Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

Jediné co není povoleno jsou bezinstalační flashovky přímo v prohlížeči, těch jsou tisíce a bylo by to už na trochu jinou databázi.
Tak tady je plno freewarovek. Třeba takovej ten ragdoll panák (finský názvy si opravdu nepamatuju), já jsem přidával Bulánky... S freeware hrama tu není problém.
Deimos: Ano, vycházím z příkladu CSFD, kde je spoustu filmů co natočili nějací kluci, kdejaký neznámý film. S tou passage, to jsem jen tak plácl, to fakt není moc hra. Ale freewarovky třeba z Becherovka games, flashové a AGS adventury apod. sem dle mého názoru patří.
Mě by třeba rozšíření o další freeware hry nevadilo. Passage sice neznám, ale pokud tady nějaká free hry nebude, tak o ní ani nebude vedět, takže jsem pro aby tady byly (klidně i všechny když to pude) stejně tak i oficiální datadisky a jestli to bude něco co se víc podobá patchu, tak to hold nebudu komentovat, ale aspoň budu vědět, že něco takového ke hře existuje.
Zrovna pri Passage ide o to, ze je to fakt az umelecky kus, a akykolvek jej popis by znacne znicil zazitok cloveka, ktory s nim neprisiel do styku. Ale zas, nedaj na mna, je to na Mephisovi, co si mysli, o tychto specialnych kusoch. Klasicke freeware hry tu samozrejme uz su.
Jelikož hodně hraju freeware hry, chci začít s jejich přidáváním. Ale můžou se přidávat i hříčky typu Passage?
Pokud je to oficiální rozšíření, nevidím v tom problém - pokud se to označí jako free datadisk. Ono je v těchhle případech těžké rozlišit, zda je to spíše patch, či rozšíření, které se dá samo o sobě ohodnotit/okomentovat... pokud ano, tak tady patří.
Dotaz: Má se přidat i rozšíření typu Age of Mytholgoy: The Golden Gift? Je to v podstatě free datadisk, ale zas na druhou stranu do stejné kategorie spadá i takový Mass Effect: Bring Down the Sky, který těžko říct, jestli by tu měl vůbec co dělat...
Memphis: Jaká drzost, tohle bylo povzbuzení,...
Pipboy: ...ale takhle jsme v patové situaci :P
no tak uzivatele, no tak... uz jen 200 her a mame v databazi 2k her... na pridavani toho jsou jeste spousty:D
Vronsky: Na většinu z tvých otázek je odpověď v sekci "O webu" na horní liště.
Zdar, obsah i zpracování DH je v pohodě, jenom mi tu chybí více titulů z konzolí (resp. hry, které vyšly jen na konzolích a na PC se neobjevily). Asi je lepší se zatím soustředit na PC, protože tam je materiálu ke zpracování až až, ale alespoň ty zásadní věci typu Motorstorm, Resistance nebo pozdějších Metal Gearů bych uvítal. Je možnost takové hry přidávat, nebo to aspoň do budoucna plánujete? Jinak díky za super stránku.
Možná jsem něco zaspal, ale u komentářů se pod ním neukazuje kdo dal plus a mínus. Vysvětlit:)
Memphis: Vždycky tu je možnost to dát jako sekundární hodnocení a/nebo možnost ho zapnout v nastavení profilu. Když nad tím tak přemýšlým, tak najít takový model, aby fungoval, snad ani nejde. Ale zase neudělat s tím nic a dopadnout jako IMDB či MetaCritics, kde spousta věcí má notně zmanipulované hodnocení...
jop :) hm. ale jak na to ted koukam... tak se mi ten vzorecek asi ani nelibi :)
eeeh tim poctem ruznych hodnoceni myslim prave ty stovky a dvacitky, ergo tady uz jsou jen dve. Takze tady by se to uz jen zprumerovalo.

