Jistě, PvP není žánr, bezesporu, ale když je ve hře kladen stejný důraz na letectvo, pozemní a námořní jednotky, tak je prostě tento typ hry znevýhodněn oproti ryze tankovým a nebo leteckým simulátorům, ryze strategickým hrám.
Nevím, jestli si někdo dovede představit strategickou hru, skutečně existující už skoro 8 let, kde má jeden člověk na každé válčící straně pár podřízených, ti mají další podřízené, jejich podřízení už velí konkrétním typům armád a mají zase podřízené a jestli už jsem na 6 úrovni, tak tam pod nimi jsou teprve velitele squadů o počtu 20, 50 nebo 200 lidí. Prostě RTS kdy neklikáte myší, ale velíte přímo lidem tak, že jím nastíníte na různé úrovni strategické záměry a oni je pak systémem padajícího exkrementu propagují dolů, kde probíha bitva ve stylu FPS na rozloze 120 000 km čtverečních v měřítku 1:2
2 MCZ
Dát tam "obecné" nepřipadá v úvahu, obzvlášť v případě, pokud jde o jeden z nejlepších tankových simulátorů co znám, neboť se počítá každá střěla jednotlivě - damage model prostě nemá hitpointy. Do tanku, který neprorazíte z 500 metrů můžete vystřílet stovky nábojů a nic, ovšem stačí aby se natočil z boku kde má panciř o 10mm slabší a hoří hned.
"Historický" je pak také velmi důležitý faktor, WWIIOL prostě nemá vymyšlený svět nebo vymyšlenou fyziku jako "Planetside", h70 a "Project Visitor", fyzika je srovnávána se skutečnými balistickými testy každých konkrétních zbraní, tanky mají historickou tloušťku předku, boku ,zadku, vršku a spodku věže, mají správnou tloušťku velitelské kupole a vrchních dvířek, horní a spodní poloviny předku korby, horní a spodní polovi ...
Ať se podávám kam se podívám, tak by se všude hodil nějaký schopný člověk s vyšší úrovní oprávnění, který by mohl rozšířit řánr nad rámec běžných uživatelských pravomocí. Výše zmíněné tedy berte jako téma k zamyšlení, nikoliv k diskusi, protože se žánry ve hrách čím dál více překrývají a už to zřejmě nebude jinak.