„A 20-30 minute experience about the relationship between player and game.“
The Corridor je experimentální hra v konceptu podobná There Is No Game. Posloucháte hlas, který se vás snaží přinutit, abyste ve hře nepokračovali. Koncept je však posunutý do 3D prostoru. Po zapnutí hry na vás čeká chodba s dveřmi a tlačítkem. Jestli tlačítko zmáčknete, uslyšíte varování: „Už nikdy tuhle hru znovu nezapínej!“ následované pádem hry. Po opakovaném zapnutí vás hlas začne přesvědčovat, že v této hře nenajdete nic jiného než chodbu a věci, které se v chodbě nacházejí, a prosí vás, abyste nemačkali tlačítko, protože ho to otravuje. Budete hlas poslouchat, nebo ne? A nelže vám náhodou? Záleží jen na vás, jestli budete pokračovat a zkusíte objevit, o co se tu jedná.
Tahle hra je krásná ukázka toho, jak jednoduchý design může být mnohem zábavnější než komplexní herní systémy.