@RNDr. Gunár Pavel (11.11.2017 15:21): stejně je to prostě matoucí, osobně bych to neuvaděl jako platformu :-) když už tak jako zajímavost
Návrhy na nové funkce
@Luďa (11.11.2017 09:02): Tak Forzu na XOne (digitálně) nekoupíš jedině kvůli prošlým autolicencím, zbylé klíče z papírových voucherů (FH z bundlů s 360 konzolemi) však na XOne bez problémů aktivuješ, nainstaluješ a zahraješ.
@Luďa (11.11.2017 09:02): Forza bez Forzy...! :-)
@Luďa (11.11.2017 09:02): Už několikrát se to tu zuřivě řešilo a ano, je to tam proto, že můžeš na XONE jít a koupit si to tam a pojede ti to rovnou. Pořád to znamená, že je to ta stejná hra, která jde hrát na více platformách, tudíž to znamená přesně to, co to znamená.
Nevím, jestli se to už tady někde na dh řešilo., ale všiml jsem si, že třeba u Forzi Horizon je uvedená platforma Xbox 360 i Xbox One a docela mě to zprvu zmátlo než jsem si vygooglil, že je to jenom zpětná kompatibilita a není to žádný remaster. Podle mě je to hodně zavádějící, mít u her, které běží na jiných konzolích pouze v rámci zpětné kompatibility, že je vydaná i na tyto platformy. To by teoreticky mohlo být třeba u PS1 her napsáno i PS2 nebo u Gameboy Advance her i Gamecube.
Jestli je to takhle ale řešeno kvůli tomu, že se ta hra dá koupit i digitálně na nové konzoli (předpokládám), tak bych proti tomu asi nic neměl. Jen mě teda napadlo, že by bylo lepší připsat k datu vydání u novější konzole, že se jedná o zpětnou kompatibilitu a není to jiná verze hry. Zkrátka aby si nikdo nemyslel, že se jedná o remaster jako já. :D
Můj grafický návrh: http://www.imagehosting.cz/images/vstiekdwd.png
Jestli je to takhle ale řešeno kvůli tomu, že se ta hra dá koupit i digitálně na nové konzoli (předpokládám), tak bych proti tomu asi nic neměl. Jen mě teda napadlo, že by bylo lepší připsat k datu vydání u novější konzole, že se jedná o zpětnou kompatibilitu a není to jiná verze hry. Zkrátka aby si nikdo nemyslel, že se jedná o remaster jako já. :D
Můj grafický návrh: http://www.imagehosting.cz/images/vstiekdwd.png
@Garion (06.11.2017 09:06): Jasně já ti rozumím, jen jsem chtěl říct, že právě to, abych ty položky neviděl" by mi muselo být extra nařízeno a neměl bych z toho dobrý pocit. Alespoň funkčnost odkazu/videa bych stejně zkontroloval. :)
Ale jinak si prostě taky myslím, že tohle by neměl být argument, kvůli kterému se to nezavede.
Ale jinak si prostě taky myslím, že tohle by neměl být argument, kvůli kterému se to nezavede.
@Crash (06.11.2017 08:54): Nekontroluji se pred pridanim :) Pokud by to chtel MCZ mit "stejne jednoduche jako doposud", stacilo by, aby VIP pri schvalovani ty extra polozky proste nevidel.
Tak by se ostatne mohl vyresit i ten problem s homepage. Proste by se tam nezobrazovaly, pripadne by na to mohlo byt nejake zaskrtavatko v nastavenich profilu pro tech nekolik lidi, kteri by tam chteli videt vsechno.
Tak by se ostatne mohl vyresit i ten problem s homepage. Proste by se tam nezobrazovaly, pripadne by na to mohlo byt nejake zaskrtavatko v nastavenich profilu pro tech nekolik lidi, kteri by tam chteli videt vsechno.
@Garion (06.11.2017 08:36): No nekontrolují. Oni se "kontrolují", kontrolujeme je všichni a případně nahlašujeme, pokud nejsou v pořádku. A já osobně, kdybych tu měl návrh nového profilu včetně zajímavostí odkazů a videí, tak bych to samozřejmě před schválením zkontroloval.
