@mazar1234 (08.11.2013 23:38): Teoreticky by to mohol byť fenyletylamín, pretože ten mozog vylučuje, keď sa človek "zaľúbi". :D Ale myslím, že by sme kľudne mohli používať nejaké zásady. Ak teda berieme kyseliny podľa Brønstedovej teórie kyselín a zásad, a teda, že kyselina protón odovzdáva (čo teda berieme ako nesúhlas) a zásada protón prijíma (teda to berieme ako súhlas), tak na súhlas by sme mohli použiť napr. NaOH, ktorý patrí medzi najsilnejšie zásady (aby to bolo analogické k tej H2SO4).
Návrhy na nové funkce
@CJ (08.11.2013 21:38): Aky je chemicky vzorec lasky? Nech neplujeme len tu kyselinu.
@MartinezZ (08.11.2013 10:34): Som za tie chemické zlúčeniny. :D :D
@valcik (08.11.2013 11:45): "pomastenie ega autora príspevku" To je to co jsem nekolikrát psal akorát pejorativně napsané.
Pri veľkých weboch ako je napríklad Facebook je tlačítko LIKE obchodná záležitosť. V máji 2011 uzatvoril Microsoft s FB dohodu, na základe ktorej má vyhľadávač Bing prístup k databázam a užívateľským nastaveniam FB a pri vyhľadávaní uprednostňuje artikle, ktoré získavajú na FB najviac pozitívnych hodnotení. Na weboch ako DH je to len nepodstatná funkcia bez informačnej hodnoty, ktorá by v diskusii poslúžila nanajvýš na pomastenie ega autora príspevku.
@MartinezZ (08.11.2013 10:34): +1, like, H2SO4 :D
1) Je pravda, že různých tlačítek je tu všude kolem málo, je zapotřebí přidat další právě i k příspěvků do diskuze, nejlépe i do seznamu onůline uživatelů, kde bych se tak vyjádřil, jestli se mi líbí/nelíbí to, že je některý z uživatelů on-line, případně zda s tím (ne)souhlasím!
2) Mínus nedává smysl, plus by jen dělalo reklamu Google+, jsem tedy pro, aby napříč celým webem byla tlačítka "krát" a "děleno", případně je možné se domluvit i na odmocninách a dalších matematických znaménkách, protože ty ještě nejsou tak profkláknuté. Možná by i stále za zvážení, zda např. neoznačovat svá vyjádření se k čemukoliv např. chemickými sloučeninami - namísto mínusu třeba nějakou kyselinou (H2SO4)
2) Mínus nedává smysl, plus by jen dělalo reklamu Google+, jsem tedy pro, aby napříč celým webem byla tlačítka "krát" a "děleno", případně je možné se domluvit i na odmocninách a dalších matematických znaménkách, protože ty ještě nejsou tak profkláknuté. Možná by i stále za zvážení, zda např. neoznačovat svá vyjádření se k čemukoliv např. chemickými sloučeninami - namísto mínusu třeba nějakou kyselinou (H2SO4)
@Say (08.11.2013 10:05): Není někdy to skrytí na škodu? Já se převážně zaměřuji na komentáře s největším počtem plusů a mínusů, tak mám přehled, s čím lidé nejčastěji souhlasí a naopak nesouhlasí. Spíš takové ty s +1 až +3 pro mě bývají téměř zcela bezcenné, většinou se z nich člověk de fakto nic nedozví.
@Matthew.J (07.11.2013 20:32): Nic proti diskuzím o hrách (některým bych to i dokonce zdůraznil=P ), ale nepřipadne mi lajkování příspěvků jako něco, co by v tomhle směru diskuze nějak konstruktivně rozšířilo.
A jestli to rozšiřovat, tak i s mínusy, čímž by se vyřešil spam (-10 a post se automaticky skryje).
A jestli to rozšiřovat, tak i s mínusy, čímž by se vyřešil spam (-10 a post se automaticky skryje).
