@Karasman (05.10.2015 09:59): Dávat si budíka na takovou hodinu to by za to muselo být sakra bodů abych se k tomu já odhodlal :D
Všeobecně o DH
@Jack_Dark (05.10.2015 09:47): Ultimátní bych mu neříkal, stačí si dát budíka na 3 ráno, hodit jeden login a jít zase spát. Myslim, že tam je velká pravděpodobnost, že se ti splní. Ale je pravda, že třeba 10 bodů za snahu by se dát mohlo :-).
@Memphis (05.10.2015 09:37): Stejně by za tento ultimátní achivment mělo být více bodů než jeden.
@Say (05.10.2015 08:47): Je to tak, tohle ještě bude upraveno (ne autorefresh, ale počítání té aktivity), takže se Samotářem ideálně počkat.
@Chuck (05.10.2015 08:42): HP má autotefresh. Stačí mít otevřenou záložku.
@Kwoky (05.10.2015 03:14): Taky ses chystal na Samotáře? ;-) On-line aktivita tu je u některých nepřetržitě asi od 2.00 hod. a nevěřím tomu, že po celou dobu brouzdají po DH.
@h4nek (04.10.2015 23:58): Unreal Tournament je arénovka. Všichni začínají se stejným vybavením a všechno si musí posbírat na mapě. Žádné vybavení si koupit nepůjde. Můžeš si koupit modely postav, mapy, alternativní herní módy, mutátory a podobně. Jinými slovy, jedná se pro obchod pro modifikace, nikoli prémiový obsah.
@Psyx (05.10.2015 03:26): Vývojáři neberou žádnou práci moderů. Vývojáři poskytují obchod, na kterém je možno mody distribuovat zdarma nebo za peníze. Žádná hra si doposud na tomto nepostavila finanční model.
Bylo tady samozřejmě fiasko se Steam Workshop, ale toto je o něčem úplně jiném.
@Psyx (05.10.2015 03:26): Vývojáři neberou žádnou práci moderů. Vývojáři poskytují obchod, na kterém je možno mody distribuovat zdarma nebo za peníze. Žádná hra si doposud na tomto nepostavila finanční model.
Bylo tady samozřejmě fiasko se Steam Workshop, ale toto je o něčem úplně jiném.
@Psyx (05.10.2015 03:26): Popis mi připomněl Team Fortress 2 no a tu vedeme jako F2P, takhle bych takhle zařadil i toto.
@LIUWIL (04.10.2015 13:06): I když jsem hru nehrál, přijde mi spíš jako F2P. Možná to tak nevypadá, protože módy dělá komunita, nicméně se pořád jedná o bonusový obsah za peníze. To že vývojáři některých F2P her berou práci móderů a za podíl ji prodávají přes svoji hru, není nic nového, tady je to akorát víc čitelné.
12 lidí online? Tatínek vám vyhlásí válku! :)
@LIUWIL (04.10.2015 19:07): Technicky vzato je pravda, že se jedná spíše o F2P, ale tolik na tom nakonec nesejde a jak píšete, může se to do vydání upravit. Tady mě napadlo co v případě hry, která je freeware, ale vyjde k ní nějaké placené rozšíření (deluxe edice) apod. k podpoře tvůrců. Taková hra imho je pořád freeware a F2P má věci, co se cpou přímo do té hry a nijak jí nerozšiřují (i.e. něco kosmetického nebo přidávajícího výhody jako herní měnu, DoubleXP apod.). Ale ten UT jsem neviděl, takže nevím, jak přesně market funguje. A pokud tam bude možné koupit nové vybavení a použít v základní hře, tak bych taky řekl že to bude vlastně F2P. Ono ale zase brát F2P podle toho že má transakce uvnitř hry by bylo také ošemetné, kdyby se objevila hra, kde se ty samé věci kupují přes nějaký webstore. Takže úplně pevná hranice, jako u všeho, neexistuje.
