Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Návrhy na nové funkce

Před odesláním vlastního návrhu si prosím přečtěte seznam plánovaných funkcí a rozšíření.
Mně se zase nelíbí krátké komentáře, takže jsem pro zavedení omezení minimálního počtu 1500 znaků. Bože to je blbost.
Ty hloupý, nejde o počet písmenek, jde o to, že recenze je (pokud možno) objektivní kritika nějakého díla, komentář je čistě jen subjektivní názor jedince, který nemusí být objektivní ani trochu když nechce.
Já vím, že nenutí, šak to taky nečtu. Ale jak má člověk zjistit o čem to je, když se mu nechcou číst dvacetistránkový recenze?:)
Apelovat můžeš, ale omezovat délku je podle mě blbost, když to nemusíš číst. Já se někdy bavím i u delších komentářů, když jsou dobře napsány a někdy mě nudí čtení i krátkého komentáře.

Když už, tak by se možná mohlo zavést, že by byl filtr, kde by si člověk mohl uvést, kolik chce max. počet úhozů a podle toho by se mu zobrazovaly komentáře.

Omezování je ale podle mě blbost.
Nojo, asi třeba spíš apelovat na lidi, aby nepsali komentáře o ničem přes 5 obrazovek.
Dunemaster: Tohle je podle mě zbytečnost. Na co vůbec si to schovávat? Spíš by se hodilo automatické mazání konceptu po odeslání návrhu :)
Pro omezení délky nejsem, ale byl bych pro už několikrát navrhovanou funkci, kdy by byla vidět jen část komentáře (navrhoval bych cca 20 řádků) a celý by se zobrazoval až po rozkliknutí.

UserVoices
xxxfucker: Hovadina. Mám taky radši kratší komentáře ale omezovat délku je blbost
Pomalu přemýšlím, že by byl dobrý nápad omezit délku komentáře. Kdo má třeba u takovýho Saboteura ty šílené blitky číst?
Neviem či už niekto navrhoval takú funkciu, ale v celkovom zozname hier, nebolo by okrem chronologického usporiadania podľa pridania do databázy, možno zobrazovať hry chronologicky aj podľa dátumu vydania?
Dokud Pivo nedostane ban, nebo nezahyne tragickou smrtí, tak tu od něho prostě pokoj mít nebudete - musíte se s toutou ohavností smířit. Ale je pravda, že až na ty jeho sem tam "zbytečné výstřeli do vzduchu" se docela zklidnil.
Pivo - nejde jen o Dead Space, už mě tvoje posty unavujou docela dlouho.Jasně číst je nemusím, ale ono je fakt na pytel pokaždý kouknout do diskuze kde jsou nový posty a vidět zase tebe.Ale jinak proti tobě nic nemám a když tě třeba ostatní chtějí nebo je tvoje posty baví, nebo si s tebou chtěj kecat, all power to them, proto bych chtěl ten noninvazivní ignorelist místo banu.
Většinou reaguju k samotným hrám a napíšu na ně nějaké názor. Jestli tomu někdo nerozumí a nic mu to neříká, tak je to Dae...ehm jeho problém :-)
Paul: Pokud to tu zahlcuje hromadou nic neříkajících postů, což na to zdá se narážíš, pak mi ten ban férový přijde.
Raz si člověk udělá srandu z Dead spacu a už by chtěl ignor :-)

EDIT: Ale stejně máš upozornění, že jsem psal. Takže to nemusíš číst, já v tom problém nevidím. Nebo je to tak těžké přehlédnout, či máš takové nutkání: Jéé Pivo, hned se na to vrhnu, s chutí si to přečtu a pak sem napíšu, že chci ignor :-)
Karasman - kdyby někdo odpovídal na něco co nevidím, tak by mi došlo že se jedná o odpovědi ignorovanému.A ty by mi vidět nevadilo.Ale schovat ten milion pivovo postů by mi zlepšilo uživatelskou zkušenost z používání databáze hrozně moc.

Daemon - bordel is in the eye of the beholder, mě to třeba vadí ale jinejm ne, takže vyhození aka ban asi moc férový řešení není.

