Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Návrhy na nové funkce

Před odesláním vlastního návrhu si prosím přečtěte seznam plánovaných funkcí a rozšíření.
Určitě bych na DH 2.0 uvítal možnost vyhledávat uživatele. Teď mi zbývá akorát seřazení podle abecedy a postupně hledat. Nebo ViRusovou taktikou.
Sorry, napsal jsem to přesně naopak:). Máte pravdu, je to tak, že řazení dle průměrného hodnocení tam není.
Já bych uvítal možnost řadit komentáře či hodnocení uživatele nejen dle CELKOVÉHO hodnocení, ale právě dle hodnocení daného uživatele (jako na csfd).
Tak, ptejte se me proc vam strkam minusy a budu do toho policka psat picoviny, protoze to je ciste buzerace na kterou nejsem zvedavy (plus to co pise garion funguje vic nez obstojne a nikdo to nikomu nenuti). Pokud neco, tak by cele hodnoceni melo byt ciste anonymni, aby to bylo vic o hodnoceni komentare a min o tom, jak se tu mame vsichni desne radi a kdo nam tu idylku kazi.
Ja bych to taky neresil, kdyz mam potrebu na komentar reagovat nebo snad obhajovat svoje +-, napisu to do diskuze.
NateLogan: Což o dotyčném něco vypovídá a víš, jaký postoj vůči němu zaujmout.
Takovýto feedback je fajn a spousta lidí by jej asi uvítala. Jenže lidi jako masa umějí být občas... No, blbý. Viz facebook a obdobné služby, kde k nějakému komentáři je asi milión dalších komentářů typu "lol", ":-)", "+1", "10char"... Jejich informační hodnota je pro všechny naprosto nulová.
+ a - tohodle by bylo že by si pak někteří rozmysleli dávát hodnocení komentáře.
Say: O tom se nebavím, já říkám, že jakýkoliv kecy od jiných userů prostě můžou (a nemusí samozřejmě) autora komentu nasrat. Proto si myslím, že je to zbytečná funkce. Když už má někdo potřebu na komentář reagovat, tak ať to napíše do diskuze.
Say: To je jedno, jestli budou veřejné nebo soukromé, důležité je, že by byly mířené proti autorovi...
Bursoft: Poznámky by byly ale soukromé a viděl by je jen autor komentáře, že jo...
To už vidím těch keců okolo. Vždyť komenty se můžou klidně probrat v diskuzi (dost často se to tak dělá). Krom toho, znechutilo by to další lidi, až by se nahrnul dav a začal na koment nadávat...
popkec: Proč myslíš? Mě se to nezdá tak nerealizovatelné. Faktem ale je, že by hodně hodnocení upadlo a někteří by se raději na to vybodli. Ale nápad dobrý, líbí se mi.
To je neproveditelný, nemyslím že by byl Memphis pro zavedení takovýho systému.
nevim jestli se to tu již nediskutovalo, ale mně by se líbilo kdyby k hodnocení komentářů musel hodnotící napsat 1-2 slova jako zdůvodnění svého hodnocení. klidně jen u záporných, aby autor komentáře věděl jestli dostal - protože urazil svým názorem něčí modlu, nebo protože ten komentář prostě stojí za h**no, či autor nezvládá pravopis a sloh. A následně se mohl poučit ze svých chyb.
Akože v zmysle načo diskutovať, načo niečo riešiť? :D Tam kde je plnohodnotná reakcia podľa teba plýtvanie časom/miestom, ju proste nedáš. :)
Smyslem toho systemu je moznost rychle pozitivni/negativni reakce tam, kde plnohodnotna reakce je plytvani mistem/ztrata casu. To ostatni jsou jen mozne dusledky. (Proc by si konec koncu proboha nemoh Isair obhajovat RPG postavy, kdyz chce.)
pipboy: Ale pořád je tu takový Tulareanus, který se s +/- určitě nespokojí a vypíše nějaký ten esej na dané téma, nebo Say, který utrousí stejně nějakou poznámku, či Pivo, který napíše 30x to samé, ale jinak a nebo Isair, který si za každou cenu obhájí své postavy v RPG. Tohle nic neřeší.
Uzitek nulovy? Je lepsi narvat nekam nekolik facepalmu, nebo vest milion-treti diskusi na tema "Diablo je/neni RPG"?
Ten princíp je v diskusii naprd. niekto povie, že sa mu nepáči nejaká vec a prídu tí, pre ktorých je to modla a bol by z toho facepalm bombardment a úžitok nulový.
Pipboy: A to by bylo jako ty nejlépe hodnocené spamy vidět vždycky on TOP? Potěš koště...
lj> Dostal, a obcas dostanu, a co jako - to se mam kvuli tomu na den schoulit do klubicka a planovat sebevrazdu? :)

Isair> Takovy prispevek ma slusnou sanci byt zasypan minusama a pokud neni uzivatel debil, podruhe se uz nezepta :D (pochopitelne jsou tyhle -/+ anonymni, coz by ostatne asi nebylo marne i u hodnoceni komentaru)
Pipboy: čiste náhodou tam asi rok nechodím a myslím, že "pseudofilozoficka moudra a emo stesky" tam majú vlastné. Nedostával si tam aj ty náhodou nášup facepalmov len čo si sa objavil? :)
ad +/- v diskuzich:
Protoze dalsi komentar = spousta zaplacanyho vertikalniho prostoru, kterym musi kazdej ctenar scrollovat (btw doufam ze v novem designu je tohle nejak vyresene, v soucasnosti tu je prispevek o jednom radku vylozene ztelesnenim zla) - awesome/facepalm vyborne resi klasicke dilema "Mam zasirat diskusi prispevkem ktery v podstate neni nicim vic, nez odsouhlasenim/poplacanim po zadech/diagnozou debility, nebo mam radsi drzet hubu?", potazmo muze skrz hodnoceni i odpovedet na otazku "Obhajuju tu ten jediny spravny svetonazor, nebo tu ze sebe delam blbce?".
Mnozstvi podobnych zaznamu v db by bylo imho ad1 docela zanedbatelny, ad2 pokryty ubytkem plnohodnotnych prispevku.

