nevím, zda to tu už padlo nebo ne... při prohlížení profilů by se po kliknutí na určitý žánr uživatelem hodnocených her v kruhovém grafu mohl prohlížeč přepnout do seznamu jeho her s vyselektovaným herním obsahem, člověk by tak rychleji získal přehled o tom, jaké konkrétní hry daného žánru hrál
Návrhy na nové funkce
@konvice (08.06.2012 18:47): s Hardwarem dobrý nápad, jsem pro
koukám že mě někdo předběhl :D
taky jsem chtěl dát návrh ohledně diskuzí, taky mi to takhle připadá nevyhovující, nepřehledné atd.
taky bych byl pro nová témata, či jestli by se adminace(vytváření témat) nešlo přenést na uživatele atd. třeba u hardwaru bych zcela jistě uvítal členěný na komponenty a stejně tak v případě poradny, at prostě kdo má problém s grafárnou nenaruší vlákno kde se celou dobu třeba řeší formátování disku atd.
A JSEM PRO RETRO taky :D
taky jsem chtěl dát návrh ohledně diskuzí, taky mi to takhle připadá nevyhovující, nepřehledné atd.
taky bych byl pro nová témata, či jestli by se adminace(vytváření témat) nešlo přenést na uživatele atd. třeba u hardwaru bych zcela jistě uvítal členěný na komponenty a stejně tak v případě poradny, at prostě kdo má problém s grafárnou nenaruší vlákno kde se celou dobu třeba řeší formátování disku atd.
A JSEM PRO RETRO taky :D
Kompromis by mohl být ve stylu diskuzí na zive.cz
Jedno vlákno, reakce se kaskádují pod příspěvek, na který reagují, ale defaultně jsou skryté a čtenář si reakce rozbalí, když chce.
Jedno vlákno, reakce se kaskádují pod příspěvek, na který reagují, ale defaultně jsou skryté a čtenář si reakce rozbalí, když chce.
@hellhouse99 (06.06.2012 18:35): Jo, to chápu. Ale teď se všechno týká E3, takže klid ;)
@Walome (06.06.2012 17:47): jen jsem chtěl naznačit, že se to nakupí a kolikrát se mi nechce pídit co se píše, kdyby byla diskuze rozdělena do kategorií, tak by si vyhledal své, minimálně jsem pro rozšíření o diskuzi třeba Retro, herní novinky. Já třeba nnejnovější hry zas tak nesleduju. Ale nechci tu spamovat, když se o dalších rubrik diskuze nemluví (nepočítá se s tím).
@hellhouse99 (06.06.2012 17:32): "půl dne" - opravdu? Dneska to tu zas tak nežije, včéra to bylo podle mě zasekanější.
@Say (05.06.2012 19:20): což je obrovská škoda, nejsem tu půl dne a "o všem a zároveň o ničem" 146 nepřečtených.. děs
@Aaron_Hill (05.06.2012 19:16): Na nová témata to tu moc nevypadá...
Co takhle diskuzní sekce "Retro"? Asi není moc magorů jako já, ale zajímám se o dost víc o to, co už bylo, než o to, co je a bude (v oblasti softwaru - hardwaru, samozřejmě). Alespoň bych se nemusel furt cpát do ostatních témat :P
@MCZ (05.06.2012 11:04): Děkuji uctivě.
@Walome (04.06.2012 16:10): patří to mezi plánované featury.
@MCZ (03.06.2012 14:16): No tak, take it easy, man!
A šlo by nějak nastavit sledování studií? To by řešilo veškeré naše problémy posledních dní.
Nebijte mě, jestli už se tu někdy psalo proč to nejde.
Nebijte mě, jestli už se tu někdy psalo proč to nejde.
@Longin (03.06.2012 22:07): Neřekl bych, že je tam bordel. Ty diskuze u těch her nebývajů tak předimenzované, že by sa v nich nedalo debatovat o jejich nástupcoch. Mně by sa spíš lůbil thread všeobecně o hrách. Pravidla pro přidávání her sů podle mňa dobré takové jaké sů.
hm... predem vlozena hra, v den kdy ma nastavene datum vydani si system rekne o potvrzeni/opraveni/vymazani jejiho profilu, jinak ji do x dni vymaze z db. + nejake jasne designove rozliseni her, ktere teprv cekaji na tohle potvrzeni a her, kterym prave hrozi vymazani.
