Tak jsem definitivně podruhé dohrál komplet celého zaklínače, tohle DLC je prostě boží záležitost, v Toussiantu žádné otazníčky nezůstali, v ostatních lokacích jsem něco nechal, můj head canon je, že Geralt se usadí na vinici, má dost peněž do konce života (a případně vyrazí do města obrat měštany v gwintu s jeho ultimátním balíčkem) a občas ho navštíví císařovna.
Diskuze
Ty různé konce jsou fakt vymakané.
@Ria Kon (19.10.2022 17:11): ah ten pohlad do kamery. Bola som vnutorne rozcitlivena. :) Pekne to cele bolo.
@pajmič (19.10.2022 18:02): B.B. je v podstatě Alfred Pennyworth.
@Ria Kon (19.10.2022 17:11): A ještě něco - B.B byl největší borec. Určitě by s Geraltem byli nejlepší amigos, kdyby s ním bylo možno trávit víc času :D A ten 4th wall break byl fajn no.
@Ria Kon (19.10.2022 17:11): 4th wall break!
@pajmič (18.10.2022 17:41): Teda ty si ten B&W těžce setřel :D Máme na to holt úplně obrácený názor. Konec mi třeba přišel naprosto dokonalý. Ještě jak Geralt hodí očko do kamery ^^
@pajmič (03.10.2022 22:04): pri tom queste som tiez hned na zaciatku umrela
Som bola prekvapena, ze zo bolo take tazke. Ale na druhykrat sa mi to podarilo :)
Som bola prekvapena, ze zo bolo take tazke. Ale na druhykrat sa mi to podarilo :)
@HolyMeatball (18.10.2022 19:28): Ajooo!
@Gordon (18.10.2022 19:09): A38 permit? Nič? :)
@pajmič (18.10.2022 17:41): Tedy, já v té hře narazil na desítky easter eggů a odkazů, ale toho A&B si nepamatuji.
Nuže, obě expanze dohrané a trvalo to jen 7 let :D Ke konci jsem tak nějak věděl, že pokud neučiním jisté rozhonutí, tak to dopadne hodně dobře nebo hodně špatně - Nu, obě noblesní čubky pošly a já z toho měl neobvyklou radost, hlavně proto, že jsem kluky Polský prokouknul
Srdce z kamene je nejlepší část celé ságy. S daleko soustředěnějším a zajímavějšíém příběhem a solidně postavenou atmosférou, ale hlavně mluvicí číča a hafík! Lepší bossfighty a dobré zakončení.
Krev a Víno je vlastně totéž co původní hra, hezká mapa, slabší side questy - (odkaz na asterixe a obelixe ale velmi potěšil) dobré nové postavy, příběh mne nezaujal. Závěrečný bossfight je nejtužší z celý hry, ale i tak to nebyla žádná řehole. Konec antiklimatický, včetně posledního rozhovoru s "love interestem" ale kde byla moje top holka Ciri, sakra? To tam nemohla být s Triss?
Srdce z kamene je nejlepší část celé ságy. S daleko soustředěnějším a zajímavějšíém příběhem a solidně postavenou atmosférou, ale hlavně mluvicí číča a hafík! Lepší bossfighty a dobré zakončení.
Krev a Víno je vlastně totéž co původní hra, hezká mapa, slabší side questy - (odkaz na asterixe a obelixe ale velmi potěšil) dobré nové postavy, příběh mne nezaujal. Závěrečný bossfight je nejtužší z celý hry, ale i tak to nebyla žádná řehole. Konec antiklimatický, včetně posledního rozhovoru s "love interestem" ale kde byla moje top holka Ciri, sakra? To tam nemohla být s Triss?
@Gordon (11.10.2022 10:24): Dal jsem si pár koktejlíků, vojáky jsem nalákal k sobě, zpomalil začarovaným kruhem, holky kuchul a potom už to byla brnkačka. Stačilo jen použít mozeček :D
@Jab (03.10.2022 22:37): Určitě menší výzva, jak závěrečný boss.