Já nevím jak moc náročný by to bylo naprogramovat.Pokud hodně tak jasně, jsou asi důležitější věci.
Já teda vůbec nechápu smysl ignore listu. Přece když někdo dělá bordel, nebudeš zavírat oči, prostě ho vyhodíš.
Danny: Stejný problém. Ukáže ti to v upozornění třeba dvojku místo trojky, aby sis přečet dvě reakce na třetí příspěvek, na který tě to neupozornilo...
No ale kdyby ignore list fungoval tak, že by jen neupozorňoval na příspěvky daného uživatele ve sledovaných hrách, tak by to zas takový problém být nemusel. Ale tak či tak bych to označil za VERY LOW PRIORITY :-)
Ignore list je kravina, už jsme to řešili. Přece si neschováš příspěvky od jednoho uživatele, abys pak viděl reakce od ostatních lidí na něco, o čem nemáš ani tušení, protože se ti to nezobrazí.
Vždyť by tě nikdo nenutil to používat? Jak můžeš bejt proti něčemu co tě nijak neovlivní?
Určitě to tu už bylo, ale...nešlo by co nejrychleji udělat ignore list? Aby se Pivovo posty vůbec nikde nezobrazovaly?
montana: No když to hodnocení změníš a zůstalo by tam staré datum, tak to asi není datum, kdy jsi dané hodnocení dal a proto by to byl špatný údaj (datum).
Vadi mi na tom to, ze chci mit ten puvodni cas, kdy sem hodnotil. Zadny logicky vysvetleni k tomu nemam :)

Danny: O jakym chybnym udaji mluvis? :)
montana: Protože poprvé jsi uvedl jiné hodnocení. Nechápu proč by tam jako měl být chybný údaj.
montana: Samozřejmě by to šlo, otázka je, zda by to tak bylo správně/logicky. Co ti na tom konkrétně vadí?
Bylo by mozne, jak uz tu kdysi davno nekdo navrhoval, aby se nemenilo datum hodnoceni po tom, co svoje hodnoceni zmenim?
Kdyz sem treba hodnotil hru pred pul rokem a ted chci dat vetsi, tak se to da jako ze sem to hodnotil az ted. Proc si system nepamatuje, kdy sem hodnotil poprve? :)
Dříve mi návrh přidání Quake Live admini zamítli, prý kvůli tomu, že se rozhodli nepřidábrowserové hry. Co potom ale dělá v databázi Battlefield Heroes? To mi teda vysvětlete...
Bylo to pri navsteve doktora bo jsem se jim zdal nejaky zeleny :) Ale bezne mam cca 140/80. Tech 210/120 bylo vysledkem rady ovlivnujicich faktoru, nicmene zadna hra mezi nima nebyla :)
Pivo: On totiž Pipboy neřekl, že to bylo při hraní Dead Space. :-) Ale nutno uznat, že hodnota je to slušná. :-) Já byl zrovna na přeměření tlaku minulý týden a těch 130/90 je prý ukázková hodnota, takže teď si to můžeš porovnat, v jakém byl Pipboy stresu. :-)
Já se přesně moc v tlaku nevyznám a nejsem doktor, ale není to na tvůj věk nějak moc? :-D
Pivo: Kdyby nešlo mimo tebe, tak to víš, stačí jedno nebo dvě kliknutí.

Udělalo se toho (teď se nebavím o UserVoice) poměrně dost (osobně stabilizaci schvalování návrhů považuju za velký krok vpřed), ale šlo o na výstupu neviditelné funkce a opravy. Osobně si každé uvedení nové funkce užívám a těším se na ohlasy - avšak je škoda, že správa takového systému jako je DH není jen o nich. Řekl bych, že i když za poslední více jak půlrok nepřibyla žádná velká funkce, DH je i přesto o hodně dál.

Nicméně je mi jasné, že jako uživatele mě tohle vůbec nemusí zajímat a chci vidět něco nového a užitečného/zabavujícího na první pohled. Proto je teď čas se zaměřit zase na tohle a do konce roku se určitě pár věcí dočkáte.

Snad se mi to podařilo aspoň trochu objasnit a nebude tu vznikat nějaká panika. Dh je pořád moje srdeční záležitost a chci ji mít co nejlepší.