Návrh: Já bych upravil pravidla na přidávání chystaných her, které opravdu na 100% vy(ý)jdou. Pak je jenom bordel v diskuzích (v Mass effect 2 před vydáním trojky, teď Hitman Absolution atd však někteří moc dobře ví). Členové DH pak mají možnost diskutovat o hře v jejím profilu + přidávat trailery a dalších věcech nemluvě.
Kdo nesouhlasí, tak je pozér nad inovacema :-P (fuj to jsem si otevřel hubu).
Kdo nesouhlasí, tak je pozér nad inovacema :-P (fuj to jsem si otevřel hubu).
Nejsem admin (v teoretickém ani technickém slovasmyslu), takže se k tomu můžu sotva vyjádřit, osobně jsem spíše proti; jsou to přesně ty stoky. Navíc jak zaznělo, vývojáře nejde sledovat, takže to "vyřešíme" prostě tím, že přidáme diskuze ještě jinam? To je přesně ten způsob řešení problémů, jaký nesnáším - sice rychlý, ale bezkoncepční. Takhle bych to já nedělal, ale ještě jednou - já o tom stejně nerozhoduju. Že by byla potřeba samostatného tématu ke konzolím jsem si popravdě nevšiml.
Nevydané hry jsou vyřešené, resp. měly být už dávno. Přidal bych jen dříve zmíněný Bazar, třeba pod Srazy.
BTW po takto znějících příspěvcích "MCZ nebo Memphis si večer sednou, vypíšou prázdnou kolonku, potvrdí a nám se tu objeví nová témata a budeme všichni šťastni až do smrti." se člověku moc odpovídat ani nechce.
Nevydané hry jsou vyřešené, resp. měly být už dávno. Přidal bych jen dříve zmíněný Bazar, třeba pod Srazy.
BTW po takto znějících příspěvcích "MCZ nebo Memphis si večer sednou, vypíšou prázdnou kolonku, potvrdí a nám se tu objeví nová témata a budeme všichni šťastni až do smrti." se člověku moc odpovídat ani nechce.
Ale už to není vtipné... Chtělo by to nějaké vyjádření od adminů.
@M.a.t.t. (02.06.2012 23:20): XDXD Několikrát, například včera...:)
Nakoľko sa to tu už preberalo...
Aký by bol problém založiť diskusiu Všeobecne o hrách s podtémami o plánovaných hrách? Neskôr ak tá hra naozaj výjde, konkrétna diskusia sa presunie do diskusie k profilu hry a zvyšok sa môže časom zmazať. Takto sa uživatelia musia o konkrétnych očakávaných hrách baviť v diskusiách ich predchodcov, ak vôbec nejakí sú.
Aký by bol problém založiť diskusiu Všeobecne o hrách s podtémami o plánovaných hrách? Neskôr ak tá hra naozaj výjde, konkrétna diskusia sa presunie do diskusie k profilu hry a zvyšok sa môže časom zmazať. Takto sa uživatelia musia o konkrétnych očakávaných hrách baviť v diskusiách ich predchodcov, ak vôbec nejakí sú.
Uvítal by som v úprave profilu funkciu "úprava v grafickém editoru"...
@Drolin (02.06.2012 11:35): IMHO to cetlo hodne lidi. Kdyz Papik odesel ze Score a vratil se Andrew (to me tehdy uplne rozzarilo den:0), tak se hned v prvnim uvodniku zminil, ze predevsim zkrati tu nekonecnou radu techboxu a softboxu, protoze Score je casopis o hrach. Z 20 stran to krouhl na 2 a odezva byla spis negativni.
Pokud nahodou psali o nejaky mysi, tak jsem se na to podival i ja. Pochopil bych, ze obcas napisou o grafickych kartach (ktery mi jinak byly odjakziva uplne u prdele), ale tiskarny apod. blbosti, to bych na miste sefredaktora odmital.
@Indian (02.06.2012 11:45): Mas jeste mys s kulickou?:0) Jestli chces, tak se mi jedna funkcni jeste nekde povaluje, tak ti ji muzu dat.:0)
Pokud nahodou psali o nejaky mysi, tak jsem se na to podival i ja. Pochopil bych, ze obcas napisou o grafickych kartach (ktery mi jinak byly odjakziva uplne u prdele), ale tiskarny apod. blbosti, to bych na miste sefredaktora odmital.
