@VMa (08.08.2016 09:04): Jo některé tam jsou dobré. Ale převáží právě ta skupina website typu her typu Mobile strike apod. a to podle mě by tady hrozně zahlcovalo... kdybi k tomu byl i filtr ve vyhledávání který by standardně nevyhledával třeba mobily a konzole, tak by to možná fungovalo.
Návrhy na nové funkce
@Gordon (06.08.2016 20:27): Je to možné. Ale tak nevšiml jsem si, že by zde v DH byly zaneseny hry typu match-3 a spol., kterých je tam hodně. Ale zase proč kvůli deseti takovým hrám ignorovat ty ostatní, ať už jde o Exiled kingdoms, DomiNations (ale tyhle MMO strategie bych možná vynechal) atd.
@RNDr. Gunár Pavel (07.08.2016 14:51): "Naopak, konzole sem" - správne povedané = Naopak, platformy sem.
(keď už tam teda píšeš Amiga, C, ZX, Mac....)
(keď už tam teda píšeš Amiga, C, ZX, Mac....)
@MartinezZ (06.08.2016 16:12): Naopak, konzole sem, za ta léta se tam nashromáždily tuny zajímavých her, o kterých bych za současného stavu mohl psát tak maximálně do šuplíku.
Amiga, Atari, Commodore, ZX Spectrum, atd.
3DO
Mac OS
Vše od Nintenda
Vše od Segy
Xbox, Xbox 360, Xbox One
PS1, PS2, PS3, PS4, PSP, PS Vita
N-gage!!!
Mobilní platformy (Android, iOS a Windows Phone)
Sem s tím, klidně na etapy ale sem s tím. :) Pro začátek by úplně stačila alespoň velká trojka, tedy zařízení od MS, Sony a Nintenda.
Amiga, Atari, Commodore, ZX Spectrum, atd.
3DO
Mac OS
Vše od Nintenda
Vše od Segy
Xbox, Xbox 360, Xbox One
PS1, PS2, PS3, PS4, PSP, PS Vita
N-gage!!!
Mobilní platformy (Android, iOS a Windows Phone)
Sem s tím, klidně na etapy ale sem s tím. :) Pro začátek by úplně stačila alespoň velká trojka, tedy zařízení od MS, Sony a Nintenda.
@VMa (06.08.2016 20:06): jsou tam právě v obrovské míře bývalé flashovky i třeba na google play.
@Gordon (05.08.2016 15:03): Až takhle určitě snad ne. Stačí ty, které jsou k dostání na oficiálních obchodech mobilních platforem - tj. Google Play ap. Ty snad flashové nejsou.
Přesně, kašlat na konzole a šup se s těmi herními sériemi, veřejnými štítky a soundtracky. Beztak to už máte dávno udělaný a jen nás napínáte, abychom si nezvykali ;)
@Aaron_Hill (06.08.2016 09:21): Pozor pozor, ja konzoli nikdy nevlastnil :D
@Garion (05.08.2016 21:06): Ty by si chtěl všechno hned! Jsi mladej kluk, počkej si. Víš jakou budeš mít radost, až s nástupem do domova seniorů budeš moci konečně přidat své oblíbené konzolové hry? Tedy obě dvě, na které si ještě bezpečně vzpomeneš? :P
@MCZ (05.08.2016 20:59): Pro nas starozatvrdliky je 2.2 = konzole, ze jste mezi to prdnuli jeste jeden update je irelevantni, obzvlast, kdyz aktualni verzi by tady clovek snad ani nenasel (alespon ja ji tady rychle nikde nevidim). A jestli jste konzole zase odlozili o update dal, to nam radeji ani nerikejte! :)
Rejp: Tak hlavně že jste sem dali ty odrazující reklamy který vám vydělávaj jak steam gabeovi...
@Garion (05.08.2016 18:46): Já píšu "Kritiku za pokles progressu bych bral" a ty mi vpálíš tohle, to mi hlava nebere. Přitom řeším jen tvou neschopnost podívat se do seznamu aktualizací.