Ale jo, prave kdyz by bylo malo hodnoceni a byly by hodne rozdilny, tak si nejsem jisty tim co z toho poleze. Na nejake anime databazi meli jakysi sileny vzorecek ktery pouzivali vedle prumeru, jen uz se nepamatuju ktera to byla :)
pipboy: Původní algoritmus - odebrat všechny a nechat tam jedno až dvě? Uvažovals extrémní varianty jako: 100, 100, 100, 20, 20

První cyklus odebere 100 a 20
Druhý cyklus odebere 100 a 20
Výsledný průměr 100.

Nebo chápu špatně proměnnou počet různých hodnocení?

NateLogan: Nápady na umazávání maxima a minima už tady byly, ale nevím jestli je to správné řešení. Respektive muselo by se to nějak otestovat, ale jak objektivně posoudit jestli výsledné průměry jsou "lepší" než ty staré?
Jo, tu první větu jsem myslel tak, že jsem nad těmi návrhy pipboye a NateLogana moc nepřemýšlel :-)
Nemám v úmyslu mít cokoli společného s matematikou, ale pro nějaký lepší a chytřejší "průměrovací" algoritmus bych rozhodně byl; je to dle mého nejlepší řešení (a žebříčky si tak zachovají určitou výpovědní hodnotu).
chybka ktera me v tom napada je ze s vetsim poctem hodnoceni se to vysledny cislo bude blizit stredu tech dvou cisel, takze pricitat zpatky tech 27 mozna nebyl uplne nejlepsi napad :) Ale zas nezapocitat je vubec by delalo paseku v jinych pripadech, takze otazka co tam pricist aby to zustalo vyvazene no... ale na to jsem ted fakt moc unaveny :) Kazdopadne nejake to hledani idealniho uakzatele by imho probihat melo.
hele prumer je sice neco co zna kaztdy maly decko, rozhodne to ale zdaleka neni jediny pouzivany statisticky uakzatel, prave proto ze se da jeho vypovidaci hodnota snadno zkreslit nejakou hodnotou daleko od ostatnich. Proste lpeni na vazenym prumeru mu prijde nesmyslny.

Ad to moje, v praxi takovy deus ex vyplivne 92,74 (rek jsem si ze asi bude lepsi do toho zaverecnyho prumeru pridat i vahu tech vyhazenych, u Deus ex by to takhle bylo takto:

( ((11+27)*90) + ((19+27)*95) ) /84 = 92.7380952

cili po vyhozeni 27 nej- hodnoceni mi zbydou hodnoceni jen od dvou druhu, toz je zprumeruju. S tim teda ze jsem k jejich vaze ted pricet zpatky tech 27. Jsem trochu unaveny abych v tom hledal mouchy, ale co jsem zkousel to aplikovat na prvnich 20 her v zebricku, tak z toho nic divnyho nelezlo.
Triple T: Tak mě bylo jasné, že tohle by v podstivé databázi (minimálně mě se DBH zdá jako slušná databáze) aplikoval jenom šilenec a tohle se zkrátka vyřeší jedině tak, že tu bude hodně hodnocení (s tím, že u nás v republice a u sousedů na Slovensku bude snad Olin-like uživatelů minimum) :-)
pipboy, NateLogan: Prasácká škaredost, jedno jako druhé. Můžeme počítat s tím, že hlasy "sniperů" se "rozpustí" v množství hlasů zodpovědných uživatelů, nebo podle Sturgeonova zákona odfiltrovat rovnou 90% hlasů a nechat všechny hry plavat kolem 50% hodnocení. Ani jedno nefunguje. Internet sucks. Až někdy budu robit vlastní databázi položek hodnocených uživateli, zkusím napsat nějaký algoritmus, který chytře zohledňuje respektovanost (ze strany prohlížejícího uživatele) hodnotících uživatelů, ale ten stejně musí fungovat pouze jako alternativa k objektivnímu globálnímu hodnocení. Které nefunguje. Internet sucks. Ale tagy FTW!
Zkrátka Olin je Olin, patří mezi lidi, kteří na IMDB po vydání Dark Knighta dávali samé nuly Godfatherovi i Shawshanku, jen aby se nám netopýr dostal na první místo (ne že by si to nezasloužil, ale takhle by to prostě být nemělo).

