Série Warlords je mezi tahovkama zajímavá tím, že má velmi rychlé herní tempo. Třetí díl přinesl do této svižné koncepce, přetahování se o města ve fantasy prostředí, několik novinek. Hodně mě potěšila souvislá příběhová kampaň, která sice není nijak originální, ale vždy raději hraji navazující mise než samostatné scénáře. Nečekejte ale žádnou velkou výpravu, jen pár textů mezi misemi. Propracovanější je také práce s hrdiny. Magie, questy dostupné na více místech a především přenos těch nejsilnějších celou kampaní. Když si člověk dá s hrdinou práci hned od začátku, tak jde o vítanou posilu v každé misi, i když se nepřenáší předměty.
Města po dobití nabízejí více možností, ale téměř to není potřeba. Naopak funkce automatické obrany je k nezaplacení. Změnou k horšímu je nedostupnost nepřátelských jednotek po obsazení města, dost to snižuje možnosti zajímavých strategií. Grafická stránka je detailnější, ale méně přehledná než ve dvojce. Celkově ztratila grafika něco ze svého kouzla.
Většina změn vede k pomalejší hratelnosti, takže celkový pocit z třetího dílu je dost odlišný. Tím rozhodně nechci říct špatný. Stále jde o zábavnou a chytlavou fantasy strategii a někdy bych se rád vrátil k dalším kampaním z později vydané vylepšené verze.
Města po dobití nabízejí více možností, ale téměř to není potřeba. Naopak funkce automatické obrany je k nezaplacení. Změnou k horšímu je nedostupnost nepřátelských jednotek po obsazení města, dost to snižuje možnosti zajímavých strategií. Grafická stránka je detailnější, ale méně přehledná než ve dvojce. Celkově ztratila grafika něco ze svého kouzla.
Většina změn vede k pomalejší hratelnosti, takže celkový pocit z třetího dílu je dost odlišný. Tím rozhodně nechci říct špatný. Stále jde o zábavnou a chytlavou fantasy strategii a někdy bych se rád vrátil k dalším kampaním z později vydané vylepšené verze.
Pro: Atmosféra, schopnost zaujmout
Proti: Grafika