Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Návrhy na nové funkce

Před odesláním vlastního návrhu si prosím přečtěte seznam plánovaných funkcí a rozšíření.
Eru: A jak budes merit FPS? Nejen ze vetsina her nema zadny benchmark, jeste k tomu se ti na to drtiva vetsina uzivatelu vykasle (uz takhle si myslim, ze by to vyplnovalo tak 25% lidi, co ohodnoti hru - to znamena prumerne tak kolem 5 uzivatelu, zmenit to na FPS, ktere se vetsinou musi merit externe, vyplnil by to tak 1 uzivatel).
A co se vykašlat na nějaké stupně a pouze nechat vypsat sestavu a počet FPS? Celý žebříček by se pak řadil právě podle FPS.
NateLogan - No ale v případě, že to nejde na jakkoliv nízkém nastavení, tu ta možnost být musí. Navíc nehratelné může znamenat taky že to z důvodu nekompatibility pořád padá, nebo to třeba má grafické chyby znemožňující hraní (chybějící textury a tak)

Ty další "mezistupně" by mohly být "nejnižší" a "nejvyšší" a to low/med/hight by byly mezistupně.
ultra jsem si riksl taky, ale to by se zbytecne pletlo s high. Nejednoznacne to bude dycky a kdyz tam budes chtit cosik vypisovat po lidech tak se ti na to vykvajznou.
Akhera: Low/med/high myšleno úroveň nastavení, ne jak moc se to škube :).

pipboy: Mě to přijde celkem zbytečné. Možná ještě přidat ultra pro naprosté maximum. Cokoliv mezi je už příliš nejednoznačné a bylo by to lepší řešit vypsáním konkrétních nastavení.
tak rozliseni ofkoz je dulezity. (jinak osobne bych tam hodil jeste aspon ty 2 mezistupne)
U tohohle by možná bylo nejlepší umožnit napsat k nastavení grafiky nějakou poznámku (s konkrétním nastavením).

Protože low/med/high nic neznamená. V rozlišení 1024x768 běží kde co na max, zatímco v 1080p na stejném PC to nepoběží ani na low.

Edit: Nechal bych tedy výběr low/med/high (další? imho tohle stačí) + výběr rozlišení + vlastní poznámka s dalšími detaily.
Já jsem pro, ale pořád tu vidím důvod, proč by to neprošlo. A to je specifikace grafického nastavení... Zejména pro ty, co s v tom pořád šťourajají, jsou pojmy low, medium, high, ultra celkem abstraktní významy.
Ideální by bylo mít možnost výběru jednotlivých komponent přímo z nějakého seznamu (ať je to jednotné), případně přidat novou... Pak by člověk jen zadával svojí konfiguraci a systém by mu našel odpovídající záznamy.

S dostatkem dat by to byla bezkonkurenční služba. jinde se zpravidla používají buď oficiální požadavky, nebo nějaké obecné (v podstatě nic neříkající) parametry.
no, podminovat tyhle veci komentarem mi prijde pitome.. proste moznost nekde vyplnit, mozna specialni sekce v profilu hry.
pipboy, akhera: Myslíte jako další kolonku v komentáři? Já bych tam všeobecně naházel víc možností. Vedle hodnocení třeba přibližnou délku hraní, kde by se pak průměrný výsledek zobrazoval někde nahoře ve statistikách. Imo užitečné.
To by šlo spojit i s hardwarovými nároky. Bylo by pět kategorií (vysoké detaily, střední detaily, nízké detaily, nehratelné, nespustitelné) a každý by do jedné z těch kategorií mohl napsat svou sestavu podle toho, jak mu to šlo. Včetně operačního systému.
Jinac teda navrh na novou funkci sledovat jestli hra funguje na XP/Vista/7 atd., 32/64bit (vsechno oddelene ofkoz)... V praci to musim obcas resit, ta databaze microsoftu je pekne nahovno a jinam se nedostanu, vetsinou co hledam tam vubec neni >_>
Možná je to v plánu, možná jen vhodná připomínka. Možnost sledovat diskuze v blogu DH. A taky ta editace příspěvků tam...
Návrh zajímavý, ale v podstatě za hranicí realizovatelnosti. Budete si muset vystačit s upozorňováním v diskusích.
Eru: Nemyslim, ze by bylo potreba obchody celeho sveta. Rekl bych, ze je tak 5-10 ceskych, ktere stoji za zminku, a cca 15 svetovych, ktere jsou popularni, vic neni potreba, rekl bych. Na druhou stranu vytvoreni parseru pro obchod muze byt zaludne, hodne zalezi na tom, jak a v cem je web vytvoreny. Pokud by se nevyskytnul zadny zadrhel, odhadoval bych cas pro vytvoreni parseru pro jeden web na 1-5 hodin dle zkusenosti programatora.
Vic: Ad ručně - Řekni to nějakému VIP do očí. :-)

