Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ahoj všem, nevíte prosim vás, kde můžu nastavit přepínání zbraní u tanků? (switching ammunition types) Nemohu to nikde najít. Dělám tutorial a chce to po mě přepnout zbraně,tak nemůžu pokračovat dál.. Předem moc děkuji za pomoc. :)
@pipboy (18.05.2014 10:47): Defaultně tuším T a najede ti tam nabídka různých rádiových hlášek... Každopádně všiml jsem si, že hráči teď mezi sebou vůbec nekomunikují, když jsem to hrával dřív, tak byl voice chat dost vytížený a teď ho vidím tak maximálně 3x za bitvu. Ono ale celkově je nejlepší mít nějaké kámoše v letce a domlouvat se třeba přes Skype nebo Teamspeak.
btw je tam vubec nejaka forma komunikace mimo chat? Bo zatim z teho mam pocit ze v podstate vzdycky jedu sam za sebe. Treba kdyz uz teda ostatni nevidi pozice tanku co vidim ja, tak bych rad mel moznost je treba aspon manualne nahlasit stiskem klavesy.
@pipboy (18.05.2014 09:13): dobrý nápad s těma spawnama, ale artilerie zbytečná není, právě tím se zamezuje kempení, jediné věc co je na ní špatně je ptačí (cheaterský) pohled v simulátorech (a její rychlý reload)
@Arc (18.05.2014 06:02): jo, spawncamper me sejmul pri respawnu v me prvni realisticke bitve :)
Myslim se ze je blbost ze by vsichni campili na spawnech, kdyby do nich nepritel nemoh - proste se misto toho obsadi kontrolni body. Dokud se ze spawnu neda strilet na kontrolni bod, kempit na spawnu znamena prohrat.

ad artilerie.... zbytecna a sprosta imo.
@pipboy (17.05.2014 23:21): Spawncamping je problémem arkádovek, v simulátoru se tohle moc často neděje, důvod je zřejmý (a taky sem to většinou já kdo spawncampuje :D), jenže udělat restricted area spawny je zas naprd (všichni by kempili na spawnech), nahoď nápad sem a uvidíme, třeba by to vývojáři přijali :) (osobně bych za to byl rád a třeba bych hrál aj arkádovky), větším problémem je ale artilérie...

@IRONHIDE (18.05.2014 00:20): To že ty bugy nevidíš (nebo nemáš) neznamená, že je nemají ostatní, pročti si oficiální Warthunder fórum :)
@pipboy (17.05.2014 23:21): Ono je to celé zatím takové dodrbané a potřebuje to měsíce ladění... Mrzí mě, že arkáda se hraje stylem, že všichni někde kempí a přes vegetaci a skrz stromy se ostřelují přes celou mapu, větší hovadinu jsem v životě neviděl... Ten křížek, který určuje kritické místa, kam zasáhnout, se měl objevovat až třeba na vzdálenost 200m a ne hned jak je to teď. Navíc je to celé šíleně zabugované, divím se, že to Galijin vůbec pustil ven v takovém stavu.
A mrdky co cekaj na spawnpointu na snadny killy. To je taky soucast jinyho stylu hrani?
Mám dotaz - u letadel mi vše funguje,grafika i zvuk,hru v pořádku nastartuji,ale u tanků mi to zamrzne a obrazovka zbělá,chvilku zčerná.Nevíte někdo,kde může být problém?Když by i grafika měla sedět
@pipboy (17.05.2014 12:56): "Jinak zatim moje nejvetsi uspechy spocivali v tom zaparkovat se na dobry pozici a kosit tanky jak najizdeli. Coz je trochu trapne."

to není trapné to je realistické, ve skutečnosti majoritní většina tankových bitev byla statická obrana vs mobilní útočící strana

bacha nepočítejte s tím že ty bitvy budou jak WoT (taktické opotřebovávací boje na krátkou vdálenost), ale to každému normálně myslícímu člověku dojde :) (ty hry se v gameplayi nedají srovnávat, každá má absolutně odlišný způsob boje)
@IRONHIDE (17.05.2014 12:26): leda ve snu, WoT mozna neni ani z poloviny tak realisticke zmaknute jako WT:GF, ale narozdil od nej normalne funguje.