Ale i přesto já osobně bych byl pro to, aby ty věci šly přidávat už ve fázi návrhu, právě proto, že spousta lidí je už má připravené při tvorbě profilu. V případě, že by něco z toho nebylo v pořádku VIP by to vyhodil, a schválil profil bez závadných věcí. Procesně v tom problém nevidím. K technické implementaci se samozřejmě nevyjadřuji.
Ale i přesto já osobně bych byl pro to, aby ty věci šly přidávat už ve fázi návrhu, právě proto, že spousta lidí je už má připravené při tvorbě profilu. V případě, že by něco z toho nebylo v pořádku VIP by to vyhodil, a schválil profil bez závadných věcí. Procesně v tom problém nevidím. K technické implementaci se samozřejmě nevyjadřuji.
@MCZ (05.11.2017 22:26): Proc by se musely kontrolovat taky, kdyz aktualne se nekontroluji?
@ripper (05.11.2017 21:59): Je to o přístupu. Pokud by se daly k přidávaným hrám doplňovat i zajímavosti atd., bylo by asi trochu žádoucí, aby je schvalující kontrolovali taky, což by se negativně projevilo na rychlosti schvalování. My jsme se rozhodli jít trochu jinou cestou a naopak schvalování urychlit. V blízké budoucnosti budou spolehliví přidavači zařazeni na whitelist, tedy budou moci přidávat hry bez nutnosti schválení, což částečně odbourá zátěž pro VIP, kterých bude také přibývat. Časem by se vybrané informace mohly také doplňovat až dodatečně. Schvalovací proces nikdy úplně nezmizí, ale je lepší ho spíše vyfukovat než nafukovat.
Takové je momentální směřování. Je to dlouhodobý proces, ale z hlediska technických i lidských sil se jedná o mnohem efektivnější řešení.
Takové je momentální směřování. Je to dlouhodobý proces, ale z hlediska technických i lidských sil se jedná o mnohem efektivnější řešení.
Ještě mě taky mate to jak je zobrazeno aktuální hodnocení u kolonky vlastního hodnocení, vždycky se zarazím že jsem tomu už dal hodnocení, fakt to nestačí v nadpisu hry?
@MCZ (05.11.2017 20:37): Preferovat homepage před kvalitou DB je imho špatný nápad. Nikdo "netapetuje", protože je pruda čekat. Ale tím pádem taky přicházíte/přicházíme o data. Navíc ta homepage by šla poměrně elegantně vyřešit - shluknout příliš moc změn do jedné položky ("hra XYZ - přidáno 5 zajímavostí"). Kdo bude chtít si to rozklikne. Nebo nezobrazovat zajímavosti/videa/atd pro úplně nové hry (a nové hry jsou vidět v boxu s novými hrami). Spousta možností.
@Paul (05.11.2017 21:49): Souhlasím.
@MCZ (05.11.2017 20:43): tak jak to bylo v minulý verzi to bylo imho ideální (to zvýraznění nových postů)
@Garion (05.11.2017 20:39): Mě přijde slabý oboje...
Čéče, z MCZ asi grafik nebude! :))) (Jenom fóoor lidi...)
Čéče, z MCZ asi grafik nebude! :))) (Jenom fóoor lidi...)
@MCZ (05.11.2017 20:55): Jo, ty ostatní ikonky sou asi zbytečný, ale já si třeba u freawarovek vlastnictví nezaškrtávám a můžeš hru taky prodat. Na Steamu ne, ale starší krabicovky a konzolovky jo. "Chci si zahrát" a "Rozehráno" by tam asi fakt bylo k ničemu, ale ostatní proč ne. Zkusil jsem, jak by to vypadalo a neni to špatný.
@MCZ (05.11.2017 20:55): Pro mě se to těžce popisuje. Já poznám, kde končí nové a začínají staré (mám dost tmavé zobrazení plochy), ale není to okamžité/automatické. Vždycky když koukám na nové příspěvky jako bych se na to musel lehce soustředit, abych věděl, že jsou nové.
