Na GoGu za ľudových 1,49 €.
Diskuze
Nenapadlo mě nic rozumnějšího než si to znova zahrát. A opět, začátek libový, atmosféra parádní, level desing ok, ale kapánek nafouknutější a po návratu do budoucnosti to jde v podstatě do kopru, akorát tentokráte kašlu na střílení a všechno řeším kosou.
@SilentWolf (09.02.2014 17:34): Death Wish je v podstatě Painkiller na Build enginu. Cthulhu HL1 mod je z části adventure, ale akční byl také dost. A variabilní zbraně tam byly, mám dojem. Co se Painkillera týče, jsou nejlepší volbou asi mody Supernatural (mám nainstalován, ale doposud jsem jej pořádně nehrál) a Painkiller: Reload 4.0 - graficky a herně značně vylepšená původní hra. HL2 modů je dost, pravda. Taky už v nich moc nemám přehled. Ale včera mě zaujala tahle recka :) Vlastně bys mohl prubnout i Call of Cthulhu: Dark Edges – The House (Ep1) - dojmy z dohrání tady @PavelU (02.09.2013 21:20):,, včetně pár dalších modů.
Mě jde spíš o tu akci, variabilita zbraní a nepřátel.. takže adventury moc ne. Spíš ty mody do HL2 vypadají slibně, ale je jich tolik že než bych je prozkoumal :/ kdysi jsem u bratrance hrál mod do jedničky kde se hrálo za lovce upírů, byly tam různé povolání, zbraně.. to bylo super, i s těmi tupými boty mě to bavilo stále dokola. Takže bych bral něco podobného singeplayerového. Jde o to střílení, na přemýšlení mám jiné hry. Jen mi prostě přijde poslední dobou že i když tvrdím že mě akce moc nebaví tak když nějakou zapnu mám pocit že přesně to mi chybělo :D Mohli by udělat pořádného painkillera, nebo constantina a podobné typy her.. člověk pak musí sahat pro hry do dávné historie, nebo po modech.
@Phoenix (06.02.2014 23:26): Ta hra Scratches je podle screenu taky hodne zajimava, cisi z toho velmi tajemna atmosfera a napeti.
@Poseiidon (06.02.2014 22:46): Velmi špatně udělaná hra ve FPS Creatoru (ten se mně osobně navíc nelíbí sám o sobě díky pohybu postavy, reakcím na zásahy a dalším neduhům).
Cthulhu byla lehce inspirovaná i výborná hra Eternal Darkness , byť to už není primárně horror, ale spíše velmi zajímavá surrealistická akce. Je sice pouze na GameCube, ale ten už dnes není problém emulovat a ED opravdu stojí za to.
Cthulhu byla lehce inspirovaná i výborná hra Eternal Darkness , byť to už není primárně horror, ale spíše velmi zajímavá surrealistická akce. Je sice pouze na GameCube, ale ten už dnes není problém emulovat a ED opravdu stojí za to.
@Poseiidon (06.02.2014 22:46): Ano, to jistě nebrat. A Darkness Within je asi nejvěrnější zpracování textů Lovecrafta v videoherní podobu, a ano, adventura bez žádných příměsí (kéž by tak vypadalo i Call of Cthulhu :).
@Drolin (06.02.2014 22:32): Tohle- Robert D. Anderson & The Legacy of Cthulhu tu ma strasne nizky hodnoceni. To je tak hodne spatny? Ma to tu 30 a 10%...Videl jsem jen screeny... A ta Darkness Within vypada podle screenu velice atmosfericky. To je cista adventura?
@Zero (06.02.2014 21:50): To mě naopk přijde, že jich je až moc (zmíněné tři, Miskatonic, Legacy of Cthulhu, DoS, free tituly jako TRIHAYWBFRFYH atd.), a kvalitních je jen pár - Darkness Within/Scratches/Undying.
@SilentWolf (06.02.2014 20:31): Family Grave, Blood, tenhle mod do něj @PavelU (10.04.2013 17:11):, Cthulhu mod + Steam patch a Nosferatu: The Wrath of Malachi.
@M.a.t.t. (06.02.2014 21:09): Dík za tipy, poslední tři bych mohl vyzkoušet. Her s Lovecraftovskou tématikou/atmosférou nikdy není dost.
A ten Undying už bych si taky někdy mohl zahrát, teď už bych snad měl rozumět i bez titulků.
A ten Undying už bych si taky někdy mohl zahrát, teď už bych snad měl rozumět i bez titulků.
