Teardown je hra zasazená do kompletně zničitelného voxelového světa. Cílem jednotlivých levelů je většinou něco ukrást nebo zbourat. Způsobů, jak dosáhnout tohoto cíle, je více a je na hráči, jaký přístup zvolí. Může pomocí výbušnin odpálit buď celou budovu nebo jen část zdi. K destrukci objektů má také k dispozici hned několik vozidel, například auta, kamiony, bagry či jeřáby nebo také střelné zbraně či velká kladiva.
Každá mise má své hlavní a vedlejší úkoly. Na jejich splnění má hráč pouze 60 sekund, a proto je vyžadována důkladná příprava, která může zabrat několik desítek minut či dokonce hodin a ve které tak neběží žádný časový limit. Pokud chce hráč splnit všechny body dané mise, musí metodou pokus-omyl naplánovat celou svou cestu. Ve hře, kde je plně zničitelné prostředí, to není žádný problém. Jediným limitem je hráčova představivost.
Krom kampaně, ve které hráč plní mise, je k dispozici také sandboxový mód, ve kterém má hráč neomezený počet surovin a předmětů k ničení, a také kreativní mód. V něm si hráč sám může postavit objekty či upravit existující, které následně může zničit.
@Ross (11.01.2024 09:25): Ono to bez nějaký kampaně v podstatě nemá ani smysl. Ale jinak na vyblbnutí bez kampaně taky dobrý.
Pro: Pixelová grafika, zničitelnost, nástroje, mise, příběhové pozadí, lokace, vedlejší mise, fyzika, volnost
Proti: Časový limit v některých misích, technický stav hry, nevýrazné ozvučení