@CrocoRay (04.11.2017 01:01): Jo, nekde ve sprave databaze nahore v rohu. Me by zase zajimalo kdy nejaka dobra duse zacne pridavat vsechny japonsky rpg. Ja bych to strasne rad udelal, ale nemam na to silu :)
Všeobecně o DH
Je tu někde seznam her, které čekají na schválení? Konkrétně mě zajímá Uncharted: Golden Abyss. Je to jediný díl, který jsem dohrál a vyšlo to, tuším, čistě na Vitě. Ptám se jen tak ze zvědavosti, když ostatní díly už tu jsou všechny.
@mazar1234 (03.11.2017 16:08): tak ono tam tech platforem je dost a mnou jmenovane nebyli zrovna moc uspesne, ale jelikoz jsem je obe mel tak trochu remcam. Ale kdyz nebudou tak nebudou.
@mazar1234 (03.11.2017 16:08): Jj, to platí i PC. Navíc je tu ještě ta věc s operačními systémy, která se vůbec nereflektuje. DOS, Linux, Windows... A co se týče těch Windows, tak nedávno jsem se pokoušel spustit dvě starší windowsovské hry na desítkách a u obou jsem pohořel.
@Charllize (03.11.2017 16:06): Ono s tou Amigou je to vôbec ošemetné, nakoľko ani nebola 100% kompatibilita medzi 500, 600 a 1200 (keď zámerne odignorujem 1000/2000/4000) kvôli rozdielnym grafickým čipom ECS/OCS/AGA.... a skutočne CD32 bola normálna konzola nie osobný počítač.
Zredukovať takú rozmanitú platformu na pouhé "Amiga".... tiež sa mi to nepáči ale čo už, možno že menej je niekedy viac :-D
Zredukovať takú rozmanitú platformu na pouhé "Amiga".... tiež sa mi to nepáči ale čo už, možno že menej je niekedy viac :-D
Znovu opakuji ze se zapomelo na Atari Lynx a Amigu CD32. A ne cd 32 neni to stejne jako amiga obecne je to konzole. A lynx byl pomerne zajimavej handheld kterej prohral s gameboyem.
Snad si zvyknu, ale prvotní dojem je naprosto šílený. Ale nebudu vám kazit vaši dlouhodobou dřinu.
@Memphis (03.11.2017 15:28): Podle mě je to chyba, co jsem koukal, tak všude (wiki atd.) se to řeší tak, jak jsem psal, tj. vždy je uvedeno, že to na té platformě není nativně, ale přes VC. IMHO 99 % hráčů, kteří tu hru nehráli na původní (třeba o 20 let starší) platformě, ji nebudou mít zájem hrát na moderní platformě a takové hry budou jen zbytečně překážet a mást v seznamech.
A to, že hra je na danou platformu dostupná, je ten stejný případ, jako třeba u DS a GBA (nemá smysl vydávat znovu GBA hru pro DS, když běží oficiálně a nativně na DS).
A to, že hra je na danou platformu dostupná, je ten stejný případ, jako třeba u DS a GBA (nemá smysl vydávat znovu GBA hru pro DS, když běží oficiálně a nativně na DS).
@TombSpirit (03.11.2017 15:25): Tady souhlasím s Bodkinem, zakládat pro tohle nové platformy podle mě není dobré řešení. Pro naprostou většinu hráčů je myslím důležité to, že je hra na danou platformu dostupná, nikoliv náležitosti kolem. V budoucnu se to může blíže specifikovat štítky.
@Bodkin (03.11.2017 15:18): Ano, to je podle mě nejlepší řešení. To tvé míchá dohromady hry vyvíjené přímo pro (nebo aspoň s ohledem k) konkrétní platformu a staré hry, vyvíjené pro úplně jiné podmínky (např. tv vs malý displej handheldu), které imho většina hráčů na moderních platformách hrát ani nebude. Jak si pak mám vyfiltrovat jen nativní 3ds hry?
@TombSpirit (03.11.2017 15:13): Takže tvé řešení problému s matením je přidat další platformy, Wii Virtual Console, Wii U Virtual Console, 3DS virtual console, N3DS Virtual console a až to jednou bude i na Switch tak ještě pro ni udělat Switch Virtual Console?