@LIUWIL (04.10.2015 19:07): Díky, sice to mám taky nainstalovaný, ale spouštím to jednou za dloooohou dobu. Že je už ten market otevřený ani nevím. Na další podrb si počkám na diskuzi ve schváleném profilu :)
@MartinezZ (04.10.2015 18:33): Máš pravdu v tom, že se to bude měnit a času na debatu bude spousta. V tuto chvíli volím freeware a zdůvodňuji to tím, že žádný obchod ještě nebyl zřízen. A přemohl jsem se a něco tam už naplácal, takže bych to snad mohl poslat ještě dneska.
EDIT: Tak kecám, marketplace už funguje :D Normálně jsem si tam toho všiml až teď (nehraju nijak často)
EDIT 2: Už by se konečně mělo něco udělat s rozměry coverů. Hledat vhodné obrázky na hry, které ofiko cover nikdy mít nebudou, je opruz.
EDIT 3: Už to tam leží. Jdu si nachystat zajímavosti a videa.
EDIT: Tak kecám, marketplace už funguje :D Normálně jsem si tam toho všiml až teď (nehraju nijak často)
EDIT 2: Už by se konečně mělo něco udělat s rozměry coverů. Hledat vhodné obrázky na hry, které ofiko cover nikdy mít nebudou, je opruz.
EDIT 3: Už to tam leží. Jdu si nachystat zajímavosti a videa.
@LIUWIL (04.10.2015 17:12): Nejsem člověk :D Od F2P očekávám, že ji budu moct hrát zadarmo a pokud budu chtít, budu si moct do hry koupit něco, co ti, kdož neplatí, mít nebudou, ale nebude mě to nijak omezovat v tom, že bych pak bez placení nemohl hrát, jen to pro mě, jakožto neplatiče, mohlo být o něco (o dost) těžší, ale stále zdarma.
Prémiové zbraně a postavy tu v podstatě mít budeš, pokud je někdo z fandů udělá a nabídne na tamním "storu" za poplatek. kdo si to koupí, bude mít něco, co jiní ne, tedy prémiovou věc.
Ale chápu, že je to trochu jiný. Před tvým dotazem bych se nad tím vůbec nepozastavoval a hned tam vrznul F2P. Na druhou stranu, hra je stále v prealfě, takže se stejnak časem změní popis i cover, klidně se tak bude moct změnit i forma hry. Ono ať už freeware nebo free2play, důležité pro většinu bude to slovo "free" :)
Prémiové zbraně a postavy tu v podstatě mít budeš, pokud je někdo z fandů udělá a nabídne na tamním "storu" za poplatek. kdo si to koupí, bude mít něco, co jiní ne, tedy prémiovou věc.
Ale chápu, že je to trochu jiný. Před tvým dotazem bych se nad tím vůbec nepozastavoval a hned tam vrznul F2P. Na druhou stranu, hra je stále v prealfě, takže se stejnak časem změní popis i cover, klidně se tak bude moct změnit i forma hry. Ono ať už freeware nebo free2play, důležité pro většinu bude to slovo "free" :)
@MartinezZ (04.10.2015 15:55): Mám to rozpracované, teď přidávám popis, ale tím modelem si fakt nejsem jistý.
Jde o to, že od free-to-play her lidé očekávají prémiové účty, zbraně, postavy a podobně, což nový UT mít nebude. V podstatě se jedná o úplně nový model, pro který tady neexistuje kategorie a teď teda je otázka, co použít jako náhradu.
Počkám, jestli se tu objeví víc názorů. Dřív než zítra to stejně nestihnu dodělat.
Jde o to, že od free-to-play her lidé očekávají prémiové účty, zbraně, postavy a podobně, což nový UT mít nebude. V podstatě se jedná o úplně nový model, pro který tady neexistuje kategorie a teď teda je otázka, co použít jako náhradu.
