Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Návrhy na nové funkce

Před odesláním vlastního návrhu si prosím přečtěte seznam plánovaných funkcí a rozšíření.
Garion: lenže komentár, ktorý má mínuska nemusí byť automaticky zlý a ten čo má pluska automaticky dobrý.
Chuck: Vsak at se udela treba nejakej popis, k cemu by plusko melo slouzit, a jestli se tim nekdo nebude ridit, tak asi jeho problem (to je to same jako s hodnotici skalou 0-100 a 50-100 a dalsimi diskuzemi).
Garion: Je to diskriminující potlačování práv a svobod občanů!....Ba ne. Špatné to není, jen bych tam viděl určité riziko v tom, že plusko automaticky nemusí znamenat kvalitu napsaného komentáře, ale třeba, jak už jsme to tu rozebírali, jen vyjádření souhlasu, tudíž pro nováčky by to mohlo ztratit ten význam, o který Ti šlo.
Co takhle zavest oznacovani komentaru, ktere maji vice nez x plusek ci minusek? Treba zabarvenim ramu komentare (tedy horniho pruhu s datem, plusky atd a bocniho pruhu s ikonou) do cervena/zelena dle plusek minusek. Aby bylo i pro noveho uzivatele jasne videt, ze tenhle komentar je slusny a tamten zase brak.
Sice mi do toho nic není, ale napadlo mne, zda by se nedala udělat kolonka při odesílání nového návrhu do db, do které by uživatel dal odkazy na použité zdroje. To by mohlo schvalovačům ušetřit práci při hledání informací.
Garion: 18.08.2010 11:13:24: uff, tak to jo... necetl jsem to uplne cele, pouze tu cast okolo snippetu...
derhaa: Mam dojem, ze neni treba.

In addition to providing some background on the capabilities of the YouTube Data API, this document provides examples for interacting with the API using the PHP client library. You can download the client library as a standalone release (distributed by Zend) or as part of the Zend Framework.

Z tohohle mi vyplyva, ze si staci jen stahnout knihovnu.
Paul von Talaczek: Nedivil bych se, kdyby to umoznovala Picasa, ale to uz ted hledat nebudu, nejdriv videa, o screenshoty se budu zajimat az potom :D
Fajn, pak podobným stylem ještě založíme tu galerii screenshotů a co nám bude zbývat? Už jen nějaké to vlastní DH vývojářské studio, produkční a distribuční společnost a ještě si to všechno sami zahrajem, zrecenzujem a zkritizujem :-)
GArion: Jop, tak to podporuje a asi by to nebylo až tak těžké integrovat přímo do DH, ale práce to bude asi velká.
NateLogan: Neni problem udelat desktopovou aplikaci, kterou by si kazdy, kdo by chtel nahravat, z DH stahnul. Tedy samozrejme v pripade, ze ten uploadov na YT probiha nejak rozumne, jeste jsem ho nevidel, takze nevim, jestli to nemaji udelano nejakou silenosti.

EDIT: Tak koukam, ze je to nejakym osklivym JS, to neni dobre :( Na druhou stranu by to nejak melo jit, nasel jsem nejaky 3rd party standalone aplikace, ktery prohlasujou, ze to umej.

Danny: Snad nikdy jsem neslysel, ze by nekomu smazali ucet za to, ze uploadnul nejake video, ktere porusovalo prava. Video na pozadani vlastniku prav proste smazou a hotovo.
Až na tu drobnost, že upload trailerů nic neporušuje a upload gameplay videí také ne, pač jde jen o část celého díla a to je povoleno (jako ukázka/recenze atp.). Bohužel to tak na YT nefunguje, ale nemyslím si, že by mazali rovnou celý účet.