@pajmič (03.10.2022 22:04): Stačí se soustředit na ty čarodějky a neustále altovat (úhyb) při přemisťování.
@pajmič (03.10.2022 22:04): Stačí se soustředit na ty čarodějky a neustále altovat (úhyb) při přemisťování.
@Jab (03.10.2022 22:37): Ono by to tak těžký nebylo, kdyby mě to po loadingu nelocknulo a já na 2 vteřiny nedostával gangbang, nevim zdali je to bug či ne. Ale jo, nadopuju se elixirama (díky za instant use) a ono to nějak půjde. Děkuji ti za důvěru v mé schopnosti.
@Ria Kon (03.10.2022 22:28): No fuj, mám snad nějakou čest a křehké ego, ne? :D
@Ria Kon (03.10.2022 22:28): No fuj, mám snad nějakou čest a křehké ego, ne? :D
Tedy že by tohle byla až taková výzva si nevzpomínám... A to jsem to dohrál dvakrát. Cesty jsou. Jistě si poradíš.
@pajmič (03.10.2022 22:19): Co takhle snížit obtížnost? :)
@Ria Kon (03.10.2022 22:16): Možná proto jsi to dohrála :D
@pajmič (03.10.2022 22:07): Aha, tak na ten quest sem asi nenarazila ^^'
@Ria Kon (03.10.2022 22:05): Však jsem to napsal, kde jsem se sekl, cožpak to nevidíš ty prde? :D
@pajmič (03.10.2022 22:04): O čem to meleš ty motovidlo? Kde ses sekl? :D
Tak mě CDPR pěkně drasticky chytil za koule a sešvihal je svazkem čestvě natrhanejch kopřiv. Ten quest "extreme cosplay" je teda nápad. Nemořnost se první dvě vteřiny pohnout po loadingu (automaticky hit), dvě teleportující se čubky s naváděnejma střelama, jež jsou podporovány bandou overpowered kokotů s kopím. Malý prostor pro manévrování a ten dementní half lock-on systém mě storo donutili se na to vysrat, leč se nevzdám, nehodlám padnout!
@Moryart (15.03.2022 00:09): To nevylučuje, že jsem ji nevěděl já. ;)
@Jab (14.03.2022 19:48): Já myslel, že je to docela známá informace :D
https://www.youtube.com/watch?v=pRsm_tmrPNM
Tohle jsem fakt nevěděl. Stále něco nového. Až jednou vydají ten Cyberpunk (ššš, ticho tam!), tak jistě půjde také o naprosto vymazlenou hru!
Tohle jsem fakt nevěděl. Stále něco nového. Až jednou vydají ten Cyberpunk (ššš, ticho tam!), tak jistě půjde také o naprosto vymazlenou hru!
Dohráno. Už konečně chápu, co na W3 všichni vidí. Blood & Wine pro mě mělo tu správnou emocionální hloubku, která pro mě rozčeřila dojem z celé hry a přesvědčila mě o tom, že si opravdu musím přečíst knihy. Protože prostě Regis... :)
Gwent turnaj ve Pheasantry je parádní quest, ale logika těch nespokojených trpaslíků mě irituje - potenciální problém nové frakce nespočívá v její slabosti, právě naopak. Příliš silný balíček by rozhodil balanc a nikdo by nechtěl hrát s původní čtveřicí týmů. Tupci.
Partie v turnaji jsem odehrál poctivě na první dobrou, no save scumming for me. Ale ten poslední zápas (!). Zužitkoval jsem Skellige výhodu, s pomoci dvou pracně ušetřených povolávacích karet doslova zasypal svojí plochu, a parchant si jako poslední dva nechá Geralta a Ciri. Fakt jsem se vytočil.
Tu pitomou karetní hru jsem dlouho odmítal hrát, z hecu ji zkusil až v Hearts of Stone. Teď karbaním, kdykoliv se naskytne příležitost. Je to silně návykové.
