Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Hlášení chyb v profilech her a vývojářů

Tintin v Tibetu

Ten úvod popisku mi nějak nesedí:
Tintin v Tibetu je hra podle stejnojmenné knížky (dvacáté v řadě, spisovatelovi nejoblíbenější) belgického spisovatele a ilustrátora Hergé.

Jednak se tam dvakrát za sebou opakuje slovo spisovatel a hlavně ten tvar "spisovatelovi nejoblíbenější". Přiznám se ale, že když jsem to chtěl vyřešit, tak jsem se v tom trochu zamotal a nejsem si jistý ani tím významem :-) (nejlépe, když se vyjádří i misadlouhy).

Takže:
"dvacáté v řadě, autorovy nejoblíbenější"
nebo
"dvacáté v řadě, autorově nejoblíbenější"
A není to zase trochu zbytečné (resp. bych ocenil jiné funkce a novinky)?
Dle mého by stačil prostě aktuální název a v popisu se zmínit o předešlých jménech.
anebo u zadávání datumu vzniku a zániku zvolit detail (zánik / přejmenování) + provázat na předchozí / následující studio odkazem .. tj. za datumem vzniku by bylo například v závorce (studio přejmenováno, původní název: link)
misadlouhy:
citace[já] "NateLogan: řekl bych, že současný název jako jméno a do profilu dát zmínku o přejmenování. To v případě, že šlo pouze o drobné přejmenování - pokud třeba firma krachla/byla odkoupena (Altar Interactive > Altar Games), tak zkrátka dva vývojáře a provázat v profilech."
citace[Memphis] Souhlasím s MCZ.

Čili bych tímto vyzval adminy ke sjednocení (myslím vývojářů, já se s nimi sjednocovat nebudu :-) ).
Podle současných pravidel, přejmenování = založit nové studio. (i když uznávám, že některá studia např. Atari mají jeden název ať už pro Atari Corporation nebo Atari Interactive, kdežto např. Interplay má dva názvy pro Interplay Productions a Interplay Entertainment.. takových případů je víc). Já se obecně snažím zakládat co nejvíce studií odpovídajících přesnému názvu vývojáře v daném období (viz. Interplay Productions / Interplay Entertainment nebo Microsoft / Microsoft Games / Microsoft Game Studios), ale někdy je snažší to ponechat v jednom názvu.

Microsoft Game Studios je tam protože už při první editaci existovala studia Microsoft a Microsoft Game Studios, já jsem to dal jen do kontextu, doplnil roky, ohlídal, jestli jsou přiřazeny hry podle data vydání do správného studia a nechal to být.
Microsoft a Microsoft Game Studios; v podstatě jedno a totéž, dva záznamy. Nemělo by se to sjednotit pod to MSGS? Přeci jen nešlo o žádný krach (ano, ten rok zániku 1999 u MS vypadá těžce dezinformačně), ale o pouhé (plus mínus) přejmenování.
Sice se mi už nechtělo číst, poslední tři přízpěvky, ale když studio zaniklo, tak tam nechte že zaniklo, ale už k němu nepřidávejte nové hry a dejte je teda pod EA, když Maxis je už jen značka. Vypadá to fakt hodně idiotsky, když studio, je už pár let pod drnem, ale nové hry se u něj furt oběvují! Stačí vybrat jednu ze dvou variant, já se přikláním k té aby zmizel rok zániku, když to pořád vydávají pod tou ochrannou známkou, tak to nezaniklo a hotovo. :-)
Tady by bylo nejlepší zeptat se na historii firmy přímo Maxisu, blbý ale že už vlastně neexistuje a lidi z EA u podpory nemají zrovna pověst vstřícných pracovníků. Ale jinak většina existujících ne tak komerčních firem ráda pošle něco málo o své historii všem zájemcům.
MCZ: MG sice v popisu společnosti uvádí rok vzniku 1996, ale v historii je zase 1987. Mají v tom nějaký bordel :-)
Já ti nevím. Chápu tvé pojetí, ale já si zánik spojuji s buďto tím přejmenováním/odkoupením (Rockstar) nebo prostě úplným zánikem značky a loga a M mi ani do jedné té škatulky nesedí... Zatím návrh nedávám, protože když jsem se tak díval, tak wiki uvádí rok založení 1987 a mg 1996. Hádám, že ten r. 87 je tak nějak vztažen i na ty staré simhry, kdežto ke skutečnému založení došlo nejspíš v tom 96; takže opět - co tam dát? :-)
MCZ: Právě že studio neexistuje, existuje pouze ta značka, takže údaje jsou správné. Ale pokud se ti to nezdá, tak to edituj, jestli to admini uznají už bude jen na nich.

