budu hrát normálně?
Paul: V tom případě myslím úplně jiné historie. :)
Jab - myslíš ty historie který jsou buglý a občas s nima ta hra nejde dohrát? Tak ty jsem raději nepoužíval : ). Byly vyplý for a reason.
Tak doma se mi válí originálka, ale bojím se to spustit a radši si s ní jen zdobím sbírku. To budou ohlasy po ohodnocení určitě zase :-)
Btw třebas ty "origins" (či jak se to jmenuje - prostě něco jako "trait" ve falloutu) jsou až v těch fan pačích (tuším měly být i v původní hře, ale Troika zkrachovala dříve, než je mohla "odemknout" dalším patchem). A ty se mi líbily moc.
Patch je v klidu, hraje se to dobře. Jo a souhlas s MCZ.
Bodkin: vyjít ta hra hotová, mám stejný názor, ale vzhledem k tomu, že se do obchodů dostala nějaká beta někdy z poloviny vývoje, budu raději věřit těm fandům :-) . (Ono počítám těch tvůrců tolik není a náročnost editace takové hry bude vyžadovat i jistou inteligenci, takže nějakého paskvilu bych se nebál.)
Bodkin - no to mi taky přijde debilní
Vodny - aha...tak to mě moc nezajímá... já se systémem hry problém neměl... já s ní vlastně neměl problém vůbec... je to zezačátku trochu těžkopádný, ale jako hraju to teď po třech letech a běhá mi z toho husí kůže, jak mě to baví... což se neděje často...ale dík za odpověď ;)
Vodny - aha...tak to mě moc nezajímá... já se systémem hry problém neměl... já s ní vlastně neměl problém vůbec... je to zezačátku trochu těžkopádný, ale jako hraju to teď po třech letech a běhá mi z toho husí kůže, jak mě to baví... což se neděje často...ale dík za odpověď ;)
Ne až tak úplně. Na začátku si může vybrat, zda chceš jen opravit bugy nebo větší zásah do gameplaye. Já zůstal jen u toho základního - bugovského - nemám chuť, abych to musel hrát tak, jak si to fanové mysleli, že to bude lepší.
Těch změn je strašně moc. Od grafiky, textur, detailů, přes způsob plnění některých questů, vyladění hratelnosti, odstranění bugů, změně statistiky a účinnosti zbraní, kouzel atd. Prakticky tam nezůstal kámen na kameni. Mrkni na oficiální stránku těchto neoficiálních patchů, nyní ve verzi 6.8. zde. Pak jsem si ještě všiml patche Camarilla Edition 1.2, který jsem ovšem nezkoušel. zde.
Vodny: jak moc? Fakt mě to zajímá...
Mně to také na Vistách dělalo problémy, tak jsem si stáhnul ten neoficiální patch a šlo to. Samozřejmě, že tím dojde k výrazné změně v hratelnosti.
MCZ: k tomu komentu - máš pravdu, člověk si těch chyb všímá hlavně až při druhém hraní :-D ale i tak mě to baví, i když to mnohdy působí nedomrdle...
NateLogan: kodeky jsem zkoušel a rozlišení taky. Jsem si stáhnul asi tři prográmky na změnu rozlišení a herzů. Ten crack bych teoreticky mohl skusit. A počet bitů mě nějak měnit nenapadlo.
Nedávno se mi tohle stalo zrovna u mass effect2 ale tam jsem to hned vyřešil nainstalovánim nových direcXů.
Nedávno se mi tohle stalo zrovna u mass effect2 ale tam jsem to hned vyřešil nainstalovánim nových direcXů.
To smrdí buď na video kodeky (blbé slovo) nebo nekompatibilním zobrazovacím módem monitoru. Tedy zkusil bych jiné kodeky, respektive měnit rozlišení či spustit aplikaci v okně.
btw jestli tam ale máš video not supported, tak zkus změnit v nějakám tom "ini" souboru rozlišení a počet bitů.
Hm, to zamrzí :( Ale bohužel nepomůže, já se spíš umím ptát :) Např u Bloodlines a HL nevidím intra, resp. takovéty loga apod.
