U arkádových klasik jsem nejednou narazil na problém, že mi na vývojáře nestačí dokonce ani těch 11 slotů, které jsou k dispozici. Dala by se kapacita navýšit tak ještě o 5, popřípadě úplně zrušit?
Návrhy na nové funkce
Chci navrhnout, aby nahlášení odkazu/videa (nefunkční, spam, atd) bylo obodované (1 bod). Lidi, co to hlásí, si dávají práci s pročišťováním a udržováním kvality databáze, a aktuálně za to nejsou nijak odměněni.
@filozof (13.05.2018 21:24): Logickým rychlíkem rozumím hru, kde je tvoje akce omezena krátkým časovým limitem, např. Tetris, hry typu match-3 a tak. Pomáhá vyhledat si v databázi hry v dané kategorii, člověku to napoví. Nápověda je bohužel nekompletní:
https://www.databaze-her.cz/napoveda/herni-zanry-na-databazi-her/
a navíc není propagována při zadávání nové hry.
https://www.databaze-her.cz/napoveda/herni-zanry-na-databazi-her/
a navíc není propagována při zadávání nové hry.
Proč rpgčka nemají sekundární žánry? Co je to "logický rychlík" a čím se odlišuje od normální logické hry?
@Wexz (05.05.2018 16:21): Mobilni platformy to jeste nejakou chvili nebudou.
Zdravím, rád bych přidal nový profil hry (pro splnění bodu v Herní výzvě 2018), ale chybí zde možnost vybrat mobilní platformy iOS a Android. Mohli byste je přidat do výběru prosím?
Není možné v záložce "Právě vychází" nějak odlišit, co je novinka a co jen re-release na novou platformu?
Mohl by prosím název hry ve zprávě "Váš návrh na přidání hry <hra> byl schválen." být klikatelný? Když upravím hru, tak klikatelný je. Když ji přidám, tak není. Je to drobnost, ale bylo by to fajn.
Na RateYourMusic je jednoduchý feature, kde je pri albume a filme zobrazené priemerné hodnotenie priateľov a obľúbených užívateľov, mohli by ste niečo podobné dať sem?
Nemohl by systém prosím kontrolovat při přidávání videa jestli již tam je? Mělo by to být triviální ověřit. Docela dost často se mi stává, že hlásím duplicitní videa u hry. Lidi si nevšimnou a přidají ho znovu.
Napadlo mě, v boxu na hlavní stránce "Právě vychází" by se u názvu a data vydání hodila také platforma (platformy), na které hra vychází... Nevím, jestli to už tady někde není.
@Kwoky (07.03.2018 23:09): Tak ho napiš do profilu, mrknu se :) Anebo udělej port na PC :)
Prosím o brzké přidání mobilních platforem. Akutně potřebuju napsat hrozný hejt na jednu hru :)
@mattesak (28.02.2018 23:05): Tj. hodnocení + nezaškrtnuté dohrání.
Možná je to jenom detail, ale napadlo mě, že by krom možnosti "dohrál jsem hru" a "rozehráno" mohlo být něco na způsob "nedohráno". Přeci jen "rozehráno" u mě spíš znamená, že hru hraju v tomto období (mám jí nainstalovanou a aktivně ji spouštím). Naopak "nedohráno" bych používal u titulů, které jsem třeba v minulosti rozehrál, ale nedokončil a už se k nim nevrátil.
Nevím, jestli to někdo někdy navrhl, ale nebylo by fajn mít možnost přidat data vydání v určitých zemích? Nebo aspoň ty základy jako USA, Evropa (Německo nebo VB apod už by se řešit nemuselo), Japonsko a Austrálie?
Když si vemete, že to tu někdo využívá třeba jako zdroj informací, tak je to poněkud matoucí, protože spousta her v Japonsku vyšla o několik let dříve. Pak v podstatě databáze poskytuje lživé či nepřesné údaje.
Když si vemete, že to tu někdo využívá třeba jako zdroj informací, tak je to poněkud matoucí, protože spousta her v Japonsku vyšla o několik let dříve. Pak v podstatě databáze poskytuje lživé či nepřesné údaje.
@Gordon (28.01.2018 13:37): Není to zrovna dobré řešení. U Drolina nevidím ani jeho komenty, takže jej jednou za čas odblokuji, pročtu je a zase nahodím adblock.
Obdobně jako s vlnovkou u aktuálně.cz článků bych ocenil, pokud by to nějak pořešili přímo autoři stránek, aby nebylo třeba si hledat zástupné berličky.
Obdobně jako s vlnovkou u aktuálně.cz článků bych ocenil, pokud by to nějak pořešili přímo autoři stránek, aby nebylo třeba si hledat zástupné berličky.
@účet smazán (04.02.2018 17:35): Podle mě dobrý nápad, který stojí za zvážení, hlavně u těch indie a freeware vývojářů by to využití našlo.
@účet smazán (04.02.2018 17:35): W.A.S.P. / White Anglo-Saxon Protestants / We Are Sexual Perverts
Jo, počkat, to je trochu z jiného soudku... :c))
Jo, počkat, to je trochu z jiného soudku... :c))
Souhlas – to "The" taky dělá bordel. Zkratky vývojářů (short for....) mohou též zmást..