Jinak tady je ještě, co k tomu píše mobygames:
The studio was officially closed in February 2004 and most of the jobs have been moved to EA Redwood City. Although the studio has been officially closed, the name Maxis still remains associated with The Sims games...

Překlad:
Studio bylo oficiálně uzavřeno v únoru 2004 a většina prací byla přesunuta do EA Redwood City. Přestože bylo studio oficiálně uzavřeno, jméno Maxis zůstává stále spojováno s hrami The Sims...

Takže podle mě je vše OK :-)
Danny: ano, a proto bych samozřejmě nechal popisek (o kterém jsem se mimochodem vůbec nezmiňoval) a zrušil údaj Rok zániku... prostě proto, že to studio/značka tak nějak pořád existuje.
MCZ: Přečti si ten popisek a bude ti to jasné. Maxis zanikl, koupila ho EA, ale stále používá značku Maxis, při vydáváni budovatelských a sociálních strategií.

Jinak popisek jsem dělal já a jsem si jistý, že informace v něm jsou správné.
Teda, ne, že by mi na tom až tak záleželo, ale když má rok zániku 2004 a jen v r 2008 má na kontě 5 titulů, tak to vypadá trochu divně :-)

...chci říct úplně debilně.
Proč má Maxis rok zániku, když pořád funguje? Byl sice odkoupen/přesunut, ale hry s jeho značkou nějak stále vycházejí... To už by se mohl rok zániku vyplnit třebas i u BioWare...
montana: Je to možné, ten seznam zemí který jsem přebíral byl nějaký děravý - chyběly tam menší země jako Německo, Španělsko, Švédsko a tak...:) Jdu doplnit.
A co to nechat odborníkům na Pterodon? :) Myslím, že RAptor o to měl zájem a celou historii Pterodnu zná... :D
NateLogan: řekl bych, že současný název jako jméno a do profilu dát zmínku o přejmenování. To v případě, že šlo pouze o drobné přejmenování - pokud třeba firma krachla/byla odkoupena (Altar Interactive > Altar Games), tak zkrátka dva vývojáře a provázat v profilech.
u The Curse of Monkey Island jsou dvě obdobná videa. Mickovo a moje .. buď ponechte jen to Mickovo (samotná písnička), nebo moje prosím přejmenujete (např. "A Pirate I Was Meant To Be - včetně úvodní bitvy") díky
mauzik: To zas není taková hrůza, jen škoda že sis přidělal sám práci s popiskem atp.
Chtěl bych se omluvit Adminovi za to že jsem odesla Lost: Via Domus na schválelení i když už byla v databázi. Špatně jsem se podíval. Chybička se vloudila a já se omlouvám za přidělanou práci lidem,kteří schvalují návrhy.
Oh My...shoot me pls. Zase chybča, tohle video: Resident Evil 3: Nemesis - Intro - ZqJdXvFyRNE ... není intro ale trailer :-)
Chybička se vloudila, trailer: NateLogan - Mass Effect - Trailer - 34171 ... je už ve schvalovacím procesu, tzn škrtnout :)
V databazi je dvakrat studio Gray Matter.
Jednou jako Gray Matter Interactive a podruhe jako Gray Matter Studios. Nechal bych jen prvni nazev.
last_jedi: máme psát jméno vývojářů tak, jak se jmenovali během vývoje (nebo prodeje) hry, bez ohledu na to, že později bylo studio přejmenováno.. je to napsáno na stránce přidávání hry do db
Jedi - lenze tie tzv. platene moduly (aka Premium Moduly) pre NWN su vlastne technicky mini datadisky :)
Misadlouhy: a čo keby sa to celé nazvalo len Interplay? :)

Pipboy/Montana: nie skôr platený mód? aj v prípade NWN vyšlo kopec platených modulov (ako Kingmaker a podobne).
Všechny hry vývojáře Interplay Entertainment (Atomic Bomberman a další) prosím přesuňte pod vývojáře Interplay Productions a to proto, že Interplay se do roku 1998 jmenovalo Interplay Productions a proto že všechny hry Interplay v DH jsou starší než rok 1998. Po roce 1998 se studio přejmenovalo na Interplay Entertainment, tj. vývojáře Interplay Entertainment ponechte ale zatím nebude mít přidělenou žádnou hru. Díky, ps začínám editovat vývojáře Interplay Productions
teda ze se za nej plati.. spis premyslim jestli bych to chpaal jako plnou hru nebo jako datadisk :)
To je jen jedna skupina ze tri - Studios AB, Development Team AB a Distribution AB. Vsechny tri skupiny tvori dohromady SimBin Group, coz je normalne jen SimBin :)
misadlouhy: Eh, samozřejmě; edit "(...) že vývojáři mají na hru minimální vliv (...)" - v každém případě se vyjadřuji vůči tomu "minimální" :-).