@MCZ (05.11.2017 20:37): S těmi zajímavostmi/videi jsou dvě možnosti: Buď uživatel po přidání hry přidá najednou všechny odkazy/videa, které chtěl. Výsledek je tak stejný jako kdyby to bylo u schvalované hry. Nebo se na to vykašle a DH tak přichází o obsah. Chápu, že pokud se schválí víc her najednou každá s odkazy a dalšími věcmi, pak se opravdu homepage zahltí víc než by jinak hrozilo, ale pak je otázka, sleduje vůbec někdo na homepage tyhle věci? Nedokážu si úplně představit, že někdo sleduje na homepage všechny nová videa, nové odkazy a zajímavosti. Já je třeba na homepage aktivní mám, ale vlastně ani nevím proč.
@MCZ (05.11.2017 20:37): S těmi zajímavostmi/videi jsou dvě možnosti: Buď uživatel po přidání hry přidá najednou všechny odkazy/videa, které chtěl. Výsledek je tak stejný jako kdyby to bylo u schvalované hry. Nebo se na to vykašle a DH tak přichází o obsah. Chápu, že pokud se schválí víc her najednou každá s odkazy a dalšími věcmi, pak se opravdu homepage zahltí víc než by jinak hrozilo, ale pak je otázka, sleduje vůbec někdo na homepage tyhle věci? Nedokážu si úplně představit, že někdo sleduje na homepage všechny nová videa, nové odkazy a zajímavosti. Já je třeba na homepage aktivní mám, ale vlastně ani nevím proč.
@MCZ (05.11.2017 20:55): Je pravda, že při rychlém scrollování se ty rozdíly hodně stírají, také bych podpořil ještě výraznější odlišení.
@Jumas (05.11.2017 20:45): Nevím, vyjma indikace dohrané hry mi nepřipadá žádný z těch dalších údajů zrovna relevantní ke komentáři - že hru uživatel vlastní je tak nějak víceméně jasné (nebo si to zapomněl zakliknout), že si chce hru zahrát - proč by to tam mělo být?
Prozatím to tedy nechám jak to je, jen tam pak později možná doplním ten text a necháme to na chvíli uležet. :-)
@Garion (05.11.2017 20:50): To máš jen divné nastavení barev u monitoru. :-) Ale zamyslím se nad tím.
Prozatím to tedy nechám jak to je, jen tam pak později možná doplním ten text a necháme to na chvíli uležet. :-)
@Garion (05.11.2017 20:50): To máš jen divné nastavení barev u monitoru. :-) Ale zamyslím se nad tím.
@Garion (05.11.2017 20:50): fakt? u me to jde rozeznat uplne v pohode.
@MCZ (05.11.2017 20:43): Kdyz scrolluju, absolutne nepoznam, kde konci nove a zacinaji stare.
@MCZ (05.11.2017 19:29): To máš pravdu, že by to v podstatě nic nevypovídalo, každopádně by to dohráno chtělo nacpat někam nalevo, když jsou tam všechny ostatní důležité údaje. Opravdu to na první pohled vypadá, že uživatel hru nedohrál.
Napadlo mě, že by se ta ikonka mohla nacpat pod avatara, třeba spolu s dalšími ikonkami "Chci si zahrát", "Rozehráno", "Vlastním hru", "Sledovat hru", které by stejně jako v profilu, byly šedivé v případě, že by nebyly zaškrtnuté a buď by na ně nešlo klikat anebo by se po kliknutí zobrazil daný seznam, jako to bylo původně v profilu. Není tam teda dost místa na všech pět vedle sebe, ale mohly by být tři pod avatarem a dvě ještě pod nimi. V mobilní verzi by ty ikonky mohly zůstat napravo, protože tam ty komentáře nejsou tak široké a pod avatarem není místo.
Nevím teda, jak moc by to bylo náročné na implementaci a jestli by to vůbec šlo, ale bylo by to super.
Napadlo mě, že by se ta ikonka mohla nacpat pod avatara, třeba spolu s dalšími ikonkami "Chci si zahrát", "Rozehráno", "Vlastním hru", "Sledovat hru", které by stejně jako v profilu, byly šedivé v případě, že by nebyly zaškrtnuté a buď by na ně nešlo klikat anebo by se po kliknutí zobrazil daný seznam, jako to bylo původně v profilu. Není tam teda dost místa na všech pět vedle sebe, ale mohly by být tři pod avatarem a dvě ještě pod nimi. V mobilní verzi by ty ikonky mohly zůstat napravo, protože tam ty komentáře nejsou tak široké a pod avatarem není místo.
