Pokud se bavíte jen o nové kolonce v profilu hry, tak potom souhlasím. Jen ne, prosím, žádné další separované diskuze.
Návrhy na nové funkce
Say: DH chat je fajn nápad, spammeři by se tam vyřádili a třebas by dali pokoj v ostatních diskuzích;).
Hmm, jinak také nevidím důvod ten nápad nerealizovat (krom "plýtvání" drahocenného času Memphise a MCZ samozřejmě:p). Koneckonců většina z nás si to beztak vypisuje do profilu uživatele, čili nevím proč to nezobrazovat souhrnně i v profilu hry (a pokud tam bude možnost se ze seznamu "vyškrtnout", tak myslím není co řešit).
MartinezZ: Samozřejmě máme na mysli obyčejný seznam (který se zobrazí třebas po kliknutí na tu ikonku "hru má rozehráno" v profilu hry) ... jak jej kdo využije je jeho věc.
Hmm, jinak také nevidím důvod ten nápad nerealizovat (krom "plýtvání" drahocenného času Memphise a MCZ samozřejmě:p). Koneckonců většina z nás si to beztak vypisuje do profilu uživatele, čili nevím proč to nezobrazovat souhrnně i v profilu hry (a pokud tam bude možnost se ze seznamu "vyškrtnout", tak myslím není co řešit).
MartinezZ: Samozřejmě máme na mysli obyčejný seznam (který se zobrazí třebas po kliknutí na tu ikonku "hru má rozehráno" v profilu hry) ... jak jej kdo využije je jeho věc.
@Say (27.03.2012 20:02): A nebo taky tu funkci prostě umožnit a je to, osobně si myslim, že na tom neni nic těžkýho a nikomu to vysloveně neublíží. Nevim proč se tu o tom vůbec dohadovat.
@Chuck (27.03.2012 19:59): Tak si o to požádej. Je tu slušná základna lidí, kteří ochotně odpoví=) A nebo nejlépe se neptat vůbec a hrát rovnou ;)
@Say (27.03.2012 18:59)+@MartinezZ (27.03.2012 19:23): Jde o to, že v diskuzi hry každý hned neřekne, že hru hraje a že je taková nebo maková. To je celý účel. Nebo si mám jako projít několik tisíc uživatelů a otvírat jejich profily a zkoumat to?
Já jsem taky klidně PRO, když komunita, tak komunita. Taky ale zároveň souhlasím s volbou se nezobrazovat v seznamu potenciálních kontaktů k "pokecu". Ne, že byych byl taková zlá a temná entita, ale z práce toho mám až dost a další podněty ke komunikaci a dotazy bych už asi nezvládl.
Na druhou stranu, ta diskuze u hry je pak tedy na co? Stačilo by tak možná ukázat, kdo hru hraje, když je to stejně dostupné na profilu uživatele a možnost "Poslat zprávu" už dostupná je. Stačil by tak možná jen boxík ála tady ten vlevo, kde by bylo nadpisem "Právě hrají".
Na druhou stranu, ta diskuze u hry je pak tedy na co? Stačilo by tak možná ukázat, kdo hru hraje, když je to stejně dostupné na profilu uživatele a možnost "Poslat zprávu" už dostupná je. Stačil by tak možná jen boxík ála tady ten vlevo, kde by bylo nadpisem "Právě hrají".
A co DH chat?=D
K tématu... Imo zbytečné, diskuze stačí bohatě.
K tématu... Imo zbytečné, diskuze stačí bohatě.
Podle mě to zas tak špatný nápad není. Např. mám rozehranou hru a někde zakysnu, tak se můžu podívat, kdo ji hraje a zeptat se daného člověka, jestli už tohle místo prošel, případně jak. Jistě, mohl bych dotaz napsat do diskuze, ale za prvé nevím, kdo všechno diskuzi sleduje a za druhé to mohou sledovat lidé, co danou hru dohráli kdoví kdy a už si to nepamatují apod. Já bych třeba tuhle fuknci využil velice sporadicky, pokud vůbec, ale zase chápu, že by ji někdo ocenil. A pokud by mi někdo napsal poštou dotaz na nějakou hru, s radostí odpovím, pokud budu vědět, rozhodně mě to nijak nenaštve.
ezisku, vy ste citlivky :) jako by po vás všichni tak toužili, že vám nedají ani vydechnout :P
@Indian (27.03.2012 17:00): by ses divil, clovek nekomu v dobrem rozmaru jednou odpovi a uz se ho nezbavi >_>
@pipboy (27.03.2012 16:32): klidně at je po tvym, jen si nemyslim, že je tu tolik tupých hlav aby tě otravovali s každou kravinou :-)
@pipboy (27.03.2012 16:32): Tak ta funkce by mohla klidně fungovat jen pro registrované uživatele, popř. pouze pro přátele, ale nebo taky pro nikoho, stejně jako např. přihlášení on-line.