Garion: Takže teoreticky by se ručně nahazovaly konkrétní obchody? Celého světa?
ručně je to z dlouhodobého pohledu naprosto nefunkční řešení, takže dozajista ne
Vic: Tak to je hodne naivni pristup :) Nemyslim si, ze by se nasel nekdo, kdo by chtel stravit nekolik hodin denne tim, ze by upravoval ceny.
Eru: Technicka stranka v tomto pripade neni takovy problem (= da se to udelat) jako spise to, aby se nestalo, ze po tydnu se v JRC a XZone rozhodnou, ze proste IP adresu databaze zabanujou a cela prace by sla do kytek.
Nechci mluvit za kluky, ale nemyslim si, ze tohle je zrovna priorita (potrebovalo by se napsat nekolik (mnoho?) ruznych parseru, coz neni tak tezke, ale zabralo by to nejaky cas, a take nejaky chytry mechanismus, ktery by zajistil, ze na nas neprijdou :) protoze si nejsem vedom toho, ze by nejake obchody mely verejne API pro tyto ucely a pokud by mel napriklad nejaky cesky obchod najednou nekolik desitek pristupu za minutu ze stejne IP po cely den, asi by jim to neprislo normalni).
Bude u profilů her také (nejnižší) současná cena a upozornění na různé slevy jako Steam apod. ?
Jumas: Byl bych pro, něco podobného mě před pár dny napadlo. Nic tajného by se tím neodkrylo.
Co kdyby uživatelé, kteří již mají splněné některé skryté achievementy viděli datum získání těchto achievementů i u jiných uživatelů?

Mě by docela zajímalo.
jak tu tak koukam an ty casovy udaje "pred stovkami/tisici dny", budou v DH 2.0 tydny/mesice/roky ?
Asi myslí, že u některých her budou mít stejné tagy různou důležitost (Řešení: zavést váhy u tagů). Jestli myslí to, že stealth DE a stealt AC jsou různě koncipované, tak s to je snad jasné a nic se s tím neudělá. Dálnice v Německu a dálnice u nás jsou taky to samé a přesto se nedají porovnat :D

PS: "Similiar Games" bych zavedl taky zvlášť, jenom z tagů se něco takového nedá vždy odpozorovat. Jako inspiraci opět odkazuji na AniDB (lze hlasovat pro/proti a komentovat proč jo).
No, že budem tam, kde sme boli aj predtým, keď sa to delilo len podľa žánrov. :) Oveľa viac fajn by bola skôr tá feature ako má last.fm pri interpretovi "similar artists" tak by bolo similar games.
Assassin's Creed "action, stealth, sci-fi, middle-east, two timelines, conspiration"
Deus ex "action, stealth, sci-fi, conspiration"
Ja narážam na to, že keď spojíš 5 tagov do jedného titulu, tak si 5 ľudí pod tým bude predstavovať aj úplne niečo iné, i keď pri Tomb Raiderovi by také "breats, jumping, lame story" možno aj stačilo. :)
Teda mne to príde, že čím viac rozdielnych tagov, tým väčšie rozdiely v ich kombinovanej interpretácii pri jednom titule.... tým väčší bordel.
NateLogan: Jo ták, jakože by šlo podle tagů i některé žánry ignorovat a jiné naopak preferovat. No to nezní špatně!
Sice se už zase opakuji, ale jelikož je AniDB takový můj soukromý vzor namakané databáze, tak si to nemohu odpustit :)

Zavedl bych tagy jako zde: odkaz.
Tagy jsou rozdělené do několika základních kategorií a každý tak může mít pod sebou strukturu dalších upřesňujících tagů, přičemž je možné je přidávat samostatně, nebo celou větev tagů. Jako bonus je možné jim přidávat i váhu u každého anime.
Tohle tu máme vlastně i teď, jen více omezené/jednodušší.

Pak tam jsou i volné tagy bez omezení (odkaz), které jsou od těch defaultních odděleny. A aby v tom nebyl bordel, jsou moderované, nejde jen o textový parametr a každý uživatel jim u každého anime může přidat váhu.

Imho jde o nejlépe zvládnutý systém tagů. Není tak restriktivní jako kategorie tady na DH a nejde ani o bordel jako na YT. Pro spokojenost by mě osobně stačila implementace té první možnosti :)
S tagy to taky vidím docela bledě. V konečném výsledku to bude jak YT či DeviantArtu. Kdo stráví víc času nad vypisováním klíčových slov, ten bude víc viditelný. V opačném případě kdyby se muselo z nějakých předem daných tagů vybírat, stačí žánry. To přiřazení by taky mohlo být docela subjektivní.

S Garionem souhlas.
Tagy nejsou samospása a já osobně je nemám moc rád (ve většině systému je to jen neorganizovaný bordel na entou), tyhle základní informace, což věkové doporučení u her je, bych zobrazoval zvlášť.