@Matthew.J (07.11.2013 20:32) a @Say (07.11.2013 20:12): Tak tak, kdybych sem chodil primárně jen kvůli hodnocení her a případně vyhledání nějakého zajímavého kousku, rozhodně bych tu nebyl tak často. Právě kvůli komunitě a diskuzím převážně o hrách sem chodím několikrát za den, když/dokud je čas. =)
@Crash (07.11.2013 19:23): Mno tak tak když máš argument tak ho asi napíšeš ne? :D Ale když nemáš co dodat hodilo by sa +1. Navíc třeba @pipboy (07.11.2013 18:49) už žádnů argumentacu nebo reakce nepotřebuje, ale +1 kterým bych mohl dat pipboyovi najevo, že sa mu to povédlo by sa hodilo.
@Say (07.11.2013 19:13): DH je DH. Když z ní bude DH s lajkama tak bude DH s lajkama.
@Say (07.11.2013 20:12): Jasně, protože záleží na tom co ty si myslíš, že je jediný svatý a pravý důvod chodit sem. Třeba sem chodí o hrách diskutovat? Chodí sem kvůli příjemné komunitě?
@Say (07.11.2013 19:13): DH je DH. Když z ní bude DH s lajkama tak bude DH s lajkama.
@Say (07.11.2013 20:12): Jasně, protože záleží na tom co ty si myslíš, že je jediný svatý a pravý důvod chodit sem. Třeba sem chodí o hrách diskutovat? Chodí sem kvůli příjemné komunitě?
@KRoman47 (07.11.2013 19:42): Pokud sem nechodíš primárně kvůli hrám a informacích o nich, tak je asi něco špatně=D
@Crash (07.11.2013 19:23): To dává smysl, k tomu se přikláním. ;o)
@Say (07.11.2013 19:13): A jsi si tím jistý, že DH není sociální síť? Třeba pro mě osobně to taková videoherní sociální síť je.
@Say (07.11.2013 19:13): A jsi si tím jistý, že DH není sociální síť? Třeba pro mě osobně to taková videoherní sociální síť je.
Za sebe mohu upřímně říct, že jsem přesně ten případ o kterým mluví Daemon. Bude li tu taková funkce, dám v mnoha případech +/- ale už se nebudu obtěžovat s nějakou argumentací. Kdežto teď když tu ta funkce není, a chci vyjádřit svůj souhlas nebo nesouhlas, tak je mi prostě hloupé/trapné napsat jen"souhlasím" nebo +1 a neuvést důvod. A každá debata, má li mít nějaký přínos, je hlavně o těch argumentech, a ne o počtu lajkařů...
@Jack_Dark (07.11.2013 17:47): Za 1, tohle není sociální síť. Jakkoli rozšiřovat funkce diskuzí mi přijde jako zbytečné úsilí (jestli chceš přitakávat s názory, lajkuj na FB) a za 2, pořád jsi mi nevysvětlil výpovědní hodnotu. V konečném důsledku prostě zbytečnost.
@Matthew.J (07.11.2013 18:55): Ani jsem netvrdil, že by ho to k něčemu mělo nutit a že takový lidi tu snad nejsou (vždyť je tu vidím). Bylo to jen prosté povzdechnutí... Ale když už bych něco tvrdil tak to, že na jednání lidí na webu má často vliv, v čem je ten web podporuje.
@pipboy (07.11.2013 18:49): +1 :D
@Daemon (07.11.2013 18:48): Kdyby, případně bylo by fajn kdyby, sů pěkné věci, ale k ničemu. Bylo by fajn kdyby na sebe lidi byli hodní a kdesi cosi. Když nekdo nechce tak nebude a žádný zákon nebo pravidlo ho nedonutí. Když sa nekdo slovama vyjadřovat nechce tak absence tejto funkce ho zase nedonutí.
@Daemon (07.11.2013 18:48): Kdyby, případně bylo by fajn kdyby, sů pěkné věci, ale k ničemu. Bylo by fajn kdyby na sebe lidi byli hodní a kdesi cosi. Když nekdo nechce tak nebude a žádný zákon nebo pravidlo ho nedonutí. Když sa nekdo slovama vyjadřovat nechce tak absence tejto funkce ho zase nedonutí.
@Daemon (07.11.2013 18:48): minus jedna
Bylo by fajn, kdyby se lidi naučili zase vyjadřovat slovy...