Další příkl.:
D.A.S.T. Corporation / DAST Corporation / Studio D.A.S.T.
EMG S.A.R.L. / Electro Mechanic Games / E.M.G.
W.A.S.P. / We Are Spectrum Programmers / WASP
P.A.S. Systems / Plain and Simple Systems
a tak dále......
Další příkl.:
D.A.S.T. Corporation / DAST Corporation / Studio D.A.S.T.
EMG S.A.R.L. / Electro Mechanic Games / E.M.G.
W.A.S.P. / We Are Spectrum Programmers / WASP
P.A.S. Systems / Plain and Simple Systems
a tak dále......
@účet smazán (04.02.2018 15:53): Souhlasím zrovna teď jsem při přidavání měl studio které se na svých stránkách prezentovalo jako název bez člena "The", ale tady je to uvedeno s "The", což mi přijde divné.
@Jumas (04.02.2018 15:48): Tyto případy neřeším, ty nechávám být.
Návrhem poukazuju na: kupř. byla tu duplicita (našla jsem jich víc) vývojáře Anarcho [nickname] a Logana Worsleyho [real name] -> proč by tu měl být vedený dvojmo, když se jedná o tutéž osobu? (ignorujme v tuto chvíli herní credits, v nichž jednou vystupuje pod aliasem LW a jinde jako Anarcho.
Není přehlednější jeden label? => Logan Worsley (Anarcho)?. Jako opatření proti duple. I'm just sayin'...
Tuto formu "názvu" ale ne všichni vítají.
Návrhem poukazuju na: kupř. byla tu duplicita (našla jsem jich víc) vývojáře Anarcho [nickname] a Logana Worsleyho [real name] -> proč by tu měl být vedený dvojmo, když se jedná o tutéž osobu? (ignorujme v tuto chvíli herní credits, v nichž jednou vystupuje pod aliasem LW a jinde jako Anarcho.
Není přehlednější jeden label? => Logan Worsley (Anarcho)?. Jako opatření proti duple. I'm just sayin'...
Tuto formu "názvu" ale ne všichni vítají.
@účet smazán (04.02.2018 13:08): Pokud se vývojář přejmenuje, je třeba pro něj vytvořit nový profil. jako tomu je například u německých vývojářů Phenomedia AG, kteří od 30. června 2004 působí pod označením phenomedia publishing.
Prosím o zavedení políčka "Alternativní název" u vývojářů, jako tomu je u her. Editace s dvojjmennými entitami developerů jsou mi totiž zamítány. (tatáž osoba [one-man studio/real name], [nickname/real name] [transgender name before/now] [některé firmy mají několik a.k.a.'s] atp. -> aby se předešlo duplicitám). Díky.
@valcik (01.02.2018 19:39): Je to seřazeno podle hodnocení (počtu obdržených plusek).
Zoznam filmečkov v profile hry by si zaslúžil aspoň základný filter - zoradiť podľa dátumu pridania a zoradiť v abecednom poradí. Stačilo by možno aj napevno zakódované zoraďovanie bez vstupu od užívateľov. Momentálne v tom nevidím žiaden systém, nesedí mi to podľa dátumu pridania do DH, ani podľa abecedy, ani podľa dátumu uploadu na YT a špatne sa v tom orientuje.
Myslím tento: https://i.imgur.com/ULZPGBY.png
Myslím tento: https://i.imgur.com/ULZPGBY.png
@Kvasa (28.01.2018 13:34): Fuck off, toto nie je reddit.
@Kvasa (28.01.2018 13:34): Nějaké +/- na příspěvky v diskuzi by nebylo uplně špatné. Zabránilo by se tak i psaní "+1", což tu někteří s oblibou dělají často. Na jednom foru jsme mívali tlačítko "Poděkovat", což krásně zabránilo psaní zbytečných příspěvků.
@Kvasa (28.01.2018 13:34): Jab to pořešil adblockem.
Prosím, nešlo by opravdu vymyslet nějaký ignore list, v rámci DH pro diskuze. Člověk by si daného „uživatele“ označil a neviděl by, co dotyčný píše. V poslední době je čuráckost některých jedinců obrovská a prodírat se tím mi činí velké potíže. Každý má právo na svůj názor, ať je pro mne sebevíc dementní, ale když je tam toho moc, ztrácím sílu to číst.
Popřípadě nějaké hodnocení (+,-), pokud by nějaký komentář obdržel větší počet záporných hodnocení, stal by se neviditelným:-)
Popřípadě nějaké hodnocení (+,-), pokud by nějaký komentář obdržel větší počet záporných hodnocení, stal by se neviditelným:-)
Od té doby, co zde přibily konzole, se zde utvořil strašný nepořádek v datech vydání (alespoň pro mě). Když si v seznamu her navolím určitou platformu např. PC a zvolím rok vydání např. 2012, objevují se mi zde hry, které na PC vyšly později, ale na konzoli v témže roce např. FEZ a naopak zmizely hry, které vyšly na konzoli dříve než na PC Alan Wake.
