Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Je vtipný že ještě včera měl Harvey Smith na twitteru v biu Redfall a jako obrázek artwork z redfallu, dneska tam má koně a bio zmiňuje jen Deus Ex a Dishonored.
@Fritol (07.05.2024 16:22): Lyon zatim žije, ikdyž Deathloop nebyl komerčně taky žádnej zázrak. Doufaj že Blade je vytrhne, o čemž mám pochybnosti. A jo, u Austinu se to asi dalo čekat, i vzhledem k tomu že většina lidí co dělala Prey už odešla. Ale i tak bych čekal že ten tým spíš budou chtít nějak oživit. A Tango zavření jsem nečekal vůbec. Pro mě je sice jejich prvotina jimi nepřekonaná, ale ty ostatní hry byly taky kvalitní a měl jsem za to, že dostatečně úspěšný.
@Paul (07.05.2024 16:17):  Už se to začíná stávat nepříjemnou rutinou kdy velké studio koupí menší a s nima hlavně značky a studia pak rozpustí a vyhází. MS už začíná pomalu nastupovat na cestu hrobníka značek EA.
Zkusil jsem při čekání na Sušimu zas po dlouhý době Redfall, jestli se tam něco nezměnilo. Opět jsem do uninstallu vydržel tři hodiny. Udělat hru se Salem's Lot settingem takřka bez atmosféry, to by mělo být na nějakou speciální cenu. A zdejší upíři jsou jedni z nejotravnějších nepřátel co jsem ve střílečce viděl.
Nejhorší je, že tam i přesto cítím nějaký ten potenciál. Dokážu si představit že některý mise v některých interiérech můžou bejt dobrý. Ale ten začátek je prostě hroznej.
Ale aspoň jsem nenarazil na bugy a běží to dobře, no.
Dnes krabky za 300. :) Jinak poslední recenze na Steamu už mixed (64%), lidi co to koupili o Vánocích v akci po tom třetím updatu si to pochvalují převážně. Škoda, že žádný nový update už 2 měsíce. Snad se furt něco chystá, ono to ještě zachránit půjde.
@Charllize (06.10.2023 15:28): Není to to samé. :D Zda by to někdo hrál nebo nehrál kdyby to nebylo v GP s tématem toho článku nesouvisí totiž. Já tady hodnotím čistě nulový přínos toho článku, nikoliv hru nebo službu samotnou.
@Fritol (06.10.2023 15:22): Vždyť to mas to samy. Proste hrajou to lidi protože to je v GP a jinak by to nehráli. Tyhle služby akorát dělají ve všem bordel a nic se nedá pořádně sumarizovat.
Ja bych to možná taky ignoroval a bral za stěžejní to za co se reálne platí. Tam je podle mně ten zájem o danou hru videt mnohem zřetelněji .
@Charllize (06.10.2023 15:18): Tady ale vůbec nejde o to, zda to sype nebo ne. Ten článek je o tom, že to prý dle autora nikdo nehraje, přičemž to nemá nijak podložené. Prodeje hry vůbec hodnotit nechci.

Je úplně jednoduchý způsob, jak svou novinářskou práci udělat pořádně, když už o tom chtěl autor psát, aniž by měl čísla od vydavatele. Mohl hru třeba 3x za den spustit (ráno, poledne, večer) a stopovat čas strávený v lobby, než najde spoluhráče. Vypovídající hodnota mnohem větší a nebyl by to jen okopírovaný zbytečný blábol od jiného novináře.
@Fritol (06.10.2023 15:06): Tam je otázka jestli čísla z GP mají nějakou skutečnou váhu. Nikdo neví kolik to ms sype a jestli by to něco změnilo. Klidně je možný ze kdyby to v GP nebylo tak by se vlastně ukázalo ze ty Steam čísla odpovídají jelikož z těch GP uživatelů by si to koupilo 5% lidi :)
Ale jinak Jo skoro všude na herních webech mas denně aspoň jeden clickbait. A úplně nejhorsi je ze všichni opisují jeden od druhého. O nějaký originální novinarine nemůže být moc řeč. Kolikrát i na první pohled originalní tematické články jsou upravené kopie odjinud.
@Paul (06.10.2023 14:57): Ti jsou dno taky, samozřejmě.

