Nu, jak poslední dobou nemůžu přijít EA na jméno, musím uznat, že tohle se opravu povedlo.
Zhruba v první třetině se intenzivně bojíte, atmosféra je podobná hře za mariňáka v AVP - nevíte kde na vás co vyskočí, to co na vás vyskakuje dělá hrozné zvuky a kromě toho je to fakt šeredné :). Krví se opravdu nešetří, zejména animace smrtí jsou jedna větší lahůdka než druhá a zabít vás klidně může jakákoliv generická příšera. Do konce hry jsem se nezbavil velmi nepříjemného pocitu kdykoliv se ozvalo "biological anomaly detected, establishing quarantine".
V pozdějších fázích hry jsem si už docela zvykal a navíc díky tunění zbraní a skafandru jsem získával nad potvorama výrazně navrch, takže klasická infarktová atmosféra se začala poněkud vytrácet, ale tak kolem osmého z dvanácti levelů začíná nabírat příběh (ne zrovna originální, ale poutavě prezentovaný) na obrátkách, tudíž jsem nezaregistroval nějaké výrazně hluché místo.
Vyzdvihl bych mimořádně dobře vymyšlené zbraně, každá funguje úplně jinak a hodí se na něco jiného.
Grafická prezentace je řekl bych velmi slušná, byť nedokážu porovnat s konzolemi; ovládání je rozumné; jenom lituju jedince co hru hrají na monitoru s poměrem stran 4:3, protože postava hrdiny musí zabírat hrozně moc místa.
Když bych to měl nějak shrnout: není to nic originálního, výjimečného ani přelomového, je ale vidět, že autoři velmi dobře věděli co chtějí stvořit a přesně to udělali. Je to prostě obyčejné řemeslo, nicméně na zatraceně vysoké úrovni :)
Zhruba v první třetině se intenzivně bojíte, atmosféra je podobná hře za mariňáka v AVP - nevíte kde na vás co vyskočí, to co na vás vyskakuje dělá hrozné zvuky a kromě toho je to fakt šeredné :). Krví se opravdu nešetří, zejména animace smrtí jsou jedna větší lahůdka než druhá a zabít vás klidně může jakákoliv generická příšera. Do konce hry jsem se nezbavil velmi nepříjemného pocitu kdykoliv se ozvalo "biological anomaly detected, establishing quarantine".
V pozdějších fázích hry jsem si už docela zvykal a navíc díky tunění zbraní a skafandru jsem získával nad potvorama výrazně navrch, takže klasická infarktová atmosféra se začala poněkud vytrácet, ale tak kolem osmého z dvanácti levelů začíná nabírat příběh (ne zrovna originální, ale poutavě prezentovaný) na obrátkách, tudíž jsem nezaregistroval nějaké výrazně hluché místo.
Vyzdvihl bych mimořádně dobře vymyšlené zbraně, každá funguje úplně jinak a hodí se na něco jiného.
Grafická prezentace je řekl bych velmi slušná, byť nedokážu porovnat s konzolemi; ovládání je rozumné; jenom lituju jedince co hru hrají na monitoru s poměrem stran 4:3, protože postava hrdiny musí zabírat hrozně moc místa.
Když bych to měl nějak shrnout: není to nic originálního, výjimečného ani přelomového, je ale vidět, že autoři velmi dobře věděli co chtějí stvořit a přesně to udělali. Je to prostě obyčejné řemeslo, nicméně na zatraceně vysoké úrovni :)
Pro: atmosféra, šikovně zamaskovaná neoriginalita příběhu, množství různorodých zbraní, veškerá akce ve vakuu a/nebo ve stavu beztíže, mise s vypouštením asteroidu
Proti: bez vypnutého v-syncu se skoro nedá hrát, možná až moc lehcí bossové (hrál jsem na normal)