Fatality
6653
Návrhy na nové funkce
@Gordon (07.02.2019 00:49): to se dostáváme k problematice, co je to krátký komentář :-) beru jako opravdu krátký komentář jednu větu, maximálně 3 řádky. A ano, nepočítal jsem hry, jejíchž dohrání trvá do pěti minut, tam se tak nějak krátký komentář snad i čeká, ale ty regulérní několika/mnoha hodinové hry, a ty mám tři. A ano, jeden jednovětý komentář má +7, což beru jako velký úspěch v žánru jednovětého komentáře :-)
@Dan9K (07.02.2019 00:37): Těch krátkých komentářů máš hodně a jen dva jsou negativně hodnoceny, zas tak bych to nedramatizoval.
Nabízí se takový quest, kdo najde nejlépe hodnocený jednovětý komentář, ať se vidí, jak se to má dělat :-)
Mně to dost vyhovuje, jak to tady funguje. Že komentář je taková elitní záležitost. Do diskuse ať si píše kdo chce co chce. Ale komentář musí mít úroveň. Nepreferuji recenze, dokonce v samotných recenzích mě otravuje, když někdo popisuje postavy, příběh atp.. Sám to dělám, ale jen okrajově a jen, když jsem první komentující.
Zároveň ale zakazovat krátké komentáře by bylo hloupé, neb někdy skutečně mohou být všeříkající. Já mám takové krátké komenty asi tři, jinak jsem grafoman, tak děkuji, že nebyly přesunuty do diskuse. Ale samozřejmě, jak je zde zvykem, všechny tři jsou v minusových vodách (nebo jim jen těsně unikly). Teď je otázka, zda je to proto, že jsou krátké a že se prostě automaticky minusují krátké komenty, nebo proto, že ty hodně krátké komentáře napíšu jen u (pro mě) špatných věcí, u kterých si myslím, že je pro ně škoda psát dlouhý komentář a lidi tím naštvu :-)
Ale každopádně jsem rád, že tady nějaká moderace je a do chvíle, než do jejich chapadel spadnu taky, to podporuju :-)
Zároveň ale zakazovat krátké komentáře by bylo hloupé, neb někdy skutečně mohou být všeříkající. Já mám takové krátké komenty asi tři, jinak jsem grafoman, tak děkuji, že nebyly přesunuty do diskuse. Ale samozřejmě, jak je zde zvykem, všechny tři jsou v minusových vodách (nebo jim jen těsně unikly). Teď je otázka, zda je to proto, že jsou krátké a že se prostě automaticky minusují krátké komenty, nebo proto, že ty hodně krátké komentáře napíšu jen u (pro mě) špatných věcí, u kterých si myslím, že je pro ně škoda psát dlouhý komentář a lidi tím naštvu :-)
Ale každopádně jsem rád, že tady nějaká moderace je a do chvíle, než do jejich chapadel spadnu taky, to podporuju :-)
@Jab (06.02.2019 20:34): micek.. hop
@Zx Atari 500 (06.02.2019 12:11): Tak já se tě zastanu a ještě ti popřeji štěstí a ty takhle... :(
Čí je ten pejsek btw?
Čí je ten pejsek btw?
@rikuhahl (06.02.2019 09:36): Ve výsledku chceme totéž, jen to každý popisujeme jinak. Já bych rád komentáře, kde, jak už jsem psal, lidé píšou věcně a stručně pro a proti. Asi mam to štěstí, že zrovna jen takové čtu na steamu, alze apod :)) Ten požadavek kulturně psaného projevu tu vnímám, což je dobře, ale není to nikde stanoveno, což už tak dobře není.
@Jab (06.02.2019 07:45): Je to vzajemne. Tvoje potreba mit stale posledni slovo, nebude naplnena. Jeste jednou se podivej, na co jsem reagoval a s cim jsi pak, jak maly ratlik, nastoupil ty. Myslel jsem, ze uz das pokoj, a jemne ti naznacil at drzis uz tlamicku, ale ty ne, ty proste musis.