Nešlo by tedy nějak udělat, že když si vyberu určitou platformu, budou se zobrazovat hry, které vyšly na dané platformě v roce který zvolím? Doufám, že jsem to napsal pochopitelně ;)
Nešlo by tedy nějak udělat, že když si vyberu určitou platformu, budou se zobrazovat hry, které vyšly na dané platformě v roce který zvolím? Doufám, že jsem to napsal pochopitelně ;)
Teď, díky komentáři novotena k Batman: Arkham Asylum, jsem si uvědomil jeden nedostatek, který mi kvůli sledování pouze určitých platforem dříve nedošel. Když mám hru sledovanou, chci vědět vše, co se k ní přidá (kromě odkazů a videí, které nesleduji). Ale protože nesleduji PS4, nezobrazil se mi komentář, ale následná diskuze k němu ano. Na hlavní stránce mi tahle filtrace platforem vyhovuje, ale u sledovaných her nikoli. Šlo by někam přidat volbu, že u sledovaných preferuji všechny platformy?
@MCZ (05.01.2018 14:42): Aha... To mě mohlo napadnout. Inu..., pořád se učíme. :)
@Jab (05.01.2018 13:55): Obalíš ho odkazem na hru.
https://www.databaze-her.cz/napoveda/editor-prispevku-a-bbcode/
https://www.databaze-her.cz/napoveda/editor-prispevku-a-bbcode/
Pokud si třebas do profilu umístím obrázek krabice hry (z DH), lze nějak udělat, abych se z něj mohl prokliknout přímo na hru? Pokud ne, jde to přidat do "to do"? :)
@mrazikcomp (05.01.2018 03:54): Ok, chápu záměr, ale myslím, že by se to dalo argumentačně rozstřílet jako nesystémové.
@Kwoky (04.01.2018 12:20): myslel sem samozrejme u her ktery vlastni jen par lidi a v diskuzi jejsou dva prispevky 7 let stary :)
@Kunick (04.01.2018 18:32): To by šlo, ale tam se vejde jen jedna událost.
@Kwoky (04.01.2018 17:49): A co kdyby to bylo formou listovacího seznamu na Nepřehlédněte? protože tam mi často překryjě nová událost tu starou, která je z nějakého důvodu stále aktuální ...
@Kwoky (04.01.2018 17:49): Výborný nápad.
Další nápad. Jak by se vám líbil boxík na homepage, který by byl něco jako kalendář komunitních akcí DH. Psaly by se tam srazy, turnaje, hromadné akce (organizované hraní), termín vánoční nadílky, herní výzvy... Je toho dost. Vypadat by to mohlo podobně jako třeba "Právě vychází".
@Steve (04.01.2018 13:44): Když na zkratky najedeš kurzorem, tak se ti ukáže jméno konzole. I když hádám, rovnou celá jména by tam nevadila, přes nějaká nastavení.
Teď jsem se setkal s problémem, že se při přidávání hry vůbec nevyznám v konzolích. Chtěl bych přidat hru, která vyšla asi na 15 archaických konzolích a vůbec si to podle těch zkratek nedokážu pospojovat. Šlo by ty konzole někde zobrazit v plném znění, ne jen ve zkratkách, ve kterých se fakt neorientuju? Ideálně volitelně, aby to neotravovalo ostatní, nebo to dát aspoň doprava do nápovědy. Pro mě je to hromada googlení navíc, s čímž se mi nechce dělat :)
@mrazikcomp (04.01.2018 12:09): Už tu ten návrh opakovaně padl a nesetkal se s pochopením.
@Kwoky (04.01.2018 12:20): no, když tě nespamují za to, že jsi viděl celou filmografii Barbie tajné agentky :D
btw, žádne barbie hry nevlastníš? měl bych se kouknout :D
btw, žádne barbie hry nevlastníš? měl bych se kouknout :D
@Kwoky (04.01.2018 12:20): Spamuje tě někdo snad kvůli digitální stopě co tu už máš?
@mrazikcomp (04.01.2018 12:09): Už se těším, jak mě budou lidi spamovat, protože jsem zaškrtl "Vlastním hru" :)
ve statistikach her mi chybi prehled lidi kteri hru vlastni , je tam sice cislo ze tolik a tolik lidi hru sleduje/chce si zahrat/dohralo, ale vim kteri to jsou kdyz mam treba dootaz a chci ho polozit ptimo lidem co to hrali misto do diskuze kde o tom mluvi lide kteri hru nemaji / order of war /
@Kwoky (03.01.2018 23:59): Což je vlastne generátor neaktuálnych hodnotení +- :-D
@mazar1234 (03.01.2018 23:37): Komentář ti taky někdo může změnit. A nedozvíš se to, i když jsi mu dal plusko.
@Coldplaz (03.01.2018 23:18): Právě, že cizí profily moc neprolézám, tak nevím, které jsou dobré.
@Coldplaz (03.01.2018 23:18): Právě, že cizí profily moc neprolézám, tak nevím, které jsou dobré.