Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Návrhy na nové funkce

Před odesláním vlastního návrhu si prosím přečtěte seznam plánovaných funkcí a rozšíření.
Prostě je to nejlepší tak jak to je. Znám to z práce, papaláši se snaží všemožně všechno vylepšovat tak, až je to všechno posrané.
ok asi jsem divny ale nezachazim s 5* systemem tak ze co hvezdicka to 20% :)

Ale stupnice s 10% rozestupem nezni uplne zle... mozna by pak stalo za to prevyst cely ten system z procent do normalnich cisel 1-10... teda... nevim proc, ale procenta jsem pri hodnoceni nikdy nemel rad :)

Na druhou stranu herni stupnice proste JE deformovana tak, ze 95% her je v rozmezi 6-10... no.. nevim mit na to jen 5 stupnu mi uz idealni neprijde,urcite si budu i tak vymezovat 1 2 stupne na hry ktere jsou jednoduse blbe a hodnotit zbytek ve trech stupnich je imho celkem nahovno.. Je mi jasny ze kdejaky chytrak proti 6-10 rozpeti zbroji, ale ja prece nebudu osmickovym hram rikat sestkove abych mel pocit ze vyuzivam celou stupnici :)
No já právě díky šesti stupňové škále na čsfd neměl nikdy problém zařadit film. Ale tady jsem v tom měl celkem zmatky, když DH začala a až cca po měsíci nebo dvou jsem si k tomu musel sednout a vymyslet si vlastní stupnici hodnocení (viz. můj profil). A když jsem to pak podle ní přehodnocoval, tak jsem cca u 50% musel měnit, kdežto když se podívám teď na jakýkoliv profil filmu na čsfd, který jsem hodnotil, tak s počtem hvězdiček vždy souhlasím. Proto tvrdím, čím méně tím lépe :-D
Caelos: Tak dneska jsem fakt musel vstát špatnou nohou, pač tu ironii jsem tam napoprvé vůbec nepostřehl a až teď mi to docvaklo :D.

Jinak pětihvězdičkové hodnocení je podle mě málo, takhle u mě není problém odlišit pro mě dokonalé hry (95%-100%) od těch hodně dobrých (80-90%)... u pěti hvězdiček by to všecko spadalo do jedné kategorie. Desetistupňové hodnocení by bylo možná přijatelné, ale já si kdysi dávno usmyslil, že pro mě je ideální dvacetistupňová škála (proto jakýkoliv můj názor na toto téma pravděpodobně nebude objektivní :P).
90%=5*=9/10
65%=3*=6/10
10%=odpad!=1/10

Nevidím rozdíl. Na fórech hodnotím do 10 a na CSFD převádím na hvězdičky.
Osobně mi nejvíce vyhovuje ta stupnice po desíti (bez nuly), pětiprocentním rozestupům se osobně raději vyhýbám (moc tenká hranice), ještě menší (po procentech) jsou hloupost.
10 hvězdiček jako na IMDb ještě beru, ale širší stupnici určitě ne.

Ještě abychom si rozuměli, mluvím o vzdálené budoucnosti, kdy nebude 100+ hodnocení u hry výjimkou, ale spíše pravidlem :-D