Nevím teda, jak moc by to bylo náročné na implementaci a jestli by to vůbec šlo, ale bylo by to super.
@Garion (05.11.2017 20:39): Takže nepřečtených příspěvků, tedy?
Je to vážně tak slabé? Lidi si na to stěžovali v betě, takže jsem to pak upravoval. Jakože vím, že to pozadí je slabé, ale vzhledem k tomu výraznějšímu rámečku nepřečtených, barvě data a tomu hornímu pruhu mi nepřipadá, že by tam toho bylo tak málo, čeho se chytnout.
Je to vážně tak slabé? Lidi si na to stěžovali v betě, takže jsem to pak upravoval. Jakože vím, že to pozadí je slabé, ale vzhledem k tomu výraznějšímu rámečku nepřečtených, barvě data a tomu hornímu pruhu mi nepřipadá, že by tam toho bylo tak málo, čeho se chytnout.
@MCZ (05.11.2017 20:37): Ne, ta cervena nebo co to je je slaba.
@Daemon (05.11.2017 20:16): Obyčejně to tak nikdo netapetuje. Samozřejmě, stát se to jednou za čas může, i když ne v takovém počtu, že by to zasáhlo odkazy, videa i zajímavosti najednou. Ale pokud by se tohle zavedlo, tak by se to stávalo pořád, s každou (KAŽDOU) takovou schválenou hrou s připravenými odkazy, videi a zajímavostmi - užitečnost domovské stránky by šla rychle do kopru...
Ale hlavně by to byla hromada práce, takže vzhledem k omezeným kapacitám budeme raději soustředit síly jiným směrem.
A co myslíš tím podbarvením? Že je ta modrá slabá? Jako chápu, že se nemusí líbit odstín, ale vzhledem k tomu, že si do budoucna pohrávám s myšlenkou kompaktnějšího zobrazení bez jakýchkoli rámečků a podbarvení... Trochu nechápu, že je to takový problém, zvlášť když je jinak spousta dalšího textu na DH na bílém pozadí.
Ale hlavně by to byla hromada práce, takže vzhledem k omezeným kapacitám budeme raději soustředit síly jiným směrem.
A co myslíš tím podbarvením? Že je ta modrá slabá? Jako chápu, že se nemusí líbit odstín, ale vzhledem k tomu, že si do budoucna pohrávám s myšlenkou kompaktnějšího zobrazení bez jakýchkoli rámečků a podbarvení... Trochu nechápu, že je to takový problém, zvlášť když je jinak spousta dalšího textu na DH na bílém pozadí.
@Daemon (05.11.2017 20:16): Jo, je to tragedie.
@MCZ (05.11.2017 19:29): A včem by vadilo, že by se najednou objevilo na homepage deset videí a sedm odkazů? Stejně tak to člověk může naklikat rychle za sebou u schválené hry, výsledek je stejný. Stejně by se něco takového stalo jen dost výjimečně.
btw. Myslel jsem, že si časem zvyknu jak slabě jsou teď diskuzní příspěvky podbarvené, ale naopak mě to čím dál víc rozčiluje :-(
btw. Myslel jsem, že si časem zvyknu jak slabě jsou teď diskuzní příspěvky podbarvené, ale naopak mě to čím dál víc rozčiluje :-(
V seznamu her by bylo dobre udelat alespon neco jako "vybrat vse". Pokud ted chci vse krom PC, musim klikat jako nouma.
@Gordon (05.11.2017 00:12): Jsou tam nějaká omezení, hodnocení může být vícero atd. S nějakými dalšími změnami počkám, až si to "sedne".
@Jumas (05.11.2017 14:22): Datum a především přezdívka o řádek výše opravdu nemají pokaždé stejnou šířku. Navíc ani nedává smysl, aby byla nějaká fajfka u data - co to vlastně říká (třeba z pohledu neznalého uživatele)? To spíše uvažuju o doplnění textu "Dohráno" k té ikonce, když je tam teď dost místa.