@MCZ (05.08.2016 18:16): Aktuálně vyvíjená funkce, kterou pomůžete realizovat:
Konzolové hry, veřejné štítky: ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ 0%
Zdroj: https://www.patreon.com/databazehercz
Your argument is invalid :P
Konzolové hry, veřejné štítky: ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ 0%
Zdroj: https://www.patreon.com/databazehercz
Your argument is invalid :P
@Garion (05.08.2016 17:11): Kritiku za pokles progressu bych bral (ale asi nikdo nečeká, že to přes prázdniny nějak půjde), ale v O webu máš poměrně přehledný seznam aktualizací, takže ta chyba bude asi někde jinde. :-)
@MCZ (05.08.2016 16:14): Cisla bychom nemuseli plest, pokud by byl nejaky progress, uz pul roku jste se nepohnuli ani o procento! :P
@Garion (05.08.2016 11:37): 2.2? To určitě ne. Už ta čísla nepoužívejte, jen to pletete. :-)
@VMa (05.08.2016 11:29): nevím jestli je ale vhodné pak přidávat i flashové app hry které jsou původem z netu a těch jsou desetitisíce.
@VMa (05.08.2016 11:29): Ostatni platformy budou (snad) ve 2.2, vice informaci mozna na srazu, mas jeste cas se zucastnit!
No, možná je na čase rozšířit podporu pro hry na mobilní zařízení. Těch her je celkem dost a má-li být tento server opravdovou databází her, měly by se přijmout i hry pro Android ap.
@Coldplaz (08.07.2016 23:39): @Drekt (09.07.2016 07:24): Tohle vyřeší veřejné štítky, které jsou naplánovány na příští velký update.
@Coldplaz (08.07.2016 23:39): Mně tu docela chybí vlastí kategorie pro karetní hry. Házet je všechny do logická > nezařazeno, v tom moc pořádek nedělá..
System spriaznených duší sa zatiaľ neplánuje.
Nové žánre zrejme nebudú pribúdať, ale na riešení tejto situácie sa momentálne pracuje.
Nové žánre zrejme nebudú pribúdať, ale na riešení tejto situácie sa momentálne pracuje.
@Coldplaz (08.07.2016 23:39): Survival horror - pouze survial akce... každá adventůra je walkovací, jo samostatná kategorie: Vzdělávací hry by byla dobrá, plus podkategorie jako: Jazyky, literatura, algebra, přírodní vědy.
Taky bych přiřadil do RPG podkategorie: Sci-fi a Fantasy, jelikož jiné typy rpg nejsou a bylo by to užitečné rozdělení.
Taky bych přiřadil do RPG podkategorie: Sci-fi a Fantasy, jelikož jiné typy rpg nejsou a bylo by to užitečné rozdělení.
Aké by ste navrhli nové herné žánry do databázy? Ja by som chcel tieto:
Adventura > Walking Simulator
Akce > Survival horror
A rozšíriť kategórie RPG, napr CRPG, taktical RPG, action RPG a roguelike
Tower defense a grand strategy
A Náučné hry
Adventura > Walking Simulator
Akce > Survival horror
A rozšíriť kategórie RPG, napr CRPG, taktical RPG, action RPG a roguelike
Tower defense a grand strategy
A Náučné hry
Co takhle systém spřízněných duší?
Správu databáze používám hlavně přes ten vysouvající/rozklikávací malý čtvereček, takže jsem vůbec nemohl najít Vývojáře. Naštěstí jdou snadno editovat i na profilu. Až jedno kliknutí na Správu databáze hodí uživatele do obou sekcí, hry a vývojáři.
Uvítal bych tedy, aby byli v té vyjížděcí nabídce i vývojáři.
A ještě mě zaujalo to, jak jsou ta loga vývojářů zmenšená, až najetí myší je zvětší, jak jsou původně na DH nahraná, ale mně se ta zmenšenina nelíbí. Lepší by bylo trvale velké logo, např. místo k názvu vývojáře vyhradit pro místo na ten větší obrázek a jméno vývojáře dát pod to logo.
Uvítal bych tedy, aby byli v té vyjížděcí nabídce i vývojáři.