@SilentWolf (06.02.2014 20:31): Ak máš záujem o barkerovskú atmosféru, tak pokojne Clive Barker's Jericho. Lovecraftovská atmosféra je napríklad aj v Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth, spĺňa to aj Necronomicon: The Dawning of Darkness, zo starších Shadow of the Comet a Prisoner of Ice ale to nie sú akčné hry.
Nevíte někdo o nějakých podobných hrách? Uvítám jakékoliv doporučení, napadá mě jen painkiller. Chci něco na odreagování.
(a no.. jde mi o tu atmosféru, připomíná mi to lovecrafta- konkrétně na začátku pickmanův model a prostě.. je to boží! :D )
(a no.. jde mi o tu atmosféru, připomíná mi to lovecrafta- konkrétně na začátku pickmanův model a prostě.. je to boží! :D )
Dohrál jsem to zase, pročítal podrobně všechny zápisky a stejně nemám pocit, že jsem pochopil každý detail příběhu. Může mi ho někdo - kdo se nudí - shrnout?:D
@Smileface (12.12.2013 22:47): Smileee, tomu říkáš komentář? ;)
[přesunuto z komentářů]
Jedna z mych uplne nejoblibenejsich her.
Jedna z mych uplne nejoblibenejsich her.
@Crash (21.10.2013 19:15): FUNGUJE TO :D
@Matthias (21.10.2013 18:05): Jaký "btw" a ještě v závorce, jako by to byl nějaký vedlejší efekt... To máš přece napsat tučným písmem a se třema vykřičníkama, že to fungovalo! ;-)
Z GoGu mi odepsali:
Hello
Please try changing one of the drive letters (E or F) to D.
Use the WinKey+X key combination, from the menu select Disk Management, right-click the E or F drive and select to "Change Drive Letter and Paths..." than "Chang..." and select the D as the drive letter.
Please let me know if this helps.
Regards
Genoan
GOG.com Support
-----
(btw: fungovalo to)
Hello
Please try changing one of the drive letters (E or F) to D.
Use the WinKey+X key combination, from the menu select Disk Management, right-click the E or F drive and select to "Change Drive Letter and Paths..." than "Chang..." and select the D as the drive letter.
Please let me know if this helps.
Regards
Genoan
GOG.com Support
-----
(btw: fungovalo to)
@Phoenix (18.10.2013 22:10): GOG tím docela 'často' trpí, v Darklands mi občas vyskočí tabulka a musím prolézt manuál. :D
@Phoenix (18.10.2013 22:10): no, napsal jsem na gog podporu. Když mi neodepíšou nějaké funkční řešení, asi půjdu do... cracku :)
@Matthias (18.10.2013 21:42): Asi bych to řešil crackem, pokud o tom není nic na fórech GoGu. Mně se to občas u originálek stalo (nový OS si nerozuměl s ochranou proti kopírování, klasika), ale u GoG věcí ještě ne, to je fakt novinka :-))
Stal se mi zvláštní problém. Po přeinstalaci W8 na W8.1 po mně undying chce, abych při hraní vložil originální CD do mechaniky. (Heh, ale hru jsem koupil digitálně na GOGu :))))
Wtf?
Wtf?
@Phoenix (12.10.2013 08:11): Alespoň si člověk procvičí cizí jazyk, já čtu všechno a všude, pokud se tedy nejedná o nějakou akční záležitost, kterou hraju už po x-té.
Ta hra je cela zajimava i herne i pribehem. Az na nejaky nudny pasaze kdy me to nebavilo je to dobra a zajimava hra.
Když jsem to hrál poprvé, nečetl jsem zápisky. Když podruhé, tak jsem četl jen některé, ale moc jsem neuměl anglicky. Teď už si nevzpomínám, jestli jsou zajímavé nebo ne. A teď, když jsem si hru koupil a hraju ji potřetí, tak mě zajímal názor ostatních :)
@Matthias (11.10.2013 20:16): Příběh si můžeš pročítat ve formě zápisků v deníku jako alternativu za neotitulkované filmečky. Takže zásadní údaje co si postavy řeknou ve filmečku se dočteš v deníku. V deníku taky najdeš vysvětlivky k veškerým kouzlům atd...
@Sadako (12.10.2013 01:34): U některých her (akcí zejména) mohou být texty (s přihlédnutím k jejich úrovni a generičnosti) jen vata. Což naštěstí neplatí u Undying.
