Nezvyklé zvuky, melodická hudba, charakteristický vzhled jednotlivých lokací a příběh podaný formou, které rozumí kdokoli na světě. To jsou hlavní znaky všech her od Muchomůrek a ani třetí Samorost není výjimkou.
Starý známý skřítek se vrátil v plné síle, aby přišel na to, kde se vzala záhadná flétna, jež mimo hraní umožňuje i odposlech. Tu mu přinesl jeho věrný pejsek, který mimo ačívu nevím proč nenašel žádné uplatnění v jinak zajímavém příběhu a zůstal doma.
Úkoly jsou intuitivní a kromě několika achievementů jsem vše bez problému vyřešil. I když jsem se na pár místech zasekl, nikdy to nebylo na dlouho a vždy jsem přišel na správné řešení. Každá ze šesti rozdílných planet, oba měsíce i objekt podobný kometě má svoje kouzlo a díky jejich malé velikosti neomrzí.
Herní doba se s každým dílem zhruba čtyřikrát zvyšuje, ale ani tak to není žádná velká sláva. Čtyřka by však podle této přímé úměry mohla mít 16 hodin :) Mrzí mě, že stejně jako u prvního dílu chybí fyzická kopie a nemůžu si tak doplnit svou sbírku od mých oblíbených vývojářů. I přesto už netrpělivě vyhlížím další počin Amanita Design se specifickým názvem Chuchel.
Starý známý skřítek se vrátil v plné síle, aby přišel na to, kde se vzala záhadná flétna, jež mimo hraní umožňuje i odposlech. Tu mu přinesl jeho věrný pejsek, který mimo ačívu nevím proč nenašel žádné uplatnění v jinak zajímavém příběhu a zůstal doma.
Úkoly jsou intuitivní a kromě několika achievementů jsem vše bez problému vyřešil. I když jsem se na pár místech zasekl, nikdy to nebylo na dlouho a vždy jsem přišel na správné řešení. Každá ze šesti rozdílných planet, oba měsíce i objekt podobný kometě má svoje kouzlo a díky jejich malé velikosti neomrzí.
Herní doba se s každým dílem zhruba čtyřikrát zvyšuje, ale ani tak to není žádná velká sláva. Čtyřka by však podle této přímé úměry mohla mít 16 hodin :) Mrzí mě, že stejně jako u prvního dílu chybí fyzická kopie a nemůžu si tak doplnit svou sbírku od mých oblíbených vývojářů. I přesto už netrpělivě vyhlížím další počin Amanita Design se specifickým názvem Chuchel.
Pro: příběh, úkoly, zvuky, hudba, animace, planety a další vesmírné objekty
Proti: malé využití pejska, krátké, chybí fyzická kopie