@ripper (05.11.2017 09:13): Chápu, ale technicky není ani jedno řešení zrovna sranda. Taky si představ, že tam někdo nakliká deset videí, sedm odkazů a protože to bude všechno najednou, zaplní ti všem celou homepage.
@Charllize (05.11.2017 19:20): To je jedna z věcí, které jsou v budoucnu v plánu.
@Jumas (05.11.2017 14:22): Datum a především přezdívka o řádek výše opravdu nemají pokaždé stejnou šířku. Navíc ani nedává smysl, aby byla nějaká fajfka u data - co to vlastně říká (třeba z pohledu neznalého uživatele)? To spíše uvažuju o doplnění textu "Dohráno" k té ikonce, když je tam teď dost místa.
@ripper (05.11.2017 09:13): Chápu, ale technicky není ani jedno řešení zrovna sranda. Taky si představ, že tam někdo nakliká deset videí, sedm odkazů a protože to bude všechno najednou, zaplní ti všem celou homepage.
@Charllize (05.11.2017 19:20): To je jedna z věcí, které jsou v budoucnu v plánu.
Nesla by pridat diskuze k platforme? Myslim ze u kazde by bylo urcite plno duvodu diskutovat :)
@Gordon (05.11.2017 12:51): No jo, ale co v případě, že jsi to hrál/dohrál na více platformách? Bude to vždy za tou první nebo poslední? Když to bude vedle data, bude to pro všechny platformy najednou, což sice není ideální, ale jelikož si dohrání nemůžeš zaškrtnout pro každou platformu zvlášť, ani určit, u které přesně to bude, tak je to podle mě nejlepší řešení. Každopádně se ale shodneme, že v současnosti to zarovnání doprava není ideální.
@Jumas (05.11.2017 11:37): A co napravou stranu od hodnocení?
@Gordon (05.11.2017 00:12): Toho zatržení dohrané v komentářích jsem si ani nevšiml. Když jsem teď četl tvůj komentář k Doom 3, tak jsem si myslel, že jsi to právě zapomněl zatrhnout, protože v komentáři píšeš, že si to dohrál. U hodnocení to být nemůže, kvůli platformám, ale vedle jména a bodů by to být mohlo ne? Nebo u data, to je vždy stejně dlouhé, s tím, že když se datum rozklikne kvůli získání odkazu na komentář, tak se to posune.
@Drolin (05.11.2017 09:26): To si nemyslím, ale jak si člověk profil hry chystá, tak bych mohl přímo naházet odkazy, které při přípravě popisku použiji.
@ripper (05.11.2017 09:13): +1
Ano, to by řešilo problém. Bohužel často pomalé schvalování odradí většinu potencionálních přidavaču.
Ano, to by řešilo problém. Bohužel často pomalé schvalování odradí většinu potencionálních přidavaču.
@ripper (05.11.2017 09:13): +1, už se tato věc dříve navrhovala i z me strany.
Proč se při přidávání nové hry nedají zároveň vložit odkazy/videa/zajímavosti? Takhle musím mít ty taby otevřený několik dní až týdnů (případně si to někam zapsat a pak nezapomenout), dokud se hra neschválí. To je docela opruz. Navíc to snižuje kvalitu zadávaných her (v té chvíli bych přidal zajímavé odkazy, ale za týden už jsem u poloviny věcí zapomněl, co přesně jsem tam chtěl napsat, tak se na to vybodnu).
Druhá možnost, jak už jsem myslím navrhoval, by bylo zobrazovat hru rovnou hned po zadání, s nějakým označením "schvaluje se", "nezkontrolovaná" apod. Nezobrazovala by se třeba v globálních žebříčcích nebo tak něco, ale dalo by se s ní normálně pracovat.
Druhá možnost, jak už jsem myslím navrhoval, by bylo zobrazovat hru rovnou hned po zadání, s nějakým označením "schvaluje se", "nezkontrolovaná" apod. Nezobrazovala by se třeba v globálních žebříčcích nebo tak něco, ale dalo by se s ní normálně pracovat.