( Naporosto mimo tema a klidne to promazte, ale Jabisko nebude mit posledni stek, to ze je to tu cele komplet mimo a melo to bejte spis ve vseobecne o DH je jasne asi kazdemu, mimo Jabiska, ale holt se to od postu DataCZ a Coldplaze trochu posunulo. )
( Naporosto mimo tema a klidne to promazte, ale Jabisko nebude mit posledni stek, to ze je to tu cele komplet mimo a melo to bejte spis ve vseobecne o DH je jasne asi kazdemu, mimo Jabiska, ale holt se to od postu DataCZ a Coldplaze trochu posunulo. )
Taky bych to tak shrnul. ;)
@Rapier (06.02.2019 10:36): bez urážky, ale letecké simulátory mě míjejí a proto nečtu ani komentáře. Ale předpokládám, že v tomto případě, kdy hru zná “jen několik” lidí a okruh potencionálních zájemců a fanoušků není nekonečný, jsou komentáře podané recenzní formou asi v pořádku, protože jak zmiňuješ, relevantní informace v čj chybějí. Ale nenuť mě prosím to číst :) Až napíšeš něco k “normální” hře, která by mě mohla zajímat, tak si to přečtu rád ;)
@SimonEndt (06.02.2019 09:24): nic ve zlém ale celá řada komentářů na steamu je úplně mimo mísu (stejně jako komenty na heuraka, alza, apod.). Obvykle když čtu komentáře k leteckým simulátorům tak mám pocit, že ti lidé za a) hráli(-jí) úplně jinou hru b) hru nikdy nespustili c) nedokázali do hry proniknout, tak ji setřou jak to jde. Extra pak pobaví děsně sofistikované komentáře od lidí co mají nahráno 1-5 hod, apod. :) Jo Steam, to je kvalita.
K tomu, že lidé obecně berou komentáře jako recenze, to je asi fakt ale čemu to vadí, že? A že lidé rádi vzpomínají jaké to bylo? Proč ne! Možná že nostalgie ovlivní jejich hodnocení ale je fajn se dozvědět co kdo a kdy hrál a jak na to vzpomíná.
@Coldplaz (06.02.2019 00:20): věřím, že můj komentář k Strike Fighters 2 taky nepatří zrovna ke krátkým, a když nad tím tak přemýšlím asi patří spíše do sekce návody/zajímavosti ale nerad bych aby zapadl v diskuzi, pravda do které stejně nikdo nepíše. :)
@rikuhahl (06.02.2019 09:36):
@Jab (06.02.2019 10:08):
Ano? Kolik toho víte z wiki o Strike Fighters 2?! :) No schválně.
K tomu, že lidé obecně berou komentáře jako recenze, to je asi fakt ale čemu to vadí, že? A že lidé rádi vzpomínají jaké to bylo? Proč ne! Možná že nostalgie ovlivní jejich hodnocení ale je fajn se dozvědět co kdo a kdy hrál a jak na to vzpomíná.
@Coldplaz (06.02.2019 00:20): věřím, že můj komentář k Strike Fighters 2 taky nepatří zrovna ke krátkým, a když nad tím tak přemýšlím asi patří spíše do sekce návody/zajímavosti ale nerad bych aby zapadl v diskuzi, pravda do které stejně nikdo nepíše. :)
@rikuhahl (06.02.2019 09:36):
@Jab (06.02.2019 10:08):
Ano? Kolik toho víte z wiki o Strike Fighters 2?! :) No schválně.
@rikuhahl (06.02.2019 09:36): +1 Naprosto stejné mě taky štve. Jak mi třebas koment na několik A4 začne v RPG vypisovat povolání, druhy zbrojí/zbraní atp., tak mám pocit, že jeho autor je spíše grafoman, který nemá co vlastního říci. Uvedené si můžu najít na wiki ke hře. V komentu chci číst názor jeho autora opřený o příklady. Stran komentů typu "super hra"... Od toho už na českých internetech existují jiné databáze her. Čili pokud je někdo preferuje, nechť si je vyhledá.