To je sice přesné, ale zbytečné komplikované a akorát to duplikuje co už jednou máme.
To je sice přesné, ale zbytečné komplikované a akorát to duplikuje co už jednou máme.
@Bodkin (03.11.2017 15:12): Je tam platforma "Wii U Virtual Console".
@TombSpirit (03.11.2017 15:00): Teď nějak nechápu...
Takhle to teď u nás vypadá, když hra vyšla na několik platforem
Takže jde jasně vidět, kde všude hra vyšla a nic se tam neplete.
Takhle to teď u nás vypadá, když hra vyšla na několik platforem
Takže jde jasně vidět, kde všude hra vyšla a nic se tam neplete.
@Fritol (03.11.2017 15:09): Tak jasně, já myslel vzhled těch krabiček, ne uspořádání. Kdyby se to dalo seřadit podle platforem, tak by to bylo lepší. To máš pravdu.
@Garion (03.11.2017 15:08): To je fakt, ale aspoň v tom nejsou rozdíly. :D
@Jumas (03.11.2017 15:09): Nevypadalo, protože fyzické N64 krabičky bych si nedával na poličku mezi PC krabičky. :)
@Jumas (03.11.2017 15:09): Nevypadalo, protože fyzické N64 krabičky bych si nedával na poličku mezi PC krabičky. :)
@Fritol (03.11.2017 15:06): Ale zase takhle by to při vlastnění fyzických nosičů opravdu vypadalo.
@Fritol (03.11.2017 15:06): No to druhe, co jsi poslal, vypada taky tragicky :)
Není to ani den, co jsme ten update spustili, a už se na horní příčky žebříčku tlačí nějaká prašivá konzolovka. Jsme tam měli dát podmínku, že hry, které nevyšly pro PC, by měly automaticky mínus 5 - 10 % v globálním hodnocení.
Je to docela kritický nedostatek, víme, ale nemohli jsme myslet na všechno. Třeba s příštím updatem.
Je to docela kritický nedostatek, víme, ale nemohli jsme myslet na všechno. Třeba s příštím updatem.
@Bodkin (03.11.2017 14:51): V tom případě bych přidal novou platformu podobně jako např. tady:
http://castlevania.wikia.com/wiki/Castlevania:_Dracula_X. Míchat nativní 3DS a staré hry běžící přes Virtual Console mi přijde matoucí.
http://castlevania.wikia.com/wiki/Castlevania:_Dracula_X. Míchat nativní 3DS a staré hry běžící přes Virtual Console mi přijde matoucí.
@TombSpirit (03.11.2017 14:37):
Ale ona není identická, když si ji koupíš na 3DSku, tak si ji na SNESu nezahraješ. Přidáváme platformy, na kterých ta hra vyšla. A ona vyšla na SNESu a o pár dekát později na 3DSku.
TY GBA hry nevyšly znova jako DS hry, to jen DSko dokázalo číst GBA cartridge. Tudíž doufám, že vidíš ten rozdíl, proč přidávat DSko ke všem GBA hrám je blbost, ale přidávat 3DS (nebo Wii nebo další) je ok, protože to na nich vyšlo. Znova.
Ale ona není identická, když si ji koupíš na 3DSku, tak si ji na SNESu nezahraješ. Přidáváme platformy, na kterých ta hra vyšla. A ona vyšla na SNESu a o pár dekát později na 3DSku.
TY GBA hry nevyšly znova jako DS hry, to jen DSko dokázalo číst GBA cartridge. Tudíž doufám, že vidíš ten rozdíl, proč přidávat DSko ke všem GBA hrám je blbost, ale přidávat 3DS (nebo Wii nebo další) je ok, protože to na nich vyšlo. Znova.
@Bodkin (03.11.2017 14:28): Pokud je to úplně ta stejná hra jako na SNES a pouze emulovaná, tak bych k ní další platformu nepřidával. A na původním DSku si nekoupíš ani DS hry, takže to není moc dobrý argument.
@TombSpirit (03.11.2017 14:24): Protože to není to stejný.