Partie v turnaji jsem odehrál poctivě na první dobrou, no save scumming for me. Ale ten poslední zápas (!). Zužitkoval jsem Skellige výhodu, s pomoci dvou pracně ušetřených povolávacích karet doslova zasypal svojí plochu, a parchant si jako poslední dva nechá Geralta a Ciri. Fakt jsem se vytočil.
Tu pitomou karetní hru jsem dlouho odmítal hrát, z hecu ji zkusil až v Hearts of Stone. Teď karbaním, kdykoliv se naskytne příležitost. Je to silně návykové.
@Jab (01.01.2021 19:31): Jsem to ale trubka. :D
Asi jsem při psaní přemýšlel nad Skelligským balíčkem, tak mi do hlavy skočil ostrov, nebo jsem jen měl slabší chvilku. Každopádně díky, komentář jsem upravil.
Asi jsem při psaní přemýšlel nad Skelligským balíčkem, tak mi do hlavy skočil ostrov, nebo jsem jen měl slabší chvilku. Každopádně díky, komentář jsem upravil.
@adam.kulhanek (komentář): Ten "ostrov"... To zní trochu divně. :)
@player (10.06.2020 18:43): Tohle je přesně ten link který jsem dával do zajímavostí. ;)
@Tulareanus (10.06.2020 17:38): Dá se dostat i dál. Tady je lepší video, kde se dostane i do vesničky kde získáš stuhu od malé holky a dostane se i do věže zlatovlásky.
https://www.youtube.com/watch?v=ATCQTtyNFUI
https://www.youtube.com/watch?v=ATCQTtyNFUI
@player (10.06.2020 17:17): Psal jsem to do zajímavostí. ;)
@player (10.06.2020 17:17): No reálne sa tam dostať nedá, aj v tom videu sa dostal na okraj a nevedel sa tam dostať. Pôsobí to celé divne a hlavne nechápem polhodinové videá, kde reálny predmet videa je až v posledných pár minútach.
Věděli jste že do pohádkové země se můžete dostat i potom co z ní odejdete v hradu v oblacích skučením do studny? Akorát nevím jestli se tam dá dostat touhle cestou předtím než dostanete úkol najít Sylannu v pohádkovém světě.
https://www.youtube.com/watch?v=7Fir6byqsLA
https://www.youtube.com/watch?v=7Fir6byqsLA
achjo... nepovedlo se mi sejmout kletbu z Wichta, mám pocit, že už podruhé, ale první průchod si zrovna u téhle části nepamatuji... jako vím, jaký je správný postup, dokonce jsem si našel i vysvětlení, proč tomu tak je, ale popravdě mi to dává takový lehce pofidérní smysl, jakože kdyby to bylo naopak, tak to asi beru úplně stejně...
@SilentWolf (23.04.2020 15:04): Přesně, prequel z dob těsně po Konjunkci sfér kdy světu v podstatě vládnou příšery a lidé si teprve zakládají první opevnění a tak. Taky souhlas se S4TW hrál bych raději za předdefinovaný charakter, je to mnohem lepší z hlediska možné minulosti a povahy postavy, navíc to nutně neznamená že nemůže někdo hrát za lučištníka a jiný za zloděje, to jen Witcher 3 to tak měl striktně dané že Geralt má meče a znamení a nic jiného ale kdoví třeba udělají další díl mnohem víc variabilní a budeme moct střílet z luku nebo bojovat s kopím a tak.