@SimonEndt (06.02.2019 09:24): vidíš a já třeba komentáře čtu často až po dohrání hry a napsání vlastního komentáře, abych neměl třeba zbytečně zkreslené představy na základě zkušeností jinejch. Proto mě komentáře o jedné větě typu: Hra se mi moc líbila, je to pařba. Pro: všechno Proti: nic, absolutně vytáčí a čistě recenzní taky, protože to všechno už vim. DH neni recenzní web a je vyžadovaná aspoň nějaká kultura psaného projevu ;)
@mvp23 (05.02.2019 22:44): Pro mě osobně to relevantní je :) radši si při rozhodování, jestli si hru zahraju, přečtu deset komentářů, kde každý ve 20 slovech shrne v čem je to dobrý a špatný, než jeden komentář, kde uživatel přes celou A4 popíše své emoční zážitky a vzpomínky na dětství :)) Proto mam rád komentáře na Steamu, tam to z nějakého důvodu spousta lidí akceptuje, příp. napíšou jen pros/cons. Ale třeba jsem jen jeden z tisíce případů lidí, kteří to tu tak mají.
@Zx Atari 500 (06.02.2019 03:21): Aha. Tak ta jo dobře, žes mi to vysvětlil. Páč já původně myslel, že si blbec. Tak to jsme předešli strašlivému nedorozumění. Nadto už teď vím, že ses vlastně celou dobu i držel tématu. ;)
Hodně štěstí v souboji s tou DH hydrou, která ti přesouvá ty ultravtipné komenty!
Hodně štěstí v souboji s tou DH hydrou, která ti přesouvá ty ultravtipné komenty!
@Jab (06.02.2019 03:01): Ja reagoval na tema komentaru. Ty jsi hned musel dobehnout a zacit stourat klacikem. Toz ja to si taky zastoural. Preci nebudes stourat sam... :) Stoury stour... No a uz nereaguj a nebudem stourat... jo? :)
@Zx Atari 500 (06.02.2019 00:02): Imho pokud už si někdo vystalkuje tvé závěrečné studentské práce, tak je to pocit celkem případný. Ale pověz, co to má společného s návrhy na nové funkce?
@Coldplaz (06.02.2019 00:20): Tak aspoň 50 bodíčků, co?! Ani to by neprošlo?! :))
Vždyť hodně solidní achieve se dá získat po měsíčním přihlášení v kuse, což není nic těžkého. Do toho dalších 30 bodů z každodenního přihlášení, za avatar... No a jsi už prakticky na kilu. :)
Vždyť hodně solidní achieve se dá získat po měsíčním přihlášení v kuse, což není nic těžkého. Do toho dalších 30 bodů z každodenního přihlášení, za avatar... No a jsi už prakticky na kilu. :)
@musa (05.02.2019 10:14): Aké sú vôbec najdlhšie komentáre na DJ? Viem že Chipsonator a Mount mali dosť dlhé.
@mvp23 (05.02.2019 11:00):
Tiež by som nesúhlasil s tým nápadom, noví hráči na komentároch môžu rýchlo získať body a ak nie sú kvalitné tak ich presunú.
@SimonEndt (05.02.2019 15:26): No určiť hranicu prijateľnosti nie je ľahké, ale väčšina ľudí sa tu snaží písať zmysluplné komenty.
@mazar1234 (05.02.2019 21:53): Keď tu spomínaš Limerick
@mvp23 (05.02.2019 11:00):
Tiež by som nesúhlasil s tým nápadom, noví hráči na komentároch môžu rýchlo získať body a ak nie sú kvalitné tak ich presunú.
@SimonEndt (05.02.2019 15:26): No určiť hranicu prijateľnosti nie je ľahké, ale väčšina ľudí sa tu snaží písať zmysluplné komenty.
