Hráno v co-opu:
Toto DLC vyšlo až po našem dohrání původní hry, a tak jsem oprášila staré savy a vydali jsme se splnit poslední misi Rangerů v Coloradu. Ačkoliv Wasteland 3 v průběhu hry upozorňuje na poměrně brzký "Point of No Return", nyní jsme se na mapu světa dokázali vrátit i z pozice těsně před finálním soubojem. Do DLCčka jsme tak šli s endgamovou výbavou a mnoho nových kusů vybavení bylo hluboko pod naší úrovní. Přesto se našlo pár předmětů, pro které jsme využití nalezli a ještě tak posílily naši skupinu.
Když jsem si poprvé četla o čem toto rozšíření má být, představovala jsem si silnou mysteriózní zápletku, za kterou by se nestyděl ani Stephen King. Skutečnost je jiná, příběh mnohem víc zapadá do světa Wastelandu, ale přesto je epičtější než hlavní quest původní hry. Nejedná se však o tak odlišný feeling ze hry, jako třeba v případě DLC Far Harbor k Falloutu 4.
Cult of the Holy Detonation má být výzvou a skutečně jsme se zapotili mnohem více než kdy předtím. Většinu soubojů zde nejde vyřešit pouhým poražením všech nepřátel, ale je nutné splnit vyznačené úkoly, aby se nepřátelé přestali neustále respawnovat či dokonce zcela utekli. Bylo tak třeba vymyslet vhodnou unikátní strategii čistě pro konkrétní souboj. Zde bych chtěla také pochválit autory za to, že již nepoužili otravně zdržující schopnosti nepřátel z The Battle of Steeltown a nepřátelé se podobali spíše těm z původní hry, jen jich bylo mnohem více.
Na druhou stranu bych si přála, aby i tyto "velké" souboje mohly být řešeny různými způsoby, stejně jako menší bojová střetnutí, kde můžete využít znalosti, stealth či hrubou sílu. Hlavní souboje tohoto rozšíření jsou sice zajímavě vymyšlené, dají se trochu zjednodušit důkladným exploringem, ale musí být vyhrány přesně dle předepsaného scénáře, postavy tak nemohou využít své přednosti a celkově DLC moc nenahrává replayabilitě. No a za to strhávám inXilu 10 bodů.
Na závěr zmíním, že tento co-op se téměř obešel bez bugů, v což jsme ani nedoufali takto brzo po vydání, protože předchozí DLC a původní hra byly zpočátku v katastrofálním technickém stavu. Toto DLC nám zabralo necelých 10 hodin, což by mohla být zajímavá informace vzhledem k tomu, že stále ještě nemá svoji stránku na HowLongToBeat. A protože se dle autorů jedná o poslední DLC, tak ke svému komentáři Wastelandu 3 připojuji finální délku hraní.
Toto DLC vyšlo až po našem dohrání původní hry, a tak jsem oprášila staré savy a vydali jsme se splnit poslední misi Rangerů v Coloradu. Ačkoliv Wasteland 3 v průběhu hry upozorňuje na poměrně brzký "Point of No Return", nyní jsme se na mapu světa dokázali vrátit i z pozice těsně před finálním soubojem. Do DLCčka jsme tak šli s endgamovou výbavou a mnoho nových kusů vybavení bylo hluboko pod naší úrovní. Přesto se našlo pár předmětů, pro které jsme využití nalezli a ještě tak posílily naši skupinu.
Když jsem si poprvé četla o čem toto rozšíření má být, představovala jsem si silnou mysteriózní zápletku, za kterou by se nestyděl ani Stephen King. Skutečnost je jiná, příběh mnohem víc zapadá do světa Wastelandu, ale přesto je epičtější než hlavní quest původní hry. Nejedná se však o tak odlišný feeling ze hry, jako třeba v případě DLC Far Harbor k Falloutu 4.
Cult of the Holy Detonation má být výzvou a skutečně jsme se zapotili mnohem více než kdy předtím. Většinu soubojů zde nejde vyřešit pouhým poražením všech nepřátel, ale je nutné splnit vyznačené úkoly, aby se nepřátelé přestali neustále respawnovat či dokonce zcela utekli. Bylo tak třeba vymyslet vhodnou unikátní strategii čistě pro konkrétní souboj. Zde bych chtěla také pochválit autory za to, že již nepoužili otravně zdržující schopnosti nepřátel z The Battle of Steeltown a nepřátelé se podobali spíše těm z původní hry, jen jich bylo mnohem více.
Na druhou stranu bych si přála, aby i tyto "velké" souboje mohly být řešeny různými způsoby, stejně jako menší bojová střetnutí, kde můžete využít znalosti, stealth či hrubou sílu. Hlavní souboje tohoto rozšíření jsou sice zajímavě vymyšlené, dají se trochu zjednodušit důkladným exploringem, ale musí být vyhrány přesně dle předepsaného scénáře, postavy tak nemohou využít své přednosti a celkově DLC moc nenahrává replayabilitě. No a za to strhávám inXilu 10 bodů.
Na závěr zmíním, že tento co-op se téměř obešel bez bugů, v což jsme ani nedoufali takto brzo po vydání, protože předchozí DLC a původní hra byly zpočátku v katastrofálním technickém stavu. Toto DLC nám zabralo necelých 10 hodin, což by mohla být zajímavá informace vzhledem k tomu, že stále ještě nemá svoji stránku na HowLongToBeat. A protože se dle autorů jedná o poslední DLC, tak ke svému komentáři Wastelandu 3 připojuji finální délku hraní.
Pro: Zajímavé souboje, obtížnost
Proti: Nízká variabilita