Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bursoft (13.03.2015 12:29): No nevím, zas tak dlouho se kolem téhle hry nemotám. Ale pokud vím, tak s další aktualizací má přijít 7 nových tanků, dalších 6 dostane HD a přibýt by měla i nová mapa Overlord. Pokud by to takhle bylo s každou nebo alespoň s každou druhou aktualizací, tak jsem spokojen :-) Podle mě WoT bude mít vždycky dostatek hráčů, jednoduše proto, protože je jednoduchý, rychlí a hlavně - je tu nejdýl.
@Najlvin (13.03.2015 12:01): co sleduju, tak nový vychází akorát premiaky. Map nových taky moc nevychází, spíš se upravují starý. Nic to nemění na tom, ze postelovat UI je rozhodně míň práce, než něco modelovat. Taky mi přijde, ze wotku dochází dech a zároveň na pozadí kutí něco novyho..

@Arc (13.03.2015 07:45): Co je na něm spatnyho?
Spot systém ve WoT je nezbytností, vzhledem k velikosti map. Je to herní mechanika, která platí pro všechny stejně, tak proč se nad tím rozčilovat? Pořád mi to přijde lepší než představa, že mě bude střílet někdo zakampený v keři na opačném konci mapy. Holt má ta hra takováto pravidla a hráči se s tím musí popsaovat, jak nejlépe dokáží. Ostatně, přináší vám to i výhody a každý hráč může tento systém využít ve svůj prospěch ;-)

Nemyslím si, že by šlo WoT ke dnu nebo že by se autoři na tu hru nějak vykašlali. Vždyť s každou aktualizací přichází i nový obsah. Ať už jde o nové tanky, HD tanky, mapy a podobně... Co byste ještě chtěli? Jediná věc, která mě opravdu někdy dokáže ve WoT naštvat, jsou retardovaní hráči, ke ktrým mě to hodí. Bohužel, ten MM systém by opravdu mohl být lépe zpracovaný, než je teď. Ale jinak si vlastně nemůžu na nic moc stěžovat. Samozřejmě HD tanky přibývají postupně. S ohledem na jejich množství ve hře nikdo nemůže očekávat, že je přepracují všechny najednou :-)
@Bursoft (12.03.2015 22:34): Podle mě teď WG WOT rejžuje jak může. O nové tankové hře se zvěstovalo už dlouho. Když si vezmeš, jaký byl původně plán na implementaci HD modelů, a kolik se jich nakonec udělalo a že tu práci ke všemu ještě předali jinému studiu, nějakou váhu bych těm zvěstem přikládal.
Mají hru se starým, zatěžkaným enginem a příšernou optimalizací, což jim určitě zadává určitý strop, za který nemůžou jít. Když teď například chtěli do hry dát nové zvuky, zjistili, že to bude mít příliš velký dopad na výkon.
Samozřejmě cokoliv dát najevo, nebo nedejbože to oznámit, by mohlo způsobit velký odtok hráčů, i když si myslím, v případě replacement hry by stávající hráči dostali adekvátní počet freeXP. Kdyby měli začínat znovu, většina by se jim na to vysrala.
OT: Zrovna koukám na stream z World of Warships a nevypadá to vůbec špatně. Co mě udivuje ale ze všeho nejvíc, jak kurevsky pěkný a především promakaný mají UI v této hře. Všechny statistiky lodí přehledný, vývojový stromy super, jakákoliv změna se na statech projevuje, dokonce to v závorce píše o kolik např. dmg si loď polepšila nebo pohoršila atd... Proč kua toto nemůžou přenést do WoTka? Je snad tak těžký udělat aktivní statistiky v garáži nebo upozorňovat na změny při instalaci nových modulů? Lodě vypadají, že jsou o světelnej rok dál, jak WoT, docela se těším, až to přejde do open bety..
@themacs (11.03.2015 19:02): 445m je číslo, který by teoreticky fungovalo, kdybys neměl ve výhledu keře a ostatní tanky by neměly žádnej camo bonus. Takže jak píše pipboy, čím víc view range máš, tím větší šance je, že ten tank spotneš ty a ne někdo jinej. Proto mám třeba na WZtku se zaplým binem přes 520m view range - spotneš tanky i za keřama, když se začnou hýbat..
@Bursoft (11.03.2015 17:07): Tak já vozím tu klasickou optiku co dává u tanku +10%, takže u většiny LTček mám view range kolem těch 450ti ... což vlastně naprosto stačí, páč maximální spot range je tuším 445 m nebo ne?
@themacs (11.03.2015 15:27): tak podívej, je důležitý mít nabouchanou posádku a equip tak, abys měl aspoň 420 view range bez bina, takto si zaručíš spoty. Mám na E-50M nějakých 470 view range a na prokhorovce že středu běžně spotim celou mapu :D
Jo.. já mam na prochorovce rekord s ELC AMX, jen nevím kolik to bylo, asi 5000 až 7000, všechny jsem nasvítil plně tím že jsem tam jezdil do kolečka na mírným kopečku a heavyny zamnou jen odstřelovali, byla to moc pěkná bitva, ke konci mi všichni psali že beze mě by to projeli. :D
@Bursoft (11.03.2015 09:02): Už si ani nepamatuju, kdy mě naposledy random tým na redshiru podpořil, když jsem jel agresivní spot do křoví... Všichni maximálně vyjedou na kopec a čumí a pak se jen diví, když se spotnou tanky tam, kde jim naklikám, aby hned nastříleli všechno do země, když točí věže jak zbláznění... Ne, fakt, na 3/4 map nemáš šanci to na randomu udělat a u té 1/4 stejně ještě záleží na náhodě a na tom jak moc velké kokoty chytneš v týmu.
Krom Himmelsdorfu, charkovu a stalingradu (a ensku nejspíš) Se 4k dá naspotit snad všude, důležitý je být agresivní hned ze startu hry, najít spravnej keř a kempit, wz132 je na to super tank. Takovej redshire na vysokých tierech jsou min 2k naspotovany během první minuty. Nicméně na pozdější mise je nejlepší hrát v cete s artynama a koordinovat ten spoting
@kurcatovium (11.03.2015 07:57): No jasné no, máš pravdu ... já vím prakticky jen o 2 kde fakt spotit jde ... Malinovka a Prokhorovka (popř. ta její kopie), ale jak píšeš, na jiných mapách se scoutí fakt těžko ... jo a Malinovku jsem od té doby co jsem zapl LT-15 nedostal ... a Prokhorovku jen s jiným než LT ... takže CG WG ...