A ještě mě zaujalo to, jak jsou ta loga vývojářů zmenšená, až najetí myší je zvětší, jak jsou původně na DH nahraná, ale mně se ta zmenšenina nelíbí. Lepší by bylo trvale velké logo, např. místo k názvu vývojáře vyhradit pro místo na ten větší obrázek a jméno vývojáře dát pod to logo.
Pokud do nějaké diskuze, kterou nesleduji, něco napíšu a mám zájem vědět, jestli na mě někdo zareaguje, kliknu si na očíčko a diskuzi sleduji. Pokud z prvního nebo několika následujících příspěvků vyplyne, že se téma ubírá jiný směrem a tedy reakce na můj příspěvek je velmi nepravděpodobná, z diskuze se odhlašuji a nadále ji nesleduji. Pokud je to diskuze aktivní, můj příspěvek zapadne. Pokud aktivní není, nezabije mě, že dostanu klasické echo na nový příspěvek v diskuzi, případně se z ní po tomto echu také odhlásím, protože po čase je můj příspěvek už nepodstatný a diskuze k němu jakbysmet.
Rozhodně neposílat zprávu (ikonka obálky), ty jsou pro skutečné Zprávy. Maximálně tak echo formou čísílka vedle horního menu Diskuze, tedy jako teď (akorát krom diskuzí odebíraných tam budou i reakce na mě v diskuzích neodebíraných) - což je prostě divný.
A nebo udělat, že pokud reaguji v diskuzi, tak se mi automaticky zapne jako sledovaná - možnost volitelná v nastavení. Tak jak tak mi to přijde jako zaplácávání nadbytečnými funkcemi kvůli již dostupným, leč uživatelem nevyužívaným řešením.
#HateFree :)
Rozhodně neposílat zprávu (ikonka obálky), ty jsou pro skutečné Zprávy. Maximálně tak echo formou čísílka vedle horního menu Diskuze, tedy jako teď (akorát krom diskuzí odebíraných tam budou i reakce na mě v diskuzích neodebíraných) - což je prostě divný.
A nebo udělat, že pokud reaguji v diskuzi, tak se mi automaticky zapne jako sledovaná - možnost volitelná v nastavení. Tak jak tak mi to přijde jako zaplácávání nadbytečnými funkcemi kvůli již dostupným, leč uživatelem nevyužívaným řešením.
#HateFree :)
Podobne, mozna jsem to tu uz psal, ale bral bych na homepage seznam 20 diskusi kde jsem naposled neco napsal, abych se k tomu moh rychle dostat i kdyz to neni zrovna diskuse, kterou bych sledoval.
+ cudlik do diskuse, ktery prida diskusi do seznamu i kdyz nic nenapisu.
+ cudlik do diskuse, ktery prida diskusi do seznamu i kdyz nic nenapisu.
Nevím jestli to tu už padlo, ale bylo by fajn, kdyby třeba do pošty přišlo upozornění v případě, že na člověka v nějaké diskuzi někdo zareaguje. S tím, že by to šlo kdykoliv vypnout v nastavení.
Hlavně tu chybí, náhledy textu. Musím, neustále otvírat i jeden řádek, kdy si myslím, že text končí.
Dost mi tady chybí možnost nahlížet podobu diskuzního příspěvku (nebo i komentáře), než ho odešlu. Mnohem lépe by se mi kontrolovaly chyby, především odkazy. Tato funkce je např. na české Wikipedii.
Zdravím, nevím úplně jestli už tady takový návrh nepadl, každopádně co mi tady trošku chybí je možnost si ke hře napsat nějaké poznámky, nikoliv jen ji oštítkovat, ale možnost si něco sám sobě ke hře napsat, třeba proč jsem dal takové hodnocení (když nechci psát veřejný komentář), co na hře zkusit atd. atd. prostě obecné poznámky, které bych si ke hře chtěl napsat. Něco takového je např. na csfd u každého filmu a často to tam používám, tady mi to opravdu schází...
Co myslíte?
Co myslíte?
@Všivák (21.06.2016 12:02): u těch deseti diskutujících na celé dh je to snad fuk.
@Walome (19.06.2016 16:56): Pak je ta diskuze ale kolikrát zahlcená zbytečnými příspěvky.