@mazar1234 (05.02.2019 21:53): Keď tu spomínaš Limerick
@Jab (05.02.2019 22:38): Nekomu je ublizovano a nekdo se citi byt sledovan :) Kazdej mame neco... :)
@mvp23 (05.02.2019 23:03): :D
@mvp23 (05.02.2019 23:03): :D
@Charllize (05.02.2019 22:52): Kdyby vyplodil jen desetinu slov (teda písmenek), co vlastní her... On je takový zvláštní. Na jednu stranu takový maximalista, na druhé pro změnu minimalista... Jen jestli to není jeden z těch extrémistů! :-O To by se pak nedalo nic dělat a museli tak v jeho případě zažádat o ban. ;(
@mvp23 (05.02.2019 22:44): Atari tu je uz dyl ne ? :))
@SimonEndt (05.02.2019 22:07): Však jestli má někdo potřebu se bez většího smyslu projevit, tak ať tak učiní v diskuzi! K čemu je komentář, který nemá žádnou informační hodnotu? Navíc budu trochu zlý, ale když budu vědět, že český jazyk není můj nejlepší přítel, tak se přece nebudu snažit ještě víc ztrapňovat.
"Fakt supr hra , jako hrál jsem jí dřív faakt hodně ale teď už mne tolik nebaví , ale tenkrat nejlepší hra, proto dávám 95%!!!"
To tu opravdu chcete takové výplody? Další šok je ten, že podobné komentáře dostanou i pluska. Autor se tu pak ještě párkrát přihlásí a pak se spokojeně vrátí do světa fakebooku a nebo poznamenat další týdenní existencí jiné stránky.
"Fakt supr hra , jako hrál jsem jí dřív faakt hodně ale teď už mne tolik nebaví , ale tenkrat nejlepší hra, proto dávám 95%!!!"
To tu opravdu chcete takové výplody? Další šok je ten, že podobné komentáře dostanou i pluska. Autor se tu pak ještě párkrát přihlásí a pak se spokojeně vrátí do světa fakebooku a nebo poznamenat další týdenní existencí jiné stránky.
@Zx Atari 500 (05.02.2019 22:07): Jako ty třeba?
@Jab (05.02.2019 21:50): Radsi se ohledni za rameno, jestli te zas nekdo nesleduje po internetech :)
@Kwoky (05.02.2019 20:58): Jo, s tím souhlasím. Prakticky to chápu, tím spíš co psal mazar1234, jen jsem už viděl pár lidí se sice krátkým, ale trefným komentářem, jenž za krátkou formu byli potrestáni. Hold v ideálním světě by tu mohla být diskuze, komentáře a ještě recenze, jenž by mohli, podobně jako na steamu, psát kurátoři (lidi s více body). Ale v ideálním světě nežijeme :))
@Jab (05.02.2019 21:50): Tak Haiku je narocny zaner, podobne ako Limerick.
Panebože zase dalšímu humoristovi a umělci bylo ublíženo. :)
@Kwoky (05.02.2019 20:58):Kdyz neco vyjadrim formou Haiku, tak si dovoluju protestovat proti presunuti :) Mnou napsany komentar v teto forme vyjadroval, za to je precena konina :) Byl jsem presunut a nasledne jsem to z diskuze smazal. Nekulturni barbari.... :D
@Zx Atari 500 (05.02.2019 20:52): To je asi prevencia lepsia ako liecba, tzn. keby sme povolili komenty typu " jo, slo to :)" tak tu mame tisic takychto komentov u miliona hier (idealny stav DH mat tu milion hier).
Nieco ako principialne odmietnutie pridanych hier bez popisku. Skratka lepsi level internetovej stranky.
Napr. ja s tym suhlasim pretoze si dokazem predstavit ten shitstorm v buducnosti.
Nieco ako principialne odmietnutie pridanych hier bez popisku. Skratka lepsi level internetovej stranky.
Napr. ja s tym suhlasim pretoze si dokazem predstavit ten shitstorm v buducnosti.
@SimonEndt (05.02.2019 20:41): Něco málo je v nápovědě DH.
Jen upřesním, aby nedošlo k omylu. Komentář, který je nepovedený, dostává hodně mínusů, protože je nepovedený. Podle čeho to uživatelé posuzují, to je jejich věc.