Spíš bych jako problém viděl ten upload - pokud vím, tak YT nemá nějaké API podporující externí upload a používat server DH jako prostředníka mi přijde nepraktické vzhledem k hloubce Memphisovi kapsy :)
Garion: No já to za dobrý nápad nepovažuju. Protože při tom kvantu videí, které by se uploadovaly, by se dříve nebo později vyskytly videa, která by porušovala autorská práva, stejně jako se to stává u videí, co dáváte do schvalování. Jenže tentokrát by byl asi zabanován celý účet a to by mohlo znamenat rovnou desítky až stovky videí.
Co takhle zalozit na YouTube DH ucet/kanal a tady na webu udelat formular pro vzdaleny upload videi? Jsem si jist, ze spousta lidi tady by poskytla vlastni gameplaye a intra (trailery se, pokud vim, muzou volne reuploadovat).

Nejenze by se snizila umrtnost videi u her (nepredpokladam, ze bychom my neco mazali), ale zvysila by se take prestiz DH obecne (protoze by bylo na YT za chvili docela dost videt, obzvlast, pokud bychom nahravali gameplaye nejakym zpusobem zajimave, coz si myslim, ze je v moznostech spousty zdejsich uzivatelu).
Rekl bych, ze by se hodilo v nastaveni uzivatele moznost zaskrtnout, zda se maji zobrazovat (alespon v te liste s obaly na hlavni strance) ty jeste nevydane hry. Treba me to zacina tak trochu mast a kontrolovat u kazde hry datum vydani se mi nechce.
To by asi také nebylo od věci. Nedávno jsem to tu řešil u dvou uživatelů, kterým jsem nemohl napsat z důvodu velkého počtu vzájemných zpráv. Vyřešené to sice díky MCZ je, ale určitě by bylo méně pracné, kdybych minimálně třetinu zpráv mohl smazat.
No vida, vy se tady bavíte o smazání účtu samotným uživatelem, a já bych výskal radostí kdybych si mohl sám mazat zprávy v poště...
NateLogan: Dobrovolné smazání svého vlastního účtu, které provede sám uživatel účtu, zavání komunistickou cenzurou? To je trošku mimózní, ne? Navíc ten, kdo se rozhodně účet smazat, to přece nedělá kvůli obavám z osobních dat, ale proto, že s těmi stránkami nechce mít nic společného. Je na tom pořád něco nepochopitelného??
O.K., odpískejme to, já na tom tak tvrdošíjně netrvám a teď už vůbec ne, protože mě některé podivné argumentace docela ubíjejí.
Tos mi připomněl... Tím bych chtěl poděkovat Memphisovi, že problém zdárně vyřešil (byl-li to on). Errorvá tabulka u mě už dlouho nebyla.
Docela jsem mě navedly na otázku, před několika dny/týdny...tu byl problém se zatížením serveru. Co bylo příčinou? Je jasné, že náštěvnost aktivních uživatelů DH, nikoli... jaká je cca náštěvnost anonymous za den?
Smazání jako takové nebude problém (hodnocení, diskuze, komentáře), editace her/vývojářů by se eventuálně mohli přesunout pod anonymní účet či účet admina...

Nicméně toto není facebook ani nic podobného, žádné osobní fotky či citlivé informace zde nejsou, proto snaha o smazání vlastního účtu silně zavání komunistickou cenzurou (ač vlastního obsahu) a nemá moc smysl. Když opouštím nějakou oblast, tak zpravidla za sebou nezametám veškeré důkazy o mé přítomnosti (hackeři, agenti, či jiní škůdci si cestu najdou :D).