Ohledně lokací nejlepší by byl jasně Nilfgaard, z toho se dá vyždímat hrozně moc a ještě jsme ho prakticky vůbec neprozkoumali ale užil by si i Kovir nebo Dol Blathanna. Mahakam je sice asi cool ale už jsme v podstate meli moznost videt jeho jakousi zmensenou variaci v podobe Vergenu ve Witcherovi 2 takze tam me to zas az tak netahne
Ohledně lokací nejlepší by byl jasně Nilfgaard, z toho se dá vyždímat hrozně moc a ještě jsme ho prakticky vůbec neprozkoumali ale užil by si i Kovir nebo Dol Blathanna. Mahakam je sice asi cool ale už jsme v podstate meli moznost videt jeho jakousi zmensenou variaci v podobe Vergenu ve Witcherovi 2 takze tam me to zas az tak netahne
@AlieN (23.04.2020 19:56): Ano, této myšlence se jako milovník RPG taky někdy neubráním u neRPGček s fajn příběhem :-) Napadá mě třeba Starcraft II. Každopádně ten příběh v Thronebreakerovi je opravdu fajn a je dobře, že slovo "obyčejná" jsi dal do uvozovek, protože bych nikdy nevěřil, co je možné v karetní hře vymyslet (útěk z vězení, odklízení hnijících krav, atd.). Zjištění, že ta hra vůbec existuje, bylo jak najít v kapse 20 korun a moji žízeň po dalším dobrodružství ve světě Zaklínače to uhasilo. Určitě víc než seriál na Netflixu :-) Ale jo, ty obyčejné souboje už jsou tak od druhé kapitoly otrava.
@Radecker (23.04.2020 18:15): U Thronebreakera mě štvala jediná věc - že tak fajn příběh nevyužili v pořádném rpg. Pro "obyčejnou karetní hru" to byla škoda. Byť velmi zábavnou.
@S4TW (23.04.2020 18:46): Jo, tam vlastně taky. A samozřejmě i v Thronebreakeru, ale to je prequel.
@Paul (23.04.2020 18:27): počkej, neměl ještě cameo v Soulcalibru?
@Flowerpot (23.04.2020 17:12): S tím principem jako takovým souhlasím, jen ne nutně s tímto konkrétním případem. Protože Zaklínač už jednou ukončen byl, a CDP si řekli "jebat" a udělali si pokračování..a ještě že tak :)
Ale je to samozřejmě akademická diskuze, dávno jsem akceptoval že už si za Geralta nezahraju (ne, nepočítám jeho camea v Monster Hunter). I když bych byl někdy rád příjemně překvapen.
Ale je to samozřejmě akademická diskuze, dávno jsem akceptoval že už si za Geralta nezahraju (ne, nepočítám jeho camea v Monster Hunter). I když bych byl někdy rád příjemně překvapen.
Zkuste dát šanci tomu Thronebreakerovi. Je to fajn kapitola ze světa Zaklínače a Gwent je tam vytěžený na maximum. A pokud by vás štval, dá se přepnout na nejjednodušší obtížnost a souboje přeskočit. Celé je to hrozně hezky udělané a podíváte se do Lyrie, Aedirnu, Mahakamu, Angrenu a Rivie.
Tak CDP se vyjádřili, že Geralt v další hře nebude hlavní postavou, ne? Nebo se to zase popřelo?
@Bragi (23.04.2020 15:06): RPG ze Zaklínačovského prostředí za věčně ožralého trpaslíka nutně potřebuju.
@Paul (23.04.2020 16:28): Tu o CDP vôbec nejde. Tu ide o určitý univerzálny princíp, že esenciálnou súčasťou príbehu je koniec a dobrí autori vedia, kedy ten koniec nastal a kedy je príbeh zavŕšený. Je to ten istý princíp, na základe ktorého Tolkien zavrhol pokračovanie Pána prsteňov, pretože zistil, že by len recykloval motívy z pôvodnej trilógie, ten istý princíp, prečo Breaking Bad je tak excelentný seriál, pretože má jasný dejový oblúk a fantastický koniec, a prečo naopak kopu seriálov, ktoré sú predlžované ad infinitum, kým majú sledovanosť, sa rozplytvajú v neskorších sériach v generickej šedi, pretože nevedia, kedy majú skončiť. To isté, prečo nikto príčetný nechce priame pokračovanie Planescape: Torment, kde by človek hral znovu za Bezmenného.
V CDP naopak dôveru mám, pretože verím, že toto chápu, a potencionálne pokračovanie Zaklínača by bolo imho nepriamým sequelom/prequelom, a nechajú Geralta kľudne dožiť potom, čo si svoj hlavný príbeh odžil.
