Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Návrhy na nové funkce

Před odesláním vlastního návrhu si prosím přečtěte seznam plánovaných funkcí a rozšíření.
Co takhle přidat možnost ke hrám přiřadit screenshoty? Mohly by být i s popisem (např. o nastavení detailů a případně o tom, co na screenshotu můžeme vlastně vidět, nebylo-li by to zcela zřejmé).
Chtělo by to přidat "rozsah" DLC. Za včas, protože datadisk to rozhodně není.
Co kdyby se na nástěnce zobrazovala i informace o editaci profilu hry? Popř. i o editaci komentáře.


Edit: Ještě navrhuji upravit délku textů na stránkách odkazů. Vypadá to totiž docela divně, když text zabírá jen tři čtvrtiny celé šířky sloupce, viz. StarCraft II - odkazy. Byl bych proto upravit rozložení informací stejně jako u zajímavostí, tzn. přesunout nick a +/- pod samotný text, který by tak mohl zabírat celou šířku sloupce.
Chtělo by to ke hrám přidat nějaké fotogalerie. Nebo alespoň odkazy na fotogalerie.
Docela mi chybí seznam her vyvojare hned pod popiskem... samostatne si ho rozklikavat po precteni popisku je imho neprakticky.
Co takhle přidat checkbox "Trvalé přihlášení" (nebo "Přihlásit trvale", "Trvale" nebo tak něco) hned vedle přihlašovacího dialogu, jak je to standardem u spousty jiných webů (aspoň mi to tak teda přijde)?
@aoshi (16.02.2012 10:57), [neexistující příspěvek]: Já čekal, kdy se s tím někdo ozve :-). Budou rychlejší cesty, jak to provést, ale stavím se poměrně rezervovaně k tomu, aby to bylo přes ty ikonky. Nehodlám vytvářet rozhraní, kde půjde dělat všechno a všude.

@ugraugra (21.02.2012 10:26): Spíše to nakonec nebude, ale třeba Poslední hodnocení už to mají spočítaný.
Jak píše Pipboy, náhledy diskuzí se ted dějí přes mouseover, což je pro mě daleko lepší řešení. U nástěnky by se hodila možnost zobrazovat si třeba jen easter eggy, nebo prostě jenom nezobrazovat přidaná videa, kterými to bývá dost zafloodované.

A ten pravý sloupec si budeme moci v budoucnu zpřeházet jak je libo, MCZ už na tom pracuje ;)
Ja si teda uz docela zvyknul, co je v poslednim prispevku je videt pri mouseoveru a imho to tak nejak pro rozhodnuti jestli kliknout nebo ne docela staci. Ale chapu, ze je lepsi videt to rovnou. (Ja kdyz to mam takhle vedle sebe nemusim scrollovat, takze to chcu neacht taklhe :))
Stejne tak chapu nastenku, me vlastne zajimaj jen easter eggy u sledovanych her a pole "vsechno o vsem" tak ma asi takovou funkcnost jako lorem ipsum...
"Prave vychazi" se zastanu, opet, jakkoliv chapu ze rada z vas si o tom udrzuje prehled sama od sebe, pro zbytek lidi od veci mit po ruce seznam her, ktere jsou prave aktualni.
Posledni hodnoceni at se klidne nekam propadne, na to uz je tu moc velka aktivita, nez aby to melo jakykoliv prakticky vyznam.
Nevím, zda jsem jediný, ale po čase používání, co už si na DH 2.0 vcelku zvykám, pořád víc a víc nadávám na layout homepage. Řešení mít to v úzkých sloupcích je podle mě dost nešikovné a v širokých pruzích "po staru" by to mělo daleko lepší funkčnost.

Předně by každý řádek byl stejně široký (zkrátka jako to bývalo kdysi), sloupec kde se diskutuje je sice užitečný, ale taky by to chtělo aspoň začátek toho, co se tam naposledy napsalo (zkrátka opět jako kdysi). Nic nenaštve víc, než když kliknu na poslední diskuzi a vidím, že tam někdo připsal jen smajlík.