EDIT: Ještě mě napadlo - možná by nebylo od věci zauvažovat o tom, že by se do průměru začaly započítávat jen hodnocení uživatelů, kteří hodnotili např. více jak 50 her. Předešlo by se tomu, že si někdo bude vytvářet fiktivní účty, aby uměle zvýšil hodnocení své oblíbené hry.
Caelos: Taky bych se přiklonil k pětihvězdičkovýmu hodnocení. Přijde mi to mnohem lepší, líp se rozhodneš apod.
Podle mě je hodnocení po pěti procentech víc než dost! A do budoucna, s počtem přibývajících uživatelů, bych byl naopak rád, kdyby se postupně přibližovalo systému na csfd.cz (5 hvězdiček + odpad). Čím menší je totiž stupnice, tím lépe může člověk danou věc zařadit, jenže tady jsou zatím i mezi známými tituly takové, které mají cca 10 hodnocení a proto jsem v současné době s hodnocením po 5% spokojen :-)
Ale zase na druhou stranu, jaký je rozdíl mezi 90% a 91%? Podle mě nikdo nedokáže hru posoudit natolik objektivně, aby mohl "štelovat" jednotlivá procenta. Možná by to mělo smysl v případě, pokud by někdo chtěl podle svých chutí seřadit ve svém žebříčku hry stejného ražení se stejným hodnocením...
To je velmi dobrý nápad. Už tolikrát jsem chtěl dát hře 91% a musel jsem dát jen 90. Život nestojí za nic.
Zavedl bych hodnoceni po procentech. A diskuze s moznostmi citacce - prehlednejsi.
:)
AiMLEzZz, NateLogan: poslední dva roky pokud hledám hru, tak nějakou co má co-op (ostatní se hledají výrazně jednodušeji), jinak bych se na DH nikdy nedostal :-) takže z mého pohledu to není zase taková nějaká "hurá akce" na týden, ale dlouhodobě prospěšná věc. Navíc pokud by se to už muselo nějak víc separovat, tak bych to viděl na rozdělení spolupráce hráčů "Co-op" a "Versus" a rozdělení připojení "Hot-seat", "Splitscreen", "LAN" a "Net". To je celkem 6 flagů a do bajtu by se jich vlezlo 8, takže by to databázi nijak nezatížilo a ještě by mohly přibýt nějaké dvě další možnosti :-)
imageshack.us a podobné zahraniční servery bych obešel velkýmm obloukem... jsou extrémně pomalé. A hlavně musí ty obrázky být uložené po hodně dlouhou dobu :-)
Počkat, co je špatnýho na tom uploadnout obrázek např. na imageshack.us a pak sem jenom přidat obrázek, kterej je hostovanej jinde?
To leda zkusit vzít na sebe trochu rizika a dohodnout se s nějakým hostingem pro obrázky (třeba mě se zamlouvá imgway.eu). Zde ale hrozí riziko, že jednoho krásného dne to přestane fungovat, viz třeba historie ukazto.com
AiMLEzZz: YouTube a GameTrailers nabízejí přímo službu k linkováni na jejich videa a nevím o žádné obdobné službě zaměřené na herní screenshoty. Pokud nemyslíš, že by se linkovalo přímo na obrázky jakéhokoliv cizího serveru! To by byla řádná sprosťárna a to ani nemluvím o tom, že by to admin daného serveru hezky rychle ošéfoval.
Ze pry hostovat obrazky by zachvili zralo moc mista na hostingu. (kdyzto videa se proste nalinkujou odjinud)
Tak to rovnou rozlišovat typy MP, s možností vybrat jich i více (checkboxy):
-Klasický (DM,TDM apod.) - tenhle je základ, tedy stačí vybrat "Multiplayer: Ano"

-Single Co-op (GeoW, L4D, CaC:RA3)
-Offline MP (splitscreen, střídání u PC ala Worms)
-zrovna mě další univerzální MP módy nenapadají... :D
------------------
EDIT: Tak mě napadá, nešly by udělat RSS kanály i pro jednotlivé diskuzní sekce?
------------------
EDIT2: Asi by se mělo něco udělat s aktualizací času u editovaných příspěvků, takhle se může někdo na něco zeptat u nějaké zapadlé hry, přičemž už tam měl dříve "poslední slovo" a nikdo se o tom nedozví...

