Tak nevím, vzali vám v krematoriu nějakou mrtvolu? Jsem si musel udělat ty urny sám:)
Diskuze
@Jab (14.09.2020 18:18): To je takový nevděčný, člověk dostane akorát od stovkařů minusy. Ale jo, něco možná napíšu.
@Ringo (14.09.2020 18:21): Nene, Black Gate je už zničená :)
hele co jsem nějak nepochopil, proč mě Abraham a Elizabeth zachraňují ze smrti? Schválně jsem to vyzkoušel a zachrání mě i když mě zabijou? To si ze mě dělá Feridwyn legraci? A proč mě teda nezabije, když mě má v moci?
@Ringo (14.09.2020 18:21): Nene, Black Gate je už zničená :)
hele co jsem nějak nepochopil, proč mě Abraham a Elizabeth zachraňují ze smrti? Schválně jsem to vyzkoušel a zachrání mě i když mě zabijou? To si ze mě dělá Feridwyn legraci? A proč mě teda nezabije, když mě má v moci?
@Red (14.09.2020 18:03): A to už jsi to dohrál nebo máš rozjeté oba díly najednou?
@Red (14.09.2020 18:03): Piš koment! :)
@Richmond (14.09.2020 17:19): Kdyby mě nezaujala tak ji intenzivně nehraju přes víkend 16h v kuse. Jako hra to má základní nedostatky. Ale jako zážitek...to je jiná:)
@Red (14.09.2020 00:51): Koukám, že Black Gate moc nezaujala :)
No pěkný. Při té úvodní zkoušce na rytíře jsem umřel vícekrát než v Black Gate.
@Drolin (18.02.2020 12:06): To isté som si mohol povedať aj ja, keď som písal zaujímavosť na rozbehanie bugu so zvukom pri Gookovi 2, a predsa som to tam dal - práve preto :)
@Drolin (18.02.2020 12:06): Za 32 let už budu dávno ve Styžský/Stygisjký propasti trpět za svoje hříchy :((
Hmm, ja som o žiadnych takýchto bugoch dodnes nevedel, našťastie sa mi vyhli :-D
@Tarhiel (18.02.2020 11:59): No budoucích... docela pochybuji, že se mimo Richmonda (za 32 let) a případně už jen 90210/jvempire někdo do Serpent Isle pustí, zvláště když je vhodné ještě dojet Black Gate :).
@ugraugra (18.02.2020 11:55): Ugra, toto by som určite hodil do zaujímavostí, to sú dôležité informácie pre budúcich hráčov :)
@Richmond (17.02.2020 19:14): Na každém rohu ne. Kritické bugy by tam měly být tři, přičemž sám jsem během hraní zažil jen jeden. O těch dalších jsem nevěděl, ale díky bohu jsem se jim vyhnul. Pro budoucí hráče můžu vyjmenovat, myslím že to ani není takový spoiler:
1) tenhle bug je nejčastější a sám jsem do něj spadl - uprostřed mapy v jedné rozpadlé budově je duch, se kterým se dá mluvit. Jmenuje se Chaos Hierophant. Toho má hráč potkat až na konci hry a v té budově nemá co dělat. Pokec s ním hru rozbije.
2) dungeon Furnace - v malé místnosti tam leží staff of the serpent, což je klíčový item. Pokud to hráč sebere nějakým pofidérním způsobem, jakože třeba stojí příliš daleko, tak se nespustí trigger a následně Xenka nenabídne při pokecu slovo "Sacrifice", což je nutné pro postup ve hře. Takže tuhle staffku bych tam nechal ležet až do poslední možné chvíle a pak si udělal back up save.
3) tohle je v DLCčku, čili v Serpent's Fang - kliknutí na pillar u Isstanara hráče teleportuje do test of purity a hru rozbije.
Také jsem slyšel o tomhle - u Sleeping bull inn nechoďte na molo. Nejdřív je třeba osvobodit kapitána Hawka. Pokud tam půjdete bez něj, tak se hra může rozbít stylem, že se Hawk zasekne a nevezme vás zpátky z Moonshade. To se dá ale teoreticky obejít přes teleportaci, čili by to nemělo být game breaking.