Pipboy: Takhle by ti tam zůstali jen 1 nebo 2 hodnocení :D. Lepší by bylo odstranit jen 1/10 hlasů (nebo tak nějak, to by chtělo zkusit někde prakticky a kouknout na ideální číslo). V javě:

for (int i = int(pocetHodnoceni / 10), i >= 2, i--){
odeber 1 nejmensi;
odeber 1 nejvetsi;
}

PS: Je moc brzo ráno, tak si nějsem zcela jistej jestli mi to přemýšlí správně :-D
no hele jak zni totok?

while(pocet ruznych hodnoceni > 2){
odeber 1 nejmensi;
odeber 1 nejvetsi;
}
celkove hodnoceni hry = prumer ze zbylych hodnoceni.

moc jsem to nezkoumal ale snad to i dava slusny cisla.
...nehledě na to, že často pořadím zamávalo i jedno ne až tak extrémně nízké hodnocení hry o více než třech desítkách hlasů.
"Chtělo by to hlavně konečně zvednout limit hodnocení potřebný pro zobrazení hry v žebříčku."
Hodně dobrých her pak z žebříčku zmizí...
To, že dal Olin nula procent Football Manageru a FreeSpace 2 přesně v době, kdy se objevili v žebříčku, vypovídá o jeho hodnocení docela jasně. Chtělo by to hlavně konečně zvednout limit hodnocení potřebný pro zobrazení hry v žebříčku. Pří více hodnoceních už nebude mít jedno tak výrazný vliv. Lidí jako Olin se stejně nikdy nezbavíte. A ne každý se musí pokoušet ovlivňovat žebříček tak zjevně jako on.
I s tím rizikem, že to přesto může být jeho názor? Já od toho dávám ruce pryč (*he goes to the river and washes his hands). :)
Ja by som bol kľudne za... Šanca, že to čo prezentuje, je skutočne jeho názor, je jedna k nejakému strašidelne vysokému číslu (a v tom prípade mal dosť možností vyjadriť sa), takže by som to nijakou "slobodou názoru" neobhajoval a považoval to skôr za ekvivalent spamu... Nejaké celkové hodnotenia a rebríčky ma síce moc netrápia, ale ako "odpad," navyše s určitým negatívnym vplyvom na výpovednú hodnotu servera by som ho kľudne zmazal.
Možný to je, bohužel zatímco na IMDB hodnotí spousta lidí a vliv těchle Olinů se částečně neutralizuje, tady jeden jediný Olin dokáže svou blbostí hru shodit třeba o 10%, což už se mi zdá dost hardcore :(
Koukám, že Olin dává nuly a stovky. Spousta lidí se tak chová na IMDB. Třeba je Olin obdobou takového hodnotiče, který má zájem o to, aby jeho hodnocení mělo na celkové číslo "impact". Co takhle před davovým lynčováním mu to vysvětlit přátelsky v poště? Navíc, TADY "na malém plácku" důležitější jsou individuální hodnocení a ne výsledné číslo. Nebo se mýlím?
special: přijde mi že nevíš o čem jsem mluvil. A jinak pochybuju že "to tak vidí", tu nulu k FM08 dal den potom, co FM získal 10 hlasů a dostal se tak do default žebříčku na nějaký 5. místo myslim. A tak musel Olin zasáhnout...
Jsem proti. :) Databáze, jako je tahle, má být pro všechny a když Olin hodnotí nízko u všech vysoce hodnocených her, tak je jejich hodnocením (až tak) od sebe nerozděluje. O objektivitu bych strach neměl, hodnocení má být subjektivní a kdoví, třeba to tak vidí (do jeho hlavy nikdo z nás nevidí). :)
tez jsem premyslel jak podobne blbce vymazat a napadla me takova blbost pripominajici median, ale nechtelo se mi premyslet jak to prevyst do jednoduchyho vzorecku :)