@Bursoft (17.05.2014 12:10):
ad grafika, mam vsecky hejblatka souply do prava + 4xAA a 40fps, v tom je WTGF super.

ad driftovani, v arkade mi to prijde tochu prehnane, ale v podstate jo, verim ze tanky, potazmo pasovy vozidla maji k tomuhle sklony a pokud to trochu zkrouhnou, nemam s tim problem.

Jinak zatim moje nejvetsi uspechy spocivali v tom zaparkovat se na dobry pozici a kosit tanky jak najizdeli. Coz je trochu trapne.
@Bursoft (17.05.2014 12:39): WoT bude mít předělané rendery stromů a HD mapy, soon (tm)
WT má sice pěkné výbuchy ale mizející tankové věže, mizející tanky a ty které zůstanou nemají hitbox, to je prostě otřesná blbost (samozřejmě taky časem bude opravena)
jinak moje osobní pocity: WoT HD modely vypadají detailněji než WT tanky (zvláštěpak kanóny), ale WT tanky nevypadají zas tak uměle bo sou trošku zašpiněné (WoT tanky mají jednolitou texturu a zvláštěpak Tigr/panter vypadají fakt vyblitě)

EDIT: právě že na první tiery sou simulátory lepší (tam dostáváš vyšší RP i kredity), jinak já s jízdním modelem v Simech problém nemám, driftuje mi akorát T-50 a v CBT sem měl ještě T-34 ale tu sem musel slušně rozjet, ale nemysli si že ty tanky pojedou jak na kolejích to prostě reálné není :)
@IRONHIDE (17.05.2014 12:26): WoT je postavený na úplně jiným gameplay, kterej se nedá moc srovnávat s WT. Obě hry by si od sebe nicméně mohli vzít pár featurek. WoTko by mohlo zapracovat na audiovizuální stránce (teď nemyslím HD modely, ale vegetaci, efekty výstřelů, výbuchů apod.), která je ve WT bombastická, WT by naopak mohlo převzít pohodlný ovládání, přehledný UI a uvěřitelnější fyzikální zákony.

@Arc (17.05.2014 12:36): Jízdní model je špatnej ve všech módech, tank se prostě nechová jako několik desítek tun oceli, ale jako sporťák, je jedno, jestli arkádovky nebo sim. A jak jsem psal, arkádovky hraju, abych se s tím trochu sžil a abych se proexpil z rezerv na vyšší tiery, potom se zaučnu učit historický bitvy.. Jo a s těma letadlama teď nevím, jsem si neuvědomil, že i v arkádových bitvách jsou UI vehikly..
@Bursoft (17.05.2014 12:10): Letadla můžou i do arkádovek ? nepleteš si to s AI letadlama ? jestli ne tak srry, od CBT arkádovky nehraju a tam to nešlo

Jízdní model je bezproblémový, nehraj arkádovky
outline a blbuvzdorný zaměřovač ? nehraj arkádovky
kolizní modely bohužel nejsou dodělané ani v simulátorech :/ (tohle mě v CBT sralo, borec tě nabral a ty si nemohl střílet)
fyzika (demolice) taky není ještě hotová, ale bude (stromy/zdi a podobně)
to s těma efektama posrali, ale to je jen proto že na to ani nesáhli (= grafické nastavení jsou převzaté z letadel, tohle pravděpodobně bude časem rozděleno do samostatných skupin)
@Hoonza (17.05.2014 11:35): opravdu doporučuju Simulátory, alespoň do začátku mnohem lepší volba (= dokud máš tanky co se můžou respawnovat, jakmile si vyexpíš nějakou heavy tak už máš jen jednu a to je pak docela o ničem protože to není vybalancované)
hra ma este hodne pred sebu ale uz v tomto stavu je o hodne dal nez odpadove wot ktere tu straší uz cca 3-4 roky
@Arc (17.05.2014 10:53): V arkádových bitvách lítaj letadla a jsou tam respawny, jak u ostatních módů.

No taky sem přidám pár postřehů. Nehrál jsem to zatím moc, zkouším se proexpit k něčemu použitelnějšímu zatím jen v arkádovkách, ale už po těch asi 2 hodinách mě začínaj srát, vyloženě kvůli tomu, co tu píšete. Pokud mám tank, kterej se dá zničit jedním výstřelem, tak je totální pi*ovina, aby se mi kolem něj ještě zobrazovala outline a měl jsem totálně blbuvzdornej ukazatel penetrace, páč s tou 100% přesností si kolikrát připadám, že hraju Moorhuhn.

