Shérnuto, podtérženo:
Fajn pokec, je škoda, že bylo tak málo otázek a ty, co padly, už tu stejně známe :) A je taky "fajn", jak to mají kucí z Games.cz zajištěný. Žádné extra připravené otázky (musí jim být jasné, že se sami uživatelé dotazově k něčemu, co vůbec neznají, mít moc nebudou) ("Chceš se na něco zeptat? Hmm, mě nic nenapadá." ...a ticho...). Kdyby raději dělali tak půlhodinové, ale o to smysluplnější podcasty... Ale to je jejich věc.
Dobrý propagační krok. Ozvali se oni vám, že vás chtějí do podcastu, nebo vy jim, že byste jim svou přítomností pozvedli prestiž? :)
Obávám se, čistě z pohledu selfproma DH. že to bylo na delší dobu poslední vystoupení. Moc mě totiž nenapadá, kde se vyskytnout jinak. Leda tak nějaké ty TV pořady ála GamePage /který neexistuje) a jemu podobné. Protože BonusWeb nic takového jako podcasty nemá (ledaby s vámi sepsali nějaký rozhovor a vydali článek, ale jestli by jim to nepřišlo jako konkurence...) a třeba takový Eurogamer asi určitě ne, ten má svoji komunitu (byť podobně jako BW a Games je to spíš článkovací web s DB zaměřenou do budoucna).
Tu spolupráci s ČSFD jsem tu kdysi navrhoval i já, rozhodně ne jako první, a je fakt, že otázka stojí "Proč by do toho měl POMO jít?". Protože si myslím, že by z takové spolupráce těžila hlavně DH a pro ČSFD by to byla jen práce navíc s mizivými výhodami (a uznejme, kdož je na ČSFD také aktivní, že tamní vývoj není také rozhodně překotný). A hry (aktuálně navíc pouze PíCíčkové) prostě nemají v kulturním světě takové jméno, aby mohly konkurovat filmům a spolupráce tak byla pro herní byznys něco lukrativního.
Spolupráce s nějakým herním eshopem? Dost kontraproduktivní, navíc s kým? Hry už prostě jsou dneska digitální. Krabicové prodejny znáte jaké, které skutečně ještě žijí? Mě napadá tak Xzone a pro ten má Martin Schovanec právě Eurogamer. Ostatní jen paběrkují (eshopů je rozhodně víc, ale spolupracovat s nějakým konkrétním nemá moc smysl, nikdo u ně nebude kupovat jen proto, že mu ho doporučila DH.
Suma sumárum, povědomí o DH budou mít vždycky v rukou hlavně sami její uživatelé, šířící její slávu tzv. per huba.
PS: Během rozhovoru vám měl dole na obrazovce běhat text s vypsaným číslem účtu pro příspěvky, to vás nenapadlo, co? :D