Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (11.05.2024 13:04): Tiež dúfam, že dvojka by pri vydaní mohla byť v oveľa lepšom stave, lebo vývojári už poznajú nástroje na tvorbu a po prvej hre na tom engine už vedia, na čo si dať pozor.
@Paul (11.05.2024 13:04): "Jde dohrát, ale zítra to nemusí platit."  - Jestli tohle z titulku opravdu řekl, tak to může být v jakemkoliv stavu. Cyberpunk se taky chvástal, že už jde dohrát, a jak to dopadlo.
By mě nepřekvapilo kdyby už teď byla ta hra v lepším stavu než KCD1 při vydání, vzhledem k tomu že Frývaldský zrovna řekl že se schválně rozhodli ji představit až v momentě kdy je ready na odeslání k certifikaci. Předpokládám že 6 měsíců extra na ladění a optimalizaci snad bude stačit.
@Gordon (11.05.2024 12:39): Tak nějaký konkrétní cíl mít jistě musí, otázkou pouze je, zda v případě nedodržení bude hra ve stavu způsobilém vydání, anebo zda jej bude třeba odložit. S oznámením takhle blízko vydání ale snad mají jasnou představu o tom, co je realistické.
Zaslechl jsem od vrabce na střeše, že Warhorse má jako deadline 1. listopadu. Tak snad nejsem moc velká k**da, když to tady propálím.
Hm, doterazky jsem si myslel, že time-skip bude mezi Troskama a Kuttenbergem, ale trochu se mi tam rýsuje nenulová šance, že bude až o něco pozdějš. Respektive 0:33 a v 2:07 jsou imo to samý místo, ale to zábradlí na hradebním ochozu tam asi nevyrostlo přes noc. (Samozřejmě by to prostě mohlo být někde jinde - ale zase tak odlišný mi ty scény nepřijdou, nebo je to nějakej menší timeskip.)
No já jsem každopádně zvědavej na mapu kolem Trosek. Co jsem si myslel, že by mohla být Kost, je nejspíš pevnost v Suchdole, a ten zbytek lokací, co se daj nějak rozpoznat, není bůhvíjak rozházenej... v podstatě ten wide záběr na Trosky by teoreticky mohla být i půlka mapy, což by za mě bylo celkem zklamání.
@Paul (25.04.2024 11:24): On Vávra „odjakživa“ říkal, že by nad tím musel mít kontrolu, že to nechce nikomu hodit a čekat na výsledek. Když daboval Hanuše, byl vlastně i dost zděšen, jak je za hra přeložená do češtiny, když to viděl.

Na druhou stranu Vávra na přelomu 2001 a 2002 seděl u českého dabingu Mafie a po letech tvrdil, že ne, že s tím nemá nic společného a že se mu to nelíbí :D
@kristmeister (25.04.2024 10:05): Ano, moje oblíbená pasáž, kterou jsem musela jednoduše dát i do videa o dabingu KCD1 – https://youtu.be/1Of_CNukMU4?si=bVZsPhVLyVX8Bwv9 – 1:27), protože se to tím tak moc pěkné uzavřelo :)) Od té doby má Láďa Hrádek přezdívku „týpek, co to režíroval“.

Každopádně nepochybuju o tom, že Warhorse, respektive Vávra je ten, kdo do toho může a vlastně má právo a povinnost do toho mluvit nejvíce.

Co se týče Oldřicha Hajlicha, je zajímavé, kolik lidí ho přede mnou zmiňuje nebo se mě na něj ptá. Já sama ho měla vytipovaného už v roce 2017, dlouhé roky jeho jméno dokonce figurovalo k návrhu obsazení na Dabingforu. Takže mně by se zamlouval i nyní po těch dlouhých letech, řekla bych :))
@Brasikona (24.04.2024 22:29): Nevím sice, jak moc do toho může Warhorse mluvit, ale Vávra kdysi u Agraeluse na streamu říkal, že kdyby někdy KCD mělo být dabing, tak by si vybral stejného režiséra, který dělal dabing na remake Mafie, což by za mě bylo super. Nicméně, koho by sis vybrala na Jindru z těch nějakých známějších jmen? Mě by se celkem líbil Olda Hajlich :)
Čistě pro zajímavost, česky dabovaný trailer z alternativní reality, nebo tak ne... Zkrátka neoficiálně ozvučená krátká verze traileru. Aneb když se nudím, dělám všechno možné. Trailery jsem do češtiny předělávala už dřív, ale nikdy ne kompletně, vždycky jsem měla aspoň ty repliky. A hudbu, ruchy... No, už to raději dělat nebudu :))

https://youtu.be/3uUp4ofKgcQ?si=cPvdEL0GT5gcHnf-

A pro úplnost přikládám i sem shodou okolností první konkrétnější informace o českém dabingu KCD2, které se mi podařilo zjistit: https://www.vortex.cz/cesky-dabing-kingd ... bude-mit-jine-hlasy/