Grafika je pecka, mám ji vymaxovanou na full všechno a především tanky vypadají fakt brutálně. Jen škoda, že nemají nějaký vymakanější model poškození (díry v pancíři po průstřelu třeba). Nicméně teprve teď, když si tu hru můžu zahrát sám a nemusím koukat na komprimovaný videa na YT, je krásně vidět, jak je Bigworld engine z wotka archaickej tady proti tomu.

Co mi na hře vadí nejvíc, je příšernej jízdní model a fyzika. Jakože kdybych hrál rallye závody, tak bych byl asi spokojenej, ale jelikož jezdím s TANKEM kterej je schopnej driftovat při jakýkoliv rychlosti, tak je to jedno velký wtf. Jednoduše pocit z řízení je nulovej a platí to pro všechny tři módy, kde jsou rozdíly v chování tanku minimální (v simulátoru nemůžu dělat koláče na místě akorát :o)). Plus nulovej model kolize tanků, to převracení na věž je hodně funny.

Do budoucna bych asi čekal, aby se dali srážet všechny objekty na mapě (resp. ty, o kterých bych to čekal - není nic horšího jet 45 km/h, vrazit do velkýho stromu a sundat si pásy a zničit převodovku s motorem, protože zrovna TENTO strom přejet nejde). Čekal bych, že když mám hru, která si tak hraje na realističnost (s tím spojený snipování weakspotů jako jsou průzory u řidiče nebo kulomety), tak budu mít někde něco jako wot viewer, kde si budu moct zjistit přesný hodnoty pancířů na každým koutu tanku, protože čísla aka 100/80/80 mi nic neřeknou. Dál bych čekal stejný podmínky pro všechny, tzn. žádný vypínání trávy a efektů apod., jen abych viděl z jednoho konce mapy na druhej a snipil tanky na 3 km. No a čekal bych novou fyziku a jízdní model. Našel bych toho víc, ale pro mě zásadní věci.

Zatím jsem mile překvapenej ale, čekal jsem, že to bude campfest do omdlení, ale zatím lidi celkem jezdí dopředu, snaží se spotit a bojovat, což je fajn, snad se to nezmění na vyšších tierech..
Úplně by stačilo, kdyby z arkády zmizely ty ukazatelé nepřátel a hned by byla o 90% méně dementní.
@pipboy (17.05.2014 08:51): v arkádovkách je ukazatel penetrace/kompenzátor vzdálenosti (HUD i ve sniper módu + ve sniper módu je ukázáno v jaké vzdálenosti pod jakým úhlem a jak silný pancíř enemáků), v historikách (Realistic Battles) už není ten ukazatel/kompenzátor (nevím jak ten sniper mód, nepamatuju si) a v simulátorech není ani ukazatel/kompenzátor, ani vzdálenost a ani ukazatel enemáků (outlines/names), všechny 3 módy mají rozdílný jízdní model (arkádový model dokáže driftovat s tankama 5km/h), dálepak v Simech je kursk mapa, v arkádovkách nejsou letadla (jen v historikách a simulátorech) a samozřejmě jen v arkádovkách máš tolik tanků kolik jich máš v garáži (v RB/SB jsou respawny pokud máš low tier tanky, T-26/Pz2 mají 3 spawny celkem, další už jen 2 a pak už jen jeden)

Prakticky nevidím význam v tom jezdit cokoliv jiného než Simulátory (zatím tam nemusíš řadit nebo vymýšlet nějaké složitosti) protože arkádovka je kvůli tomu ukazatelu nehratelná (prakticky jakékoliv stromy/vegetce/objekty ztrácejí význam) a v historikách je stále outline/name u enemáků takže tě stejnak můžou dát i když tě sami nevidí (kompenzace vzdállenosti se jednocuchá na naučení) + cheat (také známý jako Artillery support)
@Arc (17.05.2014 05:51): jakej je tam vubec rozdil mezi arcade / historical / realistic?
Vidim ze arcade ma navic ten indikator dopadu a pancire, ale jinac v podstate nevim, realistic jsem ani nezkousel.
@pipboy (17.05.2014 03:03): jojo tohle posrali, já mám vyplou jen trávu (víceméně jen tohle mi dělá potíže, obzvlášť na kursku, kouř a stromy mi vůbec nevadí)