A jinak mě se na light mise docela osvědčila T71 nebo Bulldog ...

Takže mám hotové TD, HT i MT, SPG můžu zvysoka víte co, no a jsem zaseklý na LT-15 ... skvělý fakt ...
@themacs (11.03.2015 07:31): Upřímně, je to jedna z mála map, na který se dá nasvítit... Už vidím borce z WG, jak spotují 4k+ (v dalších misích je to nejspíš 5k, 6k, 7k; detrack se nepočítá) na mapách jako Stalingrad, Kharkov, Himmelsdorf, Ruinberg, Ensk, atd.

Jinak na light mise je WZ-132 opravdu super, ale stejně u nich záleží v 95% jen na tom jakou mapu a jaký tým vám to hodí.
@pipboy (10.03.2015 23:05): To ramování mě hrozně sere, každopádně bych šáhl spíš po hodně rychlých tancích (AMX, ISka). Jinak mně to přijde v pohodě ty mise, pokud mám tier 10 tanky. LT15 bych dal 1/4 her s WZ-132. Co se týče HT15, tak je to zase kombinace potencionální dmg + tvojí dmg, takže desítková heavyna (s IS-7 mám běžně okolo 3k blocked, další 3k nastřílím a jsem za vodou). Nicméně umím si představit, že to dám třeba s Tigerem 2 nebo KV-4.. Problém vidím jen v těch tdčkách, mám max tier 8 JPanthera 2 a na něm nastřílet 4k dmg už není taková procházka, jako by byla s devítkovým TDčkem třeba.. Nicméně na takovýto mise budou nejlepší všechny tady ty OP shity v podobě wafntrégrů nebo FVček s goldama..

Nicméně obecně na HT mise beru IS-7, protože s tím nejde hrát špatně, medka podle toho, co je potřeba dělat, LT mise jsem dělal s Chaffeem (ale zatím jich mám jenom pár, takže si myslím, že ty spotovací mise budou potřeba dělat s T8 lightkama) a TD JPanther 2 nebo Hetzer :D
ad individualni mise - pokud to nekdo robite, jaky tanky se vam nejvic osvedcily na problemovy mise? StuGIV to nema moc tezky - s vyjimkou par finalnich misi je tam problem maximalne ze je to o stesti.