V CDP naopak dôveru mám, pretože verím, že toto chápu, a potencionálne pokračovanie Zaklínača by bolo imho nepriamým sequelom/prequelom, a nechajú Geralta kľudne dožiť potom, čo si svoj hlavný príbeh odžil.
Aj mne ten koniec príbehu s Yenn sadol, vybral som možnosť kde sa usadia v spoločnej domácnosti a prežijú zvyšok života bokom od politických pletích.
Sám som si to potom dofarbil predstavou, že si za svoje útočisko zvolia jednu zo zemiakových fariem okolo Novigradu kam nedorazila vojna a každý vypestovaný zemiak predajú za šesťdesiat korún. ^^
https://www.youtube.com/watch?v=NR1qTPOiWE8
Sám som si to potom dofarbil predstavou, že si za svoje útočisko zvolia jednu zo zemiakových fariem okolo Novigradu kam nedorazila vojna a každý vypestovaný zemiak predajú za šesťdesiat korún. ^^
https://www.youtube.com/watch?v=NR1qTPOiWE8
@Flowerpot (23.04.2020 14:37): máš v CDP velmi nízkou důvěru tedy .)
@S4TW (23.04.2020 15:35): Be my guest. ;) Problém je, že tyhle hry se už nechte dělat ani jejich fandům. A i ti už je nadto často sami nehrají.
@Jab (23.04.2020 15:05): speciálně kvůli tobě by mohli udělat nějaký old school dungeon ze světa Witchera :-), pořádnéě hnusné a jednotvárné kobky :-)
@SilentWolf (23.04.2020 15:07): Jasné, že áno. Všetkými desiatimi.
@Bragi (23.04.2020 15:06): Do principu XCOM bys mohl zasadit prakticky cokoliv a bylo by to boží. :D Takže ANO prosím!! :D Ale to spíš Mass Effect.
@S4TW (23.04.2020 15:01): Takže radšej niečo ako dobrodružstvá Yarpena Zigrina a jeho bandy ogarov v podobe taktickej ťahovky à la XCOM?
@S4TW (23.04.2020 15:01): Však tak to taky myslím. Witcher 4 je obecně blbý nápad.
Já bych bral prequel. Studentská léta v době, kdy se ty Zaklínačské školy zakládaly. Prostě slavic Potter. :D S tím, že by někteří tvorové bylo ještě neznámí a třeba před následným vyhynutím apod..
Nějak moc nechci ať se řeší války, proroctví a konce světa.
Nějak moc nechci ať se řeší války, proroctví a konce světa.
@Jab (23.04.2020 14:59): tyhle blbosti ať si dělají separe, jako WItcher Adventure nebo Gwent :-)
@Flowerpot (23.04.2020 14:37): Já jsem pro strategicou tahovku s Ciri jako císařovnou. :)
Bez ohľadu na debatu "predefinovaná postava X vlastná tvorba", desí ma predstava, že by príbeh Geralta, Ciri, Yennefer pokračoval. Veď je naprosto uspokojujúco zavŕšený, tam nie je čo zlepšovať, maximálne sa to rozorie. Takže chcem ich vidieť akurát v cameo roliach, kde si človek zaslzí, že vidí starých známych, a túžil by som po preskúmavaní iných rolí, či u v hre za čarodejku, druida, či kľudne barda.
@AlieN (23.04.2020 12:07): to je dost subjektivní slabina, když to ani není jakože slabina, ale definující feature :) Nebudu vytýkat Maxu Paynovi že v něm hraju za Maxe Paynea. A i když tvůj pohled chápu, tak se neshodnu, Geralt mi z hlediska toolsetu vyhovuje a hraju raději za preestablished postavu. Ale proto bych chtěl i hratelnou Yennefer, vyzkoušet si magii.. :)
@S4TW (23.04.2020 11:02): Určite Nilfgaard, predovšetkým hlavné mesto. A potom Dol Blathanna a trpasličie bane v Mahakame. Už len kvôli tomu kontrastu.