Počkám, jestli se tu objeví víc názorů. Dřív než zítra to stejně nestihnu dodělat.
@LIUWIL (04.10.2015 13:06): Nové UT a Fortnite jsem chtěl taky přidat, ale zatím nenalézám času, takže šup do toho. A samozřejmě označit Free to Play. Autoři na něm budou moci vydělávat prodejen svých modů a nějaké procento z prodeje půjde vždy Epicu. Rozhodně to tedy nebude Freeware.
Dneska se už vydávají v podstatě jen F2P hry a jestli do nich dodatky prodává přímo tvůrce hry nebo někdo jiný díky onomu tvůrci je druhotné, prostě F2P s možnosti dokupu dle libosti.
Dneska se už vydávají v podstatě jen F2P hry a jestli do nich dodatky prodává přímo tvůrce hry nebo někdo jiný díky onomu tvůrci je druhotné, prostě F2P s možnosti dokupu dle libosti.
@Garret (04.10.2015 14:17): Asi se na to ještě nepřišlo. :D Taky jsem koukal na jeho uberdlouhý koment ale když jsem začal číst, tak mi něco nesedělo. Asi by mu to chtělo vysvětlit, že tyhle věci se dávají do odkazů. :D
@LIUWIL (04.10.2015 13:06): Pokud tam budou takto "prodávat" jen třetí strany, tak bych to osobně viděl klidně na ten freeware, aby se to odlišilo od Pay2Win titulů, které hráči cpou mikrotransakce na každém rohu.
@LIUWIL (04.10.2015 13:06): Pokud tam budou takto "prodávat" jen třetí strany, tak bych to osobně viděl klidně na ten freeware, aby se to odlišilo od Pay2Win titulů, které hráči cpou mikrotransakce na každém rohu.
když tady někdo postne krátký koment, hned mu ho aktivní VIP hodí do diskuze. když tady ale někdo zkopíruje text recenze z Tiscali jako koment, je zde ponechán a ještě dostává pluska? wtf... (viz. JokerTV)
A teď ještě dilema...
Jedná se mi o nový Unreal Tournament. Označit ho jako freeware, nebo free to play?
Hra nebude mít žádné herní mechaniky, za které by se platilo, takže free to play to není. Žádné prémiové funkce, žádné prémiové předměty, žádné mikrotransakce.
Bude tam pouze jakési tržiště, na kterém budou moci moddeři distribuovat svůj obsah, buďto zdarma nebo za peníze (Epic si z tržeb bude brát podíl).
V tomto ohledu se jedná o jedinou hru svého druhu, takže se chci zeptat na názor ostatních. Osobně nejsem více nakloněný ani k jedné možnosti.
Jedná se mi o nový Unreal Tournament. Označit ho jako freeware, nebo free to play?
Hra nebude mít žádné herní mechaniky, za které by se platilo, takže free to play to není. Žádné prémiové funkce, žádné prémiové předměty, žádné mikrotransakce.
Bude tam pouze jakési tržiště, na kterém budou moci moddeři distribuovat svůj obsah, buďto zdarma nebo za peníze (Epic si z tržeb bude brát podíl).
V tomto ohledu se jedná o jedinou hru svého druhu, takže se chci zeptat na názor ostatních. Osobně nejsem více nakloněný ani k jedné možnosti.
@LIUWIL (04.10.2015 12:41): Na tom jestli to někdo nazve alfa nebo beta zas tolik nezáleží, jde o to jestli je hra přístupná komukoliv.
http://dbher.cz/dp119957
http://dbher.cz/dp119957
Osvěžte mi někdo paměť. Mohou se vkládat hry v otevřeném alfa testu, nebo až v betě?
@RomcaT (03.10.2015 20:36): No já jen, že tady bylo ze čtvrtka na pátek v noci mezi druhou a šestou on-line minimálně 5 lidí a pochyboval bych, že všichni byli v jednom kuse aktivní.