Na ramovani s heavinou se mi nejvic osvedcila T14 - maximalka nic moc, ale akcelerace slusna a potkava hodne tier 3 blbcu.

LT-15: Naspotovat 4k je desne prestreleny, meli nechat 2k z testu, nebo aspon 3k.
Podle statistik a ulozenych replayu jsem to za 2 roky splnil jen se dvema tankama:
Luchs (4.2k, na starem El Halloufu)
AMX 13 90 (5k+, Prokhorovka)

HT-15: DMG dealt+recieved+blocked za 8k je zase prestreleny, 6k by odpovidalo vic.
Dal jsem to s Mausem+ACPR - pak to neni problem. Ale jinak jsem nasel v replayich jen tohle (vysledek v 1 hre / teoreticky top vysledky jednotlivych casti z ruznych her):
VK.B (13.4k / 14k)
E75 (10.5k / 11.2k)
Maus (10.1k)
VK.A (6.7k / 9.6k)
Piger (8.3k)

TD-15: DMG dealt 4k s trochou stesti tier 8, s premiovou munici aji T7, T9+ bez problemu.

Jestli nekdo jede T28 concept a dal - objevuje se tam neco dalsiho kde je lepsi sahnout po specifickym tanku?
@LIUWIL (07.03.2015 19:31): ted mi teda neni uplne jasne co ses mi pokousel sdelit :D

@Arc (07.03.2015 20:02): eh, to neni o stesti v randomu, ve WoT se da spoupracovat mnohem lip, je tam nmohem jednodussi udelat si prehled o aktivitach okolnich spojencu a zaridit se podle toho a pomaha tomu i stavba map nebo pohyblivost tanku - umoznuje reagovat rychlejs a s vetsi jistotou.

V tomhle smeru co jsem pred nejakou dobou zapnul GF byl nejvetsi pokrok ze ikonky spojencu byly na mape videt uz i bez toho abych na ni mzoural jak cinan.

A pak me to teda hazelo do neceho co dost pripominalo WoTkovsky platoon aniz bych se o to prosil a to si teda nejsem jisty jestli to ma byt jako snaha vynutit si od hracu spolupraci bonusama, nebo to ma i nejaky hlubsi vyznam...
@LIUWIL (07.03.2015 19:31): "historická přesnost prostě není slučitelná s vybalancovanou hrou"
zde prosím, tanky nejsou vybalancované, to je fakt, nikoliv však z důvodu historické přesnosti, nejsou vybalancované protože celý Battle Rating systém má random čísla vycucaná z prstu (není rozdíl mezi tímhle a starým systémem jiný než to, že BR je čistě random bez statistik a podkladů a starý system byl aspoň z půlky dodělaný).

Máš sice štěstí na bitvy pokud hraješ WoT randomy, ale faktem zůstává, že obecně není rozdíl mezi množstvím spolupráce teamu ve WoT vs WT.

Jinak, když vemu analogii "one-shot-kill" nepatřící do taktické střílečky tak se koukni na Insurgency, tam to funguje bez problémů, WarThunder funguje stejně dobře (samozřejmě když pominu fakta, která stejnak budou v budoucnu opravena). S tím to nemá co dělat úplně přesně jako s ostatníma mechanikama které ve WT/WoT jsou. Obě hry se dají hrát takticky, obě se dají hrát random, v obou je ten poměr stejně častý.
@pipboy (07.03.2015 16:14): Bude se jednat jen o fičuru, která některým tankům umožní dělat užitečné manévry (rychlé otáčení se)



@Arc (07.03.2015 18:12): První odstavec jsem asi nepochopil O_o

Že by BR měl mít něco společného s historickou přesností jsem nikde netvrdil.

Jinak s tou spoluprácí musím nesouhlasit. Ano, hra je plná trotlů, ale velmi často hraji s lidma, kteří vědí jak hrát a kteří umí spolupracovat. Samozřejmě, během svátků a promoakcí se to neplní debilitou, ale to platí obecně o všech hrách.
@LIUWIL (07.03.2015 09:31): "nejde o výstupky, jde o interakci mezi hráči" <-- protiřečení s tím co si řekl, že je na WT špatně (což je, a přesto to nemá s tím co dělat).

WT:GF je nedodělaná pakárna, to ví všichni (mimochodem jestli si ty myslíš že Battle Rating má něco společného s historickým rozdělením tak bych se ti musel vysmát, neplatí to totiž ani u letadel ani u tanků), přesto to nemá co dělat s hráčema a interakcí mezi něma v bitvě.