Hele, co je tohle za pristup? Vy byste chteli byt v nejakym spamlistu na zaklade toho, ze nekomu jinymu se bude hodit, kdyz tam budete? Ja proti tomu seznamu vubec nic nemam, jen to podminuju tim, ze se z nej budu moct vyskrnout.
Já bych byl taky pro. Už jsem nad tím nejednou přemejšlel...
@Indian (27.03.2012 16:11): Taky mám ten dojem, že se zrovna ozvali ti praví. :-)
@Chuck (27.03.2012 16:07): ano i já sem pro stejnou funkci jako ty :-) taky si nemyslím, že každý je stejný jako montana či pipboy :-)
@montana (27.03.2012 15:50) + @pipboy (27.03.2012 15:39): Ono je nutné si uvědomit, že ne každý dotaz ohledně informace k právě rozehrané hře bere jako otravování. Kdybych takový dotaz položil např. ViRusovi nebo Indianovi, pochybuji, že mě vyfuckují.
@Isair (27.03.2012 15:33): Ano, s tou ikonkou jsem si to takhle představoval.
@Isair (27.03.2012 15:33): Ano, s tou ikonkou jsem si to takhle představoval.
@NateLogan (27.03.2012 15:33): Opet. Osobne nechapu proc bych psal cizimu cloveku jestli si se mnou nezahraje online hru jenom proto, ze ji zrovna hraje :)
jinak viz pipboy
jinak viz pipboy
kdyz to pujde v nastaveni soukormi skryt... jinak ne. Porad jsou to de facto "koho otravovat" seznamy.
Může se to zobrazovat i v profilu hry (po kliknutí na ikonku "Hru má rozehráno"), koneckonců bych to ocenil i u "hru si chce zahrát".
@montana (27.03.2012 15:13): A co případ, kdy si s někým chci zahrát nějakou online hru? Ne všichni sledují všechny diskuze.
@montana (27.03.2012 15:13): Tak u Tebe by mě takový přístup ani moc nezarazil. Mimo to si myslím, že tu zas není tolik lidí, kteří se tu s prvními dojmy z hraní veřejně svěřují.
Divny mi to prijde, osobne bych o takovy dotazy postou vubec nestal. Presne pro ne ta diskuze pod hrou prece je...
@montana (27.03.2012 15:04): Jak to využije už je snad jeho věc, takhle by se tu dalo napadnout věcí víc. Když je to jednou veřejná informace, tak proč jí nezobrazit i z druhé strany.
@montana (27.03.2012 15:04): Třeba tak. To Ti přijde divný?
@Marcusss (27.03.2012 15:06): To je přesně to, o co mi šlo.
@Marcusss (27.03.2012 15:06): To je přesně to, o co mi šlo.
@montana (27.03.2012 15:04): Třeba. Mohlo by to pomoct například těm, kdo chtějí nějakou radu, ale nechtějí tím zahlcovat diskuzi a ohrožovat ostatní spoilery...
Jako ze by jsi pak tem lidem psal do DH posty? Nebo jinak nechapu, k cemu by to bylo uzitecny :)
Opět nevím, jestli to tu už zaznělo, ale mohla by se do profilu hry dát funkce, která sdělí, kdo jmenovitě má hru rozehranou? Může to být poměrně hodně užitečné, pokud budu chtít ke hře shánět čerstvé dojmy z hraní.
@Aaron_Hill (26.03.2012 18:28): Nic nového pod sluncem, ale už by to konečně stálo za úvahu.
Co vytvořit inzerci? Hodně z nás něco shání a hodně lidem se doma určitě zase válí něco, co by rádi střelili. A i kdyby ne, tak jen pro ukrácení dlouhý chvilky bych si ty inzeráty četl rád..
@Jumas (20.03.2012 10:54): Tak tohle je dobrá zrůdnost, už jsem nad tím po večerech strávil několik zoufalých hodin; IE si prostě (někdy) nepamatuje pozici kurzoru po opuštění pole. Nejsem si jistý, zda se mi tohle podaří vyřešit.
@NateLogan (24.03.2012 20:24): To s tou poličkou je docela zajímavý nápad, ale vzhledem k fullscreenu nebude jeho realizace zrovna snadná. Menu sledovaných her už vzhledem k jeho dočasnosti řešit nebudeme.
@NateLogan (24.03.2012 20:24): To s tou poličkou je docela zajímavý nápad, ale vzhledem k fullscreenu nebude jeho realizace zrovna snadná. Menu sledovaných her už vzhledem k jeho dočasnosti řešit nebudeme.
K poličce: Co takhle načítat i další hry tak, aby doplnily poslední řádku, ale ty navíc udělat méně výrazné (a třeba deaktivované)?
K sledovaným hrám: Bylo by fajn, kdyby po zobrazení nějaké sledované položky (třeba diskuze) zmizel onen záznam z toho rozbalovacího seznamu.
K sledovaným hrám: Bylo by fajn, kdyby po zobrazení nějaké sledované položky (třeba diskuze) zmizel onen záznam z toho rozbalovacího seznamu.