jen tak mimochodem když kouknu na simulátor bitvy jak sou úplně boží (k arkádě se teda nevrátím, to je pro mě prakticky nehratelná varianta) tak mi vadí jedna dost nereálná věc: ptačí pohled u artyn, největší fail sim bitev (krom toho se tankové bitvy stále počítají do Ace Pilot nebo tak nějak se to menuje)
@pipboy (17.05.2014 02:15): Stačí, když si hru hodíš v podstatě na nejnižší detaily a povypínáš efekty (především trávu, vykreslování vzdálených objektů, kouře atd. atd.). Pak ta hra vypadá jak hovno, ale vidíš nepřátele na velký vzdálenosti..
Ok, je normalni, ze mi prijde ze nepratele nemaji vubec problem s mirenim skrz vegetaci, nebo na extremni vzdalenosti - v historickym modu? Mi prijde ze bud mi unika nejaky zasadni figl, nebo maj vsichni davno nasprtany campspoty nebo je to tam samy cheater.
Ovládání a interface mi přijde v pohodě. Nevím možná jsem zvyknutý. Ale ty bugy. Příjde mi to horší než v Closed betě. Asi to vydání trochu uspěchali.
@pipboy (16.05.2014 02:40): UI je katastrofální samo o sobě, ovládání není problém, problém sou bugy které se objevili s příchodem CBT (kořistní sherman, invisible ZIS, Pz2 na jeden burst dá cokoliv, T-26 nepropenetruje Pz2 do boku, ještě větší arty spam, problikávající stíny/textury, tráva se dá stále vypnout, klesly mi FPSka na stejné nastavení, a tak dále)
Takze Ground Forces... kez by WT melo prehledny interface a kez by ovladani nebylo napul sdilene s letadlama. Vypada to pekne, ale slovo ktery GF v tuhle chvili vystihuje nejlip je imho chaos. Tak nejak obecne ve vsem.
@Arc (13.05.2014 20:31): k té trávě už se vývojáři vyjadřovali s tím, že na tom pracují. V patch notes navíc čtu Foliage has been updated in tank maps, tak už s tím možná i něco dělají. Dev server nemám, tak nemůžu vyzkoušet.
@Gonzalez (13.05.2014 20:18): mimoto přidává i několik tanků (Hetzer, T-35 a jiné) a upravuje DM modely pro tanky, ale hlavně DOUFÁM že už konečně oddělí grafiku pro letadla a pro tanky, respektive vypnou možnost vypnutí trávy (tahle blbost tam opravdu je, takže každý kdo to má zaplé je většinou v brutální nevýhodě)
Jen menší info. Dnes byl na dev server nahrán nový patch, kde už mohou tanky hrát úplně všichni.
@IRONHIDE (11.05.2014 14:00): Prvně píšeš o CoD, BF, FC a teď do toho pleteš early access hry :D DayZ a podobný sbírají tímto způsobem peníze na vývoj, Gaijin je už zajetá firma, která nepotřebuje dolovat další love na vývoj z přístupu k betě, jednoduše čurákovina..
@IRONHIDE (11.05.2014 14:00): no ty hry co jmenuješ, ale nikdy nebudou zdarma, proto kdo má zájem si je samozřejmě koupí... Narozdíl War Thunder bude dříve či později zdarma proto se podle mě koupě bety příliš nevyplatí, pokud nechceš vyloženě testovat... navíc když je to v betě už několik měsíců a blíží se open beta
Ono teď už se asi ani nevyplatí to kupovat. Jak říkal Arc beta se teď rozdává každou chvíli a brzo už by snad měla být open beta. Na fóru už se objevují informace co nás čeká v dalším velkém patchi, který podle vývojářů má být brzy. Každý ovšem slůvko brzy chápe nějak jinak
@Usermator (11.05.2014 13:15): opovrhuju idioty co si koupili přístup do bety, když to šlo sehnat zadarmo...
jinak teď si zmeškal 2 příležitosti snadno získat přístup (poslední před pár dny za 9 win a 60 player kills) :D smola :D na svůj acc sem si to nahrál před tím a teďka sem to nahrál kámošovi :D
@Usermator (11.05.2014 11:01): já už mám nalétáno několik desítek (možná stovku) hodin a stejnak neumím ani arkádu :D proto mě už letadla moc nebaví a radši hraju ty tanky, a to jinak než v SImulátoru nejde (zatím to není hardcore že bych musel řadit a podobně, takže je to v pohodě hratelné)