Já v tom rozdíl nevidím, WT:GF hraju jen SB, WoTko sem hrál tisíce hodin a spolupráce teamu je tam nulová u obou her, u obou her ti jeden platoon klidně otočí bitvu. V hráčích není rozdíl.

Stahnete se test klienta na druhy kolo fyziky a vemte do bitvy T1 cunnigham, je to brutalni jak svina (5000HP a fyzika naprosto mimo realitu).

Jinak co jsem zkousel 13 90 tak proti prvnimu testu sice uz tank po zabrzdeni x metru neslajduje, ale to ze z 60kph zastavi skoro na miste v praxi znamena, ze cela prdel jde do vzduchu a trva tudiz pro zmenu desne dlouho nez se stabilizuje kanon.

Mi prijde jako by ta fyzika opomijela nejaky zasadni detail, docela si rikam jestli to treba bere v potaz tlak vzduchu.)
@Najlvin (07.03.2015 14:13): Ne. Tanky budou mít takové camo, jaké ten tank naposledy měl. Možná je mód na vynucení určité kamufláže, ale co já vím, tak je jenom mod na zakázání kamufláže.
Dotaz ohledně WoT: Dá se nějak udělat, aby se vám po každém lognutí do hry náhodně neměnily kamufláže na tancích v garáži? Chci mít v garáži pořád tanky s letní kamufláží :-)
@Bursoft (07.03.2015 11:07): No, nevím. U realistických to tak být může., hraji pouze arkádu, a tam přehled je. Mě to právě příjde stejné jako WoT, jen mě víc sedí střelba na moduly, než se ustřilávat na věžičky. A demence spoluhráčů je víceméně stejná jako ve WoT, hold s tím se musí počítat.
@kurcatovium (07.03.2015 11:22): To pak uznávám, že jsem to tedy nepochopil a takovýto skill based MM by docela dost prospěl. Já to však pochopil tak, že by ti to dávalo hráče jen tobě rovné, což by mě prostě nebavilo ...
@kurcatovium (07.03.2015 11:22): +1
Tohle by měla být ta priorita. Ono rankované MM by ani neznamenalo, že bude dlouho trvat hledání her. Klidně by stačilo, kdyby hra při balancování týmů brala v potaz i skill hráčů, nejen váhu tanků.



@RedDwarf_Cz (07.03.2015 09:57): Přesně jak píše @Bursoft (07.03.2015 11:07): Aby se jednalo o taktiku, potřebuješ mít přehled o svém týmu. Ve WoT víš nejen o hráčích co jsou kolem tebe, víš i hráčích na druhé straně mapy a víš, kdy můžeš vyjet a kdy máš čekat - víš jestli tvůj tým na druhé straně prorazil obranu, nebo jestli to posrali a ty se musíš stáhnout.
To je právě ta podstata taktické hry.

Dotaz: Nevíte někdo, jestli se náhodou nevrátily tier 12 bitvy? Hraju teď T69 (naprosto pekelný stroj, mimochodem, až na značné limitace) a ještě jsem se snad za poslední dva dny nedostal do T10 bitvy. Hrál jsem i pár jiných osmiček a k T10 jsem se dostal možná dvakrát.
@themacs (06.03.2015 22:21): To je ale zcela zásadní nepochopení skill-based MM! Nejde o to, že budeš dostávat "sobě rovné" spolu- a protihráče. Jde o to, že "celková úroveň týmu" bude cca shodná na obou stranách. Tzn. když jeden tým má 3 ultrafialky, 5 modrých, 5 zelených a 2 rajčata, druhý tým bude mít zhruba totéž jen s drobnými obměnami. Tudíž by díky tomu měly odpadnout hry, které jsou rozhodnuté od první vteřiny hry (nejsem žádný top skiller, ale je mi do breku, když druhý nejlepší v týmu má poloviční xvm než já a proti nám jsou fialky...).
@RedDwarf_Cz (07.03.2015 09:57): Ten, že ve WT o sobě hráči sotva ví a i když o sobě ví, stejně nespolupracujou. WT mi přijde jak nějakej klasickej team deathmatch, zatímco WoT, i při veškeré stupiditě hráčské komunity, tě nutí spolupracovat s ostatníma. Vždycky se najde někdo, kdo nemá v hlavně nasráno a to jsou ty nejlepší WoT situace - když spolupracuješ s naprosto random lidma v random matchi..
Jaký je tedy rozdíl v interakci mezi hráči?
One shot není zas tak častý, aby to nějak znepříjemňovalo hru. Dá se odrážet střely, vše závisí na uhlování stroje a vzdálenosti cíle. Samozřejmě svou roli hraje ráže
@RedDwarf_Cz (07.03.2015 09:46): Nejde o střílení na výstupky, jde o interakci mezi hráči. Co mají výstupky na tanku co dělat s taktickou částí hry? To je snad už potom otázka dovednosti jednotlivých hráčů, ne?