@AlieN (23.04.2020 12:07): no a s tímhle já nesouhlasím... vlastní tvorba většinou způsobí to, že je to paskvil "bez duše" a to mě osobně vůbec nebaví... mě pak ty postavy přijdou daleko méně uvěřitelné, ještě jak se jim napasuji jakási obecná historie a tak... ale vím, že v tomhle případě jsem v menšině :(
Vlastní tvorba postavy je to nejlepší co se tu dá udělat - největší slabinou dosavadních Zaklínačů včetně trojky byla právě předdefinovaná postava s velmi minimálními možnostmi při jejím vývoji. Když teď půjde hrát třeba za čaroděje, nebo zloděje útočícího zdálky, bude to mnohem zajímavější a s o to větší replayabilitou.
(a ano, z tohohle mám v Cyberpunku největší strach, že tohle nezvládnou)
A rád bych viděl Cintru a poušť Korath, a klidně znovu i Wizimu.
(a ano, z tohohle mám v Cyberpunku největší strach, že tohle nezvládnou)
A rád bych viděl Cintru a poušť Korath, a klidně znovu i Wizimu.
@S4TW (23.04.2020 11:45): nic, ty jiný alternativy jsou alternativní vesmíry co by se nebraly v potaz :) Však jasně, řekli že za Geralta už ne, ale...mě ten jeho odchod na odpočinek přijde předčasnej a uvítal bych, kdyby si to rozmysleli. Bavíme se přeci o našich preferencích, ne o tom co bych reálně čekal, že udělají (a proto jsem napsal "kdybych mohl rozhodnout jakou witcher hru bude CDP dělat příště").
Taky bych raději silnou predefined postavu než si dělat někoho vlastního, ale..v Cyberpunku tohle CDP zkusí, tak uvidíme jak bude vypadat. Určitě to napíšou tak, že kvalita příběhu a postav bude stále vysoká.
Taky bych raději silnou predefined postavu než si dělat někoho vlastního, ale..v Cyberpunku tohle CDP zkusí, tak uvidíme jak bude vypadat. Určitě to napíšou tak, že kvalita příběhu a postav bude stále vysoká.
@Paul (23.04.2020 11:16): no a co potom, když se Ciri nestala císařovnou? bylo by hodně cool, kdyby tam v tomhle směru byly pak třeba dvě-tři různé linky... jako jo, Nilfgaard má velký potenciál, popřípadě i blízké okoli, ale za Geralta snad vyloučili, že se bude hrát, ne? A Yennefer, to si úplně nedovedu představit... naopak kvituji, že je snaha představit úplně novou postavu, akorát já osobně nejsem nadšený z toho nápadu, že půjde o vlastní tvorbu postavy, mám raději hry, kde tvorba postavy není a je za nimi mnohem silnější background :-)
@S4TW (23.04.2020 11:02): kdybych mohl rozhodnout jakou witcher hru bude CDP dělat příště, tak by to byl TW4 kde by se hrálo za Yennefer a Geralta v Nilfgaardu kde je Ciri císařovna a some shit goes down takže je požádá o pomoc. Ale samozřejmě chtěl bych tam vidět i nějaký další místa, Kovir zní dobře, ale třeba i Brokilon a Dol Blathanna (co s nimi udělali v seriálu je naprostej výsměch).
Spam, no je to prostě lahoda, tohle DLC, už jen po vizuální stránce... tak mě napadlo, kde by jste chtěli, aby se odehrávala další hra z prostředí Witchera? Já bych byl rozhodně pro Kovir a Poviss :)
Já si nemohu pomoct, ale tohle je nejlepší část celého W3... dokonce i ty souboje začnou být zase trochu výzva, jsou zábavnější, prostředí je úžasné... tohle DLC je nejen top mezi DLC, ale vůbec hrami obecně :-)
@Jab (16.04.2020 11:32): Dík, opraveno.
