@
Rapier (28.07.2019 10:47): Problém BioWare zdaleka není visuální styl .-)
Jinak herní sucho tady jak vidím vládne, když se řeší bezvýznamné žebříčky bezvýznamných plátků. Obzvlášť v éře, kdy je "game journalist" prakticky nadávka :)
K tématu - ne, že bych měla nějaká přehnaná očekávání - nemáte někdo tip na RPG, kde je důraz na boje a vylepšování postavy, tahové nebo s pauzou? Ideálně menší velikost družiny? A něco výrazně lepšího, než Pillories of Eternity [sic]. Sice asi zkusím
Pillars of Eternity II: Deadfire (které by mělo být lepší), ale až "někdy" (Unity se budu raději vyhýbat - stejný důvod, proč jsem na neurčito odložil HB Mechwarrior).
V pořadníku mám
The Banner Saga, ale podle komentářů tam není zrovna boj ta silná stránka.