Možná by stačilo u editace přidat zaškrtávací možnost "aktualizovat čas přidání příspěvku" nebo tak něco.
To bysme rovnou mohli zobrazovat jestli je tam DM, TDM, CTF, Capture Point, Payload (v případě TF) atd. atd.
A někam, nejlépe do seznamu her, přidat možnost seřadit hry chronologicky dle data vydání...
-----------
Vzhledem k tomu, že se tu sem tam objeví duplicitní návrh na přidání/editaci hry či editaci vývojáře, mohlo by se po zadání jména hry (či při editaci rovnou) kontrolovat, zda již není ve schvalování hra/vývojář se stejným jménem a zobrazit nějaké upozornění.
par jinych veci, nektery jsem mozna uz zminoval:

moznost vytridit do zebricku jen hry ktery jsem hodnotil a i je podle myho hodnoceni radit (sekundarne pak podle celkovyho prumeru, to by mozna bodlo i v uzivatelove seznamu hodnoceni misto toho "dle hodnoceni" kde se to sekundarne radi podle abecedy).

Nejak indikovat pozici v tom celkovym defaultnim zebricku i kdyz mam zrovna zobrazeny jen nejaky uzsi vyber, nebo koukam na svy hodnoceni do profilu atp.

Neco co jsem mezitim zapomnel.

Jednoduchy pidigraf jaka hodnoceni uzivatel jak casto pouzil, neco jako tady pod user ratings.
Vzhledem k tomu, že se na DH vytváří nový profil vývojáře při každém přejmenováni, možná by nebylo od věci v infu, kde se zadává rok vzniku/zániku přidat další možnosti:
- rok přejmenováni
- rok odkoupení + kým
- rok sloučení + s kým

A k názvu by se mohla přidat možnost:
- také známí pod... (a možnost přidat např. pět různých názvů/odkazů na již existující vývojáře)
v seznamech typu zebricek her bych vedle data vydani uvital i odpovedne studio.
Zadne uzasne uzasne genialni cool cosik v tom nevidim, jen mi to tam chybi :)
záleží na tom v čem se o to pokoušíš. Když někdo nezná nic jinýho než malování...
Caelos: Jak u čeho, třeba já své oblíbené logo převádím do nového rozlišení obvykle kolem patnácti minut (a to je _velmi_ jednoduché). Obecně všechny obrázky kreslené pixel po pixelu je obtížné převádět do jiného rozlišení.
Resi se to tu uz od zalozeni.
Web by si mel sam upravit jakejkoliv obrazek do stavu, kterej potrebuje.
Upravení velikosti a převod na gif je otázka 10 sekund. Nechápu. Není to poprvé co to někdo řeší.
Možná by nebylo od věci udělat pro tyhle případy vždy nějakou anketu.
nas ten nutil do bloku, onen ho zas zakazoval... osobne preferuju blok, ale zalezi na kompozici no. (bordel s radkama mam tak jako tak :))
Hmmm, když nad tím tak přemýšlím, tak z tohohle pohledu je fakt zarovnání do bloku nevýhodné. Ale proč nás teda na střední nutily všechny texty a práce psát se zarovnáním do bloku? Svět je divné místo k bytí. :-)
Zarovnání do bloku se hůře čte, člověk se pak často nemá čeho chytit a má tendenci přeskakovat/číst znovu ty samé řádky.
NateLogan: zarovnání do bloku je z typografického hlediska fuj :-).
Udělit hodnocením komentářů nějakou bodovou váhu by nemuselo být špatné...

Jinak mě také napadlo, že by se mohly zdejší texty (popis hry a vývojáře, komentář, diskuze) zarovnat do bloku. Myslím, že by to pak vypadalo trochu lépe, méně chaoticky. Zdejší uhlazený vzhled si o to přímo říká :-)
Caelos: Jestli chceš defaultně řazení podle hodnocení komentářů, tak si to jde nastavit v "nastavení účtu". A pro neregistrovaného návštěvníka to myslím není až tak důležité, stejně bude číst buď všechny nebo si vybere oblíbené "komentátory".
Takhle to může být stejně nespravedlivý jako podle DH bodů. Nechal bych to, jak to je.
Taky by bylo dobré, když otevřu hru, aby se primárně zobrazovaly komenty s největším kladným ohodnocením(ne podle DH bodů, to by bylo nefér) a naopak ty s nejvíc mínusy, aby byly dole. Teď je to primárně od nejnovějších.