Co se týče vystřižených věcí, tak ty jsou dobře popsány tady.
1) tenhle bug je nejčastější a sám jsem do něj spadl - uprostřed mapy v jedné rozpadlé budově je duch, se kterým se dá mluvit. Jmenuje se Chaos Hierophant. Toho má hráč potkat až na konci hry a v té budově nemá co dělat. Pokec s ním hru rozbije.
2) dungeon Furnace - v malé místnosti tam leží staff of the serpent, což je klíčový item. Pokud to hráč sebere nějakým pofidérním způsobem, jakože třeba stojí příliš daleko, tak se nespustí trigger a následně Xenka nenabídne při pokecu slovo "Sacrifice", což je nutné pro postup ve hře. Takže tuhle staffku bych tam nechal ležet až do poslední možné chvíle a pak si udělal back up save.
3) tohle je v DLCčku, čili v Serpent's Fang - kliknutí na pillar u Isstanara hráče teleportuje do test of purity a hru rozbije.
Také jsem slyšel o tomhle - u Sleeping bull inn nechoďte na molo. Nejdřív je třeba osvobodit kapitána Hawka. Pokud tam půjdete bez něj, tak se hra může rozbít stylem, že se Hawk zasekne a nevezme vás zpátky z Moonshade. To se dá ale teoreticky obejít přes teleportaci, čili by to nemělo být game breaking.
Co se týče vystřižených věcí, tak ty jsou dobře popsány tady.
@ugraugra (komentář): S tou nedodělaností a bugama mně tedy trochu děsíš. Fakt to je tak bídné? Jakože hrozí dead end na každém rohu?
Hmmm, všechny Ultimy v akci - http://www.gog.com/en/promo/ultima_series_promo/
ugraugra: Ano, podobně jako W8 odloženo v plus mínus 3/4 (respektive nemohu projít jednim testem v Serpent říši). Momentálně jsem ale "přeUltimován", takže na řešení se kouknu tak za měsíc či déle :).
Ale co se délky týče, nepamatuji se, kdy bych u jedné hry strávil tolik času - i oproti FFVII a dalším rozsáhlým hrám. Snad jen u Arcana to bylo více. I když v Serpent Isle je spostu volnosti a vedlejších linek, takže se soustředěním na hlavní úkol by to mělo jít dokončit celkem rychle.
Ale co se délky týče, nepamatuji se, kdy bych u jedné hry strávil tolik času - i oproti FFVII a dalším rozsáhlým hrám. Snad jen u Arcana to bylo více. I když v Serpent Isle je spostu volnosti a vedlejších linek, takže se soustředěním na hlavní úkol by to mělo jít dokončit celkem rychle.
Drolin: Nedohráno?
No s návodem... já využívám bodový, kdy pokud nevím kam dál, tak kouknu co bych pro posun měl v ději udělat dále. Jinak mi ale návody u her nevadí a užiju si hru téměř stejně.
W7 - jj, na konci Orkogre Castle. Rád bych hru někdy dotáhl do konce, ale přesvědčit se do toho by stálo docela dost úsilí :).
W7 - jj, na konci Orkogre Castle. Rád bych hru někdy dotáhl do konce, ale přesvědčit se do toho by stálo docela dost úsilí :).
Me by nebavilo hrat s navodem, clovek pak nema radost, ze na neco prisel. U U7 bych spis uvital nejakou knizecku s pribehem , popisem mest/NPC a nejakou pribliznou mapu.
Hmm, v tom Wiz7 je to pokud me pamet neklame boss v prvim dungu, ja se dostal dal, tusim nekam ke krali orku/gornu.
Hmm, v tom Wiz7 je to pokud me pamet neklame boss v prvim dungu, ja se dostal dal, tusim nekam ke krali orku/gornu.
U W7 jsem vytuhnul celkem brzy (jednodušše neporazím tohoto frajera :). No já Serpent Isle hraji útržkovitě od dokončení Black Gate a stále dle návodu nejsem ani v půlce, a to to poslední tři týdny hraji velice intenzivně.