Ta funkce je relativne rozsirena, zcela bezne pouzivana, uz jsem ji urcite nejmin jednou navrhoval, ale je to taky jedna z tech veci, pri ktere najednou kdekoho tady prepadne "rozumna" "skromnost" >_>
(Pochopitelne bych to jako spoustu dalsich veci tady preferoval anonymni, "proc jsi mi dal minus" dotazy jsou pridrzly vopruz i takhle.)
(Pochopitelne bych to jako spoustu dalsich veci tady preferoval anonymni, "proc jsi mi dal minus" dotazy jsou pridrzly vopruz i takhle.)
@MartinezZ (07.11.2013 18:36): Proč bys to dělal ty nevím. Já chcu obvykle vyjádřit podporu určitému názoru nebo dat autorovi najevo, že sa mně jeho vtip lůbí.
Co? Proč bych klikal na +1? Proč bych psal "Souhlasím"? Když souhlasím, tak souhlasím, autor má pravdu. Je nutné to někomu oznamovat? Pokývu hlavou a svět jde dál.
@Jack_Dark (07.11.2013 18:18): +1 (Ok, už končím, možno by sa to tu fakt hodilo)
@Matthew.J (07.11.2013 18:04): Přesně tak.
@Jack_Dark (07.11.2013 17:47): Yep a pak by to enom po najetí/kliknutí vypsalo: Jack_Dark, Matthew.J agrees nebo tak neco.
@Say (07.11.2013 16:44): Proč useless, když bude mít někdo názor s kterým souhlasím, dám mu plus, místo toho abych psal, jo souhlasím s tebou nebo dal +1. To že tobě to přijde jako zbytečnost neznamená že to tak vidí ostatní.
@Say (07.11.2013 16:44): +1 :)
@Jack_Dark (07.11.2013 16:36): To jako že by diskuze měly funkci, kterou by používalo 5 lidí a ve výsledku by byla stejně k ničemu, protože by daný příspěvek zapadl? Přijde mi to naprosto useless.
@Say (07.11.2013 16:30): K tomu aby se nemuseli psát v novém příspěvku +1.
@Jack_Dark (07.11.2013 16:00): A k čemu by to bylo dobré?
Nepřemýšleli jste o možnosti dávat plus u diskuzních příspěvků, když s ním ostatní souhlasí a pak to píší jako reakci na příspěvek zbytečně to pak vytváří nové příspěvky.
Zdravím!
Snad jsem to nepřehlédl... plánuje se mít možnost filtrovat HRY PRO DVA a více / hotseat / ...?
Něco ala http://www.co-optimus.com
Snad jsem to nepřehlédl... plánuje se mít možnost filtrovat HRY PRO DVA a více / hotseat / ...?
Něco ala http://www.co-optimus.com
@KRoman47 (14.10.2013 18:00): Nepsal jsem v předminulém postu právě to, že pak už je to jedno? :D
@účet smazán (14.10.2013 18:49): Pár nerdů s tím tady asi problém mít bude, ale tak časem si zvykneš=)
@Majkee (14.10.2013 18:44): THAT'S RACIST! xD Fotku mého gesichtu vám sem nehodím, nope, nope (:
@Chuck (14.10.2013 18:42): Pravidlo 30 mluví jasně.
@KRoman47 (14.10.2013 18:32): Musel jsem toho využít. ;-) Vidíš, o tom jsem nikdy nezapochyboval. Nevím, ale styl psaní mi říká, že tím, za koho se tu vydává, opravdu je.
