Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Oznámení

LOL, a já z toho Car Tycoona podezíral nebohého Tweexe, když to hodnotil jako jediný (i když už se několik měsíců nepřihlásil). :-)
NOVINKA: Upraven systém započítávání zobrazení her, nyní se počítá každá IP adresa pouze 1x za hodinu. Říkejte tomu třeba malá změna, já tomu říkám konec nadvlády Car Tycoonu. :)

Kdyby to někoho zajímalo, tak Car Tycoon hypoval zmatený indexovací robot Googlu, který obvykle mezi první a pátou hodinou ranní refreshoval svou oblíbenou hru. :)

Za nedlouho přijde také změna zobrazování nejvíce navštěvovaných her na hlavní stránce, už se to konečně bude počítat za poslední týden/měsíc nekalendářně.
NOVINKA: U diskuzí ke hrám nyní vidíte u diskutujících i hodnocení dané hry.
Změněny rozměry vývojářského loga: 200 x 100-250px
Lepší pro moc široká a vysoká loga.
MCZ: Bohužel to není možné z toho důvodu, že při editaci se přepisují všechny položky z návrhu a nebere se v potaz, které byly změněny - stejně jako u her. Šlo by to předělat, ale je to stejně i u her a myslím že se ten čas než se návrh schválí dá vydržet.
V tabulce "spravuje se" by chtělo nějak vyznačit, co daný uživatel u vývojáře doplnil, abych já mohl kdyžtak doplnit něco jiného.
V tom případě bych upravil popisek na "... , bylo odkoupeno NEBO přejmenováno. " protože je to matoucí :)
ugraugra: Na DH se původní a přejmenované studio berou jako 2 subjekty, takže všechno vztahuj ke jménu - když se přejmenovalo tak na DH "zaniklo" a působnost přešla pod další jméno (to "vzniklo" v roce přejmenování). Objasnit to poté můžeš v popisku a proodkazovat to s starým/novým jménem studia.
U Rok vzniku studia by to chtělo lepší popisky, nevim jaký datum použít, když studium dejme tomu vzniklo v roce 90 a po dvou letech se přejmenovalo a já upravuju údaje jakoby toho přejmenovanýho :)
Ještě Rok zániku - "...nebo bylo odkoupeno a přejmenováno. " Takže když nebylo odkoupeno a bylo jen přejmenováno, tak mám udávat datum zániku toho přejmenovanýho? :D
misadlouhy: V levém už. panelu je odkaz správa vývojářů - dál už postupuješ jako u her. Ještě přidám odkaz na editaci přímo do profilu vývojáře.
Super... akorat je tu porad problem v tom, ze v Opere proste nejde cokoliv editovat. Clovek si vyvojare/hru vyhleda, oznaci, chce kliknou na "Vybrat vyvojare" a ono nic... chova se to jako by to ani nebylo tlacitko.
memphis: ahoj, já bych měl hned první otázku. Jak můžu vývojáře editovat? Dík :)
Zprovozněna editace vývojářů. Systém je obdobný jako u her pouze s tím rozdílem, že všechny položky jsou nepovinné - tj. můžete nahrát třeba pouze logo.

Nakonec jsem zvolil cestu méně údajů a větší volnosti v popisku, kam můžete dát prakticky cokoli + používat základní tagy.

Budu rád za nahlášené chyby, kterých určitě pár bude, připomínky a návrhy.
Nemám rád spoilery, protože se obvykle dozvím, že zemřela jedna z mých oblíbených postav!:(

Užití (diskuze, komentáře, profil):
Danny: Tak CS je samozřejmě speciální případ, myslel jsem "normální" hry...:)
Memphis: Tak to mě trochu uklidnilo, protože jsem přidal jedno skillmovie k CS. A po těch připomínkách k gameplay jsem teď hledal nějaké, ve kterém by byli i původní zvuky, ale po půl hodině hledání jsem našel jen 2 z módu deathmatch, což už ani není CSko a jedno v odstínech modré :-D
U Q3A by mi to ani tak nevadilo, ale u Vampire: Bloodlines, které vypadaly jako bezmyšlenkovité FPS už docela jo. Tyhle videa si každý vyhledá když bude chtít, jsem zastánce třeba jednoho gameplay s komentářem, než třech podobného rázu. Proto takovéto kousky budu z větší části zamítat.
Musíš vzít v potaz, že vycházíme z omezených zdrojů (youtube a gametrailers), většina videí (80%) je s cizí hudbou. Já na tom videu u Q3A nevidim nic špatnýho, takhle se ta hra v multiplayeru hraje, takže vypovídající hodnota je imho vysoká.
ugraugra: mě na tom tak moc nesejde, jen mi to video přišlo podezřelé - jak jsem psal, hudba je cizí a ten FOV je extrémně hnusný. Sotva lze popřít, že video bez těchto dvou "přídavků" by mělo lepší vypovídací hodnotu.
ja u pasu nestojim, dostal jsem od administratoru prima stolicku tak u toho hezky drepim a za zpevu narodnich pisni plnim schvalovaci normy:)
Ehm, co jinýho bys dal ke Q3A než ukázku z progamingu? Video kde se člověk prochází po prázdný mapě, nebo souboj nějakýho nooba s botama?
Memphis: mám pocit, že jeden gameplay ke Q3A (ale nevím, jestli schválený nebo neschválený) byl trochu podobného rázu (cizí hudba, hnusně vysoký FoV), dle mého to o hře až tak nevypovídalo, spíše to byla ukázka progamingu (ale nechávám to na vás).

BTW Při jednoduchém výpočtu, že na každou hru vychází průměrně 2-3 videa, těch her je zde přes 1000, lze snadno dojít k tomu, že počet videií ke schválení bude ještě dlouho narůstat. Přesto na schvalování zůstavají tři lidé, dva z toho označení jako administrátoři, což je "povolání", od kterého bych zde čekal práci trochu jiného druhu, než tohle stání u pásu...
ale pokud najdete video tetrisu atd. co budi dojem strilecky, urcite na nej upozornete:))
Nová pravidla pro Gameplay:
Gameplay - video z hraní plné verze hry, nemělo by obsahovat žádné spoilery. Přidávejte pokud možno jen videa her, které jste hráli, ať dokážete posoudit, zda je video vypovídající. Nestojíme o sestřihy fragů s rychlou hudbou (ideální jsou videa obsahující hudbu z vlastní hry) u her, které střílečky ani nejsou, ale z videa to tak vypadá.
Já osobně začnu ty videa natáčet, protože u některejch her sehnat jiná videa než typu SAREVOK SOLOED je trochu problém...
A co by se asi dalo jinyho v tomhle pocasi delat nez sedet doma s nohama v mrazaku?