@Fingon (20.06.2016 22:11): Jsem jednoznačně pro u všech takovýhle zpráv. A navíc tuším, že to není prvně, co to tu čtu.
Mel bych navrh na mensi upravu informacniho e-mailu oznameni o schvaleni nove pridane hry - co kdyby byl nazev hry vygenerovan jako klikaci odkaz?
Vypadalo by to jako :
"Váš návrh na přidání hry Midnight Mysteries: Witches of Abraham byl schválen.
Jako odměnu za vaši aktivitu získáváte: X bodů
Děkujeme za pomoc s rozšiřováním obsahu databáze!"
Vypadalo by to jako :
"Váš návrh na přidání hry Midnight Mysteries: Witches of Abraham byl schválen.
Jako odměnu za vaši aktivitu získáváte: X bodů
Děkujeme za pomoc s rozšiřováním obsahu databáze!"
Upvote a downvote systém je dôvod prečo nepoužívam stránky ako reditt, vedie to len k attention whoring
@Gordon (19.06.2016 14:53): není lepší to napsat a říct proč je to špatně? Palec může být dost nic neříkající.
edit: tady přece nikdo není líný poradit :)
edit: tady přece nikdo není líný poradit :)
@Walome (19.06.2016 14:08): Hodilo se to například k tomu že když někdo na foru poradil špatně, tak mu ostatní dali palec dolů a ten tázající alespoň takhle věděl že je to špatné řešení problému.
@Gordon (18.06.2016 13:23): a k čemu?
Na jednom vývojářském komunitním webu jsme měli takzvané palcování, každý tam má možnost palcovat cizí názor bud nahoru nebo dolu. Žádné náhodné palcovače jsme tam neměli a celkem to fungovalo, nevidím důvod proč by to nefungovalo i tady, je to jen možnost vyjádřit souhlas nebo nesouhlas a srovnat ho s věčinovým míněním.
odkaz
odkaz
@Fatality (17.06.2016 07:18): Eeeeh, jsem tak nějak automaticky vzal, že když jedno, tak i druhé, no :) Budiž, nemůžu říct, že bych kdy takovou možnost prostě jen vyjádřit "OK", "Díky", "Vzato na vědomí" nepoužil. Těch případů, kdy by mě ale nějak psychicky nebo časově obtěžovalo napsat reakci, nebo by množství reakcí za chvíli konkrétní příspěvek odsunulo v diskuzi do pryč, je dle mě tak malé množství, že bych to do priorit asi (za sebe) moc netlačil :) Proti bych ale asi přímo taky nebyl.
@Fatality (17.06.2016 07:18): Přesně
@MartinezZ (16.06.2016 21:13): @pipboy (17.06.2016 00:06): Všivák mluvil o like, ne dislike.
se bojite ze vam ty vase vyblitky nekdo vyminusuje
@Všivák (16.06.2016 13:25): Za mě už by to tu bylo trochu přepluskovaný/přeaktivnělý. Už takhle je v příspěvku datum, čas, link, avatar, nick, body s různě barevnými panďuláky, text, odkaz na záložku a reakci a k tomu nové příspěvky červeně a starší modře. A do toho by tam ještě byly plusy a mínusy s čísly, přičemž by smysl diskuze zmizel, protože by se mínusovalo a autor příspěvku by nevěděl proč, načež by se autor znovu ptal proč a to by sbíralo mínusy. Nemusíš na vše reagovat, prostě nereaguj :)
@Všivák (16.06.2016 13:25): Podľa mňa hlúpy a zbytočný nápad
Hodily by se mi laiky v diskuzích, abych nemusel na všechno písemě reagovat.
@Mirus (12.06.2016 17:44): když já nechci prodávat, já chci nakupovat ;o) Jumas má rád krabicové verze a mám celý seznam her, které chce ;o) Takové vděčné dárky k narozeninám, svátkům i Vánocům ;o) no dobře, mám tu i pár blbin na prodej, ale pochybuju, že by si to tady někdo koupil ;o) ale můžu dát seznam
@RomcaT (12.06.2016 17:41): :D se pochlub, co máš za boxy :D