@Chuck (02.10.2015 04:15): to trvalé přihlášení s tím nesouvisí, protože pokud jsi neaktivní, tak tě to tu jako uživatele online bere jen 5 minut..koukej já už ten ačív mám ;o)
Tedy ne, že by mi o ten jednobodový achiev Samotář tak šlo, ale neruší jeho splnění nastavení trvalého přihlášení alespoň jednoho uživatele? Pokud jo, pak se to mezi sebou tak trochu tluče.
@Walome (01.10.2015 17:37): Jo ta já nevím, taky tu poslední dobou spíš nejsem. Ale tvůj speciální požadavek na nesekající se android... tož tak=D
@Say (01.10.2015 11:16): Já snad mám nějakej šestej smysl. Tejdny sem nepáchnu a když jo, tak si mě Say bere zrovna do huby :) jináč já mám v telefonu slovy deset aplikací :)
Jako aplikace mi přijde super třeba bankovnictví. Člověk to tam má všechny pod jedním menu, může se kdykoli snadno podívat na zůstatek účtu a samozřejmě QR platby jsou taky super věc.
To samé různé sockové aplikace (spacebook, twitter a podobně).
Nicméně nevidím důvod mít apku na weby jako různé databáze, nebo nedej bože konkrétní zpravodajské weby (samozřejmě apky, které vybírají z několika různých webů, beru). Aplikace se musí neustále aktualizovat, opravovat chyby a samozřejmě je tu taky limitace platforem (myslím, že lidí s widlema je tu povíc). Nehledě na to, že jenom určité procento lidí to bude vůbec používat. Pak je tu taky ta věc, že apka často nezvládne všechno to co se dá udělat na webu (dobrý den, czc).
Podle mě zbytečné plýtvání časem a prostředky.
To samé různé sockové aplikace (spacebook, twitter a podobně).
Nicméně nevidím důvod mít apku na weby jako různé databáze, nebo nedej bože konkrétní zpravodajské weby (samozřejmě apky, které vybírají z několika různých webů, beru). Aplikace se musí neustále aktualizovat, opravovat chyby a samozřejmě je tu taky limitace platforem (myslím, že lidí s widlema je tu povíc). Nehledě na to, že jenom určité procento lidí to bude vůbec používat. Pak je tu taky ta věc, že apka často nezvládne všechno to co se dá udělat na webu (dobrý den, czc).
Podle mě zbytečné plýtvání časem a prostředky.
Aplikace pro takto malý web nemá imho moc smysl. Snad leda něco specializovaného jako notifikace na novou poštu / příspěvky v diskuzi, ale nevím, jak moc užitečné by to bylo. Hlavní je podle mě mít slušnou mobilní verzi webu a na tu si rozhodně nemůžu stěžovat. Nesnáším, jak to má třeba ČSFD - nejen, že ta jejich Androidí aplikace padá, ale všechno zdaleka neumí, takže nakonec stejně občas musím na jejich "nemobilní" web a zoomovat a scrollovat jako blázen.
Ale takovéto jednoúčelové apky rozhodně neodsuzuju. Když jsou slušně napsané, tak na pozadí neběží (případně se to dá nastavit) a žerou nanejvýš místo v paměti telefonu (ne RAM). Třeba rychle se kouknout na hodnocení filmu v ČSFD / FDB / IMDB aplikaci je imho fajn. Nebo třeba Alza a Heureka aplikace jsou taky celkem ok atd. Pokud často chodím na nějaký web (nebo chci rychle něco najít), tak proč nemít místo toho apku, která je většinou rychlejší a má lepší ovládání?