Drolin: Delsi i nez Wiz7?
Přoč stránku technologickou? Klidně to může být záměr, aby to vypadalo trochu netradičně. Už by si to měl také rozehrát :)
Jinak to vypadá na jednu z nejdelších sp her co jsem hrál. Určitě je to delší jak Black Gate.
Jinak to vypadá na jednu z nejdelších sp her co jsem hrál. Určitě je to delší jak Black Gate.
Chceš srovnávat uměleckou stránku se stránkou technologickou?
Má divný. Ale ne tak nepříjemný jako Divine Divinity.
Má divný. Ale ne tak nepříjemný jako Divine Divinity.
To je jako psát že DotT je asymerický :)
Ale už jsem pár lidí slyšel, že má Ultima VII divný izo pohled.
Ale už jsem pár lidí slyšel, že má Ultima VII divný izo pohled.
Až teď jsem si uvědomil, že ta izometrie je celá špatně! Hrůza! Fhtagn!
Pár recenzí (1, 2).
A jeden screenshot - Dallas Cowboy Cheerleaders Orgy Party. V té hře je jednodušše vše :).
A jeden screenshot - Dallas Cowboy Cheerleaders Orgy Party. V té hře je jednodušše vše :).
Jeden z nejdůležitějších předmětů ve hře (ano, zub o velikosti 3x3 pixelů). Pokud ho neseberete a neuschováte, tak nastává o hodně hodin později velký problém. Zvláště když ho upustíte někem na zem, a nepamatujete si přesné souřadnice :).
Tak to je i osmička :).
Byl zadara. Jako webovka :)
Bodkin: Co máš s tou IV? :) To ti někdo doporučil, nebo proč si vyzkoušel zrovna tento dřevní díl.
Richmond: Je to tak (minimálně sedmička). Aneb v jaké jiné hře se hrdina po požití silného lektvaru pozvrací, objeví se v dámské fur cap na začátku hry či jen dokáže příst vlnu nebo péct chleba :) Ale hlavně ty dialogy!
Richmond: Je to tak (minimálně sedmička). Aneb v jaké jiné hře se hrdina po požití silného lektvaru pozvrací, objeví se v dámské fur cap na začátku hry či jen dokáže příst vlnu nebo péct chleba :) Ale hlavně ty dialogy!
Zapnul, pečlivě odpověděl na otázky, dostal postavu a prolízal město, debatoval s NPC (Hi/job/about/fuck)... a pak mě zabil mořský koník.
definuj "zkousel" :)
Hovnajz. Já U4 zkoušel, je to takové pitomoučké, pár zajímavých nápadu, ale hratelnostně je to... prastaré.
No mam echo, ze i ta Ultima4 je tim svetem, moznostmi nad tema Baldurama (ktere ja moc nemusim) :)
HD wallpapery bych si nechal líbit :).
Už aby to bylo na GOGu... :tře si pahýlky o sebe:
Sedmá Ultima mě nepřestává udivovat. Zvláště když možnostmi enginu a příběhem (dialogy) překonává všechny Baldury, Arcanum nebo i Planescape. O nových rpg netřeba mluvit. A těch easter eggů! :)
Pokud si to udrží laťku, tak to bude další 100% titul.
Pokud si to udrží laťku, tak to bude další 100% titul.
Výborná hra, v některých směrech lepší i než Black Gate. Škoda jen, že přetrvává ta neuchopitelnost a zmatený děj a quetsy, kdy bez směřování za pomoci návodu se člověk moc daleko na vlastní pěst nedostane.
Jo a bez Exultu, a především jeho mapy, je to už vůbec nehratelné.
Jo a bez Exultu, a především jeho mapy, je to už vůbec nehratelné.
Sakra, taky si řikám, co jsem to odeslal. Rovněž se omlouvám.
Aaaj, omlouvám se, stala se mi tradiční školácká chyba - popisek jsem opravil ale ještě před uložením změn ho schválil. Tohle by jinak samozřejmě neprošlo... jdu to napravit.
Tenhle popis je fakt divně napsanej, navíc přes schvalovací proces prošla řada gramatických chyb, dejte si na to větší pozor