Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Gordon (27.03.2018 01:32): gordone, ty moralni bonsajko ... chtel jsem te taky vytrolovat, ale sel jsem na to asi blbe a zacal tim nejhorsim moznym zpusobem a sice, ze jsem zacal cist ty tvy komenty .. mas stesti, bylo to tak strasne nudne a nezazivne, ze po prelouskani (skoro) celeho wolfa, jsem dal sanci jeste doomovi, toho jsem ale nevydrzel celeho a v pulce jsem musel skoncit ...

protoze nejsem ani pelta, ani repka a ani ty, tak ti za to minusko nedam ... vidim tam totiz obrovskou snahu a tu musim ocenit, na plusko to sice neni, ale kazit si karmu kvuli coklikovi jako ty je opravdu napad hodny nekoho jineho, ne me ...

gordone, tvuj styl je psi styl :D a uz jsem ti jednou rikal, ze pred tim, nez neco napises nebo udelas, at nespechas s reakci a premyslis ... je videt, ze u tebe plati jednim uchem dovnitr a druhym ven ... gratuluju !!!! :D
[neexistující komentář]: AI zase tolik inteligence nedostala. Nejvíc mě asi zklamala část ve vězeňské administrativní budově, kde po mně šli 3 nepřátelé najednou, já se jim schoval za desku stolu a oni ji prostě nebyli schopní obejít.

:D, pro kristovy rany, dyk to je logicke .. nacista samozrejme stul nebude obchazet, ale nacistickou logikou ceka, az vylezes ...
@Korbitch (16.02.2018 07:38): jj, uz jsem koment upravil a mas pravdu, chtel jsem to napsat do diskuse, byl jsem tady novej a jeste jsem poradne nebyl zorientovanej v pojmech ... takze koment jsem tedka napsal a napravil jsem to.
Tvl, udělali tam drobounké oživení pro případ, že si to dáš znova a někdo tady očekává něco jako druhý akt z Witchera 2.

Je to pitomá lineární střílečka, jfc, a tohle je drobnost navíc.
@Kwoky (01.12.2017 09:35): Tam je rozdíl v těch charakterech, že Fergus je takový podrážděný a dost nasraný a depresivní. Wyatt podle mě je takový ustrašenější a přecitlivělý, ale je to dávno, co jsem to hrál za Wyatta. Při druhém hraní jsem volil Ferguse, aby přežil a v druhém díle jsem pokračoval ve stejné cestě. Tam ti to dá opět na výběr, aby ses více vžil do hry.

Mimochodem i právě proto nemůžou být velké rozdíly, protože dvojka přímo navazuje a příběh to dost svazuje, tak by se na to hůře navazovalo. Takhle mi to přijde lepší.
@Gordon (30.11.2017 22:52): Představ si, že jsem si to myslel. Proč dělat dvě možnosti, když to ve finále nemá na nic vliv? Teda kromě toho, že v centrále místo postávajícího černocha je jinej černoch drnkající na kytaru (to prý má být Hendrix - ?!) a místo toho, aby na mě řval Fergus, na mě řve Wyatt. Asi jsem čekal víc. Ta Sophiina volba je až příliš zásadní, aby ten efekt byl pak jen takhle malý.
@Kwoky (30.11.2017 22:50): Fakt si ten rozdíl v centrále neviděl? Tak to seš asi slepej čéče... :)
Jinak tohle není Mass Effect, tohle je FPS, fakt si myslíš že by dělali něco víc jinak? Obzvlášť když příběh je tak pracně udělanej.
Zkusil jsem to rozehrát ještě jednou, abych viděl i druhou možnou dějovou linii. No... jsem zklamán. Kromě jednoho rozhovoru po vstupu do centrály jsem si nevšiml žádného zajímavého rozdílu. Jedna herní mechanika a rozdíl v upgradech armor/health mi nestačily. Po levelu v pracovním táboře jsem to ukončil. Takže ani tady se z mé strany nekoná žádné velké nadšení.
[neexistující komentář]: Chápu, já jen ze srandy rýpnul tím náznakem ohledně dvou novějších dílů :-) Ale jako nový je, když to vezmeš z pohledu celé série.

Každopádně dvojka už je více parodie. Jak píšeš o uvěřitelných postavách, tak dvojka už se tak moc vážně nebere a to se mi na ní dost líbilo. A ta brutalita, ta je spíše proti náckům, takže ti to možná tolik nebude vadit. Ale určitě to schytají i někteří kolegové.
[neexistující komentář]: Ale on to není tak úplně nový Wolfík :-) A co se týče brutality, tak tenhle Wolfík je pro děti a kromě jedné scény tam nebylo snad nic moc brutálního. Dvojka mi přišla násilnější, jak i oko z hlavy vyletělo při rozseknutí lebky a pěkně detailně to bylo vykreslené, z toho mi radostí zabušilo srdce. To prostě musí potěšit každého správného úchyláka :-)
@Chuck (23.11.2017 16:17): Může to na tebe tak působit. Já moc zkušeností s MMS (modern military shooter) nemám, takže to nemám jak porovnat. Mám v merku Medal of Honor, tak pak třeba pochopím, jak jsi to myslel.
Mně v zásadě nevadí ta zběsilost. Spíš je to tak, že se na začátku mise naladím na nějaké tempo a když mi ho hra změní (bez nějakého předělu), tak mě to mate. Jiní se s tím možná vyrovnávají snadněji.