@Indian (02.06.2012 11:45): Mas jeste mys s kulickou?:0) Jestli chces, tak se mi jedna funkcni jeste nekde povaluje, tak ti ji muzu dat.:0)
Nasrat na všechny herní klávesnice a myši, koho to sakra zajímá?! Já si vystačil vždycky s obyčejnou klávesnicí a myší :-) To je ten pravej oldschool.
@Drolin (02.06.2012 11:35): A to já HW četl skoro jako první věc.
@90210 (02.06.2012 11:29): Přesně, několistránkové rozbory procesorů nebo myší atd., četl to vůbec někdo? :) Nahradit to více strany pro dopisy nebo charty jak se ve světě prodávají hry by bylo užitečnější.
Ja bych zavedl uplne novou podskupinu diskuznich temat, nazvanou originalne "Hry", venovanou jednotlivym zanrum, pripadne konzolim apod. Uz jsem to tu ostatne psal.:0)
@Drolin (01.06.2012 20:07): Me v tech casacich nejvic vadil prepalenej techbox, ve Score to bylo za Papika, pozdeji napr. v Lvlu, kdyz tam prestoupil Rybka. HW me byl vzdycky absolutne sumak, cist jsem si o nem fakt nepotreboval. Zvlast ne ruzny testy tiskaren apod.
@Drolin (01.06.2012 20:07): Me v tech casacich nejvic vadil prepalenej techbox, ve Score to bylo za Papika, pozdeji napr. v Lvlu, kdyz tam prestoupil Rybka. HW me byl vzdycky absolutne sumak, cist jsem si o nem fakt nepotreboval. Zvlast ne ruzny testy tiskaren apod.
@Drolin (01.06.2012 22:40): To taky nevím, já se na kulturu vždycky těšil a konzole mi byly šumák. A hlavně dneska je to všem úplně fuk.
@Walome (01.06.2012 22:32): Jj, zajímalo by mě, zda ti daní chtěli tedy více stránek o sw/hw nebo stejně zbytečných preview.
@Drolin (01.06.2012 20:07): vyrazeni kultury a sekce konzoli :)
@Hrdlodus (01.06.2012 19:53): To mi připomíná ty časté dopisy do Score/Levelu o vyřazení kultury :). O to vtipnější je vyřazovat něco na webu, kde na rozdíl od časopisů o místo nouze není.
@Sinister (01.06.2012 15:00): Já bych třeba oželel Kulturu, Software i Sport. Toto je herní web. Tato témata patří do O všem a zároveň o ničem. Zbylá vlákna v sekci Různé také nečtu, ale své místo zde mají.
@Say (01.06.2012 15:25): hurájupí
Řešíte tu nerealizovatelné kraviny...
MCZ nebo Memphis si večer sednou, vypíšou prázdnou kolonku, potvrdí a nám se tu objeví nová témata a budeme všichni šťastni až do smrti.
MCZ nebo Memphis si večer sednou, vypíšou prázdnou kolonku, potvrdí a nám se tu objeví nová témata a budeme všichni šťastni až do smrti.
@NateLogan (01.06.2012 15:09): Tak alespoň novou odnož diskuzí - Chystané hry, kde bylo možné zakládat (se schválením) diskuze o konkrétních chystaných hrách. U takových diskuzí by mělo být jednoduché nastavit, že po určitém počtu dní bez příspěvku se diskuze sama smaže (respektive archivuje).
Tenhle koncept vyústí v mraky nevyplněných, případně špatně vyplněných (neaktuální data) profilů her. Zkuste se podívat na nějakou zapadlou hru třeba na Gamespy, spousta i roky starých her má neúplné informace s datem vydání "TBA" (bude oznámeno).
Tohle na DH neprojde (ve hře je pouze možnost přidat AAA hry s daným datem vydání, takových her ale moc není). A ze stejného důvodu to také není třeba na mobygames.
Tohle na DH neprojde (ve hře je pouze možnost přidat AAA hry s daným datem vydání, takových her ale moc není). A ze stejného důvodu to také není třeba na mobygames.
@Hrdlodus (01.06.2012 14:52): Ergo se nabízí otázka - je nutná další taková stoka? Když budou všude stoky, bude to tady smrdět všechno sračkama...