Celkově si všímám, že novináři, nejen čeští, rádi píší takové zbytečnosti jen na prokliky. Lidi strašně moc rádi hejtí špatné hry, kor když je od nějakého AAA korporátu, který nenávidí. Lepší terč než Bethesda už by snad mohla být jen EA. Článek úplně o hovně, ale lidi se na to slétnou jako supi, protože je příležitost si kopnout do mrtvoly. Já chápu, že se ty weby chtějí nějak uživit, ale tohle je smutné, pokud si chtějí říkat novináři.

A přijde mi úsměvné, že Zing potřebuje zdroj na to, aby si rozklikli veřejné statistiky na steamcharts...

Co se živosti hry týče, tak to těžko posoudit, pokud nedají info sami MS, nicméně pokud Starfield měl peak na Steamu 330k a celkový peak (GP a Xbox) byl 1 milion, tak to něco vypovídá o tom, že jen z čísel na Steamu se nedají vyvozovat žádné závěry.
@Fritol (06.10.2023 13:59): nedělal bych si iluze o tom, že je ta hra nějak extra živá jinde. A prvně o tomhle začali psát zahraniční pisálci (dokonce tam zing zdroj zmínil), takže ti jsou hádám asi taky dno.
@Ross (06.10.2023 13:36): Nějak jim v tom nadpisu vypadlo "na Steamu".

Udělat clickbait nadpis a v článku se pak dozvědět, že vycházejí z čísel ze Steamu u hry, kterou drtivá většina hráčů hraje nebo hrála přes Gamepass… čeští herní novináři jsou občas fakt dno. Článek s nulovou hodnotou.

Nedělám si teda naděje, že v GP je to nějaký hit furt, ale pochybuju, že je velký problém najít spoluhráče. Třeba je tu někdo, kdo to stále hraje a může potvrdit/vyvrátit.

No hate na tebe ofc. :D
@Tarhiel (01.06.2023 14:40): Jak se zdá, tak to byl právě sám Smith, kdo projekt tlačil, zatímco halucinoval o „Arkane magic“. Schreier připomíná „Bioware magic“, já si ještě vždycky vzpomenu na „We made The Witcher 3 – it'll work out“. Některý studia se rády opájí svou domnělou důležitostí, než padnou na hubu.
@BUMTARATA (01.06.2023 13:38): Kurva, to som nevedel... takže daľšie štúdio, ktoré som mal rád, je v prdeli...

Tak toto je škoda, ale dobre vedieť, že Arcane je už len prázdna značka. Som zvedavý, či a kedy to zapichne aj Harvey a nevytvorí si radšej malé štúdio, podobne ako Raphael Colantonio.
Redfall je ten slíbenej Anthem 2.0 :)
Máme oslavovaný singleplayer studio, co s ním uděláme? Multiplayer looter shooter přece, to nemůže dopadnout špatně!

Jinak já Redfallu dal tři hodiny, dál nešlo pokračovat. Absence atmosféry a nudnej gameplay/děj to zabíjí.
Zabili Arkane Austin.

Vynucená hra, kterou nikdo nechtěl dělat, a tak všichni odešli.

Morale at Arkane suffered. Veteran workers who weren’t interested in developing a multiplayer game left in droves. By the end of Redfall’s development, roughly 70% of the Austin staff who had worked on Prey would no longer be at the company.
Dal jsem tomu druhou šanci...po přenastavení té input response se to už na gamepadu dokonce i dá hrát. Ale po dvou hodinách fakt nechápu jak tohle může bejt hra od Arkane. Hrozně slabá atmosféra a sejří mě jak z upírů udělali takový otravný vši. Moc mě neláká pokračovat.
Haha, tak tu po Redfall, Godfall a Babylon´s fall máme Ashfall - jakýpak druh hry to asi bude a jakpak to asi dopadne? Hmmm :D
Mam dilemu, zda hrat nebo cekat na patche. GP mi konci na konci cervna a asi prodluzovat nebudu… Takze si rikam, ci to nejak podstatneji vylepsi v radu par tydnu.