Znova to naše:"zlaté české ručičky"
Tohle je jednoznačně nejlepší vesmírno-craftící hra jakou mohli vývojáři přivést do našich PC. Bohu žel, záměr a obrovský potenciál pochoval engine anebo "programátorské umění"...?
Všude je cítit nesourodé rozhodování ve vývoji a následné technické problémy z toho pramenité... Největší chyba je, že i po letech vývoje serverová část hry dokáže používat jenom jedno jádro CPU, co je hodně omezující a radost z multiplayerového hraní velice rychle ochledně, když narazíte na mantinely výkonu jednoho jádra.
Nepřátelské jednání s mod komunitou taky vypovídá o charakteru vedoucích.
Space Enginers mne dohnal k dosud nepředstavitelnému, pustil jsem si do svého PC backdoor Steam a to jsem roky odolával, už od počátku doby Half-life a jeho "addonu" Counter Strike a to nebylo vše dokonce jsem si zakoupil moji první nefyzickou kopii hry a to rovnou jako 4 pack (aj pro kámoše). Nadšení které počátky hraní vzbuzovalo, časem a následným vývojem upadlo úplně. Vývojáři se už roky tváří jako by o technických chybách ve hře nevěděli a taky dělají, že "limity jednoho jádra" jsou dostačující na hru v multiplayeru a nedej bůh na módovanou hru v multiplayeru. Je to obrovská škoda a doufám jestli se nafoukané vedení rozhoupe k druhému dílu, tak bude od piky myslet na multiplayerové obrovské světy a přizpůsobí tomu nároky na HW a samotnou problematiku celého konceptu HNED OD ZAČÁTKU!!!
Tohle je jednoznačně nejlepší vesmírno-craftící hra jakou mohli vývojáři přivést do našich PC. Bohu žel, záměr a obrovský potenciál pochoval engine anebo "programátorské umění"...?
Všude je cítit nesourodé rozhodování ve vývoji a následné technické problémy z toho pramenité... Největší chyba je, že i po letech vývoje serverová část hry dokáže používat jenom jedno jádro CPU, co je hodně omezující a radost z multiplayerového hraní velice rychle ochledně, když narazíte na mantinely výkonu jednoho jádra.
Nepřátelské jednání s mod komunitou taky vypovídá o charakteru vedoucích.
Space Enginers mne dohnal k dosud nepředstavitelnému, pustil jsem si do svého PC backdoor Steam a to jsem roky odolával, už od počátku doby Half-life a jeho "addonu" Counter Strike a to nebylo vše dokonce jsem si zakoupil moji první nefyzickou kopii hry a to rovnou jako 4 pack (aj pro kámoše). Nadšení které počátky hraní vzbuzovalo, časem a následným vývojem upadlo úplně. Vývojáři se už roky tváří jako by o technických chybách ve hře nevěděli a taky dělají, že "limity jednoho jádra" jsou dostačující na hru v multiplayeru a nedej bůh na módovanou hru v multiplayeru. Je to obrovská škoda a doufám jestli se nafoukané vedení rozhoupe k druhému dílu, tak bude od piky myslet na multiplayerové obrovské světy a přizpůsobí tomu nároky na HW a samotnou problematiku celého konceptu HNED OD ZAČÁTKU!!!
Pro: mody, multiplayer, grafika, crafting
Proti: limit jednoho jádra, špatný engine, nestabilita a tech. problémy, žádný nepřátelé, hrozné planety, ještě horší psy... Je toho fakt hodně...