Mně i originálka šla jen s crackem. Tak zkus ten. :)
Walome: Jo vampire je dobrá hra bohužel co mám nový počítač tak mi nejde :(
Zatim snad každá (i starší) hra mi jde i přes to, že mám visty, ale bloodlines ne, když zapnu hru tak se mi jen ukáže video mod not supported, ale slyšim v zádu normálně hudbu ze hry. Nemáte s tim náhodou někdo nějaké zkušenosti ? Zkoušel jsem třeba i staré ovladače ke grafice a další triky, ale nic nepomohlo a je to docela škoda u téhle hry.
Zatim snad každá (i starší) hra mi jde i přes to, že mám visty, ale bloodlines ne, když zapnu hru tak se mi jen ukáže video mod not supported, ale slyšim v zádu normálně hudbu ze hry. Nemáte s tim náhodou někdo nějaké zkušenosti ? Zkoušel jsem třeba i staré ovladače ke grafice a další triky, ale nic nepomohlo a je to docela škoda u téhle hry.
Asi máš pravdu...ty jo, po 3 letech jsem to oprášil a řeknu Ti, jsem v sedmým nebi...při pokecu s Žanetou a pak s Terezou mi běhal mráz po zádech :)
Ale je zvláštní, že se mi zpomaluja framerate, když zapnu disciplínu, kdy se proměním v monstrum s drápama...
Ale je zvláštní, že se mi zpomaluja framerate, když zapnu disciplínu, kdy se proměním v monstrum s drápama...
Mám dojem že ta čeština obsahuje neoficiální 3.5, ne? Novější bych tam asi nedával, imo to nebude kompatibilní.
Nainstaloval jsem si path 1.2 a Charmerovu češtinu a teď mě zajímá, jestli se dají nainstalovat i ty neoficiální patche a jestli to pak bude fungovat?
Parádní RPG, který mě mile překvapilo... Škoda, že neni trochu delší..
NateLogan: S ohledem na Bugatti Veyron jsem o tom nikdy nepřemýšlel, na tom něco bude.
MCZ: To je jeden ze zásadních nedostatků současným MMO her (hned vedle jejich generičnosti). Zatím se nikdo nijak zásadněji nepokusil vytvořit nějaký lepší nový koncept. Což je škoda, pač já třeba mám za sebou 2 MMO hry a to mi bohatě stačí na mnoho let dopředu, tedy pokud se něco konečně razantně nezmění.
PS: Ale mám slabost pro sci-fi (inovátorské, ne převlečené fantasy jak je dnes zvykem u MMO) a SW, tak uvidíme, jak to bude s TOR. A i ten World of Darkness má potenciál.
PS: Ale mám slabost pro sci-fi (inovátorské, ne převlečené fantasy jak je dnes zvykem u MMO) a SW, tak uvidíme, jak to bude s TOR. A i ten World of Darkness má potenciál.
"Model reality" ještě přeci neznamená, že to bude realita naše. Možná jsem měl doplnit slůvko "virtuální". Tak či onak i u těch fantasknějších světů oceňuji, pokud se alespoň trochu tváří, že by mohly fungovat (už jen zastoupením různých povolání/ras/čehokoli), což se o mnohých RPG říct i dá ("hrdina je jen jeden"), o MMORPG jen stěží.
Hamster: Tvrzení "když chceš realističnost, tak stačí vyjít ven" nemám rád. Třeba když se chci projet v nějaké našlapané káře (Bugatti Veyron) na nějakém fajnovém okruhu (Nurburgring), tak rozhodně nestačí pouze vyjít ven :-).
MCZ: Prosímtě, jaká realita? O tomhle už se tu flameovalo - hry přece realistické být nemají, protože když chceš realističnost, tak stačí vyjít ven. Člověk se občas prostě potřebuje odreagovat u fantastického univerza, kde padesát metrů za vesnicí bezcílně zevluje smečka ledních medvědů.
Hamster: úžasný model reality :-).
MCZ: "A vůbec, co je na hrách, kde bude na každého normálního obyvatele (tj. pravděpodobně NPC) připadat tři tisíce Sithů/Jediů/upírů tak přitažlivého?"
