@
Solidor (22.02.2018 18:21): Jo na dalsi ,,hlavni,, Neptunii jsem zvedav. Sedmicka (nebo V-2) mela uz i dokonce nejake enginove animace. Vubec u IF a Compile Heart zaznamenavam velke pokusy se posunout do AAA segmentu, treba Dark Rose Valkyrie , ktera sice ma porad budgetovou grafiku a porad je z casti vizualni novela ma uz plne 3D world mapu, dungeony maji logickou strukturu se zakladnimu puzzly, tedy uz se nejedna jen o prostory kde muzou byt prisery a to je vsechno. A nasadily take pomerne vazny ton pribehu, coz je taky velkej odklon od tech jejich urvanych holcicek co casto melou desuplny nesmysly (ne ze bych je nemel rad, ale nekdy to bylo na mne proste moc :)
@
7c (22.02.2018 18:43): jak jsem uz psal ja SAO anime neznam. Znam jen ty hry, coz mozna je i plus, v kontextu tech her. Ja hral jen Hollow Realization ktery mi po vydani vsech DLC prijde jako naprosto ohromujici megalomanska hra ktera ma v pohode obsah na 1000+ hodin. Samo je to spis pro hrace kterym nevadi nekonecne vylepsovani neceho a vyzva v podobe bossu a treba 1000 patroveho dungeonu a tak podobne. A na druhou stranu si i myslim ze pribehu a interakce s postavami tam je opravdu hodne.
U Fatal Bullet (hry) me pritahuje scifi setting a preci jen gameplay hlavne se strelnyma zbranema je neco jineho nez machat mecem. Pripomina mi to Phantasy Star Universe ktere koneckoncu fungovalo na podobnem principu.
SAO hry jsou hlavne single player, maji i multi cast ale je jaksi bokem od hlavni hry. Pribehova cast je vzdycky single. Coz u PS Universe bylo presne naopak, jen ten gameplay byl dost podobny.