Na vlčí jsem zapomněla, tu mám také černou, i když asi ne celou. Ta modrá griffiní vypadá.. no, mám jiný vkus :D
Na vlčí jsem zapomněla, tu mám také černou, i když asi ne celou. Ta modrá griffiní vypadá.. no, mám jiný vkus :D
@raisen (komentář): Mantikoří samozřejmě červená, Griffiní samozřejmě modrá. A nejlepší je černá vlčí a bílá Viper. :)
https://imgur.com/a/IiGQV1o
P. S. Ty rodinné obtíže bych asi dal do spoileru.
https://imgur.com/a/IiGQV1o
P. S. Ty rodinné obtíže bych asi dal do spoileru.
@Tulareanus (03.04.2020 04:28): Jsem si dost jistý že neupozorňuje - přesně jak píší ostatní, na tenhle (resp oba dva) jsem narazil náhodou. Při druhém hraní už ani to ne, jak jsem ten svět už tolik nezkoumal, a až podle vzpomínek na ten quest jsem si to musel dohledat.
@Paul (07.03.2020 12:30): @player (07.03.2020 13:24): @Radecker (07.03.2020 14:36): Jedna z násteniek v nejakej obci na ten quest upozorňuje, keďže je to kontrakt.
@Radecker (07.03.2020 14:36): Díky. Ten úkol se sochama jsem nemohl udělat tak sem si řekl že ho udělám později až budu na vyšší úrovni, jenže když odjedeš a vrátíš se tak ti to řekne že jsi neslplnil úkol. A mě se nechtělo to loadovat, protože jsem mezitím udělal několik dalších úkolů, který bych musel dělat znovu.
@player (07.03.2020 13:24): Ahoj, je to tady. Já jsem na tento úkol při hraní nenarazil vůbec, až podle seznamu úkolů, který jsem si před dohráním procházel jsem na to narazil :-) Stejně tak ten úkol se sochama.
@Paul (07.03.2020 12:30): To já taky jsem na to narazil náhodou, když jsem to hrál poprvé.
@player (07.03.2020 12:25): Já na něj narazil naprosto náhodou, musíš prostě prozkoumávat Toussaint :) (je to severovýchodně od Dunn Tyne rozcestí)
Kde je vedlejší úkol Klepniny klepny? Už jsem takřka na konci a na tenhle úkol jsem nenarazil.
@player (14.01.2020 11:22): Až osvobodíš Marigolda.
Mám nainstalované oba dva data disky. A v době kdy jsem si nainstaloval o krvi a víně jsem měl už dodělaný hlavní děj i data disk srdce z kamene. Poté co jsem si ho nainstaloval jsem automaticky dostal misi Poslové ze země vína. Teď to hraji úplně od začátku a když jsem přišel do Velenu dostal jsem první misi srdce z kamene první doteky zla ale ještě jsem nedostal právě první misi data-disku O krvi a víně. Tu dostanu až dosáhnu nějaké úrovně?
@Jab (26.10.2019 15:20): Jo, pro něj tento skončí nejlépe, i když také odejde pryč.
@AlieN (26.10.2019 15:18): On i ten dobrej není jen dobrej. Regis jde do vyhnanství a všude po něm půjdou upíři.
Konečně jsem se dočkal i "nejhoršího" (pro Geralta) konce... a mám pocit že je to konec ze všech nejlepší (pro hráče).
ostatní dva konce (obě živé, či obě mrtvé) jsou dobré, ale hodně melodramatické... zato Geralt za katrem, aby ho musel zachránit Marigold, hlavní záporák v klidu odejde, a ostatní postavy sice dostanou co chtějí, ale stejně jsou v depresích - to je vyloženě jak další z příběhů v knihách :)
ostatní dva konce (obě živé, či obě mrtvé) jsou dobré, ale hodně melodramatické... zato Geralt za katrem, aby ho musel zachránit Marigold, hlavní záporák v klidu odejde, a ostatní postavy sice dostanou co chtějí, ale stejně jsou v depresích - to je vyloženě jak další z příběhů v knihách :)
@Jab (30.04.2019 08:41): Piš víc, taky si komenty od tebe rád čtu. Někdy si ale udělám udělám čas a hezky s čajem v ruce pročtu všechny tvé výtvory. :)