Tyhle si můžeš koupit jen a pouze na N3DS, nikde jinde. GBA hry si na DSku nekoupiš (Ale na 3DSku jo). A proto by měly být přidané jako další platforma, na které se ta hra jde koupit a hrát.
Tyhle si můžeš koupit jen a pouze na N3DS, nikde jinde. GBA hry si na DSku nekoupiš (Ale na 3DSku jo). A proto by měly být přidané jako další platforma, na které se ta hra jde koupit a hrát.
@Bodkin (03.11.2017 13:39): No a? Pořád to jsou SNES hry, ne 3DS. Stejně tak si na DS můžu zahrát GBA hry, ale nebudeme přece cpát ke všem GBA hrám dvě platformy...
@Bodkin (03.11.2017 13:39): Což je BTW úplně stupidní, protože na Snes9X běží i na starém 3DS...
@Memphis (03.11.2017 13:33): Cca k padesátce, nepodařilo se mi najít přesné číslo. Ale pomalu to roste, protože SNES hry jdou přes virtual console hrát jen na N3DS, viz např Dracula X.
@Bodkin (03.11.2017 13:32): Kolik takových je?
Narazil jsem ještě na další problém, v platformách nám chybí New Nintendo 3DS. Potíž je u ní především v tom, že je několik (málo) her, které jsou pouze na tomto N3DS ale nejdou na klasickém 3DS.
@Bodkin (03.11.2017 13:09): Potom tedy dobrá :)
Mohl by být někdo z adminů tak hodný a prosím pěkně schválil mi MGS 3 přednostně? Smutně koukám :) Na oplátku mi můžete ty další MGS díly schválit až nakonec. Šekuju mockrát.
@Bodkin (03.11.2017 13:09): Pokud se prodávají samostatně tímhle způsobem, tak souhlasím.
@Memphis (03.11.2017 13:04): Ano, tak se říká té 'edici' té hry. PS One Classics Resident Evil.
A ne, dal bych k té hře všechny platformy, na kterých jde hrát.
1) Ne všechny PS hry dostaly Classics treatment.
2) Hledat to info v popisku je meh.
3) Přikopnutí pár platforem bude nejspíš snazší a rychlejší, než upravovat popisek s tím, kde všechno se to dá hrát.
@Fritol (03.11.2017 13:07): Ne, přesně tak to nefunguje. Prostě tu hru normálně pustíš jako jakoukoliv jinou a někde v pozadí se děje magie, která ti to dovoluje hrát na něčem jiným. Lidi pořádně ani nemusí vědět, že se to nějak emuluje.
A ne, dal bych k té hře všechny platformy, na kterých jde hrát.
1) Ne všechny PS hry dostaly Classics treatment.
2) Hledat to info v popisku je meh.
3) Přikopnutí pár platforem bude nejspíš snazší a rychlejší, než upravovat popisek s tím, kde všechno se to dá hrát.
@Fritol (03.11.2017 13:07): Ne, přesně tak to nefunguje. Prostě tu hru normálně pustíš jako jakoukoliv jinou a někde v pozadí se děje magie, která ti to dovoluje hrát na něčem jiným. Lidi pořádně ani nemusí vědět, že se to nějak emuluje.
@Memphis (03.11.2017 13:04): Ano, je to oficialní. Já teda zcela upřímně nevím jak to funguje uplně, bodlo by kdyby se k tomu vyjádřil někdo kdo PS One Classics hrál. Prodávají to samostatně každou hru, ale mám za to, že to běží jako emulator. Podobně jako třeba SEGA Mega Drive a Genesis Classics na steamu.
@Bodkin (03.11.2017 12:48): Tady je to jak píše Ronik.
Ohledně remaků ještě vydáme doplňující pravidla, ale už teď víme, že ať už budou jakákoliv, tak bude místy nutnost řešit to individuálně, aby to dávalo smysl, takže v případě nejasností se ptát předem.
Ohledně remaků ještě vydáme doplňující pravidla, ale už teď víme, že ať už budou jakákoliv, tak bude místy nutnost řešit to individuálně, aby to dávalo smysl, takže v případě nejasností se ptát předem.
@Fritol (03.11.2017 13:01): Osobně bych byl pouze pro uvedení na PS1 a zmínit to PS One Classics v popisku, co na to ostatní? Ten PS One Classics je oficiální emulátor, předpokládám?