To že hodinu někam jedu a pak mě někdo na jednu ránu sundá nevypovídá o ničem jiném než o damage systému hru, který je naprosto neslučitelný s jakoukoli taktickou střílečkou a který mě osobně prostě nebaví.
@LIUWIL (07.03.2015 09:31): Sory, ale mluvit o taktice tím, že střílíš na výstupky na věži tanku a tím ho zničíš, také není zrovna košér. To, že někam hodinu jedeš a pak tě někdo sundá, vypovídá o tvé neznalosti mapy. V každé hře je základ č.1 poznat mapu. Je dobře, že tu jsou obě hry, aspoň si každý vybere.
@themacs (06.03.2015 22:21): Kdyby WG udělali skill-based MM, rozhodně by to nebylo založené na XVM statech (to už sami řekli). Podle mě by měli systém, který by bral v potaz výsledky za XYZ posledních bitev.


@Arc (06.03.2015 22:29): Mě teda na WT nic taktického nepřišlo (a je jedno, jestli sim battle nebo arcade). One-shot killy na každém rohu, spotovací systém který zvýhodňuje ty co mají nízké grafické detaily, nevybalancované mapy, spawn killing. Člověk někam půl hodiny jede a pak ho jednou ranou sejme někdo, kdo se schovával za třemi stébly trávy. Nehledě na obecně špatné mapy a příšerné balancování tanků (historická přesnost prostě není slučitelná s vybalancovanou hrou) . Zkrátka a dobře, WT bych za taktickou akční hru neoznačil ani kdybych byl nemocný. A osobně mě to prostě po týdnu úplně přestalo bavit - malá populace, herní systémy mimo bitvu o ničem, samotné bitvy nezáživné a monotónní.
@LIUWIL (06.03.2015 21:04): "Mě WT vadí z toho důvodu, že je to simulátor" tahle myšlenka je tím jediným důvodem proč nikdo nehraje Sim battles u tanků: to žádnej simulátor není, jinak bych to ani nehrál. Jen ten samotný název lidi odrazuuje ačkoliv je to větší zábava než AB.

Jinak WT/WoT jsou obě o taktice, jen WG/WoT jsou tak blbí a punishujou tě za random teamy tím že dostáváš míň XP. U WT je ti jedno jestli prohraješ nebo vyhraješ, proto je to větší zábava než WoT a přesto je to stále o taktice, záleží na teamech (ostatně u WoT taky).

@Najlvin (06.03.2015 22:18): Já osobně beru Skill based MM jako jediné + na AW (v současném stavu, samozřejmě mě víc zajímá PVE content, ale ten bude zas pohřbený tím co sem už říkal níže), osobně radši chci 50:50 bez RNG než 80:12 + RNG takže to stejně prohraješ.

Potíž je, že Skill Based MM by neměl být spárovaný s RNG, jinak je to prostě o RNG a né o skillu ani o taktice, úplně přesně jako WoT.
@Najlvin (06.03.2015 22:18): Jo, musím říct, že kdybych měl hrát skilled MM (jelikož jsem modrý) a hrát jen proti fialkám a modrým by mě opravdu nebavilo. Ano, baví mě trolit rajčata a tak. Kdybych měl hrát proti stejně dobrým tak to pro mě nebude taková zábava ...

@themacs (06.03.2015 21:42): Cokoliv hru vyváží a nastaví všem stejná pravidla i šance na vítězství jako pozitiva opravdu beru. Nebo tě snad tolik baví ve WoT jezdit s lidmi, kteří jen tupě stojí a čekají na ránu? Zrovna dneska jsem prohrával jednu bitvu za druhou, protože mě zkrátka hra neustále házela mezi lidi, kde třeba i šest z týmu nastřílelo 0 dmg. Tohle je jedna z věcí, co mi na WoT vadí - propastné rozdíly mezi dvěma týmy, které hra hodí proti sobě. To se pak někdy fakt nedá hrát :-/