@
MartinezZ (05.03.2017 08:05): To ale není příliš validní argument, mě například vůbec nezajímá kompetetivní multiplayer, ale vím, že řadu lidí třeba ano a úplně stejné je to s achievementy. Mě údaj multiplayer ano/ne nepřekáží, údaj o achievementech by proto neměl vadit ani lidem, kteří achievementy cíleně nesbírají.
Kromě toho DH zachycuje přes 30 let herní historie. Mezi lety 2007-2012 achievementy nebyly standardní součástí zdaleka každé PC hry. I poté došlo k různým faux pas, kdy některé hry vyšly ve verzi pro PC bez achievementů (
Armikrog) a nebo je nějakým způsobem dokonce "ztratily" po vydání (
Brothers: A Tale of Two Sons). A to se tu počítá s konzolemi, kde achievementy startovaly v různých obdobích (2005, 2007). Takže achievementy nejsou zdaleka samozřejmostí a jsou stovky her, kde podpora achievementů je/není podle platformy, stejně jako dost her, kde achievementy byly přidány až po letech např. u
Industry Giant II)..
Naopak obliba achievů roste, jinak by kolem nich nevznikaly dedikované internetové stránky s prémiovými sekcemi. Nový Switch si pravděpodobně dost uškodil tím, že žádné achievementy nevede, hodně lidí tam bude hrát jen nintendí 1st party hry, ale multiplaty budou brát u konkurence.
Proti vydavatelům nic nemám, taky docela důležitý údaj, jen by to chtělo udělat pořádně (tedy rozdělit na regiony).