@Indian (03.11.2017 22:39): Toto je veľmi dobrý postreh.
Nemohl by se odfajfkování "dohráno" u komentářů přesunout k hodnocení hry? Dost to mate, kouknu u komentáře že má dohráno ale hodnocení nevídím a až pak si všimnu že je u avataru. trochu nešťastné řešení opět krok zpět, podle mě.
Diskuze k jednotlivým platformám, na jejich profilech (Podobně jak jsou třeba diskuze na profilu vývojářů).
Nesel by do homepage sekce "Právě vychází" pridat nejakej horizontalni oddelovac, kterej by reprezentoval aktualni datum (bud naporad nebo pro pripad, ze "dnes" zadna hra nevychazi)? Typicky nevim, kolikateho presne je, a k tomu musim jeste v tom seznamu hledat, kde to aktualni datum je.
chci funkci vlastnění hry podle platformy, takhle je to pro mě nedostačující :-)
@Gordon (03.11.2017 20:52): Já vím, nicméně barvu (ok, jednu z mnoha) moči bych stejně nepreferoval. To už by byla lepší ta bílá.
@Gordon (03.11.2017 20:52): Už sa teším ako nám Laurona s Romčou rozbijú držky.
@7c (03.11.2017 20:27): To byla narážka na PC MASTERRACE bejby.
@mazar1234 (03.11.2017 20:48): Muž dokáže rozeznat deset odstínů modré pokud je vidí, ale má to na stupnici tmavá/tmavší/nejtmavší, to jen ženský si vymejšlej debilní názvy... :D
@mazar1234 (03.11.2017 20:48): Muž dokáže rozeznat deset odstínů modré pokud je vidí, ale má to na stupnici tmavá/tmavší/nejtmavší, to jen ženský si vymejšlej debilní názvy... :D
@7c (03.11.2017 18:47): Toto je dosť veľký problém aj keď sa to na prvý pohľad nezdá.
Platforiem je totiž oveľa viac ako farieb, presnejšie povedané ženy by si to zadelili ale chlapi sú mimo....
ako príklad - štandardný -EHM- heterosexuálny muž (akože ja) rozlišuje maximálne tak "tmavo-modrá" - "svetlo-modrá" - "Tyrkysová" + keďže som polygraf tak aj "100% Cyan/Azúrová" ale to je len dôsledok profesionálnej deformácie a nemôže sa to brať ako nejaký štandard bežnej populácie.
Priemerná ženská ti v modrej vymenuje cca 20 nezmyselných názvov, ktoré nikto súdny nikdy nebude rozlišovať, ale oni tam sú.
Platforiem je totiž oveľa viac ako farieb, presnejšie povedané ženy by si to zadelili ale chlapi sú mimo....
ako príklad - štandardný -EHM- heterosexuálny muž (akože ja) rozlišuje maximálne tak "tmavo-modrá" - "svetlo-modrá" - "Tyrkysová" + keďže som polygraf tak aj "100% Cyan/Azúrová" ale to je len dôsledok profesionálnej deformácie a nemôže sa to brať ako nejaký štandard bežnej populácie.
Priemerná ženská ti v modrej vymenuje cca 20 nezmyselných názvov, ktoré nikto súdny nikdy nebude rozlišovať, ale oni tam sú.
@Gordon (03.11.2017 20:20): Růžová by byla lepší, IMO. Nebo duhová.
@7c (03.11.2017 18:47): PC žlutá? :)
@MCZ (03.11.2017 11:36): Každopádně ten pravý okraj by to chtělo zvětšit (u komentářů) - aktuálně to vypadá dost neesteticky.
Jinak návrh na novou funkci - podbarvit odkazy na platformy barvou dané platformy (PS - modrá, Xbox - zelená, atd.)
Jinak návrh na novou funkci - podbarvit odkazy na platformy barvou dané platformy (PS - modrá, Xbox - zelená, atd.)
A schválně jsem si prošel několik českých a zahraničních (zejména zpravodajských) webů, jestli se to po letech nezměnilo a zarovnání do bloku používalo přesně 0 z nich. Není co řešit.