Asi se shodnu s ostatními, že jsem od hry moc nečekal, a tím víc mě pak překvapila.
Nejvíce se mi na hře líbila asi oldschoolovost. Lékárničky, uzavřené koridory a bossové mi hodně připomínaly staré vymakané střílečky z roku 2003 a tak. Perfektní mi přišla různorodost levelů (které přinášejí na dnešní dobu celkem dlouhou hrací dobu) a pestrá paleta miniher a puzzlů. Příběh je klišé samo, ale zpracování a atmosféra to vykompenzuje. Svěží vánek přinesl (společně s Bioshockem) i styl nakupování potřeb. Líbilo se mi odstřelování končetin příšerám a celkově mi DS přijde velice inovativní. Naopak mě překvapil fakt, že jsem se za hru lekl přesně třikrátjednou, když na mě začala sápat zdánlivě mrtvá příšera, podruhé když ze zdi vyskočilo chapadlo a popadlo mě a po třetí když na Isaaca v závěrečné animaci bafne jeho mrtvá (???) přítelkyně .
Celková atmosféra se nesla v takovém \"WTF?\" stylu ale ani ne moc hororu. Tvůrci si jako hororovou atmosféru představují všudepřítomnou krev a zoufalé nápisy posádky nabádající k opuštění lodi? A přitom to při zamyšlení nad interaktivitou PC hry vypadalo tak slibně! Samozřejmě, bylo tu pár scének, kdy člověku běhá mráz po zádech ale na ryze hororové střílení slabota. Občas mě nakrknul i špatně umístěný savepoint a zákeřnosti, kdy hráč až po několika smrtích zjistí, co má sakra udělat. Ale druhý příklad nastává jen vyjímečně a to díky velmi užitečné mapě a ukazateli cesty. Na trochu podivné zasazení kamery, kdy vám zabírá půlku obrazovky jenom sám paňák, jsem si zachvíli zvykl, ale i tak by šla trochu doladit.
Po celkovém ohlédnutí za Dead Space mě hra bavila až do monstrózního konce.
Nejvíce se mi na hře líbila asi oldschoolovost. Lékárničky, uzavřené koridory a bossové mi hodně připomínaly staré vymakané střílečky z roku 2003 a tak. Perfektní mi přišla různorodost levelů (které přinášejí na dnešní dobu celkem dlouhou hrací dobu) a pestrá paleta miniher a puzzlů. Příběh je klišé samo, ale zpracování a atmosféra to vykompenzuje. Svěží vánek přinesl (společně s Bioshockem) i styl nakupování potřeb. Líbilo se mi odstřelování končetin příšerám a celkově mi DS přijde velice inovativní. Naopak mě překvapil fakt, že jsem se za hru lekl přesně třikrátjednou, když na mě začala sápat zdánlivě mrtvá příšera, podruhé když ze zdi vyskočilo chapadlo a popadlo mě a po třetí když na Isaaca v závěrečné animaci bafne jeho mrtvá (???) přítelkyně .
Celková atmosféra se nesla v takovém \"WTF?\" stylu ale ani ne moc hororu. Tvůrci si jako hororovou atmosféru představují všudepřítomnou krev a zoufalé nápisy posádky nabádající k opuštění lodi? A přitom to při zamyšlení nad interaktivitou PC hry vypadalo tak slibně! Samozřejmě, bylo tu pár scének, kdy člověku běhá mráz po zádech ale na ryze hororové střílení slabota. Občas mě nakrknul i špatně umístěný savepoint a zákeřnosti, kdy hráč až po několika smrtích zjistí, co má sakra udělat. Ale druhý příklad nastává jen vyjímečně a to díky velmi užitečné mapě a ukazateli cesty. Na trochu podivné zasazení kamery, kdy vám zabírá půlku obrazovky jenom sám paňák, jsem si zachvíli zvykl, ale i tak by šla trochu doladit.
Po celkovém ohlédnutí za Dead Space mě hra bavila až do monstrózního konce.
Pro: inovace, grafika, atmosféra
Proti: občas zákys, divná kamera