@Matthias (11.10.2013 20:16): ...asi se zeptám jak blbec, ale proč to prochapadlo nečíst?
@Matthias (11.10.2013 20:20): Příběh téhle hry stojí za přečtení.
@Phoenix (11.10.2013 20:18): Dobrá! :)
@Matthias (11.10.2013 20:16): Ano. Jak podobné věci většinou ignoruju (zejména u akcí), tak tady jsem četl všechno.
Stojí příběh této hry za to? Mám při hraní číst texty, dopisy, zápisky, deníky, atd ? :)
@Poseiidon (31.03.2013 15:16): Aha, máš pravdu, já jsem se díval na nějaké intro video a borec tam přidal titulky až dodatečně.
@Phoenix (31.03.2013 14:30): V teto hre nejsou u animacek vubec titulky ani anglicky. A pribeh je tak vypraven cesky ve forme deniku.
@Poseiidon (31.03.2013 14:07): U koncové animačky nejsou titulky? Jestli mě paměť neklame, tak u animaček se dají titulky zapnout. Ale je možné, že na konci opravdu z nějakého důvodu nejsou, naposledy jsem hrál Undying před devíti lety (když nepočítám Family Grave), takže si to přesně nepamatuju.
Denik jsem samozrejme cetl, ale po zabiti te kralovny a carodejnic uz nasleduje jen konecna animace a ta me konkretne zajimala co se tam resilo a o tom uz v deniku nic neni. A pak uz po te animaci nasleduje jen uplne posledni boj s priserou, ktera je mimochodem fakt tezka, malem jsem to vzdal :-) Clovek se radsi zepta na diskuzi co to uz dohrali nez se zdrzovat s prekladanim a navic prosel jsem i jiny fora o te hre a uz se na to ptali i jini hraci. Vsude se pise ze konec byl ubohej a ze hodne zklamal, ze cela hra a pribeh byl prakticky zbytecnej, tak jsem byl naplej proc a to asi rika ta posledni animace.
@Poseiidon (31.03.2013 14:07): Tak proč sis třeba nepřeložil deník ve kterém je příběh více než dobře popsán, včetně cutscen... a na který existuje čeština?
@Phoenix (31.03.2013 12:38): Kdybych tam mel titulky anglicky tak si to prelozim.
@Poseiidon (30.03.2013 22:24): Zaraka možná myslela zapnout titulky a pak je nacpat do nějakého překladače.
Jinak se stačí zeptat strejdy Googla a následně použít třeba Google translator. Překlad je sice logicky kostrbatý, ale pochopit jde.
Jinak se stačí zeptat strejdy Googla a následně použít třeba Google translator. Překlad je sice logicky kostrbatý, ale pochopit jde.
@Zaraka (30.03.2013 12:48): Kdyz na tebe nekdo mluvi jazykem kerej neznas tak si to prelozis kousek po kousku?Jak? Podle odposlechu budes schopna kazdy slovo ve vete napsat do prekladace bez chyby aby ti to prelozil? To jsi teda borka. Toto je diskuze ke hre a tak jsem se zde zeptal, chjo.....
@Poseiidon (29.03.2013 18:47): chjo, tak co si třeba nad tím sednout a kousek po kousku si to přeložit. Mimochodem, žádné rozuzlení se nekoná, to se konalo už v polovině hry. Jediné co říká v tom Epilogue je, že neví kam se poděl amulet, těch pekelných bran na světě je víc a že brzy bude muset se za něma vypravit....
@Bodkin (29.03.2013 18:20): netřeba to hrát znova zrovna kvůli tomu :-) vim, že tam nějakej ten zbytečnej boss fight, kterej byl hrozně dementní....
@Indian (29.03.2013 18:00): No znovu to hrat neni treba. Na netu jsou lets play navody tak se tam da dohledat konec. Me jde jen o to ze nerozumim tomu co anglicky rikaji v te konecne animaci a samotny video toho moc nerekne...
@Indian (29.03.2013 18:00): Zahraj si to znova ať si upamatuješ ten mizerný konec! :P
@Poseiidon (29.03.2013 17:57): Protoze si to nikdo nepamatuje? :-)
@Poseiidon (29.03.2013 17:57): Musel bych si to připomenout a znova to dohrát, ale hra to byla i tak skvělá i když si nepamatuju ten konec :-D :-)
Tolik lidi co sem chodi cist to dohralo a nikdo neodpovi?