@montana (20.03.2012 10:44): Aj ja som na to prišiel ešte iba minulý týždeň, ale dá sa na to zvyknúť. :)
@MCZ (20.03.2012 10:37): Sú v nápovede vypísané aj tie skratky s CTRL? Ešte som to tam nehľadal, tak neviem.
@MCZ (20.03.2012 10:37): Sú v nápovede vypísané aj tie skratky s CTRL? Ešte som to tam nehľadal, tak neviem.
@Jumas (20.03.2012 10:54): Zkusím na tom ještě zapracovat, IE žel zůstává tak trochu unikátní případ.
@MCZ (20.03.2012 10:37): V Chromu mi to funguje, ale v IE 9 ne. A taky se v IE jakýkoli odkaz umisťuje na začátek textu a ne tam, kde je zrovna kurzor.
@montana (20.03.2012 10:44): ...taky šlo o funkci, která se používala tak v 1 % případů a zbytečně nafukovala uživatelské rozhraní. Nemluvě o tom, že je nový způsob rychlejší :-) .
Jo, uz to vidim, diky.
Na tom je vcelku videt, ze minuly zpusob byl prehlednejsi a clovek okamzite vedel.
Na tom je vcelku videt, ze minuly zpusob byl prehlednejsi a clovek okamzite vedel.
@montana (20.03.2012 10:29): Nějak si nerozumíme. Když chceš napsat v diskuzi, třeba Raymana, a chceš aby odkazoval, tak napíšeš "Raymana" označíš, Raymana bude zvýrazněné a dáš "Vytvořit odkaz na hru" objeví se okno, kde bude napsané "Raymana" v něm si najdeš na jakého Raymana chceš odkazovat a vznikne "url="h801"]Raymana[/url" na začátku i na konci samo hranatá závorka.
@montana (20.03.2012 10:29): ty jsi ten, který to pořád nechápe, Virus to píše dobře. Nejprve napíšeš text, pak vybereš jeho část, ze které budeš chtít vytvořit odkaz a až pak klepneš (např.) na Hra (nebo zmáčkneš Ctrl+2).
Postup je uvedený i v nápovědě.
Postup je uvedený i v nápovědě.
Chapes, ze kdyz das "Vytvorit odkaz na hru", tak ti da odkaz [ url ]h801[ /url ] ?
Na stare DH jsi si mohl vybrat jaky ten odkaz bude mit nazev. Tady se proste vlozi cely nazev hry.
Ty tu stale mluvis o klasickym odkazu, kdy si musim na DH tu hru vyhledat a zkopirovat odkaz.
Na stare DH jsi si mohl vybrat jaky ten odkaz bude mit nazev. Tady se proste vlozi cely nazev hry.
Ty tu stale mluvis o klasickym odkazu, kdy si musim na DH tu hru vyhledat a zkopirovat odkaz.
@montana (20.03.2012 10:00): To funguje stejně. Raymana, jen před odkazem to jméno napíšeš a označíš.
To je normalni odkaz. Myslim odkaz na hru.
@montana (20.03.2012 09:50): Ale jde, jen to funguje trochu jinak a dle mého je to jednoduší, jen si na to zvyknout. Postup: první napíšeš slovo, které chceš mít v odkazu, pak jej označíš a dáš odkaz, vložíš odkaz a hotovo. Snad je to srozumitelné.
Proč už vlastně nejde při zvolení odkazu na hru z databáze vybrat text odkazu? Abych místo "Rayman" mohl dát "Raymana".
@Jumas (19.03.2012 15:51): Mám to v plánu v nějakém delším časovém horizontu. Zrovna v té diskuzi je to trochu (hodně) problém; víceméně je to všude, kde to bylo snadné dát :-). Ve 2.1 to bude i v herní knihovničce.
Nedávno jsem zjistil, že se např. u mých komentářů, nebo na stránce uživatelé při scrollování posouvá počet (komentářů, uživatelů) jakoby v další liště. Je to určitě užitečná funkce, protože když chci kliknout na další a nechci klikat na zobrazit další, nemusím scrollovat nahoru. Kdyby to fungovalo i v diskuzích nebo i jinde, vůbec bych se nezlobil.
EDIT: Funguje to i u her a vývojářů.
EDIT: Funguje to i u her a vývojářů.
Někdo jste tu zmiňoval mobilní verzi. Jak se k ní dostanu? V symbianový Opeře Mini mi to nahodí plnou a notně zpřeházenou.
@Danny (18.03.2012 17:22): OK, díky za info :)
@MartinezZ (18.03.2012 14:13): Ne. ViRusův způsob je ten správný. Kdybys to udělal tak jak říkáš ty, ve skutečnosti by lidi hodnotili půdovní hru + datadisk, protože základní hra by byla příliš velkou částí toho celku. V minulosti se proto rozhodlo, že se tyto Gold, GotY, Anniversary atd. edice budou pouze zmiňovat v popisku hry. Od spuštění nové verze webu máš ale i možnost (tedy až dosáhneš 100 DH bodů) přidávat informace o edicích např. do zajímavostí (nebo odkazů).