Nejspíš to, že na každého z těch tří tisíc připadají tři tisíce monster.
Nejspíš to, že na každého z těch tří tisíc připadají tři tisíce monster.
sevencreature: Tak teď se přiznám, že jsem měl za to, že mladší. Každopádně důležité také je, jestli to bereš naprosto globálně anebo jak pro kterou hru, kde ty rozdíly můžou být zásadní (ovšem nic konkrétního tu z opatrnosti psát nebudu :-) ).
Takže abych strhnul pozornost jinam, doplním, že dalším důvodem je zkrátka fakt, že mi jejich herní náplň a z podstaty typu hry tak nějak mnohem menší důraz na příběh nepřijdou jako zrovna pozitivní atributy pro hru, u které bych měl trávit značné množství času.
A vůbec, co je na hrách, kde bude na každého normálního obyvatele (tj. pravděpodobně NPC) připadat tři tisíce Sithů/Jediů/upírů tak přitažlivého?
Takže abych strhnul pozornost jinam, doplním, že dalším důvodem je zkrátka fakt, že mi jejich herní náplň a z podstaty typu hry tak nějak mnohem menší důraz na příběh nepřijdou jako zrovna pozitivní atributy pro hru, u které bych měl trávit značné množství času.
A vůbec, co je na hrách, kde bude na každého normálního obyvatele (tj. pravděpodobně NPC) připadat tři tisíce Sithů/Jediů/upírů tak přitažlivého?
"já třeba vůbec, nemám MMORPG rád (mj. kvůli průměrnému věku hráčů)."
Protože jsou starší než ty? O_o
Protože jsou starší než ty? O_o
Malignus: nu vidš, já třeba vůbec, nemám MMORPG rád (mj. kvůli průměrnému věku hráčů).
Tak na to se těším taky. :-)
Malignus: asi sejně jako se těším na The Old Republic MMORPG ... :-)
Tešíte se taky jako já na World of Darkness MMORPG od White Wolfu?
Vodny: "Pokud se vyznáš v původní hře z roku 2001 (World of Darkness)"
:D
:D
No, chvíli jsem skoro doufal... :)
Malkavian je sice moudrý, ale ostatním připadá pořád jako magor.
7creature: Pokud se vyznáš v původní hře z roku 2001 (World of Darkness), nebo stačí znát Malkaviany z Bloodlines, pak taky budeš znát definici jejich klanu a chování: "Členové klanu Malkavian mají tendence k záchvatům šílenství, ale zároveň jsou obdařeni moudrostí spolu s citem pro odhalení podstaty věcí." Takže dá rozum, že tímto jsem chtěl vyjádřit poklonu jeho komentáři.
"Jako bych slyšel mluvit Malkaviana."
Tím chceš říci, že Kubulus napsal něco úplně prostého a bezobsažného, nicméně vynaložil spoustu křečovitého úsilí na to, aby ten text zabalil to do rádoby "cool" formy? Nebo jsem to odhadl špatně a nejde tu o skrytou invektivu? .-)
Tím chceš říci, že Kubulus napsal něco úplně prostého a bezobsažného, nicméně vynaložil spoustu křečovitého úsilí na to, aby ten text zabalil to do rádoby "cool" formy? Nebo jsem to odhadl špatně a nejde tu o skrytou invektivu? .-)
Moderni umelec by ty jeho komentare i s pluskama screenshotnul, udelal z nich nejakou zajimavou kolaz, nejak to pojmenoval a prezentoval to jako kritiku moderni spolecnosti. Asi tak. (A vyjimecne by to davalo smysl.)
Dle plusek u Kubulusova komentáře se zdá, že se lidem líbí. Stejně tak jako mně. Bloodlines je zkrátka úžasná hra, která u každého z nás probouzí jiné emoce a nálady. A zrovna tenhle komentář ji dle mého názoru vystihuje nejlépe. Jako bych slyšel mluvit Malkaviana.
Specialplan: No jinak nic proti, ale jak jsem měl tu čest vidět, jak píšeš, tak ty tvé kecy by se už vůbec nedaly číst nebo by byly "ultramegachytré" s teploušským slangem - bez urážky :-)