Komentář, který je přesunut do diskuze nebo odstraněn, něco porušuje. Viz odkaz výše. To je pak na rozhodnutí VIP, jak s tím naloží. Pokud vím, tak se mažou a přesouvají opravdu jen ty největší hrůzy.
Jen upřesním, aby nedošlo k omylu. Komentář, který je nepovedený, dostává hodně mínusů, protože je nepovedený. Podle čeho to uživatelé posuzují, to je jejich věc.
Komentář, který je přesunut do diskuze nebo odstraněn, něco porušuje. Viz odkaz výše. To je pak na rozhodnutí VIP, jak s tím naloží. Pokud vím, tak se mažou a přesouvají opravdu jen ty největší hrůzy.
@Kwoky (05.02.2019 15:43): Pokud neni komentar vulgarni, nebo urazejici, tak nechapu duvody k presouvani. Jako plne dostacujici komentar bych povazoval i.... jo, slo to :)
@Kwoky (05.02.2019 15:43): To je právě to. Na základě čeho? Pokud jsou někde popsána pravidla komentářů, tak jsem je nenašel. V opačném případě je čistě subjektivní a nepatřičný někomu dát mínus u komentáře jen proto, že je tu nastavena pomyslná laťka vnímat komentáře jako recenze.
@SimonEndt (05.02.2019 15:30): Nepovedený komentář dostává hodně mínusů, nebo je přesunut do diskuze.
@Kwoky (05.02.2019 15:20): Mě by docela zajímalo, co se obecně považuje za nepovedený komentář. Už jsem viděl smazat komentář, kde uživatel napsal něco ve smyslu "Parádní hra, moc jsem si jí užil, hlavně grafiku, doporučuju všem" ... na což má plné právo.
@SimonEndt (05.02.2019 15:26): Souhlas, hlavne ty slabiky, to je voser..
@Coldplaz (04.02.2019 21:43): Problém není v počtu slov, ale ve formulaci samotného komentáře.
Pokud narazíte na nepovedený komentář od uživatele začátečníka, tak mi prosím napište do DH pošty. Provedu osvětu a pokusím se ho navést na lepší cestu.
@Timanris (05.02.2019 14:56): Prospěšná činnost a aktivita uživatele :) Rozepsáno zde
@mvp23 (05.02.2019 14:07): No nevím, já svých prvních 100 bodů získala právě za komentáře, nějak nevím, jak jinak se ty body získávají. Kromě náhodných achievementů být online najednou s více uživateli...
@Charllize (05.02.2019 11:09): Tak aspoň motivace tu déle vydržet, ne? :) Já první komentář také napsal, až když už jsem měl několik stovek bodů a získat těch 100 opravdu není tak těžké. Takhle to přesně láká takové ty internetové turisty, co všude chtějí rychle zanechat nějakou stopu a jít o dům dál, ale nehledí na kvalitu a podle toho to většinou vypadá. :/ Bývá naprostá výjimka tu spatřit alespoň průměrný komentář od někoho, kdo má méně jak 100 bodů.
@mvp23 (05.02.2019 11:00): to nemuzes, kdyz udelas vse pristupne az za nejaky pocet bodu tak sem nikdo novy neprijde. Co by tu delal, udela si ucet a bude cumet jak nic nemuze? A komentare jsou pro novacky idealni. Holt ze jsou nekteri blbci to uz je dan z internetu.
@Coldplaz (04.02.2019 21:43): Já bych navrhoval (už poněkolikáté) dovolit psát komentáře jen uživatelům, kteří mají minimálně 100 bodů. Drtivá většina komentářů od uživatelů, co sem akorát z nudy zašli na pár dní je absolutně bezcenná.
@Coldplaz (04.02.2019 21:43): osobně bych spíš řešil maximální délku komentáře.
@Coldplaz (04.02.2019 21:43): ja 2!
@Coldplaz (04.02.2019 21:43): Jsem pro maximální počet 100 000 :)
@Coldplaz (04.02.2019 21:43): Ať je to aspoň delší, než SMS. :-D
Myslíte si, že by pre komentáre mal byť nejaký minimálny počet znakov? Ja by som navrhoval 100.