Jediné, co by připadalo v úvahu, je případné zavedení práv přístupu k mým datům (hodnocení, komentáře). To je ale věc platná až u velkých databází a samozřejmě neplatí na diskuzní příspěvky a editace databáze, tady by to ale bylo spíše na škodu.
Chuck: No bud dotycnemu budes zlozito mazat vsetky komentare a prispevky (a narusis kontinuitu vsetkych reakcii nanho + je to zaroven sakramentsky zlozite na implementaciu, lebo tam je kopec hodnoteni atd), alebo ho proste nastavis ako neaktivneho (co sa spominalo nizsie), co ale nema ziadny realny dopad - ludia sa mazu kvoli tomu aby zmazali vsetok svoj vyprodukovany obsah, nie kvoli tomu aby sa niekde nezobrazoval ich nick (s tym, ze ostatne veci ano)
Proste to nie je dvakrat realne.
Chuck: ja tvuj zamer chapu ;-) Ale souvisi to s diskuzi, kt. vedou s Garion.

Garion: Mas pravdu, neznam dh bazi, ale dovedu si predstavit, ze smazani usera muze byt v tuto chvili nad bazi neproveditelne. Uvedomil sem si, ze zaznam user v tabulce zrejme/ase nesmi zaniknout a byt pouze omarkovan non-active.

Nicmene je to zajimave a premyslim, jak bych se k tomu postavil, kdybych nyni s touto znalosti mel navrhnout podobny projekt a zavest "udrzbu historie" bez naruseni "metadat" projektu s moznosti "virtualne" smazat takovou entitu v projektu, jako je napr. user.

MCZ: " .. velké komplikovanosti takovéhle funkce bych raději soustředil pozornost jinam" ... přesně tak, neřekl bych to lépe.
Garion: příspěvky jako příspěvky, ale co třeba změny hry.

On to principelně špatný nápad není, ale DH přeci jen není nějaká sociální síť, kde je to tolik zapotřebí. A vzhledem k rychlosti vývoje a poměrně velké komplikovanosti takovéhle funkce bych raději soustředil pozornost jinam.
Není to o žádném aktivním či neaktivním uživateli, je to o svobodném rozhodnutí uživatele opustit stránky, které již nechce navštěvovat. Polopatičtěji to už opravdu říct neumím.
Pridam sa k ludom, co v tom nevidia ziadny prinos. Prehodit niekomu flag z "aktivny" na "neaktivny" skutocne nic neprinesie.
Danny (10.08.2010 00:38:53): Mám dojem, že všichni, včetně Tebe, mluvíte o smazání účtu ADMINISTRÁTOREM, ovšem já celou dobu mluvím o smazání účtu samotným UŽIVATELEM(!!). Pokud to na DH někoho přestane bavit a zajímat, mohl by tuto možnost mít jako tomu je na spoustě jiných stránek.
derhaa: Ano, takze by ti zbyly prispevky atp bez "klikatelnych" autoru, pricemz jedine, co by se stalo, by bylo, ze by se snizil pocet uzivatelu databaze a usetrilo by se par kB v databazi, coz, rekl bych, jaksi postrada smysl (obzvlast, pokud by se v seznamu uzivatelu zavedl filtr na posledni prihlaseni).
Garion (10.08.2010 00:37:28): a sakra, to mi nedoteklo... uff, ale to byla hloupost. Jasně, šlo mi o demonstraci, že mazání je fakt techniky jednoduché....

edit: teď když nad tím přemýšlím, tak by záleželo kterých tabulkách by byl trigger..., ale šlo by to, a user by zanikl, a metadata nad kterými je DH postavená by zůstala... zaleží jak je navržená DH báze
Vážně nechápu proč se o tom (mazáni účtů) znova bavíte. Vždyť už to tu bylo několikrát a i Memphis dokonce potvrdil, že se nic mazat nebude...
derhaa: Ano, takze smazes uplne vsechno a zustanou tu nakonec prispevky od 50 aktivnich uzivatelu? To to moc ruznorode nebude...
Chuck (09.08.2010 22:38:22): Souhlas, neaktivní úživatel má mít neaktivní účet.

Co se týče mazání, takový "kaskádní delete" dokáže mnoho a smazání účtu může být jako "lousknutí prstem" a to včetně všech "parádiček", kterými se může uživatel na DH "opentlit"...