@
Say (16.06.2013 02:09): Valhalle. Začátek OGF ještě jde, ale pak se to začne rozjíždět někam, kde ten film začíná být směšný a připomíná to nepovedené z Lynche (postavy spolu často hovoří způsobem, že mezi každou větou nechávají půlminutovou pauzu, přičemž během toho jejich nehybné ksichty zabírá kamera). Refn věnoval film Jodorowskému, a tak usoudil, že z toho udělá umělecký dílo. Problém je, že já četl scénář, a tak vím, že ten film není vystavěn na nějakém umělecky hodnotném podkladě a že finální podoba je spíš zoufalý pokus o to něco si dokázat
(smysluplné dialogy postavy Goslinga jsou vystřiženy, takže působí jako by meditoval; scény jsou useknuté, takže vyznívají kontemplačně, ačkoliv ve scénáři jsou zdůvodněny; smrt policisty ze skriptu je nahrazena smrtí otce, aby tam mohl tvůrce demonstrovat neúspěšný průchod Oidipovským komplexem a incestní náznaky).
Za vrcholný moment filmu považuju právě začátek, v kterém se objevuje nejlepší postava filmu, iracionální bratr Billy.
Potom můžeš napsat, až to zhledneš, jak to vidíš.