EDIT: A samozřejmě musím dodat obligátní - mám doinstalovaných skoro 200 aplikací a nijak to Android nezpomaluje. :-)
Ale takovéto jednoúčelové apky rozhodně neodsuzuju. Když jsou slušně napsané, tak na pozadí neběží (případně se to dá nastavit) a žerou nanejvýš místo v paměti telefonu (ne RAM). Třeba rychle se kouknout na hodnocení filmu v ČSFD / FDB / IMDB aplikaci je imho fajn. Nebo třeba Alza a Heureka aplikace jsou taky celkem ok atd. Pokud často chodím na nějaký web (nebo chci rychle něco najít), tak proč nemít místo toho apku, která je většinou rychlejší a má lepší ovládání?
EDIT: A samozřejmě musím dodat obligátní - mám doinstalovaných skoro 200 aplikací a nijak to Android nezpomaluje. :-)
@Cobot (01.10.2015 11:09): Naprostý souhlas. Pak to všem zabírá RAMku, baterku a data to žere na pozadí a furt si stěžují, jak se jim po reinstalech miliony aplikací seká smarfoun. Zdravím Walomeho=P
@pipboy (01.10.2015 10:52): Mě ta "móda" aplikací připadá jak u debilů. Na všechno aplikaci... Pak má člověk v telefonu 300 aplikací na tohle a na tamto. Přitom přímej přístup na web řeší všechno. Notifikace mě osobně nezajímaj.
@Cobot (01.10.2015 09:56): appky zerou min dat a jsou (mely by tudiz byt) rychlejsi, muzou strkat notifikace a cojavim co jeste. Web pravda neni marny, sam ted pisu z mobilu.
@Memphis (01.10.2015 09:40): Správně na co aplikaci. Mobilní verze webu je čím dál lepší.
@Korbitch (01.10.2015 02:18): Aplikaci nechystáme, nicméně stále zdokonalujeme mobilní verzi webu.
@Chuck (01.10.2015 08:37): ☜(˚▽˚)☞
@Fatality (01.10.2015 08:31): Nebo renegate? :-)
@Chuck (01.10.2015 08:14): Ten achievement by se měl jmenovat Forever alone, even on DH. :-D
Dneska budu po dvou týdnech volna v noci v práci, tak doufám, že všichni budete pokorně spát a já získám Samotáře! :-)
@Korbitch (01.10.2015 02:18): 1) Kluci mají práci a jak vidno i ze zdejších aktualizací, horko těžko stíhají i samu DH.
2) Kolik bys pro vývoj DH apky byl ochoten přispět $ ? :) //čistě pro zajímavost
2) Kolik bys pro vývoj DH apky byl ochoten přispět $ ? :) //čistě pro zajímavost
Asi to už v diskuzi někdy proběhlo, ale nepřemýšleli jste o aplikaci?
@Eru (29.09.2015 15:40): U Majkeeho to mohlo být klidně jen dočasné. Zas taková zvěrstva tu na rozdíl od Konvice nedělal. Ale to už je asi teď vcelku jedno.
@Fatality (29.09.2015 12:34): Bylo to na jeho přání. Odešel, přišlo mu to tady tenkrát totalitní.
Proč byl zablokován účet Majkeeho?
DH napadli zasa teroristi :) najnavštevovanejšie hry dňa Čtyřlístek: Zítra se bude tapetovat a Congo the Movie: Descent into Zinj
@mazar1234 (27.09.2015 23:05): Něco podobného je i u nadávek. Sprostá slova která znamenají stejné věci se v různých jazycích používají v jiných situacích. Jsou to slova nebo fráze které se vyvinuly a jsou jednoduše zažité.
All your base pochází z konkrétního zdroje a je to taková úchylárna právě kvůli špatnému překladu do konkrétního jazyka.
All your base pochází z konkrétního zdroje a je to taková úchylárna právě kvůli špatnému překladu do konkrétního jazyka.
@LIUWIL (27.09.2015 22:48): "všechny vaše základna patří nám" - to je ako z google translatora. To sa musi prelozit nejako uplne inac, sice neviem ako ale slovne by to mohlo byt uplne mimo no pointou a "feelingom" by to "hitlo target".
Kill two birds with one stone - zabit 2 muchy jednou ranou.