lj> ciste nahodou tam nedostavas pravidelne nasup facepalmu protoze na tvoje pseudofilozoficka moudra a emo stesky vseobecne neni nikdo zvedavy? :)


ad +/- u komentaru:
Běžný Franta U. si kazdy +/- system bez ohledu na definici bude pouzivat stylem libi/nelibi, souhlas/nesouhlas, nebo jakkoliv zrona uzna za vhodne. Jak se tomu bude rikat je imho tudiz v podstate celkem jedno. Ale "2 z 5 považují komentář za přínosný" schovava existenci negativniho hodnoceni a lidi radi ruzove bryle. (Kvuli zmene neexistujiciho vyznamu soucasneho hodnoceni si myslim nikdo vlasy rvat nebude.)
Nevím, jestli to tu padlo, ale myslím si, že hodně užitečná kolonka v kartě hry by bylo něco jako "Série" nebo "Podobné hry", kam by se vepsaly všechny pokračování nebo předchozí díly jedné série (aby se to nemuselo psát přímo do popisu hry - tam mi to nepřijde moc dobré a určitě by se pokračování hledalo rychleji než přes vyhledávač).
pipboy: Hlavně nevidím důvod nebo nějaký smysl hodnocení prachsprostých příspěvků. Jestli ti jde o zviditelnění těch užitečných a věčně opakovaných (např. nutné patche pro MP u FO2), tak bych byl spíš pro zavedení nové kolonky u každé hry, kam se navrhovaly užitečné odkazy/návody/modifikace/češtiny/patche etc.
Mňa napadla taká maličkosť: keď už je v položke uživatelé usporiadanie podľa počtu komentárov, bodov, hodnotených hier etc.... mohlo by tam byť aj podľa počtu dohraných hier.

Pipboy: na leveláckom fóre je to v podstate na to, že tá malá asociácia trollov si tam awesami masturbuje nad svojimi príspevkami a keď im niekto protirečí, či napíše iný názor, tak je to automaticky pod kanonádou facepalmov, fuj.
pipboy:
vážně myslíš, že má takový přínos držet v databázi u každého příspěvku takovéhle záznamy (představ si to množství)? Proč to prostě nepsat rovnou jako další komentář, když už je to tak nutné vyjádřit? A pokud není... :-)

ad druhý bod - to je trochu problematické, začít teď psát něco jako "5 z 10 souhlasí" nebo "2 z 5 považují komentář za přínosný", když každý uživatel vnímá ty + a - jinak. Ne, že bych nesouhlasil s tím, že nějaká interpretace je lepší než žádná (ta současná), ale aby to bylo fér, muselo by se zresetovat hodnocení všech komentářů.
+/- system aplikovany na prispevky v diskusich bych si dal libit :)
Nikda jsem si na tohle nepotrpel, ale na "novym" levelackym foru to povazuju za genialne zvladnutou ficuru. Nutno dodat ze asi hlavne proto, ze misto +/- nebo palcu se tam pouziva mileho a specifickeho oznaceni awesome/facepalm.

(Mimochodem co se tyce kontroverze +/- u komentaru (sissies), zvazovali jste prepracovat system hodnoceni ve stylu napr. hodnoceni komentaru na gog.com?)
Téma "Návrhy na nové funkce DH" znovu spuštěno, avšak mějte na paměti, že prioritní je nyní vývoj DH 2.0 - číst budeme vše, avšak budeme raději za podněty spíše dlouhodobější (nevztahující se přímo k verzi 1.0) a reagovat jen sporadicky.
Ale přece tu dost lidí používá pluska i na naznačení "to se mi líbí". Když není nikde nic napsané, tak si do toho každý představí, co chce, ať už tam bude jakýkoliv symbol. A já osobně na tom nevidim nic špatného. Prostě jak jsem psal, podle mě jde jen o kosmetickou změnu. Ale pro mě je hodnocení komentářů prkotina bez vypovídající hodnoty, na které ani nesejde, takže už asi svých připomínek k tomuhle tématu zanechám.
Ked sa mi to paci, tak nevidim dovod nekliknut na "to sa mi paci", ze?
Osobne som celkom zvedavy na tie mury narekov co by sa tu staviali ohladom "to sa mi paci" systemu kedy by ludia davali "palce nahor" za to, ze sa im paci nazor vyjadreny v komentari.
Pretoze zatial co u minusu je este celkom realne vysvetlit, ze sa hodnoti *kvalita* (nech si pod tym predstavi kto chce co chce) komentaru. Ale ked sa niekomu holt nepaci moj nazor, tak by mi na to "to sa mi nepaci" naklikal celkom radostne.

Osobne mi je to ukradnute, ale podla toho ako casto sa tu tato tema prepiera by som cakal, ze vacsine ludi sa nebude pacit podpora tohto systemu.