Muze mi nekdo vylicit konec hry a rozuzleni pribehu? Z te konecne animace kdy tam vedou rozhovor jsem nic nepochopil, pac hra nema cesky titulky....
@Bodkin (21.03.2013 23:56): Ja ji mam rozehranou a pomalu uz se chylim ke konci. A opravdu je ta hra velmi rozmanita a atmosfericka, hlavne zacatek hry cloveka hned uhrane, ale to netrva nonstop, mistama to i zacne polevovat az lezt krkem, napr kombinovane prochazeni budovy kdy nevis kam driv a chvili je to nudna strilecka s obycejnymi lidmi a pak to zas zacne byt dost pestry a zajimavy, o vizualni strance nemluve. Akorat se clovek musi naucit chytre kombinovat dany kouzla a naucit se je dobre a hbite ovladat klavesami. Obcas jsou tam i chvile, kdy musim sahnout po navodu. Ale jinak super hra.
@Drolin (23.03.2013 16:52): Credits na Mobygames rikaji neco jineho. Grossman je jen ve "special thanks to" a Rich Wyckoff v nich nefiguruje vubec. Jako Lead Designer je uveden Dellakamp Siefert.
Aha, tak proto je hra tak kvalitní (na FPS :). Hlavním designérem je Austin Grossman plus Rich Wyckoff, tedy dvojka od výborného Jurassic Park: Trespasser s Terra Novou. Nebo později Dishonored.
Jediné co bych této hře vytknul, byla (mírně) sestupná tendence atmosféry. A ke konci čím dál zrychlenější spád hry. Jestli si to dobře pamatuju, tak zatímco k sejmutí Lizbeth jsem musel absolvovat hned několik sub-questů (cestování do minulosti pro kosu a zpět), tak u ostatních členů rodiny už se takové dlouhé zápletky nerozjely. Pirate Cave byla o dost kratší, o dalších ani nemluvě. A závěr hry mne už dorazil úplně.
Ale tím nechci hru hanit - stále je to pro mne jedna ze nejlepších a nejatmosféričtějších her v historii. Určitě si ji někdy zopáknu :)
Ale tím nechci hru hanit - stále je to pro mne jedna ze nejlepších a nejatmosféričtějších her v historii. Určitě si ji někdy zopáknu :)
@Bodkin (22.03.2013 00:59), @d4vid (22.03.2013 01:08): Jsem rád, že v tom nejsem sám :-) Začalo to v EOB 2, kdy jsem vstupní místnost Temple of Darkmoon zaházel všema flaškama, které jsem v průběhu hry našel. A samozřejmě jsem je do konce hry nepoužil. BG totéž, vždycky s sebou tahám milion lektvarů a podobných jednorázových předmětů a nic z toho nikdy nepoužiju, protože co kdyby se to jednou hodilo :-)
pak už zbývá jedině Bc. Eru, na vlastní nebezpečí
@d4vid (22.03.2013 01:08): Nu, nevím jestli bych si nechal něco předepsat od doktora přírodních věd :P
@Bodkin (22.03.2013 00:59): trpím stejným problémem, zvlášť v BG2 to bylo k nesnesení... třeba by nám mohl RNDr něco předepsat :)
@Phoenix (22.03.2013 00:45): Heh, navrhuji nějaké větší setkání, kde si sedneme do kruhu a pak bude následovat něco jako: "Ahoj, jmenuji se Bodkin a ve hrách šíleně syslím. Všechny zajímavé lektvary a kouzla a spol si šetřím napotom, protožo pak bude určitě hůř a naráz je konec hry a vůbec jsem své ušetřené speciálky nemusel použít." :D
@Drolin (21.03.2013 23:23): Ze začátku bych krom pistole používal základní útočné kouzlo. "Pejsci" jsou sice nevyzpytatelní, ale díky quicksave není problém. Na konci jsem měl díky svému "šetřivému" (to mám z RPG :-) ) způsobu hraní buď kolem 100 nebo kolem 200 lékáren. Časem se dá totiž také léčit i jinak.
Vidíš, já zrovna akční složku RotH za katastrofální nepovažuju :-) IMHO být to "jen" adventura, tak ten pocit z boje o přežití proti temným silám není tak silný. Ale chápu, že spousta lidí to vidí jinak.
Vidíš, já zrovna akční složku RotH za katastrofální nepovažuju :-) IMHO být to "jen" adventura, tak ten pocit z boje o přežití proti temným silám není tak silný. Ale chápu, že spousta lidí to vidí jinak.