@Gordon (23.11.2017 16:20): Ano, prosím, pojďme si hrát se slovíčky (sigh).
[neexistující komentář]: Přišlo mi, že jsi ten koment vzal tak nějak obecně, co se týká akčních her. Tohle zběsilejší tempo je u mě jedním z důvodů, proč jsem přestal hrát sérii CoD, kde mi ta válečná vřava přišla až moc rozjetá a člověk neměl čas si ani odskočit. :-) Já vím, zní to divně, protože o tom tyhle válečné akce jsou, ale občas to chce víc proložit trochu klidnějšími misemi. Ty sice u Wolfa jsou, ale u těch ostatních je jich celkem pomálu.
@Gordon (21.11.2017 22:27): Kdyby zásek. Ale jak! Točil jsem se tam v kruhu, hra mi ukazovala špatný checkpoint, čímž mě dokonale zblbla. Tak jsem kouknul na walkthrough a pak jsem poslal ten svůj příspěvek.

V sekcích s malou ponorkou, velkou ponorkou a na mostě jsem narazil na tolik věcí, které mi nesedly nebo jsou nelogické, že jdu radši spát... Proč mám dojem, že najednou autoři začali z té hry dělat Call of duty? Cítím se v těch zmíněných úrovních velmi nepříjemně, až blbě.
@Kwoky (20.11.2017 12:35): Jo, tahle scéna byla trochu wtf... ale jinak mi koncentrák přišel fajn, to že tam nebyly němčouři je logické, konec směny, podlidi v gétu - není třeba tam být.
Tak už jsem v půlce a fakt se to ve mně pere - ambivalence jak prase. Takhle rozpolceně jsem se cítil naposled u Planets Under Attack. Většina věcí je super. To, co super není, tak je aspoň dobré. A pak je tu pár věcí, které nejsou špatné, ale v nějakém kontextu mi nedávají smysl.

Nejvíc mě asi rozhodilo vězení. Na jednu stranu všude němčouři, ale vězni se baví, vyměňují si věci, BJ pak v podstatě volně běhá po areálu a nikde nikdo. V administrativní budově mají všichni jen obušky. Na konci levelu se najednou vyrojí tuny ozbrojených vojáků, načež Frau Engel rozstřílí auto i s posádkou (vč. sympaťáka Bombate) a ta se objeví (nezraněná a spokojená) v centru odboje. Ten svět a lidé jsou podaní tak realisticky, že bych chtěl, aby tam bylo více vrstev, aby byl odboj uvěřitelnější a zoufalejší.
@Kwoky (19.11.2017 14:59): Tak to jsem zvědavý, co budeš říkat na dvojku, protože jednička nemá žádnou brutalitu. Čekal jsem, že brutální bude, když jsem tehdy slýchal o brutalitě, ale ve výsledku nic moc. Ve dvojce je useknutí nohy a ruky těsně před tím, než mu podřízneš krk, běžnou praxí :-)

A graficky je tak mimochodem mnohem hezčí. Jednička měla i na ultra hrozné textury. Dvojka na ultra vypadá hodně ostře.
Rozehráno jako předposlední hra do letošní výzvy. Velmi mi chybí antialiasing, ale naštěstí moje PC zvládá hru i na 200 % DSR, takže zuby se nekonají. Hra je chvílemi super, chvílemi to už trochu přehání. Brutalita některých scén je na mě trochu moc. Asi se nedokážu vžít do toho, že je to jen jako - ten příběh je podaný velmi syrově a z blízka. Grafika a vůbec svět je super - až je škoda, že je to jen střílečka. V takhle detailním světě by se neztratilo ani RPG.
@Tarhiel (15.06.2017 00:27): já osobně sem všech těch AC přejedený... hrál sem pár dílů a ani u jednoho sem nevydržel déle, než pár hodin... příběh mi nic neřekl a to na příběh dávám víc než na vizuál a hratelnost mi taky nepřišla nějak úchvatná... dalo by se říci, že nějak celkově nechápu ten obrovský hype a tunu fanoušků...

@Gordon (15.06.2017 00:26): přesně... jediné a nepřekonatelné FC je a vždy bude FC1... to byla neprostá revoluce... FC2 sem nehrál, nevim, jestli je to dobře nebo ne, ale asi ho ani zkoušet nebudu... FC3 a FC4 byly naprosto stejné hry, jen v "jiné" lokaci a s jiným týpkem... co mě ovšem absolutně nadchlo a vrátilo zpět do mladistvých let bylo FC:Blood Dragon... ten byl epický...