@účet smazán (14.10.2013 18:38): Tak já spíš využil situace, která se mi v té diskuzi nabízela. :-)
@účet smazán (14.10.2013 18:38): Tak já spíš využil situace, která se mi v té diskuzi nabízela. :-)
@Chuck (14.10.2013 18:23): Detail. Na chybné skloňování už jsem si zvykla. No stress (:
@KRoman47 (14.10.2013 18:32): Chybějící čárky tak nějak ještě zkousnu ;) Ale např. chybu "vydím" bych nerozdejchala. xD
@KRoman47 (14.10.2013 18:32): Chybějící čárky tak nějak ještě zkousnu ;) Ale např. chybu "vydím" bych nerozdejchala. xD
@Chuck (14.10.2013 18:23): To bylo vyčůrané, teď jsi mě dostal, ale nevadí. Jen poznámka, je o tom nějaký důkaz? Ne nadarmo se říká na Internetu G.I.R.L. - Guy in real life. Nebo také na Internetu kluci jsou kluci, holky jsou kluci a děti jsou agenti FBI. eh
@KRoman47 (14.10.2013 18:00): Není, protože takhle bys mohl opravit zásadní chybu a sice fakt, že Daysi je ona. :-) Teď už jsem Ti to svým příspěvkem znemožnil. :-)
@Matthew.J (14.10.2013 16:41): Není to jedno? V tom posledním ti zase chybí dvě čárky mezi větami. A Daysimu v předposledním příspěvku také jedna chybí.
Ale jak tu někdo psal, stejně už si to každý přečetl a zpátky to nikdo znovu číst už nebude, tudíž zpětná editace není potřeba. Akorát by si někdo modifikoval a mazal zpětně při dohadováních a způsobovalo by to jen další bordel. Tak, jak to teď je, to bohatě stačí.
Ale jak tu někdo psal, stejně už si to každý přečetl a zpátky to nikdo znovu číst už nebude, tudíž zpětná editace není potřeba. Akorát by si někdo modifikoval a mazal zpětně při dohadováních a způsobovalo by to jen další bordel. Tak, jak to teď je, to bohatě stačí.
@účet smazán (14.10.2013 12:36): Vidíš zrovna v mojem minulém postu sa jedna chyba povedla. :D A kdybych si toho všimnul hned po odeslání mohl jsem to opravit. Napsal bych tam spíš "s rozšiřováním funkce edit".
@Matthew.J (14.10.2013 12:16): OK (:
Hodilo by se tedy nahodit "echo" do "seznamu plánovaných funkcí a rozšíření", že se s funkcí Edit do budoucna nepočítá. ;)
Hodilo by se tedy nahodit "echo" do "seznamu plánovaných funkcí a rozšíření", že se s funkcí Edit do budoucna nepočítá. ;)
@účet smazán (14.10.2013 12:08): Mno a pak je tady skupina lidí, kteří zpětně editujů svoje posty podle toho jak sa diskuze vyvýjá. To si nevybereš.
Abych pravdu řekl tak "tací, co tě za tu chybu ihned osočí" sa snad na DH ani nevyskytujů. Pokud nekdo napíše opravdu prasácký komentář tak na to reakce bývajů, ale aj tak je tady spíš upozornění na chybu v dobrém úmyslu a to často v DHpoště.
Abych pravdu řekl tak "tací, co tě za tu chybu ihned osočí" sa snad na DH ani nevyskytujů. Pokud nekdo napíše opravdu prasácký komentář tak na to reakce bývajů, ale aj tak je tady spíš upozornění na chybu v dobrém úmyslu a to často v DHpoště.
@účet smazán (14.10.2013 12:08): Nešlo by k zátržítku "vlastním hru" přidat den nákupu? Takhle když něco koupím co ještě není v databázi a pak se to za půlroku objeví řadí blbě na první místo i když jsem to koupil už před rokem.
"Brání" mi to přidat i staré hry na nosičích, protože je nechci mít na prvním místě..
"Brání" mi to přidat i staré hry na nosičích, protože je nechci mít na prvním místě..
@Matthew.J (14.10.2013 11:54): Tak znáš to, jsou tací, co tě za tu "chybu" ihned osočí, vpálí ti do ksichtu jakej seš retard v gramatice ;)
@účet smazán (14.10.2013 09:53): Na posty s chybů sa neumírá. Ber to tak, že když nekdo mezitím ten topic rozhýbal tak už všeci tů chybu viděli a taková oprava je čistě kosmetická věc. Psat kvůli jednej pravopisnej chybě další post mně přijde jako úplně zbytečné.
@Memphis (14.10.2013 09:47): Ano, ale uvědomím-li si chybu pozdějc, a někdo mezitím již vlákno stačil rozhýbat, tak mám smůlu. ): Já osobně si každý post 7x projdu, než ho vypustím, ale ruka může ujet každému. ;)