Nástěnka je kokotina, kvůli který vůbec nemám potřebu rolovat dolů. Naopak nejlépe hodnocené komentáře je užitečná fce a rozhodně je lepší než "Právě vychází" nebo "Posledí hodnocení".
Co takhle přidat k diskuzním příspěvkům u her k ikoně "dohráno" ještě ikonu "vlastním"?
@Drolin (16.02.2012 17:33): Experimental ti nič nepovie. Pretože je to experiment, počíta sa s tým, že je to iné, ale nie je šablóna pre to "ako iné", čiže tie hry v zásade nemusia mať vôbec nič spoločné, čo automaticky deklasifikuje experimental ako žáner. + Je otázne, čo je a čo nie je experimentálne, niektoré veci sa ľuďom javia experimentálne len preto, že nemajú s takými záležitosťami skúsenosti. Nehovoriac o tom, že každý experiment sa musí odvíjať z existujúceho východzieho žánrového bodu, čiže vlastne k reálnemu žánru patrí. Preto by som prípadnú experimentálnosť písal maximálne do profilu hry a nevyrábal nešpecifický umelý žáner.
Databáze má obrovské mezery v hidden object žánru. Těch her co tu není... na tom by se dalo nahrabat bodů :)
A rovnou by se mohl přidat i žánr "experimentální", jelikož hry rázu Execution, Every Day The Same Dream či Dear Esther se nyní musí házet pod adventury (interaktivní filmy) či simulátory, což není zrovna adekvátní řešení.

Ale pokud ke schávalování velice běžného "hidden object" žánru byl nutný masivní lobbing, tak zde by to chtělo přinejmenším bonboniéru :).
Bolo by mozne upravit tie ikonky v sekcii Hry (dohral som, vlastnim, chcem hrat, ...) priamo na klikatka, ktore ide zaskrtavat?
Teda aby nebolo potrebne vzdy rozkliknut profil, zaskrtnut "vlastnim" a pokracovat na dalsi profil, ale priamo vsetko vyklikat (dajme tomu) v zozname hodnotenych hier.

Pripadne ked to nejak ide, tak poprosim o sposob :)
@TombSpirit (15.02.2012 12:07): Tak chvíľu na to, ako by sa na novú featuru zvyklo, by si ľudia začali sťažovať u ľudí, ktorý tam ten popis nedali, že prečo ho tam nedávajú, keď tam tá funkcia je, atď... :) Zvyk je železná košeľa.
@CJ (14.02.2012 21:41): To je hlúposť. Už to, že vidím, kto mi dal mínus/plus je blbé. Niekto má nutkanie na oplátku mínusovať, Iný zas facepalmovať, že prečo mu človek dáva mínus. Inteligentný človek ti občas zdôvodní hodnotenie bez nejakej vyžadovanej kolonky, od blbca to ani nebudeš chcieť vidieť, proste je to zbytočnosť a chyba.
Chystáte sa pridať funkciu odôvodnenia hodnotenia komentára? Napríklad niekto mi dá mínus, napíše dôvod atp. Nemuselo by sa to už písať do diskusie. :)
Když tak koukám, proč Danny edituje vývojáře Ubisoft Reflection napadlo mě, že by se pod název studia které bylo koupeno přidalo jednoduš třeba: nyní Ubisoft Reflection a původní jméno by zůstalo. Myslím si, že by v tom nebyl potom takovej bordel :-)
Co takhle ty bodiky trosku vic zapojit do hry.
Napriklad +1 u zajimavosti = 1+ bod autorovy (minusove to muze platit taky). To same i u komentaru, ale imho spis jen zajimavosti, protoze ty plni podobny ucel jako samotny popisek hry, za ktery jsou rovnez body.

Urcite jste nad tim uz museli uvazovat a zavrhnout, ze :)
pripadne tam hlavne proboha nechte mozonsot videt oboje zaroven (ostatne i nahore v tom pase by to bodlo)