Chci říct, že je určitě super mít místo k diskusi 'o všem a zároveň o ničem', ale o hrách bych chtěl diskutovat v jejich profilu. Ono diskutovat případně v 'o hrách všeobecně' třeba o Cyberpunku, když čtyři lidi nad mým příspěvkem řeší v pěti stovkách příspěvků sestavy ve Fifě, to není to pravý ořechový.
Chci říct, že je určitě super mít místo k diskusi 'o všem a zároveň o ničem', ale o hrách bych chtěl diskutovat v jejich profilu. Ono diskutovat případně v 'o hrách všeobecně' třeba o Cyberpunku, když čtyři lidi nad mým příspěvkem řeší v pěti stovkách příspěvků sestavy ve Fifě, to není to pravý ořechový.
@Sinister (01.06.2012 14:23): A co jiného než odpadní stoka je "O všem a zároveň o ničem"?
Ty předpokládané hry nejsou špatné. Jen budou zajímavé situace typu Duke Nukem Forever.
Ty předpokládané hry nejsou špatné. Jen budou zajímavé situace typu Duke Nukem Forever.
USER47 má pravdu. Šablona z čsfd zdá se mi býti funkční. A má to smysl. Téma 'obecně o hrách' se stane zákonitě velmi brzy odpadní stokou o miliardě příspěvků bez smysluplné možnosti cokoli dohledat. A když hra nevyjde, tak přece stačí napsat 'ZRUŠENO' přes obrázek hry.
Rovněž informace autoři postupně doplňují v průběhu vývoje, takže přece není problém je přidat. Žánr je znám z drtivé většiny předem.
Rovněž informace autoři postupně doplňují v průběhu vývoje, takže přece není problém je přidat. Žánr je znám z drtivé většiny předem.
@USER47 (01.06.2012 13:37): To nejde zpětně vyhledávat pořádně ani v ostatních vláknech. Ale vlákno obecně o hrách chybí z důvodu ne psaní o konkrétních hrách, ale právě obecně o nich. Kde bych se měl zeptat třeba na to, na jakou obtížnost kdo hraje hry?
Taky dobrá možnost.
@USER47 (01.06.2012 13:51): Neni, na csfd jsou obden novinky z oblasti filmu, to tu není :-D A na csfd je debilní reklama přes celej obraz, to tu taky není.
Ale jo, chápu. Určitě jsem pro. Spíš si myslím, že si VIP ulehčují práci - a já je cháou - je lehčí zjistit existenci hry, která vyšla, než hry, která možná někdy vyjde. Jako třeba to Vávrovo RPG :-D
Ale jo, chápu. Určitě jsem pro. Spíš si myslím, že si VIP ulehčují práci - a já je cháou - je lehčí zjistit existenci hry, která vyšla, než hry, která možná někdy vyjde. Jako třeba to Vávrovo RPG :-D
Příměr k csfd proto, aby bylo znát, že nenavrhuju nějakou fundamentálně nefunkční věc:). Navíc tohle v podstatě je herní csfd:).
@USER47 (01.06.2012 13:46): "V podstatě nenavrhuju nic jinýho než co v pohodě funguje na CSFD." Proč pořád příměry k csfd? Nemusí to tady být na chlup stejné.
I když s podstatou souhlasím.
I když s podstatou souhlasím.
Info se dá doplňovat za chodu, na začátek by stačil žánr + základní info, což jsou věci známý od vydání. Posupně by se upravoval popis, dodávaly trailery či sekundární žánry. Kdyby hra nevyšla, tak by se to buď smazalo, nebo by se to prostě nechalo bejt s informací, že je hra mrtvá. Ono těch nikdy nevydanejch projektů hodnejch diskuze zas tak moc není. V podstatě nenavrhuju nic jinýho než co v pohodě funguje na CSFD.
@Say (01.06.2012 13:38): A problémom je aj to, že nie vždy výjdu.
@USER47 (01.06.2012 13:37): Jenže nevydané hry ještě nemají podrobné info, pod kterými se v databázi řadí. A nebo se minimálně hodně hýbou.
Imho by stačilo povolit přidávání ještě nevyšlejch her a diskutovat přímo u nich...s hodnocením zakázaným do vydání. Pokud přibude jeden diskuzní thread typu "obecně o hrách", tak se tam bude motat všechno dohromady a nic nepůjde zpětně dohledat.
Prý se lidi bouří a chtějí místnost "Všeobecně o hrách" nebo "Ještě nevydané hry"... Přidávám se k bouři!