Pulling your leg - tahas ma za nos
skratka najst nejaky rovnako uderny preklad. Vyzva pre Kanturka.
Kill two birds with one stone - zabit 2 muchy jednou ranou.
Pulling your leg - tahas ma za nos
skratka najst nejaky rovnako uderny preklad. Vyzva pre Kanturka.
@mazar1234 (27.09.2015 22:26): Když mrkneš na link co jsem dával, máš to tam rozepsané. Přeložená hra vyšla v roce 1989. Používalo se to už dřív, ale jako meme to vybuchlo v roce 2000. Na google search to bylo dosti často vyhledávané ještě v roce 2007.
Problém je zde jazyková bariéra. Do češtiny nebo slovenštiny to hlavně kvůli skloňování nejde přeložit tak, aby to vyznělo stejně epicky a přitom vůbec nedávalo smysl. Sice už jsem párkrát zahlédl někoho pronést něco jako "všechny vaše základna patří nám", ale to se prostě nechytí.
Ale je fakt, že u nás taková ta internetová kultura taky prakticky neexistovala a dodnes je naprosto minimální, a tím nemyslím jenom dostupnost internetu, ale obeznámenost s trendy a podobně.
Problém je zde jazyková bariéra. Do češtiny nebo slovenštiny to hlavně kvůli skloňování nejde přeložit tak, aby to vyznělo stejně epicky a přitom vůbec nedávalo smysl. Sice už jsem párkrát zahlédl někoho pronést něco jako "všechny vaše základna patří nám", ale to se prostě nechytí.
Ale je fakt, že u nás taková ta internetová kultura taky prakticky neexistovala a dodnes je naprosto minimální, a tím nemyslím jenom dostupnost internetu, ale obeznámenost s trendy a podobně.
@LIUWIL (27.09.2015 21:49): Aky to bol rok?
Ci to nebolo skor tym ze este nebol vseobecne internet tak rozsireny v kazdej zapadackej riti ako je dnes.
Lebo cca do roku 2006 nebol domaci net velmi bezny a masove cenovo dostupne pre plebs online pripojenie je IMO datovane tak od 2008-2010+ (v nasich krajoch).
Ci to nebolo skor tym ze este nebol vseobecne internet tak rozsireny v kazdej zapadackej riti ako je dnes.
Lebo cca do roku 2006 nebol domaci net velmi bezny a masove cenovo dostupne pre plebs online pripojenie je IMO datovane tak od 2008-2010+ (v nasich krajoch).
@mazar1234 (27.09.2015 21:27): Koncept je podobný, ale All your base byla naprostá šílenost, která se táhla několik let. Pominu-li nepředstavitelné množství photoshopů, "ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US" se objevovalo i na amerických ulicích (plakáty, billboardy, letáčky atp.), na všemožných webech, na hacknutých webech, ve hrách a podobně.
A hlavně to bylo velice nakažlivé. Když to někdo nezasvěcený někde viděl, začal si zcela pochopitelně lámat hlavu jestli neměl ve škole dávat větší pozor, protože mu ta věta nedává smysl a byla na místě, kde by čekal nějakou smysluplnou vysvětlivku. Po zadání fráze do vyhledávače se mu otevřel zcela nový svět a takhle se to šířilo :D
Bohužel, naší zemičky se to prakticky nedotklo kvůli velmi malému počtu zdatných angličtinářů.
A hlavně to bylo velice nakažlivé. Když to někdo nezasvěcený někde viděl, začal si zcela pochopitelně lámat hlavu jestli neměl ve škole dávat větší pozor, protože mu ta věta nedává smysl a byla na místě, kde by čekal nějakou smysluplnou vysvětlivku. Po zadání fráze do vyhledávače se mu otevřel zcela nový svět a takhle se to šířilo :D
Bohužel, naší zemičky se to prakticky nedotklo kvůli velmi malému počtu zdatných angličtinářů.