Říkám si, že
sekce Odkazy -> Digitální distribuce u Assassin's Creed: Odyssey začíná přesahovat únosnou míru. Teď si představte, že tam tak podrobně bude rozepsáno nejen Uplay, ale libovolný obchod, kde se hra nachází. A bude to promíchané skrz na skrz, nikoliv postupně 20 odkazů z jednoho obchodu a pak 20 odkazů z druhého obchodu. Navíc to nebude ojedinělý případ, v moderní době se setkáváme s hrami co mají 17 různých edic, 140 DLC a bambilión nákupních balíčků stále častěji.
(Tímto se nechci obouvat do @
Padouchrapcz, prostě podrobně vyplňuje sekci co tam k tomu je).
Tak si říkám, jestli nezvážit nějaké řešení:
a) Definovat jak moc podrobnou tu sekci chceme (např. hlavní hra v základní edici; žádné dodatečné edice, pokud nejdou odkázat všechny dohromady jedním odkazem na nějaký seznam; žádné DLC - na větší obsah/datadisky se stejně zakládá vlastní herní profil)
b) Povolit všechno libovolně podrobně, ale vyřešit čitelnost technologicky. Dovedu si např. představit, že jakmile k tomu samému obchodu jsou dostupné víc jak tři odkazy (porovnáváno podle domény URL), tak se všechno zabalí do jedné rozbalovací položky. Takže v tomto případě AC Odyssey by tam byla vidět jediná položka Uplay s viditelným rozbalovacím tlačítkem, a po kliknutí by se ukázalo všech těch existujících 20 položek (a zase by se to dalo zabalit).
Mě osobně je sympatičtější a), protože nevidím důvod suplovat UI konkrétního obchodu, a navíc se ten obsah bude stávat velmi rychle neaktuálním. Ale b) je jednodušší z toho pohledu, že se nemusí uživatelé hlídat a nemusí se rozhodovat co je v pořádku a co už ne, a můžou tam prát co je napadne...