@Bodkin (03.11.2017 12:48): Ocarina of Time 3D rozhodně není ta samá hra jako původní Ocarina, však to je úplně nová verze předělaná od základů, to je stoprocentně na vlastní profil. Je to rozhodně robustnější remake, než třeba adventury od Double Fine a ty každá mají vlastní profil.
@Bodkin (03.11.2017 13:00): No právě, je to stejná hra. Ta hra vyšla JENOM pro PS1, všechny ostatní verze pro další Playstationy jsou emulace. Tudíž měly by tu ty verze být, když nejsou samostatně spustitelné a potřebují emulator?
@Fritol (03.11.2017 12:57): To je podle mého stejná hra, protože běží přes emulátor. Jenže takový Patapon teď dostal remake na PS4ku a tam bych váhal, jestli je to stejná hra nebo není. Minimálně se jmenuje úplně stejně, žádné 3D nebo remake nakonci.
Já bych se taky rád zeptal jak postupovat v případě PS1 her, které pak vyšly pro PSP, Vitu, PS3 a další, ale všechno to jsou furt ty stejné verze jako pro PS1 a běží to v tom jejich emulatoru na PS One Classics. To se bere jako nové verze? Vždyť to je v podstatě emulace. Podobně jako emulatory na PC, které zde také nepřidáváme. U Lilo & Stitch: Trouble in Paradise to koukám už někdo takhle upravil.
Ok, mám rovnou dotaz jak postupovat.
Už tu máme nasazený ten ninendí mor, The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Jenže já hrál tu novou verzi pro 3DS, která se jmenuje 'The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D'.
Takže má otázka: Ke to ta samá hra nebo ne? A co další remaky, které se jmenují jinak, jsou jen pro jiné platformy a jsou nějak upravené?
Už tu máme nasazený ten ninendí mor, The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Jenže já hrál tu novou verzi pro 3DS, která se jmenuje 'The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D'.
Takže má otázka: Ke to ta samá hra nebo ne? A co další remaky, které se jmenují jinak, jsou jen pro jiné platformy a jsou nějak upravené?
@Artran (03.11.2017 11:06), @Jab (03.11.2017 11:19): Už jsem odpověděl v návrzích, nebavte se prosím o té samé věci ve dvou tématech.
@Artran (03.11.2017 11:06): Do bloku, do bloku!
@MCZ (03.11.2017 11:00): Zarovnání doleva mi nevadilo v minulé verzi, teď, jak se zvýšila délka řádků mi to nějak víc bije do očí. Možná jde o zvyk. Zarovnání do bloku mi nevadí, ale bylo by samozřejmě lepší, kdyby se svazovaly předložky se jmény.
Ok ok, v příštím patchi to zvýraznění zruším.
@Artran (03.11.2017 10:56): Zarovnání do bloku (nebo na střed) je ale typografické fuj.
@Artran (03.11.2017 10:56): Zarovnání do bloku (nebo na střed) je ale typografické fuj.
Pokud byste si někdo chtěl vypnout to zvýrazňování prvních řádků a nastavit zarovnání do bloku, tak je to možné přes doplněk Stylish. Kód pro Stylish je následující:
/* zarovnaní do bloku */
.article-text
{
Text-align: justify !important;
}
/* vypnutí zvýraznění 1. řádku komentáře */
.article-text:first-line
{
font-size:1em !important;
font-weight:400 !important;
}
/* zarovnaní do bloku */
.article-text
{
Text-align: justify !important;
}
/* vypnutí zvýraznění 1. řádku komentáře */
.article-text:first-line
{
font-size:1em !important;
font-weight:400 !important;
}
@ugraugra (03.11.2017 10:35): Taky se připojuji, není to nic podstatného, ale nevypadá to ideálně.
To zvýraznění prvního řádku komentáře se mi taky nelíbí. MCZ ale říkal, že musíme dát dohromady petici, aby to zrušil :D
Přidávám se: automatické zvýrazňování prvního řádku není dobrý nápad.
@Fritol (03.11.2017 07:52): souhlasím. ale stačí tam nechat první řádek bez textu a je to OK :-)